Heeft Babel je al kunnen overtuigen of is dat te opportunistisch?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar als je dan zo'n Karius ziet bij Liverpool. Die is toch niet veel beter dan De Cilgod, ondanks zijn jankmuil.
Waar staat dat ik het erin doe?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:00 schreef Zorro het volgende: [..] Waarom doe je ijsbergsla en bokkepootjes in de melk?
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
Het niveau van de TS is bizar laag.
10-0 komt ,op een enkele topshow na, nooit voorquote:Op maandag 26 maart 2018 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Geldt die regel nog. Dat als Nederland 10-0 wint zij ipv Portugal naar het WK mogen?˛
Nee dat is alleen bij 12-1quote:Op maandag 26 maart 2018 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Geldt die regel nog. Dat als Nederland 10-0 wint zij ipv Portugal naar het WK mogen?˛
Babel is de beste spits voor dit systeemquote:Op maandag 26 maart 2018 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Babel je al kunnen overtuigen of is dat te opportunistisch?
Tsja, hij mag over een maandje de Copa Del Rey-finale weer keepen. Er valt weinig aan te merken op hem. Niet veel clubs zijn gezegend met zo'n goede back-up.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar als je dan zo'n Karius ziet bij Liverpool. Die is toch niet veel beter dan De Cilgod, ondanks zijn jankmuil.
Hij is wel erg zwart. Kan dat nog wel?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Babel is de beste spits voor dit systeem
LENGTE FYSIEK KRACHT SNELHEIDquote:Op maandag 26 maart 2018 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te opportunistisch. Ik vind het gewoon raar dat die er nog bij betrokken wordt voor een toernooi dat in 2020 plaats gaat vinden. Die gast is dan 33 en speelt nu 'al' bij Besiktas.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Babel je al kunnen overtuigen of is dat te opportunistisch?
Babel is vreselijk onderschatquote:Op maandag 26 maart 2018 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij zegt het.quote:
Zo drink ik wel eens een glas ijsthee, citroen en ijs.quote:een beker melk,ijsbergsla en bokkenpootjes
Ondanks dat ik iets tegen hem heb past Romero ook wel in dat rijtjequote:Op maandag 26 maart 2018 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, hij mag over een maandje de Copa Del Rey-finale weer keepen. Er valt weinig aan te merken op hem. Niet veel clubs zijn gezegend met zo'n goede back-up.
Met van Dijk, de Vrij en de Ligt heeft oranje gewoon drie meer dan prima verdedigers, daar ligt het probleem ook niet. Een Ake is alweer een stuk minder zie je gelijkquote:Op maandag 26 maart 2018 21:06 schreef hjansen82 het volgende:
De Ligt speelt weer goed. Dat wordt nog wat.
Heeft een geweldig heupschot.quote:
Fantastisch als altijdquote:Op maandag 26 maart 2018 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Thuis van werk.
Hoe doet de Ligt het?
Als een ware Godenzoon.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Thuis van werk.
Hoe doet de Ligt het?
Bezig aan een tweede jeugd en iemand die kopsterk is maar zowaar een bal kan vasthouden is wel lekker en niet echt leeftijdsgebonden.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te opportunistisch. Ik vind het gewoon raar dat die er nog bij betrokken wordt voor een toernooi dat in 2020 plaats gaat vinden. Die gast is dan 33 en speelt nu 'al' bij Besiktas.
Ronaldo is viesmad dus vul het zelf maar inquote:Op maandag 26 maart 2018 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Thuis van werk.
Hoe doet de Ligt het?
Strootman gaat de nieuwe Seedorf worden. Gewaardeerd in het buitenland, uitgekotst in eigen land.quote:
en toen zat ik in Rome en heb helaas de uitslag via een ouderwetse telefoon moeten horenquote:Op maandag 26 maart 2018 21:07 schreef Slobeend het volgende:
We hebben voor het laatst van Portugal gewonnen in het jaar dat ik geboren werd. Dit wordt historisch.
Babel kopsterk omdat ie nu toevallig er eentje in kopt?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bezig aan een tweede jeugd en iemand die kopsterk is maar zowaar een bal kan vasthouden is wel lekker en niet echt leeftijdsgebonden.
Al is het eigenlijk triest als je daar Babel voor nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |