🙊quote:Op zondag 18 maart 2018 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die hangen maar zelden aan een zeilboot hoor (lol)
Hoe waren de PEC-fans?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:15 schreef Caland het volgende:
Tom Egbers mag van mij wel een griepje krijgen
Geen flauw idee, ik had het na 20 minuten zo koud dat ik met Sjaak een vipbox binnen ben gelopen en we het daar op een kansloos zuipen hebben gezetquote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik had het na 20 minuten zo koud dat ik met Sjaak een vipbox binnen ben gelopen en we het daar op een kansloos zuipen hebben gezet
Moest Sjaak de hele wedstrijd als mascotte rondlopen?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik had het na 20 minuten zo koud dat ik met Sjaak een vipbox binnen ben gelopen en we het daar op een kansloos zuipen hebben gezet
Neenquote:Op zondag 18 maart 2018 22:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moest Sjaak de hele wedstrijd als mascotte rondlopen?
Ah dus dat was niet Sjaak.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Neen
Heb wel een selfie met de plaatselijke pedofiel
Leuk dat Ron Jans er weer wasquote:Op zondag 18 maart 2018 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Neen
Heb wel een selfie met de plaatselijke pedofiel
Gelukkig had je een goede bodem gelegd.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Afgelopen maandag de hele dag in een t-shirt gelopen en dit weekend had je aan 3 jassen niet genoeg, dikke aids gewoonquote:Op zondag 18 maart 2018 22:29 schreef Saind het volgende:
Het is godverdomme over drie dagen lente en over een week zomertijd en ik vries hier bijna dood
Morgenochtend weer voor het broodsmeren naar buiten om de motor aan te zetten antigenot.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:29 schreef Saind het volgende:
Het is godverdomme over drie dagen lente en over een week zomertijd en ik vries hier bijna dood
Heb vanmiddag 15 kilometer door het bos gebanjerd, echt een wonder dat ik al m'n ledematen nog hebquote:Op zondag 18 maart 2018 22:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Afgelopen maandag de hele dag in een t-shirt gelopen en dit weekend had je aan 3 jassen niet genoeg, dikke aids gewoon
Dat heb je vast niet voor het plezier gedaanquote:Op zondag 18 maart 2018 22:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb vanmiddag 15 kilometer door het bos gebanjerd, echt een wonder dat ik al m'n ledematen nog heb
Je moet die lichamen een beetje ver het bos in begraven.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:34 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat heb je vast niet voor het plezier gedaan
Nadeel is wel dat ze al flink in rigor mortis zitten tegen de tijd dat je een beetje het bos in bentquote:Op zondag 18 maart 2018 22:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet die lichamen een beetje ver het bos in begraven.
Daar heeft iemand een hele week over nagedachtquote:Op zondag 18 maart 2018 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
'Van bijtertje in het veld naar zakkenvullende antiheld'
-Twentse poezie
Ik sprak gisteren al mijn twijfel over de intelligentie van de Tukker uit..quote:Op zondag 18 maart 2018 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
'Van bijtertje in het veld naar zakkenvullende antiheld'
-Twentse poezie
Ze hadden ook nog 'Jantje, rot op', misschien verandert dat je kijk op de Tukker.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik sprak gisteren al mijn twijfel over de intelligentie van de Tukker uit..
Nog even geduld, dan zijn er weer genoeg wolven en hoef je niet meer te graven.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat ze al flink in rigor mortis zitten tegen de tijd dat je een beetje het bos in bent
Of gewoon bevroren vandaag
Ik slaap er een nachtje over, maar ik beloof niets..quote:Op zondag 18 maart 2018 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hadden ook nog 'Jantje, rot op', misschien verandert dat je kijk op de Tukker.
Dan had het lijk beter naar de plaatselijke varkensboer kunnen brengen.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog even geduld, dan zijn er weer genoeg wolven en hoef je niet meer te graven.
Dat sommigen blij zijn dat dit soort klotebeesten terugkeert, dat snap ik echt niet.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog even geduld, dan zijn er weer genoeg wolven en hoef je niet meer te graven.
Eten die dan vlees?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan had het lijk beter naar de plaatselijke varkensboer kunnen brengen.
Ik heb binnenkort mijn jachtlicentie...quote:Op zondag 18 maart 2018 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat sommigen blij zijn dat dit soort klotebeesten terugkeert, dat snap ik echt niet.
Respectquote:Op zondag 18 maart 2018 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort mijn jachtlicentie...
Kun je orde op zaken gaan stellen daar in Flevolandquote:Op zondag 18 maart 2018 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mag ik dan gewoon mee als ik zelf niet schiet?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Drijven is kutwerk manquote:Op zondag 18 maart 2018 22:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mag ik dan gewoon mee als ik zelf niet schiet?
Mooi, schiet ze maar af.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is toch saai?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mag ik dan gewoon mee als ik zelf niet schiet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |