Echt?quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
Super mooi poppetje, alles perfect. Gaat die broek uit, en een putluuuuuucht. Zo zonde.
Ja hoe doe je zoiets? Ga je dan in gepaste kleding door de winkel rennen, of kleed je je eerst helemaal om, om vervolgens de nieuwe maat te pakken?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon niet in je eentje gaan winkelenIk moest nu ook andere maten pakken #fatty en dat is ook altijd zo lastig.
Ik was het niet. Ben nog nooit op een vrijgezellen feestje geweestquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Had Elvi dat niet ooit? Of iemand anders hier op zo'n vrijgezellenfeestje ofzo?
Piemelpasta.
Van ieder kledingstuk twee maten meenemen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoe doe je zoiets? Ga je dan in gepaste kleding door de winkel rennen, of kleed je je eerst helemaal om, om vervolgens de nieuwe maat te pakken?
Het is lente buiten maar ben vooral benieuwd of jouw knop gaat bloeien vanaaf?quote:
In selfie stand over je schouder kijken / een foto makenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vroeg mij gewoon af wat CL precies bedoelde en het klonk alsof jij dat kon oplossen met een foto en toen raakte ik de weg kwijt.
Gewoon in hun eigen kleren door de winkel. Lekker praktisch. Dat doe ik iig. Ga niet eerst weer alles terughangen hoor. Gedoequote:Op woensdag 21 maart 2018 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoe doe je zoiets? Ga je dan in gepaste kleding door de winkel rennen, of kleed je je eerst helemaal om, om vervolgens de nieuwe maat te pakken?
Ik weet het zelf ook niet, ik maak zelden foto's van het passen en al helemaal niet van mijn achterkantquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vroeg mij gewoon af wat CL precies bedoelde en het klonk alsof jij dat kon oplossen met een foto en toen raakte ik de weg kwijt.
Laten we hopen dat zij iets beters stuurdequote:Op woensdag 21 maart 2018 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is lente buiten maar ben vooral benieuwd of jouw knop gaat bloeien vanaaf?
Zoiets?
Ideetje voor Mier en Bor?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:27 schreef Samzz het volgende:
Omg, mijn nieuwe schoentjes zijn leuk.
Straks de broeken passen. Poor me.
Doe er es een.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In selfie stand over je schouder kijken / een foto maken
"U mag maximaal 3 kledingstukken meenemen het pashokje in"quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van ieder kledingstuk twee maten meenemen.
Harlow and Sagequote:Op woensdag 21 maart 2018 15:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ideetje voor Mier en Bor?
[ afbeelding ]
Dat soort winkels neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"U mag maximaal 3 kledingstukken meenemen het pashokje in"
Klinkt voor gevorderdenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In je eigen kleding dus? Of in de kleding die een maat te groot/klein is?quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon in hun eigen kleren door de winkel. Lekker praktisch. Dat doe ik iig. Ga niet eerst weer alles terughangen hoor. Gedoe
Echtquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |