Elke ochtend eerst je longen kapot hoesten zeker?quote:Op zondag 18 maart 2018 20:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Toen ik stopte rookte ik een groot pakje (30) gauloises per dag
Dat was niet best
quote:Op zondag 18 maart 2018 20:50 schreef GGMM het volgende:
Nou, doei.
Ik wil wel even zeggen dat ik het oprecht bijzonder gezellig vond.Dit was echt weer als vanouds!
Ik heb voor jullie allemaal een persoonlijk afscheid geschreven, omdat het erg lang werd even in de spoiler gezet.Tot ziens, maatje. Het waren weer enerverende tijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yesquote:
Pfoe niet alleen 's ochtends ookquote:Op zondag 18 maart 2018 20:52 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Elke ochtend eerst je longen kapot hoesten zeker?
Dankzij Onlogisch gaat GGMM nu de wijde wereld inquote:Op zondag 18 maart 2018 20:54 schreef Befbekje het volgende:
René is erachter gekomen in die paar maanden dat een leven zonder FOK! een prima leven is en nu verlaat 'ie ons.. Dit hebben we allemaal aan onlo te danken..
Beetje herkenbaar, begin te merken dat mijn longen minder worden door het roken.quote:
Spannend.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dankzij Onlogisch gaat GGMM nu de wijde wereld in
Besef goed.. de wijde wereld in...
Met deze teringkou is het wel een goede timing om te stoppen ookquote:Op zondag 18 maart 2018 20:56 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Beetje herkenbaar, begin te merken dat mijn longen minder worden door het roken.
De bedoeling is ook dat ik er mee ga stoppen binnenkort want ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee
Als het nog 2 weken zo koud zou blijven wel jaquote:Op zondag 18 maart 2018 20:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Met deze teringkou is het wel een goede timing om te stoppen ook
Real aan het kijken?quote:Op zondag 18 maart 2018 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dankzij Onlogisch gaat GGMM nu de wijde wereld in
Besef goed.. de wijde wereld in...
Het is een van de dingen in deze rare wereld (lol) die ik totaal niet begrijp. Waarom, waarom, doe je jezelf dit aan? En de maatschappij, en je geliefden?quote:Op zondag 18 maart 2018 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
Doen.
De cijfers wat longkanker betreft schieten door het dak.
Niet alleen kanker, maar alle ziektes die je gewoon krijgt door alleen maar ff te roken, paar keer meegemaakt nu om mij heen en begin mij steeds meer af te vragen waarom ik het nog doe.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
Doen.
De cijfers wat longkanker betreft schieten door het dak.
Of als Henk Bres met z'n domme hoofd in Agga stickers aan het plakken is (lol)..quote:Op zondag 18 maart 2018 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zien we binnenkort bij Alberto Stegeman
Tja.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is een van de dingen in deze rare wereld (lol) die ik totaal niet begrijp. Waarom, waarom, doe je jezelf dit aan? En de maatschappij, en je geliefden?
Inb4 lekker man na het eten, verslavend, ik heb problemen, allemaal bullshit.
🙊quote:Op zondag 18 maart 2018 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zien we binnenkort bij Alberto Stegeman
Ja niet te zuinig hoor.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Niet alleen kanker, maar alle ziektes die je gewoon krijgt door alleen maar ff te roken, paar keer meegemaakt nu om mij heen en begin mij steeds meer af te vragen waarom ik het nog doe.
Rene post binnen nu en een half jaar weer. Maak je niet zo druk.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:54 schreef Befbekje het volgende:
René is erachter gekomen in die paar maanden dat een leven zonder FOK! een prima leven is en nu verlaat 'ie ons.. Dit hebben we allemaal aan onlo te danken..
Ik heb de afgelopen 3 uur letterlijk 2 woorden toegevoegd aan mijn scriptie, dus ja ik ga nu ook kijkenquote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 uur letterlijk 2 woorden toegevoegd aan mijn scriptie, dus ja ik ga nu ook kijken
Dat is niet best, zet FOK! af. Dat heeft mij geholpen de afgelopen tijd.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 uur letterlijk 2 woorden toegevoegd aan mijn scriptie, dus ja ik ga nu ook kijken
Aldus de persoon die tijdens zijn afgelopen afwezigheid zelf iedere dag, de hele dag door, over GGMM postte.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rene post binnen nu en een half jaar weer. Maak je niet zo druk.
Ronaldo heeft er al weer een inliggen.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog een weekje en dan hou ik even een FOK!stop iddquote:Op zondag 18 maart 2018 21:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is niet best, zet FOK! af. Dat heeft mij geholpen de afgelopen tijd.
Niemand boeit dit..quote:Op zondag 18 maart 2018 21:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Miljoenenjacht mannetje gaat niet heel goed.
Zieke diss Niels. Ik ben zelf ook aan het denken aan een afscheid gelijk GGMM.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aldus de persoon die tijdens zijn afgelopen afwezigheid zelf iedere dag, de hele dag door, over GGMM postte.
Jij reageert er op.quote:
Volgens mij verwar je mij met iemand anders. Maar iemand met zo'n traag brein kan ik eigenlijk niets kwalijk nemenquote:Op zondag 18 maart 2018 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aldus de persoon die tijdens zijn afgelopen afwezigheid zelf iedere dag, de hele dag door, over GGMM postte.
Zag het.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Miljoenenjacht mannetje gaat niet heel goed.
Lekker procrastineren jaquote:Op zondag 18 maart 2018 21:05 schreef Doublepain het volgende:
Maar zal het niet aankondingen a la aandachtshoer GGMM
Vazquez gaat goedquote:Op zondag 18 maart 2018 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Onlogisch krijgt de messen recht in zijn gezicht geworpen.
Mijn snapper heeft niets geleden in tukkerland.quote:
Helaas kan Niels niet zo goed richten. Dat heeft ie zeker van zijn vader overgenomen, gezien het resultaat wat die beste man op aarde heeft gezetquote:Op zondag 18 maart 2018 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Onlogisch krijgt de messen recht in zijn gezicht geworpen.
Zijn zoon zet iig geen mod op aarde, iets waar jouw vader gefaald in heeftquote:Op zondag 18 maart 2018 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas kan Niels niet zo goed richten. Dat heeft ie zeker van zijn vader overgenomen, gezien het resultaat wat die beste man op aarde heeft gezet
Goed doordachte diss onlo.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas kan Niels niet zo goed richten. Dat heeft ie zeker van zijn vader overgenomen, gezien het resultaat wat die beste man op aarde heeft gezet
Pas nou op DP. Een rokende leernicht kun je ook nog na je studie worden naar eigen keuze.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb hier iets hards in mijn broek. 😏quote:
Je nieuwe Samsung S9?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hier iets hards in mijn broek. 😏
S9? dacht dat de S8 pas net uit wasquote:
Is er een manier die videos te zien zonder dat iemands weet dat je ernaar kijkt?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas nou op DP. Een rokende leernicht kun je ook nog na je studie worden naar eigen keuze.
Ik heb haat aan Samsung.quote:
De wortel die 'ie straks bij z'n dochter in de schoen gaat duwen omdat 'ie haar wijs heeft gemaakt dat Sinterklaas op komst is met deze koude..quote:
Koekoek.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hier iets hards in mijn broek. 😏
Uh goeie.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De wortel die 'ie straks bij z'n dochter in de schoen gaat duwen omdat 'ie haar wijs heeft gemaakt dat Sinterklaas op komst is met deze koude..
Ja, hij is wat ver gezocht, maar misschien is dit het moment om haar nu op te biechten, op haar 15e, dat Sinterklaas niet bestaat..quote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je mij met iemand anders. Maar iemand met zo'n traag brein kan ik eigenlijk niets kwalijk nemen
quote:Op donderdag 8 maart 2018 08:43 schreef onlogisch het volgende:
Dit is ‘m. Post 100.000 Stoer hé.
Shoutout naar al mijn maatjes in deze SC.
Mijn hoogtepunt op den foks is toch wel deze SC hoorLOVE YOU ALL!!!
En natuurlijk 15/01/2017. De dag van 4045 posts4041 volgens GGMM (wie? xD)
Altijd gaat daar nog grote dank uit naar met name Saind, Inso, Scrummie en Jojo en nog vele anderen die mij daarbij geholpen hebben.
[ afbeelding ]
Verder mag ik natuurlijk H-O-K!! niet vergeten. Kapo en HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikke shout out naar mijn Feyenoord matties Caland (Cally aka Matsoematsoe) HMF (Geen uitleg nodig) Typisch (cryptogodgenot) Elan (lol) Scrummie () De Don .De Suriboys Flopland en Vincenzo
![]()
De neusjes Stijngod (#IKWILSTIJNTERUGALSMOD) , Saind, JanCees () Tarado (chef
) Jojo
, AFCNiels.
De Lampjes DPgod ( deadliftn00b) Lans (NEGERSEX) En al het andere tuig ; opper (CDAgodgenot), Adames, Smoofie, dven,johannes (Jessica Alba) nap, Sked, N1ek-, LR Lenny en Knut. Verder mis ik tong
Tot slot nog een dankwoord voor mijn mede mod Drizztgod en mijn maat Buitendam (goor varken) -
![]()
Tevens maak ik gebruik van deze post om aan te geven dat ik stop als mod. Een beste mod was ik niet. Simpelweg te weinig tijd helaas. Met tijd was ik waarschijnlijk ook geen beste mod (zo, die maai ik mooi ff voor je voeten weg Caland)
Nou. Doei hé. Dit was tevens mijn allerlaatste post op de foks ooit.
#JODENLOPENALTIJDWEGquote:Op donderdag 8 maart 2018 08:53 schreef onlogisch het volgende:
De vraag die rijst is inderdaad of GGMM nu terugkomt.
#BRINGBACKGGMMquote:Op donderdag 8 maart 2018 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is de vraag die ons allen bezig houdt.
#BRINGBACKGGMMquote:quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat 'm eerst maar eens terug komen op het forum.
#BRINGBACKGGMMOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Mijn 100.000ste post en een paar quotes waarin ik antwoord geef op vragen of een user, in dit geval GGMM. Ok en nu Niels?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
Zomaar een (gedeelte uit een topic.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vrijdag was erger.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Onlogisch wordt weer gegrilld zoals vrijdag ook het geval was.
Incognito modus? Maar je er niet voor schamen is het meest logisch en gezonde alternatief.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is er een manier die videos te zien zonder dat iemands weet dat je ernaar kijkt?
Ik vraag dit voor een vriend kennis onlogisch iemand die ik op straat tegenkwam
Ja maar JeeCee heeft een ban.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds vrijdag heeft er maar 1 user het hazenpad gekozen. En ik was het niet
Je hebt nog wat beloofdquote:Op zondag 18 maart 2018 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds vrijdag heeft er maar 1 user het hazenpad gekozen. En ik was het niet
quote:Op donderdag 8 maart 2018 08:43 schreef onlogisch het volgende:
Nou. Doei hé. Dit was tevens mijn allerlaatste post op de foks ooit.
#JODENLOPENALTIJDWEG
Tijd voor z’n terugkeer.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met JC wil ik weleens een club murderen
Oh, en je las die post erna niet? Loop je nou te zoeken naar iets wat duidelijk een geintje was? Even tussen ons Niels, je neemt dit forum wel érg serieus makker. Ik zou wat minderen als ik jou wasquote:
Dat zeggen kinderen tot een jaar of 6 ook altijd.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, en je las die post erna niet? Loop je nou te zoeken naar iets wat duidelijk een geintje was? Even tussen ons Niels, je neemt dit forum wel érg serieus makker. Ik zou wat minderen als ik jou was(Ik zeg dit als een vriend)
Betrek GGMM hier nu niet bij aub.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zeggen kinderen tot een jaar of 6 ook altijd.
Ik heb hem niet gezien.quote:
Aan het aantal posts in de gesloten topics te zien heeft hij een behoorlijke terugval.quote:
Tong zit in de kliniek, vrijwillig afgelopen week opgenomen.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aan het aantal posts in de gesloten topics te zien heeft hij een behoorlijke terugval.
Ik heb hem eigenlijk nooit enigszins normaal meegemaakt.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gun hem het beste, maar volgens mij gaat het niet goed.
Toen hij ècht nuchter was wel.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk nooit enigszins normaal meegemaakt.
Mag hij daar op de computer danquote:Op zondag 18 maart 2018 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong zit in de kliniek, vrijwillig afgelopen week opgenomen.
quote:Op zondag 18 maart 2018 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Als hij de 2 mil heeft dan is het een onverstandig persoon
Dit boeit niemand.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik zojuist mijn SCC voor Feyenoord verlengd.
Mooi ditquote:Op zondag 18 maart 2018 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Als hij de 2 mil heeft dan is het een onverstandig persoon
Gecondoleerd..quote:Op zondag 18 maart 2018 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik zojuist mijn SCC voor Feyenoord verlengd.
Ik zie hem ook niet langdurig nuchter blijven.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong zit in de kliniek, vrijwillig afgelopen week opgenomen.
Ik vond laatst nog een oud account van FOK! uit 2009 ofzo waar jullie twee allebei moesten schaterlachen om een post die ik plaatste..quote:
Nee. Wat dat aan gaat past hij prima in het profiel van de gemiddelde fokker. Een extreme zwakkeling.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie hem ook niet langdurig nuchter blijven.
Dat kan.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik vond laatst nog een oud account van FOK! uit 2009 ofzo waar jullie twee allebei moesten schaterlachen om een post die ik plaatste..
Ik las een keer dat hij een fles wijn per dag dronkquote:Op zondag 18 maart 2018 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie hem ook niet langdurig nuchter blijven.
Veel meer volgens mij. Een paar flessen en een lading bier dacht ik.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik las een keer dat hij een fles wijn per dag dronk
Dat vind ik eigenlijk best meevallen als je toch de hele dag thuis zit en nooit in je leven nog iets nuttigs moet doen
Jazeker. We hebben hem nog een kaart gestuurdquote:Op zondag 18 maart 2018 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij zat Tong al eerder in een kliniek.
Daarvoor bedoelt hij denk ik.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. We hebben hem nog een kaart gestuurd
Als je dat elke dag doet is het ook niet heel erg goed voor je denk ikquote:Op zondag 18 maart 2018 21:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik las een keer dat hij een fles wijn per dag dronk
Dat vind ik eigenlijk best meevallen als je toch de hele dag thuis zit en nooit in je leven nog iets nuttigs moet doen
Hoe kom je aan de laatste infoquote:Op zondag 18 maart 2018 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Kloptquote:Op zondag 18 maart 2018 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kunt het ook overal krijgen..quote:Op zondag 18 maart 2018 21:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het aantal terugvallen bij alcoholisme is wel bizar hoog
Ja, sneuquote:Op zondag 18 maart 2018 21:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goed is het niet, maar 1 fles wijn per dag hoeft ook niet direct heel problematisch te zijn voor je leven.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:30 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Als je dat elke dag doet is het ook niet heel erg goed voor je denk ik
Goed bezigquote:Op zondag 18 maart 2018 21:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens ben ik nu al 6 dagen gestopt met roken
Trots op je ouwe reus.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens ben ik nu al 6 dagen gestopt met roken
Overal te krijgen en maatschappelijk geaccepteerd, maakt het verdomd lastig om te ontlopenquote:Op zondag 18 maart 2018 21:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zelfs op fok mogen mensen het in hun UI zetten.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:32 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Overal te krijgen en maatschappelijk geaccepteerd, maakt het verdomd lastig om te ontlopen
Insoquote:Op zondag 18 maart 2018 21:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat is waar, maar als iemand echt een alcohol probleem heeft gaat die persoon nooit eerlijk zijn over de hoeveelheid glazen natuurlijkquote:Op zondag 18 maart 2018 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed is het niet, maar 1 fles wijn per dag hoeft ook niet direct heel problematisch te zijn voor je leven.
Precies.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee kip en broccoli is mannelijk.
Ik vind t vooral ook knap dat zn vriendin wel drinktquote:Op zondag 18 maart 2018 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Inso
Maar die heeft natuurlijk de hulp van Jezus.
Iedereen die drinkt is alcoholist.. Iemand die elke dag een jointje rookt is een blower, maar iemand die een biertje drinkt is dan geen alcoholistquote:Op zondag 18 maart 2018 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Inso
Maar die heeft natuurlijk de hulp van Jezus.
Dat wel ja.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee kip en broccoli is mannelijk.
Ja, zou verboden moeten wordenquote:Op zondag 18 maart 2018 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelfs op fok mogen mensen het in hun UI zetten.
Dat woord eindelijk is per abuis in deze zin gekomen zeker?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies.![]()
Goed om te lezen dat je eindelijk verstandige dingen post opper
Iedere dag een mini snickers is ook niet goed.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Iedereen die drinkt is alcoholist.. Iemand die elke dag een jointje rookt is een blower, maar iemand die een biertje drinkt is dan geen alcoholist.. Hoe mensen zichzelf in de maling nemen met drank is echt komisch..
Inso drinkt geen druppel meer.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Iedereen die drinkt is alcoholist.. Iemand die elke dag een jointje rookt is een blower, maar iemand die een biertje drinkt is dan geen alcoholist.. Hoe mensen zichzelf in de maling nemen met drank is echt komisch..
Zeker. Hij blijft af en toe ook die meetings bezoeken volgens mij.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind t vooral ook knap dat zn vriendin wel drinkt
Jazekerquote:Op zondag 18 maart 2018 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat woord eindelijk is per abuis in deze zin gekomen zeker?
Bitcoins hé. Die kocht in 2011 en verkocht december 2017. Over perfecte timing gesproken...quote:Op zondag 18 maart 2018 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is weer op vakantie. Geen idee hoe, maar die man weet hoe te leven
Louter waarheden in mijn posts.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker
Want laten we eerlijk zijn... Zo vaak was het niet bij posts van jou te constateren
In Spanje drinken ze in de middag al bier, tijdens werkpauzequote:Op zondag 18 maart 2018 21:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Volgens mij op reis, ik weet niet meer waar heen.quote:
Jij bent ook alcoholist, opper.. Ga hulp zoeken !!!quote:Op zondag 18 maart 2018 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iedere dag een mini snickers is ook niet goed.
SIESTAquote:Op zondag 18 maart 2018 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Spanje drinken ze in de middag al bier, tijdens werkpauze
Vooral Pools vastgoedquote:Op zondag 18 maart 2018 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bitcoins hé. Die kocht in 2011 en verkocht december 2017. Over perfecte timing gesproken...
In Brussel kreeg ik een keer bier aangeboden tijdens een sollicitatie..quote:Op zondag 18 maart 2018 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo te lezen is het tijd om te emigrerenquote:Op zondag 18 maart 2018 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is toch een praatgroep?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij bent ook alcoholist, opper.. Ga hulp zoeken !!!
Opmerkelijk, wijn is normalerquote:Op zondag 18 maart 2018 21:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In Brussel kreeg ik een keer bier aangeboden tijdens een sollicitatie..
Wikipedia?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga nog wat lezen en dan slapen
Truste
Je moet eens met echt geld spelen, dan ga je net als Inso binnenkort veel op reisquote:Op zondag 18 maart 2018 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben bezig met het updaten van de Toto's.
Met de bus naar het kantoor van de schuldhulpverlening..quote:Op zondag 18 maart 2018 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet eens met echt geld spelen, dan ga je net als Inso binnenkort veel op reis
3 v/d 8 fout dit weekendquote:Op zondag 18 maart 2018 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben bezig met het updaten van de Toto's.
Nou ja, werken... Als ze nou echt zouden werken dan was er wellicht nog wat te maken van Zuid-Europa.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best lullig want je werkt zomaar van 9 tot 10 daardoor
pics van je 'kantoor'quote:Op zondag 18 maart 2018 21:45 schreef Befbekje het volgende:
Ik verhuis even naar de computer in mijn kantoor, misschien tot zo..
Hehe.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een sm-kamer, n1ek! kennende.
Interlands he, dus niet.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe.
Staat er komende week nog wat leuks op het programma?
Hoe duur is zo'n ding?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tiny house gekocht.
Zie ze zelfs staan voor 40, waarom zou je daar geld aan uit willen geven?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verschilt. Je hebt ze van 20k maar ook van 35k.
Benzema is echt de god van Madrid hoor _o-quote:Op zondag 18 maart 2018 21:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Benzema verdient niet de toevoeging god.
Niet beseffen dat Caland 'de grap' eigenlijk al maakt met deze postquote:Op zondag 18 maart 2018 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor grap Onlo hiervan maakt.
Onderschatte speler. Altijd prima wisselwerkingen met Ronaldo.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Benzema verdient niet de toevoeging god.
Ik druip al af.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet beseffen dat Caland 'de grap' eigenlijk al maakt met deze post
Als je weinig ruimte nodig hebt, dan kun je voor dat geld goedkoop een huis kopen.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zie ze zelfs staan voor 40, waarom zou je daar geld aan uit willen geven?
Welnee, ze haten daar ook gewoon moslims.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Benzema is echt de god van Madrid hoor _o-
Doel meer hierop:quote:Op zondag 18 maart 2018 22:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee, ze haten daar ook gewoon moslims.
Ik ga me altijd zorgen maken als jij het hebt over 'gezellig doorgesnoven'.quote:
voor het dubbele heb je hier een huis met grond van ongeveer 800 vierkante meterquote:Op zondag 18 maart 2018 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je weinig ruimte nodig hebt, dan kun je voor dat geld goedkoop een huis kopen.
We werden door de politie het stadion uitgezetquote:Op zondag 18 maart 2018 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga me altijd zorgen maken als jij het hebt over 'gezellig doorgesnoven'.
Het beeld dat dan bij mij ontstaat over je metgezellen belooft meestal niet zoveel goeds
Waarom zou je 200 of 300k aan een huis uit willen geven als je de ruimte toch niet gebruikt en/of zo belangrijk vindt?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zie ze zelfs staan voor 40, waarom zou je daar geld aan uit willen geven?
Dit verbaast mij niets.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
We werden door de politie het stadion uitgezet
Maar wel weer gelachen hoor
Voor zover je het een stadion kunt noemen.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
We werden door de politie het stadion uitgezet
Maar wel weer gelachen hoor
Axel Witsel moet nog uit de kast komen.quote:
Ree! Overstag!quote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je 200 of 300k aan een huis uit willen geven als je de ruimte toch niet gebruikt en/of zo belangrijk vindt?
Het is natuurlijk ieder zijn eigen keus, maar vind het een hoop geld voor net niks. Ga dan liever huren ofzoquote:Op zondag 18 maart 2018 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je 200 of 300k aan een huis uit willen geven als je de ruimte toch niet gebruikt en/of zo belangrijk vindt?
Het is misschien ook niet heel handig om als stille stone ijsland aan te trekken, een biertje te bestellen maar wel overduidelijk een oortje inhebbenquote:
Is Stone IJsland zeg maar het merk dat je bij de Bazaar koopt?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is misschien ook niet heel handig om als stille stone ijsland aan te trekken, een biertje te bestellen maar wel overduidelijk een oortje inhebben
kleine nap ging vroeger nog wel eens op zeilkamp.quote:
Best wel handig voor bepaalde situwaassiesquote:Op zondag 18 maart 2018 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is Stone IJsland zeg maar het merk dat je bij de Bazaar koopt?
Je moet ook niet aan dat soort onzin beginnen natuurlijkquote:Op zondag 18 maart 2018 22:08 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben niet op zeilkamp geweest, je kon daar niet fatsoenlijk douchen.
quote:Op zondag 18 maart 2018 22:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik noemde de positie van Twente,dus dat verzuipen klopt wel.
Daarvoor was het matig, af en toe bijna aandoenlijk om naar te kijkenquote:Op zondag 18 maart 2018 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds de zaterdag voor de eerste confrontatie tussen Real en PSG in topvorm.
#pray4donrajaquote:Op zondag 18 maart 2018 22:08 schreef DonRaja het volgende:
Leuk hè?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kleine nap ging vroeger nog wel eens op zeilkamp.
Dat wordt lachen als Fernando Santos hem speeltijd gunt tegen Nederland.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:10 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Daarvoor was het matig, af en toe bijna aandoenlijk om naar te kijken
Boeien.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:08 schreef DonRaja het volgende:
Voel je niks van.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:08 schreef DonRaja het volgende:
Koeman zal gaan zwetenquote:Op zondag 18 maart 2018 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt lachen als Fernando Santos hem speeltijd gunt tegen Nederland.
(Lol)quote:Op zondag 18 maart 2018 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die hangen maar zelden aan een zeilboot hoor (lol)
🙊quote:Op zondag 18 maart 2018 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die hangen maar zelden aan een zeilboot hoor (lol)
Hoe waren de PEC-fans?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:15 schreef Caland het volgende:
Tom Egbers mag van mij wel een griepje krijgen
Geen flauw idee, ik had het na 20 minuten zo koud dat ik met Sjaak een vipbox binnen ben gelopen en we het daar op een kansloos zuipen hebben gezetquote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik had het na 20 minuten zo koud dat ik met Sjaak een vipbox binnen ben gelopen en we het daar op een kansloos zuipen hebben gezet
Moest Sjaak de hele wedstrijd als mascotte rondlopen?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik had het na 20 minuten zo koud dat ik met Sjaak een vipbox binnen ben gelopen en we het daar op een kansloos zuipen hebben gezet
Neenquote:Op zondag 18 maart 2018 22:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moest Sjaak de hele wedstrijd als mascotte rondlopen?
Ah dus dat was niet Sjaak.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Neen
Heb wel een selfie met de plaatselijke pedofiel
Leuk dat Ron Jans er weer wasquote:Op zondag 18 maart 2018 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Neen
Heb wel een selfie met de plaatselijke pedofiel
Gelukkig had je een goede bodem gelegd.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Afgelopen maandag de hele dag in een t-shirt gelopen en dit weekend had je aan 3 jassen niet genoeg, dikke aids gewoonquote:Op zondag 18 maart 2018 22:29 schreef Saind het volgende:
Het is godverdomme over drie dagen lente en over een week zomertijd en ik vries hier bijna dood
Morgenochtend weer voor het broodsmeren naar buiten om de motor aan te zetten antigenot.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:29 schreef Saind het volgende:
Het is godverdomme over drie dagen lente en over een week zomertijd en ik vries hier bijna dood
Heb vanmiddag 15 kilometer door het bos gebanjerd, echt een wonder dat ik al m'n ledematen nog hebquote:Op zondag 18 maart 2018 22:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Afgelopen maandag de hele dag in een t-shirt gelopen en dit weekend had je aan 3 jassen niet genoeg, dikke aids gewoon
Dat heb je vast niet voor het plezier gedaanquote:Op zondag 18 maart 2018 22:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb vanmiddag 15 kilometer door het bos gebanjerd, echt een wonder dat ik al m'n ledematen nog heb
Je moet die lichamen een beetje ver het bos in begraven.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:34 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat heb je vast niet voor het plezier gedaan
Nadeel is wel dat ze al flink in rigor mortis zitten tegen de tijd dat je een beetje het bos in bentquote:Op zondag 18 maart 2018 22:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet die lichamen een beetje ver het bos in begraven.
Daar heeft iemand een hele week over nagedachtquote:Op zondag 18 maart 2018 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
'Van bijtertje in het veld naar zakkenvullende antiheld'
-Twentse poezie
Ik sprak gisteren al mijn twijfel over de intelligentie van de Tukker uit..quote:Op zondag 18 maart 2018 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
-Twentse poezie
Ze hadden ook nog 'Jantje, rot op', misschien verandert dat je kijk op de Tukker.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik sprak gisteren al mijn twijfel over de intelligentie van de Tukker uit..
Nog even geduld, dan zijn er weer genoeg wolven en hoef je niet meer te graven.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat ze al flink in rigor mortis zitten tegen de tijd dat je een beetje het bos in bent
Of gewoon bevroren vandaag
Ik slaap er een nachtje over, maar ik beloof niets..quote:Op zondag 18 maart 2018 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hadden ook nog 'Jantje, rot op', misschien verandert dat je kijk op de Tukker.
Dan had het lijk beter naar de plaatselijke varkensboer kunnen brengen.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog even geduld, dan zijn er weer genoeg wolven en hoef je niet meer te graven.
Dat sommigen blij zijn dat dit soort klotebeesten terugkeert, dat snap ik echt niet.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog even geduld, dan zijn er weer genoeg wolven en hoef je niet meer te graven.
Eten die dan vlees?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan had het lijk beter naar de plaatselijke varkensboer kunnen brengen.
Ik heb binnenkort mijn jachtlicentie...quote:Op zondag 18 maart 2018 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat sommigen blij zijn dat dit soort klotebeesten terugkeert, dat snap ik echt niet.
Respectquote:Op zondag 18 maart 2018 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort mijn jachtlicentie...
Kun je orde op zaken gaan stellen daar in Flevolandquote:Op zondag 18 maart 2018 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mag ik dan gewoon mee als ik zelf niet schiet?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Drijven is kutwerk manquote:Op zondag 18 maart 2018 22:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mag ik dan gewoon mee als ik zelf niet schiet?
Mooi, schiet ze maar af.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is toch saai?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mag ik dan gewoon mee als ik zelf niet schiet?
Alles, inclusief de botten. Voor 1 persoon heb je er circa 16 nodig.quote:
Mag je dan dit doen?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met een beetje geluk neemt hij Britt Dekker dan ook gelijk even mee.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je orde op zaken gaan stellen daar in Flevoland
Geen idee? Vond het lopen in het bos altijd wel leuk.quote:
Snatch gekeken?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die eten alles. Letterlijk alles, er blijft niks over.
Ik denk niet dat Almere als jachtgebied telt. Maar ik wil er best wat mensen afschieten voor je.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je orde op zaken gaan stellen daar in Flevoland
Je loopt niet veel, is bijna een militaire operatie.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen idee? Vond het lopen in het bos altijd wel leuk.
oh, dan lijkt het mij wel saai.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je loopt niet veel, is bijna een militaire operatie.
Precies wat ik bedoeldequote:Op zondag 18 maart 2018 22:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Almere als jachtgebied telt. Maar ik wil er best wat mensen afschieten voor je.
Denk niet dat zwaar kaliber wapens is toegestaanquote:Op zondag 18 maart 2018 22:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoelde
Die beesten verhongeren wel dood maar die wijven zijn allemaal moddervet die raak je wel
Ik wil best een blowjob van Britt ontvangen..quote:Op zondag 18 maart 2018 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met een beetje geluk neemt hij Britt Dekker dan ook gelijk even mee.
quote:Op zondag 18 maart 2018 22:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al een poosje geleden, deden ze dat daar ook ja
Geweldige filmquote:
Dat verschilt per soort wild. Je bent wel verplicht om met hagel te schieten dacht ik. Maar dan kun je alsnog 12mm schieten ofzo.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk niet dat zwaar kaliber wapens is toegestaan
Dit lijkt me een fabel, heb jij het in een proces ooit voorbij zien komen?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan had het lijk beter naar de plaatselijke varkensboer kunnen brengen.
Is niks, die neus zit in de weg.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik wil best een blowjob van Britt ontvangen..
Kom er maar opquote:Op zondag 18 maart 2018 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
-Twentse poezie
12mmquote:Op zondag 18 maart 2018 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat verschilt per soort wild. Je bent wel verplicht om met hagel te schieten dacht ik. Maar dan kun je alsnog 12mm schieten ofzo.
Dan ben je echt zwakzinnig..quote:Op zondag 18 maart 2018 22:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kom er maar op
"Steek deze pepers in je reet en behoedt ons van degradatieleed"
En dan rode pepers het veld op gooien, helden
Dat zijn volwassen mannen he. Die dan eerst naar fop en feestwinkel moeten om nepdrollen en neppepers te kopen...quote:Op zondag 18 maart 2018 22:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kom er maar op
"Steek deze pepers in je reet en behoedt ons van degradatieleed"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |