Welnee, ze haten daar ook gewoon moslims.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Benzema is echt de god van Madrid hoor _o-
Doel meer hierop:quote:Op zondag 18 maart 2018 22:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee, ze haten daar ook gewoon moslims.
Ik ga me altijd zorgen maken als jij het hebt over 'gezellig doorgesnoven'.quote:
voor het dubbele heb je hier een huis met grond van ongeveer 800 vierkante meterquote:Op zondag 18 maart 2018 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je weinig ruimte nodig hebt, dan kun je voor dat geld goedkoop een huis kopen.
We werden door de politie het stadion uitgezetquote:Op zondag 18 maart 2018 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga me altijd zorgen maken als jij het hebt over 'gezellig doorgesnoven'.
Het beeld dat dan bij mij ontstaat over je metgezellen belooft meestal niet zoveel goeds
Waarom zou je 200 of 300k aan een huis uit willen geven als je de ruimte toch niet gebruikt en/of zo belangrijk vindt?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zie ze zelfs staan voor 40, waarom zou je daar geld aan uit willen geven?
Dit verbaast mij niets.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
We werden door de politie het stadion uitgezet
Maar wel weer gelachen hoor
Voor zover je het een stadion kunt noemen.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
We werden door de politie het stadion uitgezet
Maar wel weer gelachen hoor
Axel Witsel moet nog uit de kast komen.quote:
Ree! Overstag!quote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je 200 of 300k aan een huis uit willen geven als je de ruimte toch niet gebruikt en/of zo belangrijk vindt?
Het is natuurlijk ieder zijn eigen keus, maar vind het een hoop geld voor net niks. Ga dan liever huren ofzoquote:Op zondag 18 maart 2018 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je 200 of 300k aan een huis uit willen geven als je de ruimte toch niet gebruikt en/of zo belangrijk vindt?
Het is misschien ook niet heel handig om als stille stone ijsland aan te trekken, een biertje te bestellen maar wel overduidelijk een oortje inhebbenquote:
Is Stone IJsland zeg maar het merk dat je bij de Bazaar koopt?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is misschien ook niet heel handig om als stille stone ijsland aan te trekken, een biertje te bestellen maar wel overduidelijk een oortje inhebben
kleine nap ging vroeger nog wel eens op zeilkamp.quote:
Best wel handig voor bepaalde situwaassiesquote:Op zondag 18 maart 2018 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is Stone IJsland zeg maar het merk dat je bij de Bazaar koopt?
Je moet ook niet aan dat soort onzin beginnen natuurlijkquote:Op zondag 18 maart 2018 22:08 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben niet op zeilkamp geweest, je kon daar niet fatsoenlijk douchen.
quote:Op zondag 18 maart 2018 22:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik noemde de positie van Twente,dus dat verzuipen klopt wel.
Daarvoor was het matig, af en toe bijna aandoenlijk om naar te kijkenquote:Op zondag 18 maart 2018 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds de zaterdag voor de eerste confrontatie tussen Real en PSG in topvorm.
#pray4donrajaquote:Op zondag 18 maart 2018 22:08 schreef DonRaja het volgende:
Leuk hè?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kleine nap ging vroeger nog wel eens op zeilkamp.
Dat wordt lachen als Fernando Santos hem speeltijd gunt tegen Nederland.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:10 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Daarvoor was het matig, af en toe bijna aandoenlijk om naar te kijken
Boeien.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:08 schreef DonRaja het volgende:
Voel je niks van.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:08 schreef DonRaja het volgende:
Koeman zal gaan zwetenquote:Op zondag 18 maart 2018 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt lachen als Fernando Santos hem speeltijd gunt tegen Nederland.
(Lol)quote:Op zondag 18 maart 2018 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die hangen maar zelden aan een zeilboot hoor (lol)
🙊quote:Op zondag 18 maart 2018 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die hangen maar zelden aan een zeilboot hoor (lol)
Hoe waren de PEC-fans?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:15 schreef Caland het volgende:
Tom Egbers mag van mij wel een griepje krijgen
Geen flauw idee, ik had het na 20 minuten zo koud dat ik met Sjaak een vipbox binnen ben gelopen en we het daar op een kansloos zuipen hebben gezetquote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik had het na 20 minuten zo koud dat ik met Sjaak een vipbox binnen ben gelopen en we het daar op een kansloos zuipen hebben gezet
Moest Sjaak de hele wedstrijd als mascotte rondlopen?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik had het na 20 minuten zo koud dat ik met Sjaak een vipbox binnen ben gelopen en we het daar op een kansloos zuipen hebben gezet
Neenquote:Op zondag 18 maart 2018 22:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moest Sjaak de hele wedstrijd als mascotte rondlopen?
Ah dus dat was niet Sjaak.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Neen
Heb wel een selfie met de plaatselijke pedofiel
Leuk dat Ron Jans er weer wasquote:Op zondag 18 maart 2018 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Neen
Heb wel een selfie met de plaatselijke pedofiel
Gelukkig had je een goede bodem gelegd.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Afgelopen maandag de hele dag in een t-shirt gelopen en dit weekend had je aan 3 jassen niet genoeg, dikke aids gewoonquote:Op zondag 18 maart 2018 22:29 schreef Saind het volgende:
Het is godverdomme over drie dagen lente en over een week zomertijd en ik vries hier bijna dood
Morgenochtend weer voor het broodsmeren naar buiten om de motor aan te zetten antigenot.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:29 schreef Saind het volgende:
Het is godverdomme over drie dagen lente en over een week zomertijd en ik vries hier bijna dood
Heb vanmiddag 15 kilometer door het bos gebanjerd, echt een wonder dat ik al m'n ledematen nog hebquote:Op zondag 18 maart 2018 22:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Afgelopen maandag de hele dag in een t-shirt gelopen en dit weekend had je aan 3 jassen niet genoeg, dikke aids gewoon
Dat heb je vast niet voor het plezier gedaanquote:Op zondag 18 maart 2018 22:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb vanmiddag 15 kilometer door het bos gebanjerd, echt een wonder dat ik al m'n ledematen nog heb
Je moet die lichamen een beetje ver het bos in begraven.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:34 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat heb je vast niet voor het plezier gedaan
Nadeel is wel dat ze al flink in rigor mortis zitten tegen de tijd dat je een beetje het bos in bentquote:Op zondag 18 maart 2018 22:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet die lichamen een beetje ver het bos in begraven.
Daar heeft iemand een hele week over nagedachtquote:Op zondag 18 maart 2018 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
'Van bijtertje in het veld naar zakkenvullende antiheld'
-Twentse poezie
Ik sprak gisteren al mijn twijfel over de intelligentie van de Tukker uit..quote:Op zondag 18 maart 2018 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
-Twentse poezie
Ze hadden ook nog 'Jantje, rot op', misschien verandert dat je kijk op de Tukker.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik sprak gisteren al mijn twijfel over de intelligentie van de Tukker uit..
Nog even geduld, dan zijn er weer genoeg wolven en hoef je niet meer te graven.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat ze al flink in rigor mortis zitten tegen de tijd dat je een beetje het bos in bent
Of gewoon bevroren vandaag
Ik slaap er een nachtje over, maar ik beloof niets..quote:Op zondag 18 maart 2018 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hadden ook nog 'Jantje, rot op', misschien verandert dat je kijk op de Tukker.
Dan had het lijk beter naar de plaatselijke varkensboer kunnen brengen.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog even geduld, dan zijn er weer genoeg wolven en hoef je niet meer te graven.
Dat sommigen blij zijn dat dit soort klotebeesten terugkeert, dat snap ik echt niet.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog even geduld, dan zijn er weer genoeg wolven en hoef je niet meer te graven.
Eten die dan vlees?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan had het lijk beter naar de plaatselijke varkensboer kunnen brengen.
Ik heb binnenkort mijn jachtlicentie...quote:Op zondag 18 maart 2018 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat sommigen blij zijn dat dit soort klotebeesten terugkeert, dat snap ik echt niet.
Respectquote:Op zondag 18 maart 2018 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort mijn jachtlicentie...
Kun je orde op zaken gaan stellen daar in Flevolandquote:Op zondag 18 maart 2018 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mag ik dan gewoon mee als ik zelf niet schiet?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Drijven is kutwerk manquote:Op zondag 18 maart 2018 22:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mag ik dan gewoon mee als ik zelf niet schiet?
Mooi, schiet ze maar af.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is toch saai?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mag ik dan gewoon mee als ik zelf niet schiet?
Alles, inclusief de botten. Voor 1 persoon heb je er circa 16 nodig.quote:
Mag je dan dit doen?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met een beetje geluk neemt hij Britt Dekker dan ook gelijk even mee.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je orde op zaken gaan stellen daar in Flevoland
Geen idee? Vond het lopen in het bos altijd wel leuk.quote:
Snatch gekeken?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die eten alles. Letterlijk alles, er blijft niks over.
Ik denk niet dat Almere als jachtgebied telt. Maar ik wil er best wat mensen afschieten voor je.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je orde op zaken gaan stellen daar in Flevoland
Je loopt niet veel, is bijna een militaire operatie.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen idee? Vond het lopen in het bos altijd wel leuk.
oh, dan lijkt het mij wel saai.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je loopt niet veel, is bijna een militaire operatie.
Precies wat ik bedoeldequote:Op zondag 18 maart 2018 22:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Almere als jachtgebied telt. Maar ik wil er best wat mensen afschieten voor je.
Denk niet dat zwaar kaliber wapens is toegestaanquote:Op zondag 18 maart 2018 22:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoelde
Die beesten verhongeren wel dood maar die wijven zijn allemaal moddervet die raak je wel
Ik wil best een blowjob van Britt ontvangen..quote:Op zondag 18 maart 2018 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met een beetje geluk neemt hij Britt Dekker dan ook gelijk even mee.
quote:Op zondag 18 maart 2018 22:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al een poosje geleden, deden ze dat daar ook ja
Geweldige filmquote:
Dat verschilt per soort wild. Je bent wel verplicht om met hagel te schieten dacht ik. Maar dan kun je alsnog 12mm schieten ofzo.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk niet dat zwaar kaliber wapens is toegestaan
Dit lijkt me een fabel, heb jij het in een proces ooit voorbij zien komen?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan had het lijk beter naar de plaatselijke varkensboer kunnen brengen.
Is niks, die neus zit in de weg.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik wil best een blowjob van Britt ontvangen..
Kom er maar opquote:Op zondag 18 maart 2018 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
-Twentse poezie
12mmquote:Op zondag 18 maart 2018 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat verschilt per soort wild. Je bent wel verplicht om met hagel te schieten dacht ik. Maar dan kun je alsnog 12mm schieten ofzo.
Dan ben je echt zwakzinnig..quote:Op zondag 18 maart 2018 22:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kom er maar op
"Steek deze pepers in je reet en behoedt ons van degradatieleed"
En dan rode pepers het veld op gooien, helden
Dat zijn volwassen mannen he. Die dan eerst naar fop en feestwinkel moeten om nepdrollen en neppepers te kopen...quote:Op zondag 18 maart 2018 22:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kom er maar op
"Steek deze pepers in je reet en behoedt ons van degradatieleed"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |