NEE STAAT LEEEEEUKK HOOR, KAN JE HEBBENquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:49 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat is dan wel weer het voordeel van met iemand anders winkelen, dan kan die de andere maat pakken indien nodig. Tenzij je wel service krijgt in een winkel, maar dat is ook niet altijd leuk. Zo een nosy persoon die het gordijntje al open trekt en luid door de winkel roept dat je echt te grote borsten hebt voor zo een pakje![]()
Verrassend zal ik het niet noemenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw. Nja ik heb voorlopig niets nodig geloof ik.
Gewoon aan de andere kant van het bed gaan liggen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sowieso niet hoor. Ik ga echt niet continue mn bed verschonen omdat ik seks heb gehad
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NEE STAAT LEEEEEUKK HOOR, KAN JE HEBBEN
En dan kun je de vetrollen tellen en je ziet je navel ook terugstaren.
Nou, eergisteren anders nog wel twee nieuwe truien gekochtquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verrassend zal ik het niet noemen.
Dat is vanavond wel de bedoeling hoorquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het om ook dit keer er weer niet op te kauwen
Ik vind dat soort 'hulp' echt geen toevoeging in een kledingwinkel. Als ik iets wil vragen dan vraag ik dat zelf wel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die heeft voorlopig pecht, mn mond gaat niet zo ver open
Gister ook zo een akward moment bij de kringloop. Ik wilde niet tegen mijn medeshopper zeggen dat het hoedje leek op een riant drugs gebruikende crusty festivalganger. Dat liet ik me pas ontvallen nadat ze zelf al in de spiegel een nee had geconstateerd, dus ik riep het pas toen ze het overhandigde aan het kassameisje die het net zelf opzette. Akward silence tot mijn medeshopper heel enthousiast zei dat het haar wel echt enig stond hoorquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe kun je daar niet eerlijk over zijn?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet zeggen dat ik hier in het topic altijd wel iedereen fijn eerlijk vind over kleding.
Zo irritantquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij genoeg mensen die zeggen 'ja hoor, kan best' of 'best leuk' gewoon omdat het ze niet boeit maar hier zoekt iedereen dan altijd gelijk mee en komt met alternatieven of een duidelijke omschrijving waarom het niets is. Is wel behulpzaam.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe kun je daar niet eerlijk over zijn?
Nooit een winkel ingaan waar alleen verkopers lopenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zodra iemand me in een winkel aanspreekt ga ik uit ongemak al weg
Ik ga gewoon nooit kledingwinkels in. Fuck die shit, lang leve het internet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zodra iemand me in een winkel aanspreekt ga ik uit ongemak al weg
Hier heb ik echt nooit last vanquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:49 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat is dan wel weer het voordeel van met iemand anders winkelen, dan kan die de andere maat pakken indien nodig. Tenzij je wel service krijgt in een winkel, maar dat is ook niet altijd leuk. Zo een nosy persoon die het gordijntje al open trekt en luid door de winkel roept dat je echt te grote borsten hebt voor zo een pakje![]()
Oh zo! ik dacht eerlijk over kleding voor jezelfquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij genoeg mensen die zeggen 'ja hoor, kan best' of 'best leuk' gewoon omdat het ze niet boeit maar hier zoekt iedereen dan altijd gelijk mee en komt met alternatieven of een duidelijke omschrijving waarom het niets is. Is wel behulpzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |