Alleen maar fallusvormig eten serveren om in de stemming te komen.quote:
Eerst batsen, dan kokenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik kook zit iedereen zo vol dat er helemaal niet meer geneukt kan worden
Piemelpastaquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen maar fallusvormig eten serveren om in de stemming te komen.
Eerst neuken danquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik kook zit iedereen zo vol dat er helemaal niet meer geneukt kan worden
Als dat geen boerenkool met worst wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen maar fallusvormig eten serveren om in de stemming te komen.
Gewoon het initiatief nemen en dan merk je vanzelf wel of ze verder wil.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Schept na zaterdag wel wat verwachtingen jamaar toch.
Ik denk dat ik gewoon oud ben geworden. Beetje knuffelen en flink buffelen ben ik ook wel content.quote:
Wat zou je allemaal willen zien dan? Je kan toch ook een foto maken langs je heupen oid?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan zie je tot net zoveel op de foto als dat je om zou kijken in de spiegel?
/BlonT
Ik moet echt vaker winkelen, ik snap het niet.
Dat is de obesileef.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon oud ben geworden. Beetje knuffelen en flink buffelen ben ik ook wel content.
+ de hints die zie gestuurd heeftquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Schept na zaterdag wel wat verwachtingen jamaar toch.
Als een eckte Jabba the Huttquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon oud ben geworden. Beetje knuffelen en flink buffelen ben ik ook wel content.
Mwa ook niet altijd hoorquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon het initiatief nemen en dan merk je vanzelf wel of ze verder wil.
M'n moeder.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Had Elvi dat niet ooit? Of iemand anders hier op zo'n vrijgezellenfeestje ofzo?
Piemelpasta.
Geen idee. Ik vroeg mij gewoon af wat CL precies bedoelde en het klonk alsof jij dat kon oplossen met een foto en toen raakte ik de weg kwijt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zou je allemaal willen zien dan? Je kan toch ook een foto maken langs je heupen oid?
Wat voor hints?quote:
Gewoon niet in je eentje gaan winkelenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan zie je tot net zoveel op de foto als dat je om zou kijken in de spiegel?
/BlonT
Ik moet echt vaker winkelen, ik snap het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |