Kan alleen veronica kijken hier op kamers, dus ik schakel mooi pas om 20:45 in. Heb geen zin om te horen dat van Gullit dat een Ronaldo nooit tegen Nederland scoort.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:24 schreef Slobeend het volgende:
Bizar dat Ruud nu weer analist is. Voetbalwereld
En dan ook nog eens bij een wedstrijd van Oranje. Godver man, niemand met hersens daar bij de SBS-groep?quote:Op maandag 26 maart 2018 20:24 schreef Slobeend het volgende:
Bizar dat Ruud nu weer analist is. Voetbalwereld
Maar het begint om 20.30..quote:Op maandag 26 maart 2018 20:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan alleen veronica kijken hier op kamers, dus ik schakel mooi pas om 20:45 in. Heb geen zin om te horen dat van Gullit dat een Ronaldo nooit tegen Nederland scoort.
Dan sta je al 2-0 achter.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:28 schreef Vatta het volgende:
Haha het verschil zit hem al in het zingen van de volksliederen.
Ik geef Koeman het voordeel van de twijfel. Ik ga er van uit dat ze erin staan om aan te tonen dat dit NOOIT meer moet gebeurenquote:Op maandag 26 maart 2018 20:29 schreef Vatta het volgende:
Haha Vilhena linksback en Babel er uberhaupt in. Wat een faal nu al.
Die hebben ook veel spelers die niet op het niveau zitten waar ze misschien moeten zijnquote:Op maandag 26 maart 2018 20:29 schreef Slobeend het volgende:
Middenveldje van Portugal is ook niet geweldig hoor.
quote:Op maandag 26 maart 2018 20:29 schreef Mansjester het volgende:
Vreemd dat de Ligt geen aanvoerder is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |