Door de dump van nu heb ik vertrouwen in de rebrand van vanavond.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 09:50 schreef Skv het volgende:
Bijzonder dat Lisk en Icon zo naar de tering gaan. Ik ga best stevig omlaag.
ik zou op dit moment juist hodlen.....het heeft al genoeg gebloed, en ik lees over koreaanse exchange en KRW pairing binnen korte termijn, zou niet fijn zijn als je verkocht hebt en dat bericht komt vlak ernaquote:Op dinsdag 20 februari 2018 10:03 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Kans dat ik een groot deel van de hand doe als de koers heel even gunstig oogt.
en volgende maand spijt hebben ofc
Meeste rebrands doen ook echt helemaal niks behalve een nieuwe logo / naam.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 10:05 schreef Afwazig het volgende:
Rebrands die worden gehyped zijn maar bijzonder vind ik.
ven gaat wel "aardig" ........quote:Op dinsdag 20 februari 2018 10:06 schreef Skv het volgende:
Alles wat ik heb gaat kut trouwens. Sub, Req, Lisk, Icx allemaal op -10 tot -15 procent in sat. Ven gaat wel aardig.
Kutdag.
Ik krijg ICX kriebels. Die dump startte een dag tevoren en is nog steeds niet afgelopen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 10:05 schreef dimmak het volgende:
Kaapje..
[..]
Door de dump van nu heb ik vertrouwen in de rebrand van vanavond.
Gaat prima inderdaad. Maar ik ga wel naar de tering omdat Ven niet de rest goedmaakt. Er was me godverdomme 8000 procent winst beloofd!!!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 10:07 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ven gaat wel "aardig" ........![]()
maareh Kuskomt allemaal wel goed schatje
als iets te mooi klinkt om waar te zijn is dat het vaak ookquote:Op dinsdag 20 februari 2018 10:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Gaat prima inderdaad. Maar ik ga wel naar de tering omdat Ven niet de rest goedmaakt. Er was me godverdomme 8000 procent winst beloofd!!!!!
het kan niet oneindig blijven stijgen he.....quote:Op dinsdag 20 februari 2018 10:08 schreef Manzonderschouders het volgende:
Behoorlijke dump aan de gang! Wat gebeurt er????
Het is niet alleen een nieuw design van de website natuurlijk. Ik heb goede hoop dat ze nog meer aankondigen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 10:05 schreef Afwazig het volgende:
Rebrands die worden gehyped zijn maar bijzonder vind ik.
Misschien ben ik ouderwets maar laat ze gewoon met goede technische vooruitgang komen en als het product dan staat ga het dan marketen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 10:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het is niet alleen een nieuw design van de website natuurlijk. Ik heb goede hoop dat ze nog meer aankondigen.
Als het echt niet meer is dan een nieuw design zou het iig een flinke fail zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 10:13 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Misschien ben ik ouderwets maar laat ze gewoon met goede technische vooruitgang komen en als het product dan staat ga het dan marketen.
Ik ben benieuwd wat ze gaan laten zien vanavond. Livestream op YouTube vanaf 20.30u onze tijd. Blijft bijzonder dat ze Lisk Core niet hebben gepresenteerd vóór dit evenement, zouden ze namelijk wel doen. Heb wat zeer ambitieuze sell orders staan, gaan vast niet geraakt worden als ik de huidige ontwikkeling in prijs ziequote:Op dinsdag 20 februari 2018 10:05 schreef dimmak het volgende:
Kaapje..
[..]
Door de dump van nu heb ik vertrouwen in de rebrand van vanavond.
Ik hoop stiekem dat ze Core meteen vanavond ook presenteren. Anders zie ik de zaak nog wel goed kelderen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 10:14 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze gaan laten zien vanavond. Livestream op YouTube vanaf 20.30u onze tijd. Blijft bijzonder dat ze Lisk Core niet hebben gepresenteerd vóór dit evenement, zouden ze namelijk wel doen. Heb wat zeer ambitieuze sell orders staan, gaan vast niet geraakt worden als ik de huidige ontwikkeling in prijs zie
Dukaten door je chest gezakt?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:30 schreef revpolen het volgende:
Nog steeds in het ziekenhuis, heb iig doel gevonden voor de avonden
[ afbeelding ]
Opslag plek voor neo 😎
waarom in het ziekenhuis.....!?!?!?!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:30 schreef revpolen het volgende:
Nog steeds in het ziekenhuis, heb iig doel gevonden voor de avonden
[ afbeelding ]
Opslag plek voor neo 😎
quote:
EggsTC, is that you?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:27 schreef Greys het volgende:
Ik kan het woord Huishoudbeurs nu dus niet meer zien zonder aan jullie te denken.
Ben ik lekker mee.![]()
"Geniale man grijpt kans bij Huishoudbeurs"
https://www.geenstijl.nl/(...)s-bij-huishoudbeurs/
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:52 schreef D. het volgende:
Als iedereen woorden als dukaten en chest blijft gebruiken gaat ie natuurlijk nooit weg he
Ok stukje dagboek dan maar...quote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:40 schreef Predator38 het volgende:
[..]
waarom in het ziekenhuis.....!?!?!?!
hopelijk niks ernstigs
Holy, geen woorden voor. Heel veel sterkte voor jullie beiden en beterschap voor je vrouw. Hopen dat ze achter oorzaak kunnen komen en er geen te grote operatie nodig is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:11 schreef onlogisch het volgende:
HEY HEY HEY
233.167 weergaven
Ik denk dat ik 'm wel 67 keer gezien heb ondertussenLOL most happy man alive!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Dat is als je als patser je shirt uittrekt en geld op je borstkast legt in het bijzijn van wat lekkere wijven.quote:
Lisk staat als enigste in het rood bij mijquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:18 schreef ArnoldG0342 het volgende:
En Lisk wordt wel aardig gedumpt. Het wordt echt steeds eerder. Hopelijk gaat dat sell the news een keer totaal fout bij die gasten. Dan leren ze het wel af.
HEY HEY HEY
233.167 weergaven
Ik denk dat ik 'm wel 67 keer gezien heb ondertussenIk vind dat mannetje links aan het begin ook zo grappig. Herhaalt gewoon random wat woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat het nu eens buy the news wordt met lisk.. ik ga nu niet meer sellen, te risky.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:18 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Sterkte @ Revpolen.
En Lisk wordt wel aardig gedumpt. Het wordt echt steeds eerder. Hopelijk gaat dat sell the news een keer totaal fout bij die gasten. Dan leren ze het wel af.
Hierom en vanwege de fiscus nooit vertellen hoeveel je hebtquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:29 schreef revpolen het volgende:
https://www.rtlz.nl/tech/(...)onairs-eisen-losgeld
Nee je heb gelijk, ik heb in een dip gekocht poosje terug op 114k satoshi, en hij zakt er weer langzaam naar toe.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:33 schreef Het_Peenvarken het volgende:
of ik kijk steeds op de verkeerde momenten
vanaf 2:12 komt ie ook ff goed losquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:23 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik vind dat mannetje links aan het begin ook zo grappig. Herhaalt gewoon random wat woorden.
HEY HEY HEY
233.167 weergaven
Ik denk dat ik 'm wel 67 keer gezien heb ondertussenOp me werk en thuis loop ik constant "Hey hey hey!" Te blèren op die melodie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en niemand die het snapt![]()
Ik nam net de telefoon op met '''hey hey hey!'' en toen antwoordde mijn vriendin: ''wasu wasu wasu wasupp''.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:22 schreef TwztId het volgende:
[..]
Op me werk en thuis loop ik constant "Hey hey hey!" Te blèren op die melodie..
en niemand die het snapt
Tjezus..quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik nam net de telefoon op met '''hey hey hey!'' en toen antwoordde mijn vriendin: ''wasu wasu wasu wasupp''.
Ik denk dat ik nu moet trouwen.
HEY HEY HEY
233.167 weergaven
Ik denk dat ik 'm wel 67 keer gezien heb ondertussenDaarom ben je ook mod natuurlijk (lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. ICX lijkt bodem gevonden te hebben. LSK nog niet zeker van.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:25 schreef Blaatje38 het volgende:
Dus ICX en LISK zijn interessant om nu op te kopen?
Dit vraag ik me ook altijd af met die jonge gast "crypto miljonair" die via Vice en RTL enz overal met z'n kop in de media komt. Is toch vragen om problemenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:29 schreef revpolen het volgende:
https://www.rtlz.nl/tech/(...)onairs-eisen-losgeld
Is rijden in een dikke BMW dat dan ook?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook altijd af met die jonge gast "crypto miljonair" die via Vice en RTL enz overal met z'n kop in de media komt. Is toch vragen om problemen
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is rijden in een dikke BMW dat dan ook?
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik nam net de telefoon op met '''hey hey hey!'' en toen antwoordde mijn vriendin: ''wasu wasu wasu wasupp''.
Ik denk dat ik nu moet trouwen.
Dikke BMW dan als ie een miljoen of meer waard isquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Teringquote:
Waar dan? Op Bittrex nauwelijks, gewoon een of andere gekke exchange die het op coinmarketcap omhoog trekt.quote:
Lijkt me gevalletje pump & dumpquote:
Nja we gaan daar iig niet echt mee omhoog meer de laatste tijd...quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:18 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wat gebeurt er?? We go down?
Wil je me de volgende keer niet zo blij maken alsjeblieft? Erg teleurgesteld nuquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:01 schreef DrSnuggle het volgende:
Ah, ik had al een vermoeden dat het niet zou kloppen... :’(
Hier een aantal. Geen idee wat het verloop zal zijn. Lekker blijven hodlen. Vooralsnog is het nog steeds geen drol waard.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:28 schreef metallicelmo het volgende:
Iemand hier met OceanLab? Ben benieuwd wat ik daar nog van kan verwachten eigenlijk
Heb er ook een paar, MaGNeT ook volgens mij... misschien heeft hij een goede visie erop...quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:28 schreef metallicelmo het volgende:
Iemand hier met OceanLab? Ben benieuwd wat ik daar nog van kan verwachten eigenlijk
Haha! Laten we het hopen. Ik ga iig wel wat bijkopen zsm.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:36 schreef satecl het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen: Universa dit jaar nog op $7,- en ik neem een Universa tattoo.
UNIVERSAAA JAAAA!@!@#!!
[ afbeelding ]
Hoezo Verge dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:26 schreef Dwaalboy het volgende:
Ga maar weer lachen... maar koop verge. Vanaaf up up up
https://verifiedtopics.co(...)ts-cryptocurrencies/
Wat vind jij zo goed aan Verge? Ik zie je vaker over Verge posten. Wil wel weten wat jij persoonlijk er zo goed aan vindt. Waarom gaat het moon? Wat heeft je link met Verge te maken?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:26 schreef Dwaalboy het volgende:
XVG ging van de week ook >30%. Dat is nu alweer over, maar blijkbaar zien een hoop mensen er nog iets in.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat vind jij zo goed aan Verge? Ik zie je vaker over Verge posten. Wil wel weten wat jij persoonlijk er zo goed aan vindt. Waarom gaat het moon? Wat heeft je link met Verge te maken?
Ik vind Verge zelf niks, maar sta altijd open om te horen waarom anderen het wel iets vinden, vandaar mijn vraagquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:51 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
XVG ging van de week ook >30%. Dat is nu alweer over, maar blijkbaar zien een hoop mensen er nog iets in.
Misschien wel belangrijk om op te merken dat een user in een eerder topic van deze reeks al heeft aangegeven dat de updates van Verge (op GitHub) voornamelijk cosmetisch zijn, en niet zozeer gerelateerd aan een verbetering van het product.
Leeft dat nog?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:53 schreef dimmak het volgende:
XVG, waar ze na maanden van ontwikkeling kwamen met het Wraith protocol._!
Dit.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:53 schreef dimmak het volgende:
XVG, waar ze na maanden van ontwikkeling kwamen met het Wraith protocol._!
Ik heb ze ook verkocht, maar ik had dubbel gekregen door die fout die ze maakten met coin distribution, dus ik ben een keer of 10 gegaan inclusief dat dus, eerder al.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:55 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb zojuist mijn OCL verkocht, ik ga het ergens anders in steken, sinds de ICO vandaag de dag x4 gegaan dus wat mij betreft prima
Dit.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:54 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Dit.
Onzin coin, en mensen die die shit shillen, hebben gewoon 1 keer winst gehad dankzij een tweet
Je kan in de waves explorer kijken naar wat die gateway doet, maar ik vind dit ook wazig.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:57 schreef metallicelmo het volgende:
Weet iemand hoe je kunt volgen vanuit de Waves DEX app of je Bitcoin goed is weggestuurd? Dat loopt via die gateway van ze. Ik stuur het vandaar naar een exchange toe. Exchange is altijd wat traag dus dat kan wel ff duren
Dit jaar naar $1 en ik organiseer een bbq (voor de reguliere gasten hier...)quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:36 schreef satecl het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen: Universa dit jaar nog op $7,- en ik neem een Universa tattoo.
UNIVERSAAA JAAAA!@!@#!!
[ afbeelding ]
Volume van 6234 dollarquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:56 schreef Rossdale het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/flappycoin/#charts
+970% Mooi man
Cool, ik kan alleen daar bij de transactie details niet zien naar wel Bitcoin adres het uiteindelijk gaatquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kan in de waves explorer kijken naar wat die gateway doet, maar ik vind dit ook wazig.
https://wavesexplorer.com/
Als ie 1 euro wordt deel ik 10 mensen 100 universa uitquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:00 schreef Blaatje38 het volgende:
[..]
Dit jaar naar $1 en ik organiseer een bbq (voor de reguliere gasten hier...)
Ben al bezig as we speak.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien kun je een ''FOK! BTC cryptofeestjes topic'' maken met quotes.
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien kun je een ''FOK! BTC cryptofeestjes topic'' maken met quotes.
Ja alle uitingen waarbij het er vanaf druipt dat je veel geld hebben natuurlijk wel risico, maar met je smoel op nationale tv gaan verkondigen hoeveel geld je wel niet hebt is toch wel even wat anders.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
En nog steeds minder dan 1 satoshi waard, echt te gek.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:56 schreef Rossdale het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/flappycoin/#charts
+970% Mooi man
Ja dat is mij gewoon gelukt? 2FA van Authyquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:15 schreef dimmak het volgende:
Nu we het over Cobinhood hebben, is het iemand gelukt om de 2FA in te stellen? Ik krijg het niet voor elkaar om de QR code te scannen.
Gelukt met Google Auth hierquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:15 schreef dimmak het volgende:
Nu we het over Cobinhood hebben, is het iemand gelukt om de 2FA in te stellen? Ik krijg het niet voor elkaar om de QR code te scannen. Heb ik nog nooit meegemaakt.
Volgens mij moet je 2fa instellen voor je kan withdrawen, en je moet geloof ik ook het adres waar je naar toe stuurt whitelistenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk withdrawen bij conbinhood. Heb even op internet gezocht, maar wat ze daar doen kan bij mij helemaal niet als lvl1 zijnde. Of moet je hiervoor lvl 2 zijn?
Notedquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:00 schreef Blaatje38 het volgende:
[..]
Ik heb 2FA en ik kan niet bij dat withlistenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:17 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Volgens mij moet je 2fa instellen voor je kan withdrawen, en je moet geloof ik ook het adres waar je naar toe stuurt whitelisten
ja gewoon via smsquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:15 schreef dimmak het volgende:
Nu we het over Cobinhood hebben, is het iemand gelukt om de 2FA in te stellen? Ik krijg het niet voor elkaar om de QR code te scannen. Heb ik nog nooit meegemaakt.
https://cobinhood.com/funds/withdrawal-address ?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:19 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik heb 2FA en ik kan niet bij dat withlisten
Heb zcl even niet gevolgd maar wanneer is de fork datum en is al bekend of Bittrex die ondersteunt?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Pfff ZCL. What to do, what to do...
Lisk moet ff mn chest oppompen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens man, ik wil volwassen zijn. En dat is o zo moeilijk in dit land zonder heel veel geld. Gun mij ook eens een glimmende chest.²
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:15 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ja dat is mij gewoon gelukt? 2FA van Authy
Vreemd dan, heb ook al verschillende browsers gebruikt en zelfs een andere PC.quote:
Hoeveel LISK heb jij op je body liggen?quote:
Ik heb gelukkig een kleine BMW.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goede zaken des levensquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:21 schreef Predator38 het volgende:
[..]
PRESENT:
#TeamBBQ
#TeamVEN
#TeamEchtekoffie
Dit is een quote waard!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:00 schreef Blaatje38 het volgende:
[..]
Behoorlijk wat dukaten Patrick.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeveel LISK heb jij op je body liggen?
Jason.²
paar keer geloof ikquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:30 schreef BakkenKappen het volgende:
Crypto wordt genoemd in het nieuwe plaatje van de jeugd trouwens
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:21 schreef Predator38 het volgende:
[..]
PRESENT:
#TeamBBQ
#TeamVEN
#TeamEchtekoffie
28 feb. Nee, dat is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb zcl even niet gevolgd maar wanneer is de fork datum en is al bekend of Bittrex die ondersteunt?
Thanks, Is met btc gelukt.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:21 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
https://cobinhood.com/funds/withdrawal-address ?
Dit is die echte mainstream adoptie. Weet je niet hoe hard sterrenstof moon ging nadat ze er een nummer over hadden gemaakt?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
paar keer geloof ik
weet het nog niet zo met die nieuwe plaat trouwens
maar dat heb ik altijd bij de jeugd
Twee xannies en een slagromerinoquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
paar keer geloof ik
weet het nog niet zo met die nieuwe plaat trouwens
maar dat heb ik altijd bij de jeugd
Had je beter in crypto kunnen steken dat geld.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, bedankt voor jullie adviezen. Op mijn levensstandaard vast naar een hogere level te tillen heb ik een koffiezetapparaat met ingebouwde bonenmaler van Philips aangeschaft.
Ik ga me toch een niveautje aantikken.²
iedereen zegt hier Jura of DeLongi en je koop een Philips, toch weer matig ditquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, bedankt voor jullie adviezen. Op mijn levensstandaard vast naar een hogere level te tillen heb ik een koffiezetapparaat met ingebouwde bonenmaler van Philips aangeschaft.
Ik ga me toch een niveautje aantikken.²
Doet me denken aan die gast die er opeens achter kwam dat hij nog een bag Litecoin had. Die kwam hier vragen of hij ze nu moest verkopen of gewoon moest hodlen. Iedereen zei dat hij moet holden. Verkoopt hij alsnog, vlak hierna: LTC > MOON.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:43 schreef Predator38 het volgende:
[..]
iedereen zegt hier Jura of DeLongi en je koop een Philips, toch weer matig dit
Instapmodel, eerst geld verdienen, maar dan heb ik de way of life al voor minder te pakken.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:43 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Die knul doet het erom... Ontzettend slechte troll.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:43 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Hm dat laatste is wel jammer dat Bittrex meestal pas op het laatst met een statement daarover komt.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:31 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
28 feb. Nee, dat is nog niet bekend.
Klopt. Al zet ik ze sowieso in de eigen wallet, mocht ik ze houden tot na de snapshot en zo m'n BTCP ga claimen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm dat laatste is wel jammer dat Bittrex meestal pas op het laatst met een statement daarover komt.
Mee eens. Maar het gaat uiteindelijk om het idee dat je bonen maalt voor je koffie. Dus dat zit wel snor joh.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:46 schreef Blaatje38 het volgende:
[..]
Die knul doet het erom... Ontzettend slechte troll.
Ik heb mijn LTC's ook verkochtquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Doet me denken aan die gast die er opeens achter kwam dat hij nog een bag Litecoin had. Die kwam hier vragen of hij ze nu moest verkopen of gewoon moest hodlen. Iedereen zei dat hij moet holden. Verkoopt hij alsnog, vlak hierna: LTC > MOON..
Vraag het dan gewoon niet.
Ja shitcoin, de laatste dagen helemaal ruk.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
VEN valt me weer vies tegen. Waar alles rised dropt VEN telkens weer terug onder de 7 dollar.
De markt kiest zijn waarde. 8-12 usd eoy? ik denk een realistische inschatting
Ik ook. Gekocht op 3,5$ verkocht op 40$. Shit happens.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb mijn LTC's ook verkocht
koekkoek net iets meer dan 2 weken geleden nog op 2.75, outperformed BTC en ETH ruim....quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
VEN valt me weer vies tegen. Waar alles rised dropt VEN telkens weer terug onder de 7 dollar.
Kalm hey, hij was een week geleden 3,50, niet zo klagenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
Hendig sjiek slippe gekquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:04 schreef Maikuuul het volgende:
Hoelang duurt het tegenwoordig om bitcoin te versturen zeg? Wil mezelf een klei cadeautje geven.
Na 2.5 uur nog steeds niks ontvangen op bl3p.eu
Gaat om transaction ID: 38e94817d58dacdeedcc23da891e6b583c411f5a23217fdd68b10293794955eb
Wat gaat hier mis, of moet ik meer geduld hebben?
Zie bij 2 tranacties niet bestede op blockchain.info
Peugeot Fox?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:04 schreef Maikuuul het volgende:
Hoelang duurt het tegenwoordig om bitcoin te versturen zeg? Wil mezelf een klei cadeautje geven.
Gaat om transaction ID: 38e94817d58dacdeedcc23da891e6b583c411f5a23217fdd68b10293794955eb
Ben je scheel ofzo? Alles rised, lol whut?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
Transacties met 1-5 sats als verzondkosten komen er nu gewoon door. Dus ik weet niet wat er fout is gegaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:04 schreef Maikuuul het volgende:
druggies are badquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je scheel ofzo? Alles rised, lol whut?
En VEN daalt? Lol whut.
Trololol.
Krijg je spijt van.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:09 schreef TwztId het volgende:
VEN moet ff rond de 8 dollar gaan zitten dan kan ik mijn te duur aangekochte deel verkopen en weer opnieuw inkopen na de festiviteiten..
lekker marketje timenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:09 schreef TwztId het volgende:
VEN moet ff rond de 8 dollar gaan zitten dan kan ik mijn te duur aangekochte deel verkopen en weer opnieuw inkopen na de festiviteiten..
je gaat rekt als je dat doet.......ze hebben iets achter de hand voor zulke swingtradersquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:09 schreef TwztId het volgende:
Geloof ik niks van. "Ze hebben iets achter de hand". Hoe dan toch? Als mensen dumpen dan dumpen ze.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:10 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je gaat rekt als je dat doet.......ze hebben iets achter de hand voor zulke swingtraders
“Gisteren stond hij nog op 4, gaat nooit veel worden”quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Heb je je sell op 12 al klaar staan
Is ook gewoon niet waar en onzin.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. "Ze hebben iets achter de hand". Hoe dan toch? Als mensen dumpen dan dumpen ze.
En als ze niet dumpen dumpen ze nietquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. "Ze hebben iets achter de hand". Hoe dan toch? Als mensen dumpen dan dumpen ze.
dan niet.....quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook gewoon niet waar en onzin.
Want ?quote:
Een dag niet gedumpt is een dag niet geleeftquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En als ze niet dumpen dumpen ze niet
Wat kan ik doen om deze toch erdoor te krijgen dan? Heb gewoon vanuit mijn wallet naar die website gestuurd.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Transacties met 1-5 sats als verzondkosten komen er nu gewoon door. Dus ik weet niet wat er fout is gegaan.
https://blockchain.info/t(...)7fdd68b10293794955eb
hmm, raar
Dont be like jake.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
BMW.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leg eens uit wat ze achter de hand kunnen hebben dan?
Eigen Exchange.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
PBOCquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan niet zei ik toch ?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Universaquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaan ze er enorm veel eigen vermogen in pompen wat ze beter in de ontwikkeling van producten kunnen steken?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:10 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je gaat rekt als je dat doet.......ze hebben iets achter de hand voor zulke swingtraders
Pff, als je dat toch eens van te voren zou weten. Gratis geld man.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:06 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Kalm hey, hij was een week geleden 3,50, niet zo klagen
De dukaten rijzen je chest uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pff, als je dat toch eens van te voren zou weten. Gratis geld man.²
Nou, ik zit nog steeds in de min. Op dit moment is mijn chest ruw en harig.quote:
Je staat in de min met VEN?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, ik zit nog steeds in de min. Op dit moment is mijn chest ruw en harig.²
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:35 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk![]()
wil je nu een snicker ?
Ja, gekocht op zo'n 7 dollar de stuk.quote:
VEN gaat naar 1000 duizend Kquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Mwah...12 dollar eoy is de max heh
Dan kun je niet in de min staan met VEN want dat is hij nu ook waardquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, gekocht op zo'n 7 dollar de stuk.²
Denk eerder dat whales dit ook al festijn zien.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gaan ze er enorm veel eigen vermogen in pompen wat ze beter in de ontwikkeling van producten kunnen steken?
Nee hoor. Je hoeft niet boos te worden als iemand een vraag stelt over je posts.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:35 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk![]()
wil je nu een snicker ?
Is een schatting, ik kan het niet makkelijk zien bij Binance helaas.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan kun je niet in de min staan met VEN want dat is hij nu ook waard
zeg ff wanneer we all in moetenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:26 schreef Dwaalboy het volgende:
Gebruik je geen app on je transacties bij te houden ?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is een schatting, ik kan het niet makkelijk zien bij Binance helaas.²
ik ben niet boosquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hoeft niet boos te worden als iemand een vraag stelt over je posts.
Thanks. Ik gebruik blockfolio. Maar snap er niet veel van.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:45 schreef TwztId het volgende:
[..]
Gebruik je geen app on je transacties bij te houden ?
Zoniet is dat wel handig om te doen hoor..
Delta, Blockfolio of Coinstats.. keuze genoeg..
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks. Ik gebruik blockfolio. Maar snap er niet veel van.²
Ik ben echt op het verkeerde moment ingestapt. Als ik maar een week had gewacht.quote:
Snap het probleem niet. Je kan toch gewoon naar je orderhistory kijken?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is een schatting, ik kan het niet makkelijk zien bij Binance helaas.²
Die laat zien op basis van BTC. Als jij me kan vertellen hoe ik het in dollars of nog beter in euro's kan zien houd ik me van harte aanbevolen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:52 schreef EP3 het volgende:
[..]
Snap het probleem niet. Je kan toch gewoon naar je orderhistory kijken?
https://nl.investing.com/currencies/btc-eur-converterquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die laat zien op basis van BTC. Als jij me kan vertellen hoe ik het in dollars of nog beter in euro's kan zien houd ik me van harte aanbevolen.²
Ik ben ook eind december begin januari ingestapt, sta in totaal op -30% door "the crash" zowel in Satoshi als Fiat, maar wat heeft dat met je transacties bijhouden/snappen te maken ?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben echt op het verkeerde moment ingestapt. Als ik maar een week had gewacht.
Jason.²
Dat doe ik ook echt wel. Maar op sommige plekken had het best makkelijker gemogen. Zo'n Binance had best makkelijk moet kunnen tonen voor hoeveel dollar ik iets heb ingekocht en hoeveel winst of verlies ik heb.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:56 schreef TwztId het volgende:
Je moet wel een beetje moeite doen en je overal over inlezen hè
Dat kan wel bij Binance, cursor over het paar heen en je ziet de prijs in USD. Alleen dat werkt niet achteraf.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die laat zien op basis van BTC. Als jij me kan vertellen hoe ik het in dollars of nog beter in euro's kan zien houd ik me van harte aanbevolen.²
Als je in Binance naar je "funds" gaat kan je gewoon zien wat de huidige waarde is in dollars, zowel per coin als in totaal..quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doe ik ook echt wel. Maar op sommige plekken had het best makkelijker gemogen. Zo'n Binance had best makkelijk moet kunnen tonen voor hoeveel dollar ik iets heb ingekocht en hoeveel winst of verlies ik heb.²
Gaat helemaal nergens over, idd.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:06 schreef TwztId het volgende:
Maar goed tis eigenlijk allemaal niet zo moeilijk dus doe gewoon ff niet zo raar jij
het moet ook allemaal niet TE makkelijk worden hequote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Helaas laat deze dat alleen totaal zien en niet per Coin:
• Funds
• Balances
• En dan rechtsbovenin het totaal in BTC en Dollar
Maar niet per Coin. Mogelijk dat ik het ergens aanmoet zetten. Maar default staat het niet aan.²
Maar je bent dus ook te lui om even te copy/pasten in een converter, begrijp ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
• Funds
• Balances
Maar niet per Coin. Mogelijk dat ik het ergens aanmoet zetten. Maar default staat het niet aan.²
Nee, zo doe ik het dus nu. Maar wat eerder is aangegeven kan dus niet bij mij. Komt goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:16 schreef EP3 het volgende:
[..]
Maar je bent dus ook te lui om even te copy/pasten in een converter, begrijp ik.
quote:We need extra time to be sure this transaction is authorized. As a security precaution, this withdrawal will be delayed for 72 hours.
The transaction will automatically complete after the delay period, but can be canceled at any time before then. Please read here for more details.
Je kan bij je trade history terug zien wanneer je wat hebt gekocht en voor hoeveel BTC? In USD krijg je het niet te zien inderdaad, maar wel in BTC.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
• Funds
• Balances
Thanks. Maar waar ik dus mee zit. De waarde van BTC is niet hetzelfde als toen. Dus mijn conclusie is dat je het meteen in Blocfolio moet zetten?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je kan bij je trade history terug zien wanneer je wat hebt gekocht en voor hoeveel BTC? In USD krijg je het niet te zien inderdaad, maar wel in BTC.
Als je het in USD / EUR wil zien moet je Delta of Blockfolio ofzo gebruiken.
Heb je verdomme 4 coins, weet je dit niet te fixen. Met recht een anus exchangequote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:20 schreef dimmak het volgende:
Wel godverdomme Coinbase! Probeer wat ETH te verzenden krijg ik de volgende melding:
[..]
Wel eentje waar je direct tegen dollars of euro's kunt handelen. Koop daar dus ook meestel mijn BTC.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Heb je verdomme 4 coins, weet je dit niet te fixen. Met recht een anus exchange
...quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks. Maar waar ik dus mee zit. De waarde van BTC is niet hetzelfde als toen. Dus mijn conclusie is dat je het meteen in Blocfolio moet zetten?²
nee, waarde van btc is wel relevant. Als jij vorige maand voor 1 BTC 20 ether haalde, is dat niet veranderd. Wat wel is veranderd is dat je nu voor 1 BTC 15 ether kan halen. Dus heb je 33% winst in BTC (je kan nu 1,33 BTC halen).quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks. Maar waar ik dus mee zit. De waarde van BTC is niet hetzelfde als toen. Dus mijn conclusie is dat je het meteen in Blocfolio moet zetten?²
Ja. En geen idee, had daar een key aangemaaktquote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef EggsTC het volgende:
Doet hier iemand aan dat IDEX? Dat is je private key sturen naar die site? of wat.
Als je daar registreert maakt hij automatisch een Wallet voor je aan, gebruik die voor de trades. Dan kan je daarna als je het niet vertrouwd naar je eigen wallet sturen..quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef EggsTC het volgende:
Doet hier iemand aan dat IDEX? Dat is je private key sturen naar die site? of wat.
Ja toch. Ze willen dat ik mij verifieer wat ik al 20x heb gedaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Heb je verdomme 4 coins, weet je dit niet te fixen. Met recht een anus exchange
Idd.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:40 schreef DazlerNL het volgende:
Wat is er met Reddcoin? Hij gaat los alsof er geen morgen is
Yupquote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel enorme sell walls en nog steeds maar rond de 100 sat, dus ik zou wegblijven.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:40 schreef DazlerNL het volgende:
Wat is er met Reddcoin? Hij gaat los alsof er geen morgen is
Have fun !quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
Coins zijn er eindelijk na 6 uur aangekomen op bl3p.eu
Gratis tickets naar Hongkong - Macau en de Filipijnen
Vechain shitcoinquote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:56 schreef pnxsinned het volgende:
Alles rood, op 1 ding na.
Wat een schijtdag weer.
De alts gaan weer op hun eigen benen staan.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:56 schreef pnxsinned het volgende:
Alles rood, op 1 ding na.
Wat een schijtdag weer.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:02 schreef BadVlad het volgende:
[..]
De alts gaan weer op hun eigen benen staan.
Ja... ik heb dus allemaal of kut coins, of te nieuwe coins.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:04 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Minder afhankelijk van wat BTC doet.
Ik heb gelukkig een paar pareltjes in mijn portfolio, maar ook een aantal kut coins.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:06 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ja... ik heb dus allemaal of kut coins, of te nieuwe coins.
Ik wacht wel af tot eind van dit jaar
Ik dacht geen kutcoins te hebbenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:08 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een paar pareltjes in mijn portfolio, maar ook een aantal kut coins.
Die zijn gewoon flink undervalued.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:09 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik dacht geen kutcoins te hebben![]()
Denk dat ze gewoon een aanloop nodig hebben, ja... precies. Dat ga ik mezelf wijsmaken. Een aanloop, net als Neo, hierna to the moon!
Jaja jouw mening weten we inmiddels welquote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:23 schreef Manzonderschouders het volgende:
VEN heeft een duidelijke en welbekende opleving voor het aankomende event.
De stijging verloopt normaal. Geen gekkigheid. Verwacht nog wel een piek tot misschien 9 dollar. Daarna zal er een dump komen. Verwachting is dat we niet verder zakken dan 5-6 usd
Bij aanhouding verwachte BTC groei zal VEN een potentieel hebben van 8 tot 12 dollar. Een vrij normale waarde voor het segment waarop VEN toepasbaar is.
Bij vele hier gaan de slingers uit vanwege een groei van tientallen centen:) Maar blijf het wel in perspectief stellen lieve mensen. De meeste coins met potentie van tientallen dollars knallen juis met tientallen dollars omhoog voor een main event, bij VEN praten we over een schamele 2,20 dollar in een ruime weekWat geen schande is. Het blijft een beperkte niche. Wel een mooi concept!
prachtige analyse, en ik moest weer lachenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:23 schreef Manzonderschouders het volgende:
De stijging verloopt normaal. Geen gekkigheid. Verwacht nog wel een piek tot misschien 9 dollar. Daarna zal er een dump komen. Verwachting is dat we niet verder zakken dan 5-6 usd
Bij aanhouding verwachte BTC groei zal VEN een potentieel hebben van 8 tot 12 dollar. Een vrij normale waarde voor het segment waarop VEN toepasbaar is.
Bij vele hier gaan de slingers uit vanwege een groei van tientallen centen:) Maar blijf het wel in perspectief stellen lieve mensen. De meeste coins met potentie van tientallen dollars knallen juis met tientallen dollars omhoog voor een main event, bij VEN praten we over een schamele 2,20 dollar in een ruime weekWat geen schande is. Het blijft een beperkte niche. Wel een mooi concept!
H-hoi maikuul, h-heb je misschien nog een invite voor bl3p?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
Coins zijn er eindelijk na 6 uur aangekomen op bl3p.eu
Gratis tickets naar Hongkong - Macau en de Filipijnen
jouw bron ?!?!?!?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:30 schreef BadVlad het volgende:
Volgens mijn bron gaan we vannacht door de $12K.
Een gerenommeerd expert op het gebied van Aziatische slaappatronen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:31 schreef Predator38 het volgende:
[..]
jouw bron ?!?!?!?
een bitcoin whale ?
H-hey... Ho-e-e-e g-a-a-a-t het men-eer???quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:31 schreef Zith het volgende:
[..]
H-hoi maikuul, h-heb je misschien nog een invite voor bl3p?
Is het nou een Scam ja of neequote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:17 schreef Het_Peenvarken het volgende:
LCC draait op YoBit.
https://yobit.net/en/trade/LCC/BTC
Toch leuk extraatje in het geval je LTC hebt/had
Thxquote:
Er komt geen dump volgens de geleerde, VeChain heeft anti dump maatregelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:23 schreef Manzonderschouders het volgende:
Als Bitcoin stijgt dalen altcoins vrijwel altijd om vervolgens weer te stijgen zodra Bitcoin stabiliseert.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:39 schreef BadVlad het volgende:
Alle alts lijken wel te dalen. Alles richting BTC of Lisk?
leer eens lezen .....quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:40 schreef TwztId het volgende:
[..]
Er komt geen dump volgens de geleerde, VeChain heeft anti dump maatregelen.
wow....dat zal je leven ook echt compleet maken.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:43 schreef Manzonderschouders het volgende:
The Flippening! BTC dominance on its way back to normal.
Man, als die voorspelling van mij over VEN en btc uitkomen zal manzonderschouders een instant hero worden hier op FOK.
MzS
Voor een getrouwd man zit jij mij ook te vaak in je faphok. Meer dan 20 posts per dag heb je man!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:44 schreef Predator38 het volgende:
[..]
wow....dat zal je leven ook echt compleet maken.
instant hero op je zolderkamer
Ben je al hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:43 schreef Manzonderschouders het volgende:
The Flippening! BTC dominance on its way back to normal.
Man, als die voorspelling van mij over VEN en btc uitkomen zal manzonderschouders een instant hero worden hier op FOK.
MzS
gewoon in de huiskamerquote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Voor een getrouwd man zit jij mij ook te vaak in je faphok. Meer dan 20 posts per dag heb je man!
Ja en je weet niks. Het gaat om harde euro's.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:01 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Je moet het jezelf even aanleren om in satoshi te gaan rekenen. Scheelt gerommel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |