Zijn zoon zet iig geen mod op aarde, iets waar jouw vader gefaald in heeftquote:Op zondag 18 maart 2018 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas kan Niels niet zo goed richten. Dat heeft ie zeker van zijn vader overgenomen, gezien het resultaat wat die beste man op aarde heeft gezet
Goed doordachte diss onlo.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas kan Niels niet zo goed richten. Dat heeft ie zeker van zijn vader overgenomen, gezien het resultaat wat die beste man op aarde heeft gezet
Pas nou op DP. Een rokende leernicht kun je ook nog na je studie worden naar eigen keuze.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 uur letterlijk 2 woorden toegevoegd aan mijn scriptie, dus ja ik ga nu ook kijken
Ik heb hier iets hards in mijn broek. 😏quote:
Je nieuwe Samsung S9?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hier iets hards in mijn broek. 😏
S9? dacht dat de S8 pas net uit wasquote:
Is er een manier die videos te zien zonder dat iemands weet dat je ernaar kijkt?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas nou op DP. Een rokende leernicht kun je ook nog na je studie worden naar eigen keuze.
Ik heb haat aan Samsung.quote:
De wortel die 'ie straks bij z'n dochter in de schoen gaat duwen omdat 'ie haar wijs heeft gemaakt dat Sinterklaas op komst is met deze koude..quote:
Koekoek.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hier iets hards in mijn broek. 😏
Uh goeie.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De wortel die 'ie straks bij z'n dochter in de schoen gaat duwen omdat 'ie haar wijs heeft gemaakt dat Sinterklaas op komst is met deze koude..
Ja, hij is wat ver gezocht, maar misschien is dit het moment om haar nu op te biechten, op haar 15e, dat Sinterklaas niet bestaat..quote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je mij met iemand anders. Maar iemand met zo'n traag brein kan ik eigenlijk niets kwalijk nemen
quote:Op donderdag 8 maart 2018 08:43 schreef onlogisch het volgende:
Dit is ‘m. Post 100.000 Stoer hé.
Shoutout naar al mijn maatjes in deze SC.
Mijn hoogtepunt op den foks is toch wel deze SC hoorLOVE YOU ALL!!!
En natuurlijk 15/01/2017. De dag van 4045 posts4041 volgens GGMM (wie? xD)
Altijd gaat daar nog grote dank uit naar met name Saind, Inso, Scrummie en Jojo en nog vele anderen die mij daarbij geholpen hebben.
[ afbeelding ]
Verder mag ik natuurlijk H-O-K!! niet vergeten. Kapo en HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikke shout out naar mijn Feyenoord matties Caland (Cally aka Matsoematsoe) HMF (Geen uitleg nodig) Typisch (cryptogodgenot) Elan (lol) Scrummie () De Don .De Suriboys Flopland en Vincenzo
![]()
De neusjes Stijngod (#IKWILSTIJNTERUGALSMOD) , Saind, JanCees () Tarado (chef
) Jojo
, AFCNiels.
De Lampjes DPgod ( deadliftn00b) Lans (NEGERSEX) En al het andere tuig ; opper (CDAgodgenot), Adames, Smoofie, dven,johannes (Jessica Alba) nap, Sked, N1ek-, LR Lenny en Knut. Verder mis ik tong
Tot slot nog een dankwoord voor mijn mede mod Drizztgod en mijn maat Buitendam (goor varken) -
![]()
Tevens maak ik gebruik van deze post om aan te geven dat ik stop als mod. Een beste mod was ik niet. Simpelweg te weinig tijd helaas. Met tijd was ik waarschijnlijk ook geen beste mod (zo, die maai ik mooi ff voor je voeten weg Caland)
Nou. Doei hé. Dit was tevens mijn allerlaatste post op de foks ooit.
#JODENLOPENALTIJDWEGquote:Op donderdag 8 maart 2018 08:53 schreef onlogisch het volgende:
De vraag die rijst is inderdaad of GGMM nu terugkomt.
#BRINGBACKGGMMquote:Op donderdag 8 maart 2018 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is de vraag die ons allen bezig houdt.
#BRINGBACKGGMMquote:quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat 'm eerst maar eens terug komen op het forum.
#BRINGBACKGGMMOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Mijn 100.000ste post en een paar quotes waarin ik antwoord geef op vragen of een user, in dit geval GGMM. Ok en nu Niels?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
Zomaar een (gedeelte uit een topic.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vrijdag was erger.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Onlogisch wordt weer gegrilld zoals vrijdag ook het geval was.
Incognito modus? Maar je er niet voor schamen is het meest logisch en gezonde alternatief.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is er een manier die videos te zien zonder dat iemands weet dat je ernaar kijkt?
Ik vraag dit voor een vriend kennis onlogisch iemand die ik op straat tegenkwam
Ja maar JeeCee heeft een ban.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds vrijdag heeft er maar 1 user het hazenpad gekozen. En ik was het niet
Je hebt nog wat beloofdquote:Op zondag 18 maart 2018 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds vrijdag heeft er maar 1 user het hazenpad gekozen. En ik was het niet
quote:Op donderdag 8 maart 2018 08:43 schreef onlogisch het volgende:
Nou. Doei hé. Dit was tevens mijn allerlaatste post op de foks ooit.
#JODENLOPENALTIJDWEG
Tijd voor z’n terugkeer.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met JC wil ik weleens een club murderen
Oh, en je las die post erna niet? Loop je nou te zoeken naar iets wat duidelijk een geintje was? Even tussen ons Niels, je neemt dit forum wel érg serieus makker. Ik zou wat minderen als ik jou wasquote:
Dat zeggen kinderen tot een jaar of 6 ook altijd.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, en je las die post erna niet? Loop je nou te zoeken naar iets wat duidelijk een geintje was? Even tussen ons Niels, je neemt dit forum wel érg serieus makker. Ik zou wat minderen als ik jou was(Ik zeg dit als een vriend)
Betrek GGMM hier nu niet bij aub.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zeggen kinderen tot een jaar of 6 ook altijd.
Ik heb hem niet gezien.quote:
Aan het aantal posts in de gesloten topics te zien heeft hij een behoorlijke terugval.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |