Speelt Aké tegenwoordig centraal?quote:Op maandag 26 maart 2018 09:29 schreef tompsv18 het volgende:
Vilhena als opkomende linksback? Hardop gelachen
Dat is de positie waarop hij het heel goed doet bij Bournemouth. Bij Ziggo Sport gaf hij een paar weken/maanden terug aan dat hij al geen zin meer had om als linksback te fungeren en gewoon een kans op deze positie te krijgen.quote:
Oke, nou ja in ieder geval een mooie (centrale) backup dan.quote:Op maandag 26 maart 2018 09:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de positie waarop hij het heel goed doet bij Bournemouth. Bij Ziggo Sport gaf hij een paar weken/maanden terug aan dat hij al geen zin meer had om als linksback te fungeren en gewoon een kans op deze positie te krijgen.
Bedankt Zipportal.quote:Op maandag 26 maart 2018 17:57 schreef Slobeend het volgende:
Ronaldo is een anagram van Orlando #leukefeitjes
Gewoon.
Wat is dit joh.quote:Op maandag 26 maart 2018 17:57 schreef Slobeend het volgende:
Ronaldo is een anagram van Orlando #leukefeitjes
Gewoon.
Waarom niet gewoon in Portugal?quote:Op maandag 26 maart 2018 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwitsers stellen zich graag op als neutraal gebied.
Ik denk niet dat NL gaat scoren om eerlijk te zijnquote:Op maandag 26 maart 2018 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch gaan die wel winnen met 3-1 gok ik.
Dit middenveld is wel beter in staat tot kansen te komen denk ik.quote:Op maandag 26 maart 2018 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat NL gaat scoren om eerlijk te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft toch een prima loopvermogen?quote:Op maandag 26 maart 2018 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, alleen Tete als aanvallende back heb je niet zo veel aan lijkt me
Maar technisch niet zo goedquote:Op maandag 26 maart 2018 20:04 schreef Oldground het volgende:
[..]
Heeft toch een prima loopvermogen?
Aidsquote:Op maandag 26 maart 2018 20:15 schreef Sked het volgende:
Wie hebben jullie liever, Toine of Jan-Jood?
All night long Toine.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:15 schreef Sked het volgende:
Wie hebben jullie liever, Toine of Jan-Jood?
Kenneth Perez en Kees Kwakman voor het WK, met wat relevante gasten zou ik wel aanmoedigen voor het WK. Beetje ondersteunend werk van Pieter Zwartgod.quote:
WK zit toch gewoon bij de NOS? Dus wat hebben we dan aan Kwakman en Perez?quote:Op maandag 26 maart 2018 20:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kenneth Perez en Kees Kwakman voor het WK, met wat relevante gasten zou ik wel aanmoedigen voor het WK. Beetje ondersteunend werk van Pieter Zwartgod.
Niets, ik weet ook dat het geen scenario is, maar dat vind ik prima analisten zegmaar.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
WK zit toch gewoon bij de NOS? Dus wat hebben we dan aan Kwakman en Perez?
Doe mij maar Emilio Schelveccio. Solo.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niets, ik weet ook dat het geen scenario is, maar dat vind ik prima analisten zegmaar.
Kan alleen veronica kijken hier op kamers, dus ik schakel mooi pas om 20:45 in. Heb geen zin om te horen dat van Gullit dat een Ronaldo nooit tegen Nederland scoort.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:24 schreef Slobeend het volgende:
Bizar dat Ruud nu weer analist is. Voetbalwereld
En dan ook nog eens bij een wedstrijd van Oranje. Godver man, niemand met hersens daar bij de SBS-groep?quote:Op maandag 26 maart 2018 20:24 schreef Slobeend het volgende:
Bizar dat Ruud nu weer analist is. Voetbalwereld
Maar het begint om 20.30..quote:Op maandag 26 maart 2018 20:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan alleen veronica kijken hier op kamers, dus ik schakel mooi pas om 20:45 in. Heb geen zin om te horen dat van Gullit dat een Ronaldo nooit tegen Nederland scoort.
Dan sta je al 2-0 achter.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:28 schreef Vatta het volgende:
Haha het verschil zit hem al in het zingen van de volksliederen.
Ik geef Koeman het voordeel van de twijfel. Ik ga er van uit dat ze erin staan om aan te tonen dat dit NOOIT meer moet gebeurenquote:Op maandag 26 maart 2018 20:29 schreef Vatta het volgende:
Haha Vilhena linksback en Babel er uberhaupt in. Wat een faal nu al.
Die hebben ook veel spelers die niet op het niveau zitten waar ze misschien moeten zijnquote:Op maandag 26 maart 2018 20:29 schreef Slobeend het volgende:
Middenveldje van Portugal is ook niet geweldig hoor.
quote:Op maandag 26 maart 2018 20:29 schreef Mansjester het volgende:
Vreemd dat de Ligt geen aanvoerder is
Jupquote:Op maandag 26 maart 2018 20:36 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen die in dit topic post heeft een kutleven.
Ajacied blijken heel goed te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:37 schreef Vatta het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de Ligt zo enorm overhyped is. Hij kon mij tegen Sparta al niet bekoren.
JHK.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
John van Vliet
John is sportgek en presentator tegelijk. Dat kan. John heeft zijn sporen meer dan verdiend in de sportverslaggeving. Zo was hij onder andere chef redactie bij WK Producties. Ondanks het feit dat hij een enorme cricketfanaat is en een partijtje golf ook niet versmaadt, is de rode draad in zijn leven toch voetbal. Bij Ziggo Sport Totaal is John van Vliet als presentator te zien en doet hij verslag vanaf locatie.
Doen we altijd in Nederland. Als jonge spelers het goed doen worden ze de hemel in geprezen en als ze dan een paar mindere potjes spelen worden ze weer finaal afgemaakt.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:37 schreef Vatta het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de Ligt zo enorm overhyped is. Hij kon mij tegen Sparta al niet bekoren.
Nu al beter dan Maldini ooit wasquote:Op maandag 26 maart 2018 20:37 schreef Vatta het volgende:
Net als dumoulin.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:36 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen die in dit topic post heeft een kutleven.
Jaquote:
Tetetetetetetetetequote:Op maandag 26 maart 2018 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel jammer dat Portugal niet het A-team opstelt.
stel je aan manquote:Op maandag 26 maart 2018 20:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Godverdomme die vingers weer bij Memphis
Die hebben geen tijd, die moeten in een busje boeven vangen met zelfgebouwde dingesen.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
kan ook een andere betekenis hebben ,anders zou je het niet vaker doen.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Godverdomme die vingers weer bij Memphis
Jammer dat Hannibal en co niet meedoenquote:Op maandag 26 maart 2018 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij NASCARquote:Op maandag 26 maart 2018 20:43 schreef Stabiel het volgende:
Kijk al die gloryhunters weer eens allemaal te voor schijn komen in dit topic.
Waar waren jullie voor de 0-1?
Elk Portugal team met Ronaldo is het A-teamquote:Op maandag 26 maart 2018 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
CR007 speelt wel gelukkig.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jammer dat Hannibal en co niet meedoen
Doe eens een gok.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:44 schreef Vatta het volgende:
Wat is nou het nut van zo'n kutwedstrijd als deze. Straks in September is het weer ouderwets kut. Puur omdat het er dan weer om gaat.
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:44 schreef Vatta het volgende:
Wat is nou het nut van zo'n kutwedstrijd als deze. Straks in September is het weer ouderwets kut. Puur omdat het er dan weer om gaat.
Dat mag jij vinden.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Elk Portugal team met Ronaldo is het A-team
quote:Op maandag 26 maart 2018 20:46 schreef Evertjan het volgende:
het leeft wel in Portugal deze wedstrijd als ik zo de lege tribunes zie
het is niet in portugalquote:Op maandag 26 maart 2018 20:46 schreef Evertjan het volgende:
Ze spelen op een neutral terrein DOMMERIK!quote:Op maandag 26 maart 2018 20:46 schreef Evertjan het volgende:
Sta jij even voor lul.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:46 schreef Evertjan het volgende:
(lol)quote:Op maandag 26 maart 2018 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat NL gaat scoren om eerlijk te zijn
*terreinquote:Op maandag 26 maart 2018 20:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze spelen op een neutral terrein DOMMERIK!
quote:Op maandag 26 maart 2018 20:46 schreef Evertjan het volgende:
wie missen ze dan?quote:Op maandag 26 maart 2018 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we met z'n allen hopen dat Propper een geweldige pot speelt zodat we die strootman NOOIT meer hoeven te zien in Oranje shirt.quote:
Dat Scheelt wel iets jaquote:Op maandag 26 maart 2018 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moutinho
Bernardo Silva
Guedes
Martins
André Silva
Carvalho
Neves
Om maar wat te noemen.
Prima spelerquote:Op maandag 26 maart 2018 20:51 schreef skysherrif het volgende:
Donny trouwens beste man op het veld eerste 20 minuten mvg.
Wat? De mooiste manquote:Op maandag 26 maart 2018 20:51 schreef Mansjester het volgende:
Stelling: Portugees is de lelijkste taal ter wereld
Nee, dat is Braziliaans.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:51 schreef Mansjester het volgende:
Stelling: Portugees is de lelijkste taal ter wereld
Oh jeetjequote:Op maandag 26 maart 2018 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moutinho
Bernardo Silva
Guedes
Martins
André Silva
Carvalho
Neves
Om maar wat te noemen.
Vond hem dit seizoen nog erg wisselvallig, maar dit gaat lekker vooralsnog. Helpt ook wel met jongens om je heen die je allemaal fatsoenlijk inspelenquote:
Het is net als Ziyech die opbloeit bij Marokko omdat hij daar niet Huntelaar heeft die achter zijn eigen balaanname moet rennenquote:Op maandag 26 maart 2018 20:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vond hem dit seizoen nog erg wisselvallig, maar dit gaat lekker vooralsnog. Helpt ook wel met jongens om je heen die je allemaal fatsoenlijk inspelen
Die namen alleen alquote:Op maandag 26 maart 2018 20:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat? De mooiste man
Die taal is echt prachtig
Ghehe. Is wel zo.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het is net als Ziyech die opbloeit bij Marokko omdat hij daar niet Huntelaar heeft die achter zijn eigen balaanname moet rennen
Vind dat een betere speler dan die Klaassen.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vond hem dit seizoen nog erg wisselvallig, maar dit gaat lekker vooralsnog. Helpt ook wel met jongens om je heen die je allemaal fatsoenlijk inspelen
Dit is grappig omdat het Zwitserland is.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze spelen op een neutral terrein DOMMERIK!
Je ziet maar weer wie er totaal geen verstand van heeftquote:
Best een leuke finale ondanks het en masse choken van beide kanten.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is de finale van de Euro Tour het terugkijken waard?
Wow.Ik vind het echt tering lelijkquote:Op maandag 26 maart 2018 20:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat? De mooiste man
Die taal is echt prachtig
Ik zag het ook net op Twitter.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Het staat wel 2-1 voor Portugal, want ik heb gehoord dat je door het niet meezingen van het volkslied al 2-0 achterstaat.
Ik vind dat vlugge Spaans werkelijk verschrikkelijk.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wow.Ik vind het echt tering lelijk
quote:Op maandag 26 maart 2018 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Het staat wel 2-1 voor Portugal, want ik heb gehoord dat je door het niet meezingen van het volkslied al 2-0 achterstaat.
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2018 20:28 schreef Vatta het volgende:
Haha het verschil zit hem al in het zingen van de volksliederen.
quote:
Iedereen weet dat Cillessen beter is dan Zoet.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:57 schreef Stabiel het volgende:
Propper -> Strootman
Cillessen -> Zoet
Babel -> Promes
Zoet en Cillessen zijn allebei leuke clubkeepers. Cillessen in de basis iets beter maar kan geen pingels stoppen en Zoet speelt iets vaker maar stompt ballen vaak raar wegquote:Op maandag 26 maart 2018 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Cillessen beter is dan Zoet.
Nou ja, ik zag iemand afgelopen week op Twitter () roepen dat Zoet op vijf keepers na de beste van de wereld is; zonder Oblak te noemen.
Ik vind het wel echt bijzonder dat Cillessen zo tevreden lijkt te zijn met een plek op de bank bij Barca.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Cillessen beter is dan Zoet.
Nou ja, ik zag iemand afgelopen week op Twitter () roepen dat Zoet op vijf keepers na de beste van de wereld is; zonder Oblak te noemen.
wat leukquote:Op maandag 26 maart 2018 20:58 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb een beker melk,ijsbergsla en bokkenpootjes
Een vreemde combinatiequote:Op maandag 26 maart 2018 20:58 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind dit een rare combinatie.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:58 schreef Mansjester het volgende:
Ron Vlaar voldoet ook aardig aan die beschrijvingquote:Op maandag 26 maart 2018 20:58 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Draaicirkel van een Volvo vrachtwagen en zo besluiteloos/draaierig.
Sterker nog, we kielhalen hem op de Dam.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: We stellen Strontman (volgens GGMM ben ik nu 12) nooit meer op
Ja, dat vroeg ik mij ook af. Maar die gaat daar niet zo snel weg. Zijn ouders hebben zelfs een appartement gekocht voor in Spanje, want zijn vader komt zelfs per se naar iedere thuiswedstrijd in La Liga. Ook al moet hij de week erop werken.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt bijzonder dat Cillessen zo tevreden lijkt te zijn met een plek op de bank bij Barca.
Die zou toch bij een lekker PL ploegje prima kunnen keepen?
Waarom doe je ijsbergsla en bokkepootjes in de melk?quote:Op maandag 26 maart 2018 20:58 schreef Mansjester het volgende:
Die is slecht zeg. Nooit zoiets gezien.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopp stelt ook nog steeds James Milner op
Dan maar naar Espanyol.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij ook af. Maar die gaat daar niet zo snel weg. Zijn ouders hebben zelfs een appartement gekocht voor in Spanje, want zijn vader komt zelfs per se naar iedere thuiswedstrijd in La Liga. Ook al moet hij de week erop werken.
Net als de kaas . Smakeloos , niks eigenlijkquote:Op maandag 26 maart 2018 21:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die is slecht zeg. Nooit zoiets gezien.
Die van 2016 of 2020?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de Europees Kampioen he jongens
Nee, maar als je dan zo'n Karius ziet bij Liverpool. Die is toch niet veel beter dan De Cilgod, ondanks zijn jankmuil.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Europa in met Girona in de provincie (lol).
Hij kopt hem wel aardig bewust binnen iig.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:03 schreef Zorro het volgende:
Babel schrikt zelf dat hij de bal tegen zich aan krijgt.
Ze spelen tegen elkaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |