Heeft Babel je al kunnen overtuigen of is dat te opportunistisch?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar als je dan zo'n Karius ziet bij Liverpool. Die is toch niet veel beter dan De Cilgod, ondanks zijn jankmuil.
Waar staat dat ik het erin doe?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:00 schreef Zorro het volgende: [..] Waarom doe je ijsbergsla en bokkepootjes in de melk?
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
Het niveau van de TS is bizar laag.
10-0 komt ,op een enkele topshow na, nooit voorquote:Op maandag 26 maart 2018 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Geldt die regel nog. Dat als Nederland 10-0 wint zij ipv Portugal naar het WK mogen?²
Nee dat is alleen bij 12-1quote:Op maandag 26 maart 2018 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Geldt die regel nog. Dat als Nederland 10-0 wint zij ipv Portugal naar het WK mogen?²
Babel is de beste spits voor dit systeemquote:Op maandag 26 maart 2018 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Babel je al kunnen overtuigen of is dat te opportunistisch?
Tsja, hij mag over een maandje de Copa Del Rey-finale weer keepen. Er valt weinig aan te merken op hem. Niet veel clubs zijn gezegend met zo'n goede back-up.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar als je dan zo'n Karius ziet bij Liverpool. Die is toch niet veel beter dan De Cilgod, ondanks zijn jankmuil.
Hij is wel erg zwart. Kan dat nog wel?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Babel is de beste spits voor dit systeem
LENGTE FYSIEK KRACHT SNELHEIDquote:Op maandag 26 maart 2018 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te opportunistisch. Ik vind het gewoon raar dat die er nog bij betrokken wordt voor een toernooi dat in 2020 plaats gaat vinden. Die gast is dan 33 en speelt nu 'al' bij Besiktas.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Babel je al kunnen overtuigen of is dat te opportunistisch?
Babel is vreselijk onderschatquote:Op maandag 26 maart 2018 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij zegt het.quote:
Zo drink ik wel eens een glas ijsthee, citroen en ijs.quote:een beker melk,ijsbergsla en bokkenpootjes
Ondanks dat ik iets tegen hem heb past Romero ook wel in dat rijtjequote:Op maandag 26 maart 2018 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, hij mag over een maandje de Copa Del Rey-finale weer keepen. Er valt weinig aan te merken op hem. Niet veel clubs zijn gezegend met zo'n goede back-up.
Met van Dijk, de Vrij en de Ligt heeft oranje gewoon drie meer dan prima verdedigers, daar ligt het probleem ook niet. Een Ake is alweer een stuk minder zie je gelijkquote:Op maandag 26 maart 2018 21:06 schreef hjansen82 het volgende:
De Ligt speelt weer goed. Dat wordt nog wat.
Heeft een geweldig heupschot.quote:
Fantastisch als altijdquote:Op maandag 26 maart 2018 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Thuis van werk.
Hoe doet de Ligt het?
Als een ware Godenzoon.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Thuis van werk.
Hoe doet de Ligt het?
Bezig aan een tweede jeugd en iemand die kopsterk is maar zowaar een bal kan vasthouden is wel lekker en niet echt leeftijdsgebonden.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te opportunistisch. Ik vind het gewoon raar dat die er nog bij betrokken wordt voor een toernooi dat in 2020 plaats gaat vinden. Die gast is dan 33 en speelt nu 'al' bij Besiktas.
Ronaldo is viesmad dus vul het zelf maar inquote:Op maandag 26 maart 2018 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Thuis van werk.
Hoe doet de Ligt het?
Strootman gaat de nieuwe Seedorf worden. Gewaardeerd in het buitenland, uitgekotst in eigen land.quote:
en toen zat ik in Rome en heb helaas de uitslag via een ouderwetse telefoon moeten horenquote:Op maandag 26 maart 2018 21:07 schreef Slobeend het volgende:
We hebben voor het laatst van Portugal gewonnen in het jaar dat ik geboren werd. Dit wordt historisch.
Babel kopsterk omdat ie nu toevallig er eentje in kopt?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bezig aan een tweede jeugd en iemand die kopsterk is maar zowaar een bal kan vasthouden is wel lekker en niet echt leeftijdsgebonden.
Al is het eigenlijk triest als je daar Babel voor nodig hebt.
Daar is ie te blank voor. Komt met veel meer fouten weg.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:10 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Strootman gaat de nieuwe Seedorf worden. Gewaardeerd in het buitenland, uitgekotst in eigen land.
Altijd al. Altijd een onderschatte speler gevonden grotendeels door hemzelf overigens.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Babel kopsterk omdat ie nu toevallig er eentje in kopt?
Als Strootman het uiterlijk had van Seedorf, was ie nu al gelynchtquote:Op maandag 26 maart 2018 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar is ie te blank voor. Komt met veel meer fouten weg.²
Jammer voor ze dat Bizot nog geen minuten gemaakt heeft dan.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zaten Barça-scouts op de tribune deze twee wedstrijden dacht ik.
(lol).
Van Persie en andere Marokkanen hebben dit het beste onder de knie.quote:
Pröpper moest van PSV-fans weg omdat hij geen INZET PASSIE MENTALITEIT toonde.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:12 schreef Coco. het volgende:
Pröpper is volgens een bepaalde user een mooiweervoetballer.
debielenquote:Op maandag 26 maart 2018 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pröpper moest van PSV-fans weg omdat hij geen INZET PASSIE MENTALITEIT toonde.
En dat terwijl hij in Engeland voetbalt (lol)quote:Op maandag 26 maart 2018 21:12 schreef Coco. het volgende:
Pröpper is volgens een bepaalde user een mooiweervoetballer.
Peesjevee fans moeten het dan ook niet hebben van hun denkvermogenquote:Op maandag 26 maart 2018 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pröpper moest van PSV-fans weg omdat hij geen INZET PASSIE MENTALITEIT toonde.
Engeland favoriet voor het WK, lijkt me duidelijk.quote:
Ja. Ons verdienste, maar ook gewoon een enorm zwak Portugal. Die hadden afgelopen vrijdag al verdiend moeten verliezen van Egypte. Engeland is op het moment stukke beter in vorm dan Portugal.quote:
Bij Strootman moet ik altijd denken aan Beavis and Buttheadquote:Op maandag 26 maart 2018 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Propper en Vd Beek zijn toch van een ander niveau ten opzichte van PaasEilandhoofd
Staat als een huis tot nu toe. Al 'Ollands talent zit in de achterste liniequote:Op maandag 26 maart 2018 21:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Portugal heeft ook nog niet echt kansen gehad. Verdedigen goed.
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:16 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Tete wel wat druistig in balbezit, doe mij Veltman maar
Goeie grap weer allenquote:Op maandag 26 maart 2018 21:16 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Tete wel wat druistig in balbezit, doe mij Veltman maar
Het land met de beste koloniale geschiedenis gaat de Cup winnen. Ik zeg Frankrijk.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Engeland favoriet voor het WK, lijkt me duidelijk.
Strootman is het verschilquote:Op maandag 26 maart 2018 21:15 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ja. Ons verdienste, maar ook gewoon een enorm zwak Portugal. Die hadden afgelopen vrijdag al verdiend moeten verliezen van Egypte. Engeland is op het moment stukke beter in vorm dan Portugal.
Vooral Buttheadquote:Op maandag 26 maart 2018 21:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij Strootman moet ik altijd denken aan Beavis and Butthead
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij Strootman moet ik altijd denken aan Beavis and Butthead
Nou nou nouquote:Op maandag 26 maart 2018 21:14 schreef Vatta het volgende:
[..]
Peesjevee fans moeten het dan ook niet hebben van hun denkvermogen
Ken je nagaan als dat Ziyech was.quote:
met te veel donkere spelers in het elftal ga je het niet reddenquote:Op maandag 26 maart 2018 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het land met de beste koloniale geschiedenis gaat de Cup winnen. Ik zeg Frankrijk.²
Ziyech en propperquote:Op maandag 26 maart 2018 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ken je nagaan als dat Ziyech was.²
Frankrijk is geen team.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het land met de beste koloniale geschiedenis gaat de Cup winnen. Ik zeg Frankrijk.²
Ho, we staan 2-3 voor.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
WE STAAN MET 3-0 VOOR, WE STAAN MET 3-0 VOOR
IS HET ZO'N DAG?
Tijd voor de meer dan verdiende 0-4.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:16 schreef Zipportal het volgende:
Portugal blijft maar ontsnapen.
Tijd voor de meer dan verdiende 0-3.
Deze 11 gewoon houden Stinho, dan a la ijsland. Oranje zal wel een paar tikkies krijgen, maar gewoon a la ijsland de middenmoot in en af en toe een winst tegen een reus.quote:
Ik heb 5 woorden voor je: KOEMANquote:Op maandag 26 maart 2018 21:19 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is het nieuwe oranje jongens, wen er maar aan.
50 miljoen. Kopen?quote:
12quote:Op maandag 26 maart 2018 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Hoeveel Feyenoorders spelen er in dit elftal?
Babel gaat ook niet heel lang meer mee, op termijn Promes op zijn plek?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen nog De Vrij erin en dan zo laten staan.
windquote:Op maandag 26 maart 2018 21:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik doe het nog maar een keertje:
[..]
En weer met een d.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En Promes dan?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
In b4 "Sorry, Nederlant."quote:
Hopen dat we een echte spits krijgen binnen nu en 2 jaar.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Babel gaat ook niet heel lang meer mee, op termijn Promes op zijn plek?
Ik roep Pax wel ffquote:
*4 jaarquote:Op maandag 26 maart 2018 21:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hadden we Koeman maar 2 jaar eerder gehad.
Ja, die donkere jongens van ons bakken er niets van op dit moment....quote:Op maandag 26 maart 2018 21:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
met te veel donkere spelers in het elftal ga je het niet redden
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Hopen dat we een echte spits krijgen binnen nu en 2 jaar.
No worries mang, die Portojoekels zitten allemaal balls deep in crypto en schijten heel de boks vol dat ze rekt gaan.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou Dost brengen. Die kennen ze, en angst is een slechte raadgever. Ik heb graag angstige Portugezen.²
Nahquote:Op maandag 26 maart 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgende ronde kan je ook Blind nog op het middenveld zetten ipv Wijnaldum
Toch nog een Oranje speler die Rusland gehaald heeft.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst vertrekken uit dat kutRusland
Wijnaldum geeft je wellicht wat zekerheid dat misschien dit team wel bij elkaar houdt zo, maar ik ben het wel met je eens opzich.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Simons is nu 14 toch?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:23 schreef Wuwwa het volgende:
Chong en Simons erin over 2 jaar en we worden wereldkampioen 2022!
Frenkie de Jong er nog bij bohquote:Op maandag 26 maart 2018 21:23 schreef Wuwwa het volgende:
Chong en Simons erin over 2 jaar en we worden wereldkampioen 2022!
heb je wel minder diepgangquote:Op maandag 26 maart 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als linksback zou wel prima passen in dit systeem jaquote:Op maandag 26 maart 2018 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uitstekende spelverdeler ook. Of op links kan hij ook staan
Is Koeman slimmer dan een type Cocu, Gio of Frank?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar goed dat ze winnen, dan is het ook weer meteen duidelijk voor iedereen dat Kevin Strootman volgende keer maar lekker in Rome achter moet blijven
De balans is in dit elftal prima zo. Je kan het niet alleen maar met voetballers willen doen.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wijnaldum geeft je wellicht wat zekerheid dat misschien dit team wel bij elkaar houdt zo, maar ik ben het wel met je eens opzich.
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:19 schreef Mansjester het volgende:
Wat hebben de andere landen een mazzel dat Nederland de afgelopen 4 jaar bondscoaches had met achterhaalde denkbeelden
Strootmanquote:Op maandag 26 maart 2018 21:24 schreef KingRadler het volgende:
Wat een verschil met vorige wedstrijd
Ja hij doet het vandaag prima.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wijnaldum geeft je wellicht wat zekerheid dat misschien dit team wel bij elkaar houdt zo, maar ik ben het wel met je eens opzich.
Het is denk ik wel handig om drie cm's te hebben die in de 16 kunnen komen in dit systeem.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yes, doet Ajax nog mee?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
FOX nu al reclame voor de bekerfinale.
30cm is toch wel het minimumquote:Op maandag 26 maart 2018 21:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is denk ik wel handig om drie cm's te hebben die in de 16 kunnen komen in dit systeem.
Wijnaldum, V/d Beek en Pröpper hebben dat allemaal.
Strootman en Blind niet.
Blind heeft ons een WK gekost, niet De Ligt.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:25 schreef Wuwwa het volgende:
De Ligt heeft ons een WK gekost (Bulgarije uit) dus een keer wat assists en Ronnie in de broekzak mag best.
Ach af en toe gaat er een centrale verdediger diepquote:Op maandag 26 maart 2018 21:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
heb je wel minder diepgang
En Vind hem vandaag niet slecht spelen
Blind en Strootman.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind heeft ons een WK gekost, niet De Ligt.
Oostveengod.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind heeft ons een WK gekost, niet De Ligt.
Dat schijnt Slobeend zijn geboortejaar te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:21 schreef Typisch het volgende:
(speelde één keer tegen portugal in 1999 (0-0))
Ja daarom, maar Wijnaldum maakt hier en daar nog wel echt een te veilige keuze, als heto ok redelijk veilig naar voren kan. Wel geen balverlies.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De balans is in dit elftal prima zo. Je kan het niet alleen maar met voetballers willen doen.
Je vergeet zeker dat Nederland die hele wedstrijd ook geen kans heeft gecreëerdquote:Op maandag 26 maart 2018 21:25 schreef Wuwwa het volgende:
De Ligt heeft ons een WK gekost (Bulgarije uit) dus een keer wat assists en Ronnie in de broekzak mag best.
Zeker, in de counter is oranje nu echt extreem dodelijk, en de passes zijn ook echt allemaal op maat wat de gang er inhoudt.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is denk ik wel handig om drie cm's te hebben die in de 16 kunnen komen in dit systeem.
Wijnaldum, V/d Beek en Pröpper hebben dat allemaal.
Strootman en Blind niet.
Jij bent de eerstequote:Op maandag 26 maart 2018 21:28 schreef Knudde het volgende:
90% is zwart, nou waar blijven de racistische reacties?
Als ze ons voordeel opleveren hoor je niemand. Net als dat geen Hollander racistisch is als ie voor 1,50 een maaltijd bij de Turk ophaalt:"doe maar een Turkse pizza met extra sla en sambal."quote:Op maandag 26 maart 2018 21:28 schreef Knudde het volgende:
Want als het geen oefenduel was zou Portugal het zo op...quote:Op maandag 26 maart 2018 21:29 schreef BB-King het volgende:
Wel typisch dat we uitgerekend nu wel van die Portugezen lijken te winnen.
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol, een Gertjan Verbeek docu uitgerekend komende zondag om 20:30.
Vrouwtje is bezig met een goede kop thee en biologische Chips.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:28 schreef Knudde het volgende:
Jij behoord toch tot die sekte die de schuld geeft aan alles wat niet-blank is als ik je post op de PF moet gelovenquote:
En jij krijgt niks? Tsssquote:Op maandag 26 maart 2018 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vrouwtje is bezig met een goede kop thee en biologische Chips.²
Preciesquote:Op maandag 26 maart 2018 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ze ons voordeel opleveren hoor je niemand. Net als dat geen Hollander racistisch is als ie voor 1,50 een maaltijd bij de Turk ophaalt:"doe maar een Turkse pizza met extra sla en sambal."
Jason.²
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:28 schreef Knudde het volgende:
Link van de desbetreffende Turk.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ze ons voordeel opleveren hoor je niemand. Net als dat geen Hollander racistisch is als ie voor 1,50 een maaltijd bij de Turk ophaalt:"doe maar een Turkse pizza met extra sla en sambal."
Jason.²
Verrek, helemaal die meest linkse speler in die foto vergeten.. dat was toch zo'n enorm talent? Hoe is het daar nu mee?quote:
Gast. Je kent me niet eens.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:30 schreef Knudde het volgende:
[..]
Jij behoord toch tot die sekte die de schuld geeft aan alles wat niet-blank is als ik je post op de PF moet geloven
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:30 schreef Knudde het volgende:
[..]
Jij behoord toch tot die sekte die de schuld geeft aan alles wat niet-blank is als ik je post op de PF moet geloven
Een pizza is geen pizza als het niet Italiaans is.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jason.²
"Weet je, het is weekend. Laat ik lekker gek doen. Doe me een broodje Döner en een pita kaas. Heb je terug van 5 euro?"quote:Op maandag 26 maart 2018 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Link van de desbetreffende Turk.
Ken die Hollander het schelen als het maar 1,50 kost.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een pizza is geen pizza als het niet Italiaans is.
Behoort.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:30 schreef Knudde het volgende:
[..]
Jouw reacties op de frontpage verraden alles knul. Jij voert een hetze jegens alles wat een kleurtje heeff en dat geldt ook voor die JARVIS die hier ook gepost heeftquote:
Geen idee. Ik kom niet uit Holland. Ik doe aan friet.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ken die Hollander het schelen als het maar 1,50 kost.²
Onzin, we moeten dit vieren alsof we de CL hebben gewonnen!quote:Op maandag 26 maart 2018 21:34 schreef Twiitch het volgende:
Leuke pot tot dusver, maar om nou helemaal uit je plaatje te gaan bij een oefenwedstrijd vlak voor een toernooi waar we niet aan mee mogen doen vind ik ook een beetje
Voor Jason McAteer.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:34 schreef BobW het volgende:
Voor wie wisselen we Frenkie de Jong bij de volgende interland?
En een type massaverkrachterquote:Op maandag 26 maart 2018 21:34 schreef Caland het volgende:
Deze wedstrijd heeft een type Berghuis nodig
Waarom wisselen? Hij staat er nu toch ook al niet in? Lekker zo laten.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:34 schreef BobW het volgende:
Zeg niet dat Frenkie er in moet, maar als hij er in moet in dit team voor Propper.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:34 schreef BobW het volgende:
Ik bel Rob Geus wel, zal wel een vieze tent zijn daar.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:35 schreef Caland het volgende:
Bij de Turk hier om de hoek had je een tijdje een broodje doner en een blikje frisdrank voor 2,50 omdat er een andere Turk tegenover hem opende. Dat ontketende een ware prijzenoorlog waar wij Hollanders van profiteerden.
Speelt slecht. En ik was nog wel fan van hem.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind je van de performance van Quaresma?
Frenkie en Propper samen bohquote:Op maandag 26 maart 2018 21:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeg niet dat Frenkie er in moet, maar als hij er in moet in dit team voor Propper.
Dat zijn nou die dingen waar het leven omdraait.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:35 schreef Caland het volgende:
Bij de Turk hier om de hoek had je een tijdje een broodje doner en een blikje frisdrank voor 2,50 omdat er een andere Turk tegenover hem opende. Dat ontketende een ware prijzenoorlog waar wij Hollanders van profiteerden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |