Dan sta je al 2-0 achter.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:28 schreef Vatta het volgende:
Haha het verschil zit hem al in het zingen van de volksliederen.
Ik geef Koeman het voordeel van de twijfel. Ik ga er van uit dat ze erin staan om aan te tonen dat dit NOOIT meer moet gebeurenquote:Op maandag 26 maart 2018 20:29 schreef Vatta het volgende:
Haha Vilhena linksback en Babel er uberhaupt in. Wat een faal nu al.
Die hebben ook veel spelers die niet op het niveau zitten waar ze misschien moeten zijnquote:Op maandag 26 maart 2018 20:29 schreef Slobeend het volgende:
Middenveldje van Portugal is ook niet geweldig hoor.
quote:Op maandag 26 maart 2018 20:29 schreef Mansjester het volgende:
Vreemd dat de Ligt geen aanvoerder is
Jupquote:Op maandag 26 maart 2018 20:36 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen die in dit topic post heeft een kutleven.
Ajacied blijken heel goed te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:37 schreef Vatta het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de Ligt zo enorm overhyped is. Hij kon mij tegen Sparta al niet bekoren.
JHK.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
John van Vliet
John is sportgek en presentator tegelijk. Dat kan. John heeft zijn sporen meer dan verdiend in de sportverslaggeving. Zo was hij onder andere chef redactie bij WK Producties. Ondanks het feit dat hij een enorme cricketfanaat is en een partijtje golf ook niet versmaadt, is de rode draad in zijn leven toch voetbal. Bij Ziggo Sport Totaal is John van Vliet als presentator te zien en doet hij verslag vanaf locatie.
Doen we altijd in Nederland. Als jonge spelers het goed doen worden ze de hemel in geprezen en als ze dan een paar mindere potjes spelen worden ze weer finaal afgemaakt.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:37 schreef Vatta het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de Ligt zo enorm overhyped is. Hij kon mij tegen Sparta al niet bekoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |