Daar is ie te blank voor. Komt met veel meer fouten weg.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:10 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Strootman gaat de nieuwe Seedorf worden. Gewaardeerd in het buitenland, uitgekotst in eigen land.
Altijd al. Altijd een onderschatte speler gevonden grotendeels door hemzelf overigens.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Babel kopsterk omdat ie nu toevallig er eentje in kopt?
Als Strootman het uiterlijk had van Seedorf, was ie nu al gelynchtquote:Op maandag 26 maart 2018 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar is ie te blank voor. Komt met veel meer fouten weg.²
Jammer voor ze dat Bizot nog geen minuten gemaakt heeft dan.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zaten Barça-scouts op de tribune deze twee wedstrijden dacht ik.
(lol).
Van Persie en andere Marokkanen hebben dit het beste onder de knie.quote:
Pröpper moest van PSV-fans weg omdat hij geen INZET PASSIE MENTALITEIT toonde.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:12 schreef Coco. het volgende:
Pröpper is volgens een bepaalde user een mooiweervoetballer.
debielenquote:Op maandag 26 maart 2018 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pröpper moest van PSV-fans weg omdat hij geen INZET PASSIE MENTALITEIT toonde.
En dat terwijl hij in Engeland voetbalt (lol)quote:Op maandag 26 maart 2018 21:12 schreef Coco. het volgende:
Pröpper is volgens een bepaalde user een mooiweervoetballer.
Peesjevee fans moeten het dan ook niet hebben van hun denkvermogenquote:Op maandag 26 maart 2018 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pröpper moest van PSV-fans weg omdat hij geen INZET PASSIE MENTALITEIT toonde.
Engeland favoriet voor het WK, lijkt me duidelijk.quote:
Ja. Ons verdienste, maar ook gewoon een enorm zwak Portugal. Die hadden afgelopen vrijdag al verdiend moeten verliezen van Egypte. Engeland is op het moment stukke beter in vorm dan Portugal.quote:
Bij Strootman moet ik altijd denken aan Beavis and Buttheadquote:Op maandag 26 maart 2018 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Propper en Vd Beek zijn toch van een ander niveau ten opzichte van PaasEilandhoofd
Staat als een huis tot nu toe. Al 'Ollands talent zit in de achterste liniequote:Op maandag 26 maart 2018 21:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Portugal heeft ook nog niet echt kansen gehad. Verdedigen goed.
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:16 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Tete wel wat druistig in balbezit, doe mij Veltman maar
Goeie grap weer allenquote:Op maandag 26 maart 2018 21:16 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Tete wel wat druistig in balbezit, doe mij Veltman maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |