Ik zag het ook net op Twitter.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Het staat wel 2-1 voor Portugal, want ik heb gehoord dat je door het niet meezingen van het volkslied al 2-0 achterstaat.
Ik vind dat vlugge Spaans werkelijk verschrikkelijk.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wow.Ik vind het echt tering lelijk
quote:Op maandag 26 maart 2018 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Het staat wel 2-1 voor Portugal, want ik heb gehoord dat je door het niet meezingen van het volkslied al 2-0 achterstaat.
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2018 20:28 schreef Vatta het volgende:
Haha het verschil zit hem al in het zingen van de volksliederen.
quote:
Iedereen weet dat Cillessen beter is dan Zoet.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:57 schreef Stabiel het volgende:
Propper -> Strootman
Cillessen -> Zoet
Babel -> Promes
Zoet en Cillessen zijn allebei leuke clubkeepers. Cillessen in de basis iets beter maar kan geen pingels stoppen en Zoet speelt iets vaker maar stompt ballen vaak raar wegquote:Op maandag 26 maart 2018 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Cillessen beter is dan Zoet.
Nou ja, ik zag iemand afgelopen week op Twitter () roepen dat Zoet op vijf keepers na de beste van de wereld is; zonder Oblak te noemen.
Ik vind het wel echt bijzonder dat Cillessen zo tevreden lijkt te zijn met een plek op de bank bij Barca.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Cillessen beter is dan Zoet.
Nou ja, ik zag iemand afgelopen week op Twitter () roepen dat Zoet op vijf keepers na de beste van de wereld is; zonder Oblak te noemen.
wat leukquote:Op maandag 26 maart 2018 20:58 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb een beker melk,ijsbergsla en bokkenpootjes
Een vreemde combinatiequote:Op maandag 26 maart 2018 20:58 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind dit een rare combinatie.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:58 schreef Mansjester het volgende:
Ron Vlaar voldoet ook aardig aan die beschrijvingquote:Op maandag 26 maart 2018 20:58 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Draaicirkel van een Volvo vrachtwagen en zo besluiteloos/draaierig.
Sterker nog, we kielhalen hem op de Dam.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: We stellen Strontman (volgens GGMM ben ik nu 12) nooit meer op
Ja, dat vroeg ik mij ook af. Maar die gaat daar niet zo snel weg. Zijn ouders hebben zelfs een appartement gekocht voor in Spanje, want zijn vader komt zelfs per se naar iedere thuiswedstrijd in La Liga. Ook al moet hij de week erop werken.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt bijzonder dat Cillessen zo tevreden lijkt te zijn met een plek op de bank bij Barca.
Die zou toch bij een lekker PL ploegje prima kunnen keepen?
Waarom doe je ijsbergsla en bokkepootjes in de melk?quote:Op maandag 26 maart 2018 20:58 schreef Mansjester het volgende:
Die is slecht zeg. Nooit zoiets gezien.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopp stelt ook nog steeds James Milner op
Dan maar naar Espanyol.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij ook af. Maar die gaat daar niet zo snel weg. Zijn ouders hebben zelfs een appartement gekocht voor in Spanje, want zijn vader komt zelfs per se naar iedere thuiswedstrijd in La Liga. Ook al moet hij de week erop werken.
Net als de kaas . Smakeloos , niks eigenlijkquote:Op maandag 26 maart 2018 21:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die is slecht zeg. Nooit zoiets gezien.
Die van 2016 of 2020?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de Europees Kampioen he jongens
Nee, maar als je dan zo'n Karius ziet bij Liverpool. Die is toch niet veel beter dan De Cilgod, ondanks zijn jankmuil.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Europa in met Girona in de provincie (lol).
Hij kopt hem wel aardig bewust binnen iig.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:03 schreef Zorro het volgende:
Babel schrikt zelf dat hij de bal tegen zich aan krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |