abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178127051
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Denk dat Koeman nu wel Wijnaldum erin wil houden met deze middenvelders naast hem waar Pröpper en Donny al beter kunnen voetballen.
Ja. Ik vond deze alle drie echt goed spelen gisteren, echt een verademing zonder Strootman en met Donny en Pröpper, fijne voetballers zijn dat. Frenkie gaat vanzelf z'n plek krijgen.

Ook heerlijk dat je Van Dijk en De Ligt achterin hebt, Ake heeft potentie en dan heb je De Vrij ook nog, zonder overdrijven een ijzersterk centrum. Het enige wat nog mist is een goede Willems op links en een soort Arias op rechts. Als je dan nog (een type) Robben had die samen met Depay voorin had kunnen spelen hadden gewoon echt een prima team.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 17:16:07 #77
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178127498
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:56 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Kan je onderbouwen waarom Vilhena sowieso niet in Oranje hoort?
Omdat hij er gewoon geen kut van kan. Dat lijkt me meer dan duidelijk, wekelijks.

Dom dravertje, leuk kuitenbijters je, maar geen voetballer.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 17:24:55 #78
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178127634
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Ja. Ik vond deze alle drie echt goed spelen gisteren, echt een verademing zonder Strootman en met Donny en Pröpper, fijne voetballers zijn dat. Frenkie gaat vanzelf z'n plek krijgen.

Ook heerlijk dat je Van Dijk en De Ligt achterin hebt, Ake heeft potentie en dan heb je De Vrij ook nog, zonder overdrijven een ijzersterk centrum. Het enige wat nog mist is een goede Willems op links en een soort Arias op rechts. Als je dan nog (een type) Robben had die samen met Depay voorin had kunnen spelen hadden gewoon echt een prima team.
Als Karsdorp ooit weer fit is dan kan hij wel ideaal zijn voor op rechtsback, dan met Blind op linksback heb je daar twee prima voetballers staan ook die ook in balbezit echt als middenvelders kunnen fungeren.

Ben ook wel benieuwd naar een duo Depay-Promes met dit middenveld erachter. Het team is sowieso wel eindtoernooi waardig.
Oh.
pi_178127885
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als Karsdorp ooit weer fit is dan kan hij wel ideaal zijn voor op rechtsback, dan met Blind op linksback heb je daar twee prima voetballers staan ook die ook in balbezit echt als middenvelders kunnen fungeren.

Ben ook wel benieuwd naar een duo Depay-Promes met dit middenveld erachter. Het team is sowieso wel eindtoernooi waardig.
Over Promes twijfel ik zeer.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 17:39:32 #80
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178127940
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 17:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Over Promes twijfel ik zeer.
Snap ik, hij moet ook eigenlijk een transfer maken. Vond Babel wel lekker balvast gisteren, dat heb je ook wel nodig voorin.
Oh.
pi_178192373
Carvalho speelt in Portugal, wat ook niet echt de meest sterke ploeg was. Portugal heeft amper gewonnen buiten tegen Wales dan. Ze hebben gewoon heel veel geluk gehad net zoals NL 3de werd op het WK.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 21:46:07 #82
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_178221673
Wat hoorde ik nou jancees kwam op het veld en wilde met Ronaldo knuffelen?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')