Gaat vanzelf weer knisperen als tochtige Lot de boel bevochtigd heeft en dat weer opdroogt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar dan is het knispereffect van het beddengoed weg
Dan verzin je wat anders voor een goeie belfie.quote:
Oh ik kleed me meestal eerst weer om, maar dat is omdat het een grote winkel isquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De paskleding die een maat te groot/klein is.
Ja wou zeggen, alsof die mannen dat niet even doen voor de goede indruk.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Voor een date ook gewoon even het bed verschonen.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omhoog klimmen langs de wc deur en de papierdispenser
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat vanzelf weer knisperen als tochtige Lot de boel bevochtigd heeft en dat weer opdroogt.
voor en naquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Voor een date ook gewoon even het bed verschonen.
Jezus, die heb je toch net gedaan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:42 schreef Lot88 het volgende:
volgende project is de woonkamer/keuken of logeerkamer
Oh dat soort dingen boeiend mij niet zo. Als er een hele lange rij staat ofzo dan pas ik wel gewoon alvast in de rij. Gewoon, omdat het kanquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik kleed me meestal eerst weer om, maar dat is omdat het een grote winkel is
nee dit was mijn slaapkamer.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezus, die heb je toch net gedaan?
Vrouwen die kunnen spuitenquote:
Schoon-ma-ken? ¿Que?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar een slaapkamer maak je toch wel wat vaker schoon dan 1 keer in t half jaar?
neen. Altijd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel lichaamssappen er rondgeslingerd worden.
Precies. Ik ben al gek, shcoon beddegoed neerleggen en dan weer nieuw de dag erna.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Na? nee joh. Lekker in zijn geur liggen
OK geil nuquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel lichaamssappen er rondgeslingerd worden.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat soort dingen boeiend mij niet zo. Als er een hele lange rij staat ofzo dan pas ik wel gewoon alvast in de rij. Gewoon, omdat het kan
vanmorgen at ik een heerlijke banaan met mes en vork.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoveel vertrouwen in je![]()
Wat voor lekkere lauwe dingen staan er vandaag op het menu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |