Als ze ons voordeel opleveren hoor je niemand. Net als dat geen Hollander racistisch is als ie voor 1,50 een maaltijd bij de Turk ophaalt:"doe maar een Turkse pizza met extra sla en sambal."quote:Op maandag 26 maart 2018 21:28 schreef Knudde het volgende:
90% is zwart, nou waar blijven de racistische reacties?
Want als het geen oefenduel was zou Portugal het zo op...quote:Op maandag 26 maart 2018 21:29 schreef BB-King het volgende:
Wel typisch dat we uitgerekend nu wel van die Portugezen lijken te winnen.
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol, een Gertjan Verbeek docu uitgerekend komende zondag om 20:30.
Vrouwtje is bezig met een goede kop thee en biologische Chips.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:28 schreef Knudde het volgende:
Jij behoord toch tot die sekte die de schuld geeft aan alles wat niet-blank is als ik je post op de PF moet gelovenquote:
En jij krijgt niks? Tsssquote:Op maandag 26 maart 2018 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vrouwtje is bezig met een goede kop thee en biologische Chips.²
Preciesquote:Op maandag 26 maart 2018 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ze ons voordeel opleveren hoor je niemand. Net als dat geen Hollander racistisch is als ie voor 1,50 een maaltijd bij de Turk ophaalt:"doe maar een Turkse pizza met extra sla en sambal."
Jason.²
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:28 schreef Knudde het volgende:
Link van de desbetreffende Turk.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ze ons voordeel opleveren hoor je niemand. Net als dat geen Hollander racistisch is als ie voor 1,50 een maaltijd bij de Turk ophaalt:"doe maar een Turkse pizza met extra sla en sambal."
Jason.²
Verrek, helemaal die meest linkse speler in die foto vergeten.. dat was toch zo'n enorm talent? Hoe is het daar nu mee?quote:
Gast. Je kent me niet eens.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:30 schreef Knudde het volgende:
[..]
Jij behoord toch tot die sekte die de schuld geeft aan alles wat niet-blank is als ik je post op de PF moet geloven
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:30 schreef Knudde het volgende:
[..]
Jij behoord toch tot die sekte die de schuld geeft aan alles wat niet-blank is als ik je post op de PF moet geloven
Een pizza is geen pizza als het niet Italiaans is.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jason.²
"Weet je, het is weekend. Laat ik lekker gek doen. Doe me een broodje Döner en een pita kaas. Heb je terug van 5 euro?"quote:Op maandag 26 maart 2018 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Link van de desbetreffende Turk.
Ken die Hollander het schelen als het maar 1,50 kost.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een pizza is geen pizza als het niet Italiaans is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |