Niet echt, want dan moet de last nog beginnen.Na 240 dagen ben je daar wel overheen.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dan kan je dit argument ook aandragen voor iemand die 5 seconden gestopt is.
Stop maar met deze actquote:Op zondag 18 maart 2018 20:33 schreef GGMM het volgende:
Ik ben wel met je eens dat het soms lastig kan zijn, zeker als je je oefeningen van internet afhaalt, ja.
Ik heb net een bakje Skyr (naturel) opquote:Op zondag 18 maart 2018 20:41 schreef onlogisch het volgende:
Overigens sta ik nu pas mijn eten te koken
Jan van Halst nietquote:Op zondag 18 maart 2018 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben zonder problemen teruggekeerd uit tukkerland.
Wowquote:Op zondag 18 maart 2018 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom maak je je daar in vredesnaam druk over?
Of join je een gayclub en wil je nog niet uit de kast komen?
Ik heb net griet gegeten, best de moeite.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:41 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2018 20:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Prima user dit
Helaas voor feyenoord maar dat vergeef ik hem
Teringquote:Op zondag 18 maart 2018 20:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik rookte een pakje Gauloises blauw weg op een dag.. Zeven jaar lang gedaan..
Waarom zou je het zittend doen? Je bent toch niet gehandicaptquote:Op zondag 18 maart 2018 20:41 schreef onlogisch het volgende:
Hebben ze hem afgemaakt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik stopte rookte ik een groot pakje (30) gauloises per dagquote:Op zondag 18 maart 2018 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tering
Dat zijn wel zware jongens
quote:Op zondag 18 maart 2018 20:50 schreef GGMM het volgende:
Nou, doei.
Ik wil wel even zeggen dat ik het oprecht bijzonder gezellig vond.Dit was echt weer als vanouds!
Ik heb voor jullie allemaal een persoonlijk afscheid geschreven, omdat het erg lang werd even in de spoiler gezet.Dag GGMM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, doei.
Ik wil wel even zeggen dat ik het oprecht bijzonder gezellig vond.Dit was echt weer als vanouds!
Ik heb voor jullie allemaal een persoonlijk afscheid geschreven, omdat het erg lang werd even in de spoiler gezet.Niet gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, doei.
Ik heb voor jullie allemaal een persoonlijk afscheid geschreven, omdat het erg lang werd even in de spoiler gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Nou, doei.
Ik heb voor jullie allemaal een persoonlijk afscheid geschreven, omdat het erg lang werd even in de spoiler gezet.Bye René. Tot gauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |