Ron Vlaar voldoet ook aardig aan die beschrijvingquote:Op maandag 26 maart 2018 20:58 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Draaicirkel van een Volvo vrachtwagen en zo besluiteloos/draaierig.
Sterker nog, we kielhalen hem op de Dam.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: We stellen Strontman (volgens GGMM ben ik nu 12) nooit meer op
Ja, dat vroeg ik mij ook af. Maar die gaat daar niet zo snel weg. Zijn ouders hebben zelfs een appartement gekocht voor in Spanje, want zijn vader komt zelfs per se naar iedere thuiswedstrijd in La Liga. Ook al moet hij de week erop werken.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt bijzonder dat Cillessen zo tevreden lijkt te zijn met een plek op de bank bij Barca.
Die zou toch bij een lekker PL ploegje prima kunnen keepen?
Waarom doe je ijsbergsla en bokkepootjes in de melk?quote:Op maandag 26 maart 2018 20:58 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb een beker melk,ijsbergsla en bokkenpootjes
Die is slecht zeg. Nooit zoiets gezien.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopp stelt ook nog steeds James Milner op
Dan maar naar Espanyol.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij ook af. Maar die gaat daar niet zo snel weg. Zijn ouders hebben zelfs een appartement gekocht voor in Spanje, want zijn vader komt zelfs per se naar iedere thuiswedstrijd in La Liga. Ook al moet hij de week erop werken.
Net als de kaas . Smakeloos , niks eigenlijkquote:Op maandag 26 maart 2018 21:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die is slecht zeg. Nooit zoiets gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |