Je hebt nog wat beloofdquote:Op zondag 18 maart 2018 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds vrijdag heeft er maar 1 user het hazenpad gekozen. En ik was het niet
quote:Op donderdag 8 maart 2018 08:43 schreef onlogisch het volgende:
Nou. Doei hé. Dit was tevens mijn allerlaatste post op de foks ooit.
#JODENLOPENALTIJDWEG
Tijd voor z’n terugkeer.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met JC wil ik weleens een club murderen
Oh, en je las die post erna niet? Loop je nou te zoeken naar iets wat duidelijk een geintje was? Even tussen ons Niels, je neemt dit forum wel érg serieus makker. Ik zou wat minderen als ik jou wasquote:
Dat zeggen kinderen tot een jaar of 6 ook altijd.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, en je las die post erna niet? Loop je nou te zoeken naar iets wat duidelijk een geintje was? Even tussen ons Niels, je neemt dit forum wel érg serieus makker. Ik zou wat minderen als ik jou was(Ik zeg dit als een vriend)
Betrek GGMM hier nu niet bij aub.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zeggen kinderen tot een jaar of 6 ook altijd.
Ik heb hem niet gezien.quote:
Aan het aantal posts in de gesloten topics te zien heeft hij een behoorlijke terugval.quote:
Tong zit in de kliniek, vrijwillig afgelopen week opgenomen.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aan het aantal posts in de gesloten topics te zien heeft hij een behoorlijke terugval.
Ik heb hem eigenlijk nooit enigszins normaal meegemaakt.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gun hem het beste, maar volgens mij gaat het niet goed.
Toen hij ècht nuchter was wel.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk nooit enigszins normaal meegemaakt.
Mag hij daar op de computer danquote:Op zondag 18 maart 2018 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong zit in de kliniek, vrijwillig afgelopen week opgenomen.
quote:Op zondag 18 maart 2018 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Als hij de 2 mil heeft dan is het een onverstandig persoon
Dit boeit niemand.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik zojuist mijn SCC voor Feyenoord verlengd.
Mooi ditquote:Op zondag 18 maart 2018 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Als hij de 2 mil heeft dan is het een onverstandig persoon
Gecondoleerd..quote:Op zondag 18 maart 2018 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik zojuist mijn SCC voor Feyenoord verlengd.
Ik zie hem ook niet langdurig nuchter blijven.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong zit in de kliniek, vrijwillig afgelopen week opgenomen.
Ik vond laatst nog een oud account van FOK! uit 2009 ofzo waar jullie twee allebei moesten schaterlachen om een post die ik plaatste..quote:
Nee. Wat dat aan gaat past hij prima in het profiel van de gemiddelde fokker. Een extreme zwakkeling.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie hem ook niet langdurig nuchter blijven.
Dat kan.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik vond laatst nog een oud account van FOK! uit 2009 ofzo waar jullie twee allebei moesten schaterlachen om een post die ik plaatste..
Ik las een keer dat hij een fles wijn per dag dronkquote:Op zondag 18 maart 2018 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie hem ook niet langdurig nuchter blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |