Ja, zou verboden moeten wordenquote:Op zondag 18 maart 2018 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelfs op fok mogen mensen het in hun UI zetten.
Dat woord eindelijk is per abuis in deze zin gekomen zeker?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies.![]()
Goed om te lezen dat je eindelijk verstandige dingen post opper
Iedere dag een mini snickers is ook niet goed.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Iedereen die drinkt is alcoholist.. Iemand die elke dag een jointje rookt is een blower, maar iemand die een biertje drinkt is dan geen alcoholist.. Hoe mensen zichzelf in de maling nemen met drank is echt komisch..
Inso drinkt geen druppel meer.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Iedereen die drinkt is alcoholist.. Iemand die elke dag een jointje rookt is een blower, maar iemand die een biertje drinkt is dan geen alcoholist.. Hoe mensen zichzelf in de maling nemen met drank is echt komisch..
Zeker. Hij blijft af en toe ook die meetings bezoeken volgens mij.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind t vooral ook knap dat zn vriendin wel drinkt
Jazekerquote:Op zondag 18 maart 2018 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat woord eindelijk is per abuis in deze zin gekomen zeker?
Bitcoins hé. Die kocht in 2011 en verkocht december 2017. Over perfecte timing gesproken...quote:Op zondag 18 maart 2018 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is weer op vakantie. Geen idee hoe, maar die man weet hoe te leven
Louter waarheden in mijn posts.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker
Want laten we eerlijk zijn... Zo vaak was het niet bij posts van jou te constateren
In Spanje drinken ze in de middag al bier, tijdens werkpauzequote:Op zondag 18 maart 2018 21:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Volgens mij op reis, ik weet niet meer waar heen.quote:
Jij bent ook alcoholist, opper.. Ga hulp zoeken !!!quote:Op zondag 18 maart 2018 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iedere dag een mini snickers is ook niet goed.
SIESTAquote:Op zondag 18 maart 2018 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Spanje drinken ze in de middag al bier, tijdens werkpauze
Vooral Pools vastgoedquote:Op zondag 18 maart 2018 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bitcoins hé. Die kocht in 2011 en verkocht december 2017. Over perfecte timing gesproken...
In Brussel kreeg ik een keer bier aangeboden tijdens een sollicitatie..quote:Op zondag 18 maart 2018 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo te lezen is het tijd om te emigrerenquote:Op zondag 18 maart 2018 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is toch een praatgroep?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij bent ook alcoholist, opper.. Ga hulp zoeken !!!
Opmerkelijk, wijn is normalerquote:Op zondag 18 maart 2018 21:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In Brussel kreeg ik een keer bier aangeboden tijdens een sollicitatie..
Wikipedia?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga nog wat lezen en dan slapen
Truste
Je moet eens met echt geld spelen, dan ga je net als Inso binnenkort veel op reisquote:Op zondag 18 maart 2018 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben bezig met het updaten van de Toto's.
Met de bus naar het kantoor van de schuldhulpverlening..quote:Op zondag 18 maart 2018 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet eens met echt geld spelen, dan ga je net als Inso binnenkort veel op reis
3 v/d 8 fout dit weekendquote:Op zondag 18 maart 2018 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben bezig met het updaten van de Toto's.
Nou ja, werken... Als ze nou echt zouden werken dan was er wellicht nog wat te maken van Zuid-Europa.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best lullig want je werkt zomaar van 9 tot 10 daardoor
pics van je 'kantoor'quote:Op zondag 18 maart 2018 21:45 schreef Befbekje het volgende:
Ik verhuis even naar de computer in mijn kantoor, misschien tot zo..
Hehe.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een sm-kamer, n1ek! kennende.
Interlands he, dus niet.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe.
Staat er komende week nog wat leuks op het programma?
Hoe duur is zo'n ding?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tiny house gekocht.
Zie ze zelfs staan voor 40, waarom zou je daar geld aan uit willen geven?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verschilt. Je hebt ze van 20k maar ook van 35k.
Benzema is echt de god van Madrid hoor _o-quote:Op zondag 18 maart 2018 21:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Benzema verdient niet de toevoeging god.
Niet beseffen dat Caland 'de grap' eigenlijk al maakt met deze postquote:Op zondag 18 maart 2018 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor grap Onlo hiervan maakt.
Onderschatte speler. Altijd prima wisselwerkingen met Ronaldo.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Benzema verdient niet de toevoeging god.
Ik druip al af.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet beseffen dat Caland 'de grap' eigenlijk al maakt met deze post
Als je weinig ruimte nodig hebt, dan kun je voor dat geld goedkoop een huis kopen.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zie ze zelfs staan voor 40, waarom zou je daar geld aan uit willen geven?
Welnee, ze haten daar ook gewoon moslims.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Benzema is echt de god van Madrid hoor _o-
Doel meer hierop:quote:Op zondag 18 maart 2018 22:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee, ze haten daar ook gewoon moslims.
Ik ga me altijd zorgen maken als jij het hebt over 'gezellig doorgesnoven'.quote:
voor het dubbele heb je hier een huis met grond van ongeveer 800 vierkante meterquote:Op zondag 18 maart 2018 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je weinig ruimte nodig hebt, dan kun je voor dat geld goedkoop een huis kopen.
We werden door de politie het stadion uitgezetquote:Op zondag 18 maart 2018 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga me altijd zorgen maken als jij het hebt over 'gezellig doorgesnoven'.
Het beeld dat dan bij mij ontstaat over je metgezellen belooft meestal niet zoveel goeds
Waarom zou je 200 of 300k aan een huis uit willen geven als je de ruimte toch niet gebruikt en/of zo belangrijk vindt?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zie ze zelfs staan voor 40, waarom zou je daar geld aan uit willen geven?
Dit verbaast mij niets.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
We werden door de politie het stadion uitgezet
Maar wel weer gelachen hoor
Voor zover je het een stadion kunt noemen.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
We werden door de politie het stadion uitgezet
Maar wel weer gelachen hoor
Axel Witsel moet nog uit de kast komen.quote:
Ree! Overstag!quote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je 200 of 300k aan een huis uit willen geven als je de ruimte toch niet gebruikt en/of zo belangrijk vindt?
Het is natuurlijk ieder zijn eigen keus, maar vind het een hoop geld voor net niks. Ga dan liever huren ofzoquote:Op zondag 18 maart 2018 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je 200 of 300k aan een huis uit willen geven als je de ruimte toch niet gebruikt en/of zo belangrijk vindt?
Het is misschien ook niet heel handig om als stille stone ijsland aan te trekken, een biertje te bestellen maar wel overduidelijk een oortje inhebbenquote:
Is Stone IJsland zeg maar het merk dat je bij de Bazaar koopt?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is misschien ook niet heel handig om als stille stone ijsland aan te trekken, een biertje te bestellen maar wel overduidelijk een oortje inhebben
kleine nap ging vroeger nog wel eens op zeilkamp.quote:
Best wel handig voor bepaalde situwaassiesquote:Op zondag 18 maart 2018 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is Stone IJsland zeg maar het merk dat je bij de Bazaar koopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |