huh kind erbij? Ik denk dat je de politie moet inschakelenquote:Op zondag 18 maart 2018 20:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb je geen moeite met het kindje erbij? Ze is wel tien jaar ouder dan jij..
Ja, die oefening doe ik al. Flexing muscles to the maxquote:Op zondag 18 maart 2018 20:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon conventional pullen
Ziet er ook veel stoerder uit
Of GGMM moet bellen.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
huh kind erbij? Ik denk dat je de politie moet inschakelen
Ze heeft een dochtertje, oetlul.. Het is een vrouw met een wond..quote:Op zondag 18 maart 2018 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
huh kind erbij? Ik denk dat je de politie moet inschakelen
Sinds jij een Facebookexpert ben, kan ik een groep joinen zonder dat mijn vrienden zien dat ik er lid van ben?quote:Op zondag 18 maart 2018 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, die oefening doe ik al. Flexing muscles to the max
Ziet er al redelijk uit in de spiegel
Ik raad aan niet voor de spiegel te trainenquote:Op zondag 18 maart 2018 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, die oefening doe ik al. Flexing muscles to the max
Ziet er al redelijk uit in de spiegel
Iedere vrouw heeft een (open) schotwond.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ze heeft een dochtertje, oetlul.. Het is een vrouw met een wond..
Ja maar dan hoef ik dat kind er niet bij, doe ff normaal..quote:Op zondag 18 maart 2018 20:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ze heeft een dochtertje, oetlul.. Het is een vrouw met een wond..
Niet echt, eigenlijk. Ik ben de afgelopen tijd meer bezig met voeding, dus daar valt nog wat winst te boeken.quote:
Vast wel. Maar hoe? Geen idee. Je dicht me teveel credits toe omtrent social media.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds jij een Facebookexpert ben, kan ik een groep joinen zonder dat mijn vrienden zien dat ik er lid van ben?
Daar moet je dan wel geld aan gaan uitgeven..quote:Op zondag 18 maart 2018 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar dan hoef ik dat kind er niet bij, doe ff normaal..
Ik ga juist voor een spiegel staan om te controleren of ik de oefening wel juist uitoefen.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik raad aan niet voor de spiegel te trainen
Krijg je veel meer body awareness van
Jij kwam een tijd geleden aan met je 'NO ADS ON FACEBOOK' project, vandaar.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vast wel. Maar hoe? Geen idee. Je dicht me teveel credits toe omtrent social media.
quote:Op zondag 18 maart 2018 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga juist voor een spiegel staan om te controleren of ik de oefening wel juist uitoefen.
Voeding is 70% makker. Abs are made in the kitchenquote:Op zondag 18 maart 2018 20:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet echt, eigenlijk. Ik ben de afgelopen tijd meer bezig met voeding, dus daar valt nog wat winst te boeken.
Ja dat is lastig met 30K studieschuld, ik pas bij dezequote:Op zondag 18 maart 2018 20:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel geld aan gaan uitgeven..
Als je nog vragen hebt over voeding, kan je altijd bij me terecht (ben geen expert, maar weet wel veel).quote:Op zondag 18 maart 2018 20:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet echt, eigenlijk. Ik ben de afgelopen tijd meer bezig met voeding, dus daar valt nog wat winst te boeken.
Ik vind het heerlijk als je arm oefeningen doet en dan je arm zo opgezwollen isquote:Op zondag 18 maart 2018 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga juist voor een spiegel staan om te controleren of ik de oefening wel juist uitoefen.
Dan ben ik prima aan het trainenquote:Op zondag 18 maart 2018 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voeding is 70% makker. Abs are made in the kitchen
Nog half uurtjequote:Op zondag 18 maart 2018 20:29 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch heeft tot 3 jaar lang advertenties weggeklikt op Facebook?
Ja dat is verleidelijk maar niet juist, je positie (hoofd) en de werking van de spiegel zijn misleidendquote:Op zondag 18 maart 2018 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ik krijg nu 0 'MISSCHIEN VIND JE DIT LEUK' suggesties. Its been all worth itquote:Op zondag 18 maart 2018 20:29 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch heeft tot 3 jaar lang advertenties weggeklikt op Facebook?
Is patat gezond?quote:Op zondag 18 maart 2018 20:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je nog vragen hebt over voeding, kan je altijd bij me terecht (ben geen expert, maar weet wel veel).
Waarheidquote:Op zondag 18 maart 2018 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voeding is 70% makker. Abs are made in the kitchen
Zeg je nu dat hij een scheef hoofd heeft?quote:Op zondag 18 maart 2018 20:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja dat is verleidelijk maar niet juist, je positie (hoofd) en de werking van de spiegel zijn misleidend
Doe jij dat niet dan? Jij leest/kijkt online hoe je een oefening moet doen en gaat er vervolgens vanuit dat je het tot in perfectie uitvoert zoals het hoort? Dat vind ik serieus knapquote:
Ik weet ook niet hoe zij het financieel voor elkaar krijgt, dus wat dat betreft..quote:Op zondag 18 maart 2018 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat is lastig met 30K studieschuld, ik pas bij deze
Wat is gezond? Als jij aan wil komen en caloriën nodig hebt dan is patat een mogelijkheid dat te bereiken. Over het algemeen zeg ik nee, te veel verzadigd vet en vaak in ontzettend veel palm of zonnebloemolie gebakken.quote:
Nee, lezen.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeg je nu dat hij een scheef hoofd heeft?
Oké, bedankt Sonja.. Maar het is al onderweg..quote:Op zondag 18 maart 2018 20:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat is gezond? Als jij aan wil komen en caloriën nodig hebt dan is patat een mogelijkheid dat te bereiken. Over het algemeen zeg ik nee, te veel verzadigd vet en vaak in ontzettend veel palm of zonnebloemolie gebakken.
pero yo hablo españolquote:Op zondag 18 maart 2018 20:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe zij het financieel voor elkaar krijgt, dus wat dat betreft..
Dat voel je tochquote:Op zondag 18 maart 2018 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe jij dat niet dan? Jij leest/kijkt online hoe je een oefening moet doen en gaat er vervolgens vanuit dat je het tot in perfectie uitvoert zoals het hoort? Dat vind ik serieus knap
Geniet ervan ouwequote:Op zondag 18 maart 2018 20:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Oké, bedankt Sonja.. Maar het is al onderweg..
Rookt Caland?quote:Op zondag 18 maart 2018 20:33 schreef onlogisch het volgende:
Overigens krijg ik via de app door dat Caland dronken is.
Heerlijke oefeningquote:Op zondag 18 maart 2018 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe jij maar eens een bend over row zonder spiegel
Als je voor de spiegel gaat lopen curlen ofzo ja, dan tuurlijk. Lekker jezelf bekijken bohhhhh.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:33 schreef GGMM het volgende:
Ik ben wel met je eens dat het soms lastig kan zijn, zeker als je je oefeningen van internet afhaalt, ja.
bent over row*quote:Op zondag 18 maart 2018 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe jij maar eens een bend over row zonder spiegel
Wat een laffe hond.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, weer wel ja. Hij was gestopt. Maar roept nu dat quitten voor quitters is.
Wat een homo, nu gaat 'ie dood..quote:Op zondag 18 maart 2018 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, weer wel ja. Hij was gestopt. Maar roept nu dat quitten voor quitters is.
Waarom maak je je daar in vredesnaam druk over?quote:Op zondag 18 maart 2018 20:34 schreef Doublepain het volgende:
Maar niemand die dus weet wb Facebookvraag?
Dat gaat sowieso gebeuren dus ik blijf lekker doorgaanquote:Op zondag 18 maart 2018 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat dan mag Twente wmb degraderen
wow madquote:Op zondag 18 maart 2018 20:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso gebeuren dus ik blijf lekker doorgaan
Beginnen met roken getuigt van een bijzonder mentaal zwak persoonquote:Op zondag 18 maart 2018 20:37 schreef GGMM het volgende:
Niet kunnen stoppen met roken getuigt toch wel van een bijzonder groot gebrek aan doorzettingsvermogen.
Ja, opzich.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beginnen met roken getuigt van een bijzonder mentaal zwak persoon
Ik heb ook gerookt..quote:Op zondag 18 maart 2018 20:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beginnen met roken getuigt van een bijzonder mentaal zwak persoon
Sow dissquote:Op zondag 18 maart 2018 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, opzich.
Maar in de pubertijd zijn veel mensen dat nou eenmaal.
Misschien heeft 'ie wel drie Amsterdamse kruizen op z'n lul..quote:Op zondag 18 maart 2018 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gek genoeg heeft ie er geen. Althans, voor zover ik heb kunnen ontdekken.
Zegt iemand die pas 240 dagen gestopt is.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:37 schreef GGMM het volgende:
Niet kunnen stoppen met roken getuigt toch wel van een bijzonder groot gebrek aan doorzettingsvermogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ook wel hier en daar tijdens een feestje, maar dat is echt op 1 hand te tellenquote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zegt iemand die pas 240 dagen gestopt is.Dan ben je toch gestopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit voor onzin
Ik rookte een pakje Gauloises blauw weg op een dag.. Zeven jaar lang gedaan..quote:Op zondag 18 maart 2018 20:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik ook wel hier en daar tijdens een feestje, maar dat is echt op 1 hand te tellen
Mensen die dagelijks een pakje wegwerken geven zichzelf gewoon langzaam kanker, erg fascinerend
Ja, dan kan je dit argument ook aandragen voor iemand die 5 seconden gestopt is.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben je toch gestopt?Wat is dit voor onzin
Niet echt, want dan moet de last nog beginnen.Na 240 dagen ben je daar wel overheen.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dan kan je dit argument ook aandragen voor iemand die 5 seconden gestopt is.
Stop maar met deze actquote:Op zondag 18 maart 2018 20:33 schreef GGMM het volgende:
Ik ben wel met je eens dat het soms lastig kan zijn, zeker als je je oefeningen van internet afhaalt, ja.
Ik heb net een bakje Skyr (naturel) opquote:Op zondag 18 maart 2018 20:41 schreef onlogisch het volgende:
Overigens sta ik nu pas mijn eten te koken
Jan van Halst nietquote:Op zondag 18 maart 2018 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben zonder problemen teruggekeerd uit tukkerland.
Wowquote:Op zondag 18 maart 2018 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom maak je je daar in vredesnaam druk over?
Of join je een gayclub en wil je nog niet uit de kast komen?
Ik heb net griet gegeten, best de moeite.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:41 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2018 20:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Prima user dit
Helaas voor feyenoord maar dat vergeef ik hem
Teringquote:Op zondag 18 maart 2018 20:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik rookte een pakje Gauloises blauw weg op een dag.. Zeven jaar lang gedaan..
Waarom zou je het zittend doen? Je bent toch niet gehandicaptquote:Op zondag 18 maart 2018 20:41 schreef onlogisch het volgende:
Hebben ze hem afgemaakt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik stopte rookte ik een groot pakje (30) gauloises per dagquote:Op zondag 18 maart 2018 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tering
Dat zijn wel zware jongens
quote:Op zondag 18 maart 2018 20:50 schreef GGMM het volgende:
Nou, doei.
Ik wil wel even zeggen dat ik het oprecht bijzonder gezellig vond.Dit was echt weer als vanouds!
Ik heb voor jullie allemaal een persoonlijk afscheid geschreven, omdat het erg lang werd even in de spoiler gezet.Dag GGMM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, doei.
Ik wil wel even zeggen dat ik het oprecht bijzonder gezellig vond.Dit was echt weer als vanouds!
Ik heb voor jullie allemaal een persoonlijk afscheid geschreven, omdat het erg lang werd even in de spoiler gezet.Niet gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, doei.
Ik heb voor jullie allemaal een persoonlijk afscheid geschreven, omdat het erg lang werd even in de spoiler gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Nou, doei.
Ik heb voor jullie allemaal een persoonlijk afscheid geschreven, omdat het erg lang werd even in de spoiler gezet.Bye René. Tot gauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |