Geen idee. Ik kom niet uit Holland. Ik doe aan friet.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ken die Hollander het schelen als het maar 1,50 kost.²
Onzin, we moeten dit vieren alsof we de CL hebben gewonnen!quote:Op maandag 26 maart 2018 21:34 schreef Twiitch het volgende:
Leuke pot tot dusver, maar om nou helemaal uit je plaatje te gaan bij een oefenwedstrijd vlak voor een toernooi waar we niet aan mee mogen doen vind ik ook een beetje
Voor Jason McAteer.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:34 schreef BobW het volgende:
Voor wie wisselen we Frenkie de Jong bij de volgende interland?
En een type massaverkrachterquote:Op maandag 26 maart 2018 21:34 schreef Caland het volgende:
Deze wedstrijd heeft een type Berghuis nodig
Waarom wisselen? Hij staat er nu toch ook al niet in? Lekker zo laten.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:34 schreef BobW het volgende:
Zeg niet dat Frenkie er in moet, maar als hij er in moet in dit team voor Propper.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:34 schreef BobW het volgende:
Ik bel Rob Geus wel, zal wel een vieze tent zijn daar.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:35 schreef Caland het volgende:
Bij de Turk hier om de hoek had je een tijdje een broodje doner en een blikje frisdrank voor 2,50 omdat er een andere Turk tegenover hem opende. Dat ontketende een ware prijzenoorlog waar wij Hollanders van profiteerden.
Speelt slecht. En ik was nog wel fan van hem.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind je van de performance van Quaresma?
Frenkie en Propper samen bohquote:Op maandag 26 maart 2018 21:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeg niet dat Frenkie er in moet, maar als hij er in moet in dit team voor Propper.
Dat zijn nou die dingen waar het leven omdraait.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:35 schreef Caland het volgende:
Bij de Turk hier om de hoek had je een tijdje een broodje doner en een blikje frisdrank voor 2,50 omdat er een andere Turk tegenover hem opende. Dat ontketende een ware prijzenoorlog waar wij Hollanders van profiteerden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |