Piemelpastaquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen maar fallusvormig eten serveren om in de stemming te komen.
Eerst neuken danquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik kook zit iedereen zo vol dat er helemaal niet meer geneukt kan worden
Als dat geen boerenkool met worst wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen maar fallusvormig eten serveren om in de stemming te komen.
Gewoon het initiatief nemen en dan merk je vanzelf wel of ze verder wil.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Schept na zaterdag wel wat verwachtingen jamaar toch.
Ik denk dat ik gewoon oud ben geworden. Beetje knuffelen en flink buffelen ben ik ook wel content.quote:
Wat zou je allemaal willen zien dan? Je kan toch ook een foto maken langs je heupen oid?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan zie je tot net zoveel op de foto als dat je om zou kijken in de spiegel?
/BlonT
Ik moet echt vaker winkelen, ik snap het niet.
Dat is de obesileef.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon oud ben geworden. Beetje knuffelen en flink buffelen ben ik ook wel content.
+ de hints die zie gestuurd heeftquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Schept na zaterdag wel wat verwachtingen jamaar toch.
Als een eckte Jabba the Huttquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon oud ben geworden. Beetje knuffelen en flink buffelen ben ik ook wel content.
Mwa ook niet altijd hoorquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon het initiatief nemen en dan merk je vanzelf wel of ze verder wil.
M'n moeder.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Had Elvi dat niet ooit? Of iemand anders hier op zo'n vrijgezellenfeestje ofzo?
Piemelpasta.
Geen idee. Ik vroeg mij gewoon af wat CL precies bedoelde en het klonk alsof jij dat kon oplossen met een foto en toen raakte ik de weg kwijt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zou je allemaal willen zien dan? Je kan toch ook een foto maken langs je heupen oid?
Wat voor hints?quote:
Gewoon niet in je eentje gaan winkelenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan zie je tot net zoveel op de foto als dat je om zou kijken in de spiegel?
/BlonT
Ik moet echt vaker winkelen, ik snap het niet.
Echt?quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
Super mooi poppetje, alles perfect. Gaat die broek uit, en een putluuuuuucht. Zo zonde.
Ja hoe doe je zoiets? Ga je dan in gepaste kleding door de winkel rennen, of kleed je je eerst helemaal om, om vervolgens de nieuwe maat te pakken?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon niet in je eentje gaan winkelenIk moest nu ook andere maten pakken #fatty en dat is ook altijd zo lastig.
Ik was het niet. Ben nog nooit op een vrijgezellen feestje geweestquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Had Elvi dat niet ooit? Of iemand anders hier op zo'n vrijgezellenfeestje ofzo?
Piemelpasta.
Van ieder kledingstuk twee maten meenemen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoe doe je zoiets? Ga je dan in gepaste kleding door de winkel rennen, of kleed je je eerst helemaal om, om vervolgens de nieuwe maat te pakken?
Het is lente buiten maar ben vooral benieuwd of jouw knop gaat bloeien vanaaf?quote:
In selfie stand over je schouder kijken / een foto makenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vroeg mij gewoon af wat CL precies bedoelde en het klonk alsof jij dat kon oplossen met een foto en toen raakte ik de weg kwijt.
Gewoon in hun eigen kleren door de winkel. Lekker praktisch. Dat doe ik iig. Ga niet eerst weer alles terughangen hoor. Gedoequote:Op woensdag 21 maart 2018 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoe doe je zoiets? Ga je dan in gepaste kleding door de winkel rennen, of kleed je je eerst helemaal om, om vervolgens de nieuwe maat te pakken?
Ik weet het zelf ook niet, ik maak zelden foto's van het passen en al helemaal niet van mijn achterkantquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vroeg mij gewoon af wat CL precies bedoelde en het klonk alsof jij dat kon oplossen met een foto en toen raakte ik de weg kwijt.
Laten we hopen dat zij iets beters stuurdequote:Op woensdag 21 maart 2018 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is lente buiten maar ben vooral benieuwd of jouw knop gaat bloeien vanaaf?
Zoiets?
Ideetje voor Mier en Bor?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:27 schreef Samzz het volgende:
Omg, mijn nieuwe schoentjes zijn leuk.
Straks de broeken passen. Poor me.
Doe er es een.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In selfie stand over je schouder kijken / een foto maken
"U mag maximaal 3 kledingstukken meenemen het pashokje in"quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van ieder kledingstuk twee maten meenemen.
Harlow and Sagequote:Op woensdag 21 maart 2018 15:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ideetje voor Mier en Bor?
[ afbeelding ]
Dat soort winkels neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"U mag maximaal 3 kledingstukken meenemen het pashokje in"
Klinkt voor gevorderdenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In je eigen kleding dus? Of in de kleding die een maat te groot/klein is?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon in hun eigen kleren door de winkel. Lekker praktisch. Dat doe ik iig. Ga niet eerst weer alles terughangen hoor. Gedoe
Echtquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is lente buiten maar ben vooral benieuwd of jouw knop gaat bloeien vanaaf?
Zoiets?
Ik ook niet, ik kijk gewoon over mijn schouderquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook niet, ik maak zelden foto's van het passen en al helemaal niet van mijn achterkant
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De paskleding die een maat te groot/klein is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In je eigen kleding dus? Of in de kleding die een maat te groot/klein is?
Haha, grapje zeker.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:40 schreef Lot88 het volgende:
klaaaarkomende half jaar hoef ik alleen nog bed te verschonen
Dan maak je er één. Vast wel ergens een spiegel te vinden.quote:
Als een rollade door die winkel waggelen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De paskleding die een maat te groot/klein is.
een keer per half jaar?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:40 schreef Lot88 het volgende:
Wat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:40 schreef Lot88 het volgende:
Hier is op de wc 1 spiegel van nog geen A4 groot op de hoogte van je hoofd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maak je er één. Vast wel ergens een spiegel te vinden.
Maar een slaapkamer maak je toch wel wat vaker schoon dan 1 keer in t half jaar?quote:
Als een echte fitgirl op de wasbak klimmen en het regelen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier is op de wc 1 spiegel van nog geen A4 groot op de hoogte van je hoofd.
Oh ja?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar een slaapkamer maak je toch wel wat vaker schoon dan 1 keer in t half jaar?
Maar dan is het knispereffect van het beddengoed wegquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar een slaapkamer maak je toch wel wat vaker schoon dan 1 keer in t half jaar?
die nostalgie wil je toch niet missenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar dan is het knispereffect van het beddengoed weg
Godzijdank nooit dat soort jongens/mannen getroffen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die nostalgie wil je toch niet missen
Er zit geeneens een wasbak.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als een echte fitgirl op de wasbak klimmen en het regelen.
ik ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Godzijdank nooit dat soort mannen getroffen.
Gaat vanzelf weer knisperen als tochtige Lot de boel bevochtigd heeft en dat weer opdroogt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar dan is het knispereffect van het beddengoed weg
Dan verzin je wat anders voor een goeie belfie.quote:
Oh ik kleed me meestal eerst weer om, maar dat is omdat het een grote winkel isquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De paskleding die een maat te groot/klein is.
Ja wou zeggen, alsof die mannen dat niet even doen voor de goede indruk.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Voor een date ook gewoon even het bed verschonen.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omhoog klimmen langs de wc deur en de papierdispenser
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat vanzelf weer knisperen als tochtige Lot de boel bevochtigd heeft en dat weer opdroogt.
voor en naquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Voor een date ook gewoon even het bed verschonen.
Jezus, die heb je toch net gedaan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:42 schreef Lot88 het volgende:
volgende project is de woonkamer/keuken of logeerkamer
Oh dat soort dingen boeiend mij niet zo. Als er een hele lange rij staat ofzo dan pas ik wel gewoon alvast in de rij. Gewoon, omdat het kanquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik kleed me meestal eerst weer om, maar dat is omdat het een grote winkel is
nee dit was mijn slaapkamer.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezus, die heb je toch net gedaan?
Vrouwen die kunnen spuitenquote:
Schoon-ma-ken? ¿Que?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
neen. Altijd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel lichaamssappen er rondgeslingerd worden.
Precies. Ik ben al gek, shcoon beddegoed neerleggen en dan weer nieuw de dag erna.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Na? nee joh. Lekker in zijn geur liggen
OK geil nuquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel lichaamssappen er rondgeslingerd worden.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat soort dingen boeiend mij niet zo. Als er een hele lange rij staat ofzo dan pas ik wel gewoon alvast in de rij. Gewoon, omdat het kan
vanmorgen at ik een heerlijke banaan met mes en vork.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoveel vertrouwen in je![]()
Wat voor lekkere lauwe dingen staan er vandaag op het menu?
Sowieso niet hoor. Ik ga echt niet continue mn bed verschonen omdat ik seks heb gehadquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies. Ik ben al gek, shcoon beddegoed neerleggen en dan weer nieuw de dag erna.
Ik weet dat we niet aan nuance doen op Fok! maar misschien had ik er nog wel even bij moeten zeggen dat ik dan nog wel gewoon een BH en ondergoed aan heb hoor. Ga niet helemaal als een halfnaakte tokkie daar staan voordat dat idee ontstaan is.quote:
Ligt er aan of je een vast persoon neukt of nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sowieso niet hoor. Ik ga echt niet continue mn bed verschonen omdat ik seks heb gehad
Vast een andere stomme partywinkel met zinloze cadeaus.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt?Koop je dan zoiets in een feestwinkel of in een kookwinkel. Dat zijn pas de betere vragen
Nooit last vanquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:49 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat is dan wel weer het voordeel van met iemand anders winkelen, dan kan die de andere maat pakken indien nodig. Tenzij je wel service krijgt in een winkel, maar dat is ook niet altijd leuk. Zo een nosy persoon die het gordijntje al open trekt en luid door de winkel roept dat je echt te grote borsten hebt voor zo een pakje![]()
Wanneer gaan we shoppen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet dat we niet aan nuance doen op Fok! maar misschien had ik er nog wel even bij moeten zeggen dat ik dan nog wel gewoon een BH en ondergoed aan heb hoor. Ga niet helemaal als een halfnaakte tokkie daar staan voordat dat idee ontstaan is.
Ik hoefde nu gelukkig maar een paar meter van het pashokje, maar heb het te kleine shirt gewoon aangehouden en heb even een grotere maat gepaktquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja dat doe ik liever niet in mijn bed.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ligt er aan of je een vast persoon neukt of niet
Ohhw dat klinkt nog goed te doen. Hopelijk hou je de worst binnen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
vanmorgen at ik een heerlijke banaan met mes en vork.
lunch was een lauwe champignonsoep
net lauwe rijste pap op en als klap op de vuurpijl mag ik zo nog een koud gekookt eitje eten.
Vanavond ga ik wild doen en proberen boterhammen zonder korst met knakworst te eten
Shit, wilde net vragen welke winkel je altijd heen gaatquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet dat we niet aan nuance doen op Fok! maar misschien had ik er nog wel even bij moeten zeggen dat ik dan nog wel gewoon een BH en ondergoed aan heb hoor. Ga niet helemaal als een halfnaakte tokkie daar staan voordat dat idee ontstaan is.
Worst binnen houden is mijn specialiteitquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohhw dat klinkt nog goed te doen. Hopelijk hou je de worst binnen.
eensquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja dat doe ik liever niet in mijn bed.
Ik hou niet zo van vreemden in mijn huis
Dit moet ik ook wat vaker doen. Minder positief zijn over mijn lijf en voor de zekerheid een maatje groter meenemen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van ieder kledingstuk twee maten meenemen.
Ik ook niet. Oprottenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja dat doe ik liever niet in mijn bed.
Ik hou niet zo van vreemden in mijn huis
slik jequote:Op woensdag 21 maart 2018 15:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Worst binnen houden is mijn specialiteit
Dan flikker ik het op een bankje buiten het hokjequote:Op woensdag 21 maart 2018 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"U mag maximaal 3 kledingstukken meenemen het pashokje in"
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Check.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als een rollade door die winkel waggelen.
Dat mocht gewoon onlinequote:Op woensdag 21 maart 2018 15:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zit nog de wachten op de verhalen van jouw hulp bij gjoel haar zoektocht naar een bikini.
Hopelijk lukt het om ook dit keer er weer niet op te kauwenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dat hoop ik ook voor haar vriendjequote:Op woensdag 21 maart 2018 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het om ook dit keer er weer niet op te kauwen
NEE STAAT LEEEEEUKK HOOR, KAN JE HEBBENquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:49 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat is dan wel weer het voordeel van met iemand anders winkelen, dan kan die de andere maat pakken indien nodig. Tenzij je wel service krijgt in een winkel, maar dat is ook niet altijd leuk. Zo een nosy persoon die het gordijntje al open trekt en luid door de winkel roept dat je echt te grote borsten hebt voor zo een pakje![]()
Verrassend zal ik het niet noemenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw. Nja ik heb voorlopig niets nodig geloof ik.
Gewoon aan de andere kant van het bed gaan liggen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sowieso niet hoor. Ik ga echt niet continue mn bed verschonen omdat ik seks heb gehad
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NEE STAAT LEEEEEUKK HOOR, KAN JE HEBBEN
En dan kun je de vetrollen tellen en je ziet je navel ook terugstaren.
Nou, eergisteren anders nog wel twee nieuwe truien gekochtquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verrassend zal ik het niet noemen.
Dat is vanavond wel de bedoeling hoorquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het om ook dit keer er weer niet op te kauwen
Ik vind dat soort 'hulp' echt geen toevoeging in een kledingwinkel. Als ik iets wil vragen dan vraag ik dat zelf wel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die heeft voorlopig pecht, mn mond gaat niet zo ver open
Gister ook zo een akward moment bij de kringloop. Ik wilde niet tegen mijn medeshopper zeggen dat het hoedje leek op een riant drugs gebruikende crusty festivalganger. Dat liet ik me pas ontvallen nadat ze zelf al in de spiegel een nee had geconstateerd, dus ik riep het pas toen ze het overhandigde aan het kassameisje die het net zelf opzette. Akward silence tot mijn medeshopper heel enthousiast zei dat het haar wel echt enig stond hoorquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe kun je daar niet eerlijk over zijn?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet zeggen dat ik hier in het topic altijd wel iedereen fijn eerlijk vind over kleding.
Zo irritantquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij genoeg mensen die zeggen 'ja hoor, kan best' of 'best leuk' gewoon omdat het ze niet boeit maar hier zoekt iedereen dan altijd gelijk mee en komt met alternatieven of een duidelijke omschrijving waarom het niets is. Is wel behulpzaam.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe kun je daar niet eerlijk over zijn?
Nooit een winkel ingaan waar alleen verkopers lopenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zodra iemand me in een winkel aanspreekt ga ik uit ongemak al weg
Ik ga gewoon nooit kledingwinkels in. Fuck die shit, lang leve het internet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zodra iemand me in een winkel aanspreekt ga ik uit ongemak al weg
Hier heb ik echt nooit last vanquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:49 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh zo! ik dacht eerlijk over kleding voor jezelfquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij genoeg mensen die zeggen 'ja hoor, kan best' of 'best leuk' gewoon omdat het ze niet boeit maar hier zoekt iedereen dan altijd gelijk mee en komt met alternatieven of een duidelijke omschrijving waarom het niets is. Is wel behulpzaam.
Of omdat ze het niet snappen. Soms heb je ook van die verkopers, daar zie je al aan dat het 'm niet is. Make upverkopers met verkeerde kleur foundation en lippenstift op de tanden enzoquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij genoeg mensen die zeggen 'ja hoor, kan best' of 'best leuk' gewoon omdat het ze niet boeit maar hier zoekt iedereen dan altijd gelijk mee en komt met alternatieven of een duidelijke omschrijving waarom het niets is. Is wel behulpzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |