Speelt Aké tegenwoordig centraal?quote:Op maandag 26 maart 2018 09:29 schreef tompsv18 het volgende:
Vilhena als opkomende linksback? Hardop gelachen
Dat is de positie waarop hij het heel goed doet bij Bournemouth. Bij Ziggo Sport gaf hij een paar weken/maanden terug aan dat hij al geen zin meer had om als linksback te fungeren en gewoon een kans op deze positie te krijgen.quote:
Oke, nou ja in ieder geval een mooie (centrale) backup dan.quote:Op maandag 26 maart 2018 09:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de positie waarop hij het heel goed doet bij Bournemouth. Bij Ziggo Sport gaf hij een paar weken/maanden terug aan dat hij al geen zin meer had om als linksback te fungeren en gewoon een kans op deze positie te krijgen.
Bedankt Zipportal.quote:Op maandag 26 maart 2018 17:57 schreef Slobeend het volgende:
Ronaldo is een anagram van Orlando #leukefeitjes
Gewoon.
Wat is dit joh.quote:Op maandag 26 maart 2018 17:57 schreef Slobeend het volgende:
Ronaldo is een anagram van Orlando #leukefeitjes
Gewoon.
Waarom niet gewoon in Portugal?quote:Op maandag 26 maart 2018 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwitsers stellen zich graag op als neutraal gebied.
Ik denk niet dat NL gaat scoren om eerlijk te zijnquote:Op maandag 26 maart 2018 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch gaan die wel winnen met 3-1 gok ik.
Dit middenveld is wel beter in staat tot kansen te komen denk ik.quote:Op maandag 26 maart 2018 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat NL gaat scoren om eerlijk te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft toch een prima loopvermogen?quote:Op maandag 26 maart 2018 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, alleen Tete als aanvallende back heb je niet zo veel aan lijkt me
Maar technisch niet zo goedquote:Op maandag 26 maart 2018 20:04 schreef Oldground het volgende:
[..]
Heeft toch een prima loopvermogen?
Aidsquote:Op maandag 26 maart 2018 20:15 schreef Sked het volgende:
Wie hebben jullie liever, Toine of Jan-Jood?
All night long Toine.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:15 schreef Sked het volgende:
Wie hebben jullie liever, Toine of Jan-Jood?
Kenneth Perez en Kees Kwakman voor het WK, met wat relevante gasten zou ik wel aanmoedigen voor het WK. Beetje ondersteunend werk van Pieter Zwartgod.quote:
WK zit toch gewoon bij de NOS? Dus wat hebben we dan aan Kwakman en Perez?quote:Op maandag 26 maart 2018 20:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kenneth Perez en Kees Kwakman voor het WK, met wat relevante gasten zou ik wel aanmoedigen voor het WK. Beetje ondersteunend werk van Pieter Zwartgod.
Niets, ik weet ook dat het geen scenario is, maar dat vind ik prima analisten zegmaar.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
WK zit toch gewoon bij de NOS? Dus wat hebben we dan aan Kwakman en Perez?
Doe mij maar Emilio Schelveccio. Solo.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niets, ik weet ook dat het geen scenario is, maar dat vind ik prima analisten zegmaar.
Kan alleen veronica kijken hier op kamers, dus ik schakel mooi pas om 20:45 in. Heb geen zin om te horen dat van Gullit dat een Ronaldo nooit tegen Nederland scoort.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:24 schreef Slobeend het volgende:
Bizar dat Ruud nu weer analist is. Voetbalwereld
En dan ook nog eens bij een wedstrijd van Oranje. Godver man, niemand met hersens daar bij de SBS-groep?quote:Op maandag 26 maart 2018 20:24 schreef Slobeend het volgende:
Bizar dat Ruud nu weer analist is. Voetbalwereld
Maar het begint om 20.30..quote:Op maandag 26 maart 2018 20:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan alleen veronica kijken hier op kamers, dus ik schakel mooi pas om 20:45 in. Heb geen zin om te horen dat van Gullit dat een Ronaldo nooit tegen Nederland scoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |