abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177315804

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177315807
Kaapje..

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 09:50 schreef Skv het volgende:
Bijzonder dat Lisk en Icon zo naar de tering gaan. Ik ga best stevig omlaag.
Door de dump van nu heb ik vertrouwen in de rebrand van vanavond.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 10:05:32 #3
131603 Afwazig
Serious business
pi_177315809
Rebrands die worden gehyped zijn maar bijzonder vind ik.
pi_177315815
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 10:03 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Kans dat ik een groot deel van de hand doe als de koers heel even gunstig oogt.

en volgende maand spijt hebben ofc
ik zou op dit moment juist hodlen.....het heeft al genoeg gebloed, en ik lees over koreaanse exchange en KRW pairing binnen korte termijn, zou niet fijn zijn als je verkocht hebt en dat bericht komt vlak erna
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 februari 2018 @ 10:06:38 #5
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177315821
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 10:05 schreef Afwazig het volgende:
Meeste rebrands doen ook echt helemaal niks behalve een nieuwe logo / naam.

Damn, BTC dumpt even $300 in een minuut.
pi_177315823
Alles wat ik heb gaat kut trouwens. Sub, Req, Lisk, Icx allemaal op -10 tot -15 procent in sat. Ven gaat wel aardig.

Kutdag.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_177315833
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 10:06 schreef Skv het volgende:
Alles wat ik heb gaat kut trouwens. Sub, Req, Lisk, Icx allemaal op -10 tot -15 procent in sat. Ven gaat wel aardig.

Kutdag.
ven gaat wel "aardig" ........ _O-
maareh Kus :* komt allemaal wel goed schatje
pi_177315834
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 10:05 schreef dimmak het volgende:
Kaapje..

[..]

Ik krijg ICX kriebels. Die dump startte een dag tevoren en is nog steeds niet afgelopen. :')
pi_177315848
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 10:07 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ven gaat wel "aardig" ........ _O-
maareh Kus :* komt allemaal wel goed schatje
Gaat prima inderdaad. Maar ik ga wel naar de tering omdat Ven niet de rest goedmaakt. Er was me godverdomme 8000 procent winst beloofd!!!!! :'(
pi_177315852
Zo. Weer aan het werk.
pi_177315855
Behoorlijke dump aan de gang! Wat gebeurt er????
pi_177315865
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 10:08 schreef Skv het volgende:

[..]

Gaat prima inderdaad. Maar ik ga wel naar de tering omdat Ven niet de rest goedmaakt. Er was me godverdomme 8000 procent winst beloofd!!!!! :'(
als iets te mooi klinkt om waar te zijn is dat het vaak ook
LSK gaat compleet naar de pleuris nu trouwens :'(
pi_177315873
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 10:08 schreef Manzonderschouders het volgende:
Behoorlijke dump aan de gang! Wat gebeurt er????
het kan niet oneindig blijven stijgen he..... :D
ik verbaas me toch elke keer weer bij jou
pi_177315879
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 10:05 schreef Afwazig het volgende:
Het is niet alleen een nieuw design van de website natuurlijk. Ik heb goede hoop dat ze nog meer aankondigen.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 10:10:43 #15
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177315882
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 10:06 schreef Skv het volgende:
Alles wat ik heb gaat kut trouwens.

tik m aan
  dinsdag 20 februari 2018 @ 10:13:02 #16
131603 Afwazig
Serious business
pi_177315924
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 10:10 schreef dimmak het volgende:

[..]

Het is niet alleen een nieuw design van de website natuurlijk. Ik heb goede hoop dat ze nog meer aankondigen.
Misschien ben ik ouderwets maar laat ze gewoon met goede technische vooruitgang komen en als het product dan staat ga het dan marketen.
pi_177315940
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 10:13 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Misschien ben ik ouderwets maar laat ze gewoon met goede technische vooruitgang komen en als het product dan staat ga het dan marketen.
Als het echt niet meer is dan een nieuw design zou het iig een flinke fail zijn.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 10:14:38 #18
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_177315946
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 10:05 schreef dimmak het volgende:
Kaapje..

[..]

Ik ben benieuwd wat ze gaan laten zien vanavond. Livestream op YouTube vanaf 20.30u onze tijd. Blijft bijzonder dat ze Lisk Core niet hebben gepresenteerd vóór dit evenement, zouden ze namelijk wel doen. Heb wat zeer ambitieuze sell orders staan, gaan vast niet geraakt worden als ik de huidige ontwikkeling in prijs zie :o
pi_177315960
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 10:14 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat ze gaan laten zien vanavond. Livestream op YouTube vanaf 20.30u onze tijd. Blijft bijzonder dat ze Lisk Core niet hebben gepresenteerd vóór dit evenement, zouden ze namelijk wel doen. Heb wat zeer ambitieuze sell orders staan, gaan vast niet geraakt worden als ik de huidige ontwikkeling in prijs zie :o
Ik hoop stiekem dat ze Core meteen vanavond ook presenteren. Anders zie ik de zaak nog wel goed kelderen.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 11:03:17 #20
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177316776
whale-week
pi_177316889
Zit er hier nog volk in VEE?
pi_177317291
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 11:10 schreef DazlerNL het volgende:
Zit er hier nog volk in VEE?
Er ligt nog wel een kipfilet of wat in de vriezer hier.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 februari 2018 @ 11:27:30 #23
163650 Greys
pi_177317321
Ik kan het woord Huishoudbeurs nu dus niet meer zien zonder aan jullie te denken.
Ben ik lekker mee. :') :D

"Geniale man grijpt kans bij Huishoudbeurs"

https://www.geenstijl.nl/(...)s-bij-huishoudbeurs/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 20 februari 2018 @ 11:30:31 #24
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_177317397
Nog steeds in het ziekenhuis :(, heb iig doel gevonden voor de avonden :D

Opslag plek voor neo 😎
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_177317583
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 11:30 schreef revpolen het volgende:

[ afbeelding ]

Opslag plek voor neo 😎
Dukaten door je chest gezakt? :@
pi_177317614
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 11:30 schreef revpolen het volgende:

[ afbeelding ]

Opslag plek voor neo 😎
waarom in het ziekenhuis.....!?!?!?!
hopelijk niks ernstigs
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 februari 2018 @ 11:44:43 #27
416575 crew  Evenstar
pi_177317723
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 11:39 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Dukaten door je chest gezakt? :@
_O- hahahahahaha

Hoop dat alles goed met je is revpolen! Beterschap.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 februari 2018 @ 11:45:25 #28
416575 crew  Evenstar
pi_177317743
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 11:27 schreef Greys het volgende:
Ik kan het woord Huishoudbeurs nu dus niet meer zien zonder aan jullie te denken.
Ben ik lekker mee. :') :D

"Geniale man grijpt kans bij Huishoudbeurs"

https://www.geenstijl.nl/(...)s-bij-huishoudbeurs/

EggsTC, is that you?
  Moderator dinsdag 20 februari 2018 @ 11:52:20 #29
18653 crew  D.
pi_177317892
Als iedereen woorden als dukaten en chest blijft gebruiken gaat ie natuurlijk nooit weg he ;)
pi_177317932
Wat is chest :')
  dinsdag 20 februari 2018 @ 11:54:08 #31
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177317940
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 11:52 schreef D. het volgende:
Als iedereen woorden als dukaten en chest blijft gebruiken gaat ie natuurlijk nooit weg he ;)
Moet dat dan?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator dinsdag 20 februari 2018 @ 11:55:20 #32
18653 crew  D.
pi_177317961
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 11:54 schreef fathank het volgende:

[..]

Moet dat dan?
Ik dacht dat de trollen niet zo welkom waren :Y
  dinsdag 20 februari 2018 @ 11:58:19 #33
226677 revpolen
pi_177318041
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 11:40 schreef Predator38 het volgende:

[..]

waarom in het ziekenhuis.....!?!?!?!
hopelijk niks ernstigs
Ok stukje dagboek dan maar...
Lig hier als steun voor mijn vrouw :).

2 weken geleden werd ik opgebeld door mijn vrouw, ze voelde zich niet goed of ik direct naar huis kon komen, thuis aangekomen trof ik haar trillend en lijkwit op de vloer aan. Nadat ze met ambulance is afgevoerd, Hier bleek dat we een miskraam hebben gehad. ( na 2 jaar ivf hadden we eindelijk een sprankje hoop :( ) na 1 dag was de onstekingswaarde en pijn nog zo hebben ze besloten in de avond om te opereren om te kijken waardoor..

Uiteindelijk zijn ze met 3 gynaecologen en 2doktoren 3,5 uur bezig geweest, hier op kreeg ik te horen dat er 2 gaten in de baarmoeder waren gevonden en grote ontsteking in de maag. Ook hebben ze de maag geraakt die oom gehecht moest worden. Ik kreeg te horen dat we sowieso een jaar moeten stoppen met ivf behandeling en we dan wel verder zullen zien... en mocht er ooit een zwangerschap komen het nooit volledig gedragen zal worden.. ik heb besloten dit niet in de avond van de operatie te vertellen zodat ze kon rusten/slapen, en heb besloten met de dokter dit de dag na de operatie vertellen in bij zijn van de dokter ( mag als ik wil elke avond bij der slapen )

Voor mij zelf is dit de rotste avond ooit geweest, ik wist het.. kon niet huilen of praten want dan zou ze vragen waarom..

afgelopen weekend ging het gelukkig beter, alleen 1 ontstekingwaarde blijft hoog en koorts en pijn. Hier op moest ze toch blijven. Helaas is vanmorgen besloten haar over te plaatsen naar lumc leiden omdat ze hier het niet meer weten wat de ontsteking veroorzaakt..

Nu wachten we op de ambulance die haar zo gaat weg brengen, ze hebben ons ingelicht dat er een operatie gepland staat bij lumc, en de kans bestaat dat de baarmoeder in ze geheel word verwijderd aangezien ze ernstig vermoeden dat het toch niet goed zit.. gelukkig willen ze het door lumc extra laten bekijken om zo er zeker van te zijn dat dit moet..

Ik heb me er bij neergelegd.. gezondheid gaat voor maar had me leukere dagen verwacht.. ( Valentijnsdag, mijn verjaardag en vandaag zouden we met vrienden vertrekken naar de zon om 2 weken te gaan genieten..)

Gelukkig zijn de verpleging super aardig hierzo.
Ook vrienden /familie doen alles voor ons. Ook staat er een psychiater klaar voor mijn vrouw.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 februari 2018 @ 11:58:51 #34
163650 Greys
pi_177318053
Banshee hoort bij het meubilair inmiddels, vind ik persoonlijk. Beetje de ongevaarlijke huis-troll.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177318060
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 11:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

EggsTC, is that you?
Ja, ik durf Greys niet face 2 face hier op het forum te vragen :@
Lambo of Rekt
pi_177318087
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 11:58 schreef revpolen het volgende:
knip
Klote man, sterkte.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 februari 2018 @ 12:00:37 #37
163650 Greys
pi_177318092
quote:

[..]

Ok stukje dagboek dan maar...
Sodeju wat een heftig verhaal.
Héél veel sterkte voor jou en je vrouw :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177318096
Veel sterkte rev, heftig man
  Moderator dinsdag 20 februari 2018 @ 12:00:58 #39
18653 crew  D.
pi_177318101
Damn

Veel sterkte voor jou en je vrouw revpolen!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 februari 2018 @ 12:01:54 #40
416575 crew  Evenstar
pi_177318125
quote:
knip
Holy, geen woorden voor. Heel veel sterkte voor jullie beiden en beterschap voor je vrouw. Hopen dat ze achter oorzaak kunnen komen en er geen te grote operatie nodig is.
pi_177318129
Omg, gvd grevpolen ;( Sterkte
Lambo of Rekt
pi_177318151
quote:

[..]

Knip
Nondeju :( Heftig. Maar zo te lezen wordt er in ieder geval van alles aan gedaan.. Sterkte.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 12:05:39 #43
226677 revpolen
pi_177318240
Thanks allemaal
pi_177318323
quote:

[..]

Wat een waslijst aan ellende, gadverdamme. Bijzonder veel sterkte!
  Moderator dinsdag 20 februari 2018 @ 12:11:00 #45
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177318379
HEY HEY HEY :)

233.167 weergaven

Ik denk dat ik 'm wel 67 keer gezien heb ondertussen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177318436
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 12:11 schreef onlogisch het volgende:

233.167 weergaven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL most happy man alive!
Vakman pur sang
pi_177318519
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 12:05 schreef revpolen het volgende:
Thanks allemaal
Sterkte pik!
pi_177318546
Sterkte @ Revpolen.

En Lisk wordt wel aardig gedumpt. Het wordt echt steeds eerder. Hopelijk gaat dat sell the news een keer totaal fout bij die gasten. Dan leren ze het wel af.
pi_177318595
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 11:53 schreef Weissmania het volgende:
Wat is chest :')
Dat is als je als patser je shirt uittrekt en geld op je borstkast legt in het bijzijn van wat lekkere wijven. :P

---
Wat een verhaal van revpolen :{
  dinsdag 20 februari 2018 @ 12:22:56 #50
226677 revpolen
pi_177318633
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 12:18 schreef ArnoldG0342 het volgende:
En Lisk wordt wel aardig gedumpt. Het wordt echt steeds eerder. Hopelijk gaat dat sell the news een keer totaal fout bij die gasten. Dan leren ze het wel af.
Lisk staat als enigste in het rood bij mij :( maar afgelopen dagen ging die lekker naar boven.. en zit nog meer in denk ik :)

Btw soms die blikken van zusters/doktoren als ze binnen komen en ik lig op me laptop beetje te kloten met crypto :p
  dinsdag 20 februari 2018 @ 12:23:18 #51
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177318639
Verdomme wist niet eens dat ik nog SIA coin had :')
Geen drol meer waard.
pi_177318640
quote:

233.167 weergaven

SPOILER
Ik vind dat mannetje links aan het begin ook zo grappig. Herhaalt gewoon random wat woorden.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 12:26:59 #53
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_177318719
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 12:18 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Sterkte @ Revpolen.

Ik hoop dat het nu eens buy the news wordt met lisk.. ik ga nu niet meer sellen, te risky.
PSN-ID: SoliD_S
  dinsdag 20 februari 2018 @ 12:29:24 #54
226677 revpolen
pi_177318795
pi_177318835
quote:
Hierom en vanwege de fiscus nooit vertellen hoeveel je hebt :P
  dinsdag 20 februari 2018 @ 12:32:38 #56
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177318867
neo is goedkoop vergeleken met afgelopen dagen

in satoshi
  dinsdag 20 februari 2018 @ 12:33:45 #57
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177318900
of ik kijk steeds op de verkeerde momenten
  dinsdag 20 februari 2018 @ 12:37:06 #58
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_177318995
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 12:33 schreef Het_Peenvarken het volgende:
of ik kijk steeds op de verkeerde momenten
Nee je heb gelijk, ik heb in een dip gekocht poosje terug op 114k satoshi, en hij zakt er weer langzaam naar toe.
PSN-ID: SoliD_S
  dinsdag 20 februari 2018 @ 12:37:15 #59
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177319001
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 12:23 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik vind dat mannetje links aan het begin ook zo grappig. Herhaalt gewoon random wat woorden.
vanaf 2:12 komt ie ook ff goed los
  dinsdag 20 februari 2018 @ 12:39:07 #60
226677 revpolen
pi_177319040
Iemand hier enig idee hoet het nou zit met LCC, ik lees overal Scam. Toch zijn er mensen die ze al gehad hebben.
Heb zelf leuk aantal LTC... en als je echt 1:10 krijgt.. en ze zijn momenteel rond de 7,- waad de stuk..
pi_177320112
Foutje bij Nexus vermoed ik? hoe kan dat in ene keer op +150% staan?
pi_177320191
quote:

233.167 weergaven

SPOILER
Op me werk en thuis loop ik constant "Hey hey hey!" Te blèren op die melodie..

en niemand die het snapt :')
pi_177320215
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 13:22 schreef TwztId het volgende:

[..]

Op me werk en thuis loop ik constant "Hey hey hey!" Te blèren op die melodie..

en niemand die het snapt :')
Ik nam net de telefoon op met '''hey hey hey!'' en toen antwoordde mijn vriendin: ''wasu wasu wasu wasupp''.
Ik denk dat ik nu moet trouwen. :{
pi_177320231
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 13:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik nam net de telefoon op met '''hey hey hey!'' en toen antwoordde mijn vriendin: ''wasu wasu wasu wasupp''.
Tjezus..
pi_177320247
Dus ICX en LISK zijn interessant om nu op te kopen?
pi_177320254
quote:

233.167 weergaven

SPOILER
Daarom ben je ook mod natuurlijk (lol)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 februari 2018 @ 13:32:35 #67
416575 crew  Evenstar
pi_177320340
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 13:25 schreef Blaatje38 het volgende:
Dus ICX en LISK zijn interessant om nu op te kopen?
Eens. ICX lijkt bodem gevonden te hebben. LSK nog niet zeker van.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 13:33:11 #68
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_177320349
quote:
Dit vraag ik me ook altijd af met die jonge gast "crypto miljonair" die via Vice en RTL enz overal met z'n kop in de media komt. Is toch vragen om problemen :')
pi_177320364
Nexus knalt nog even verder, +200%
pi_177320375
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Dit vraag ik me ook altijd af met die jonge gast "crypto miljonair" die via Vice en RTL enz overal met z'n kop in de media komt. Is toch vragen om problemen :')
Is rijden in een dikke BMW dat dan ook?
pi_177320486
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 13:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Soms wel...
pi_177320572
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 13:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Godver :')
pi_177320589
quote:

[..]

Dikke BMW dan als ie een miljoen of meer waard is :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 13:40 schreef blackmore het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Soms wel...
Tering _O-

Goede welvaartsbuik wel.
pi_177320734
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 13:33 schreef DrSnuggle het volgende:
Waar dan? Op Bittrex nauwelijks, gewoon een of andere gekke exchange die het op coinmarketcap omhoog trekt.
pi_177320744
quote:
Op een pump n dump exchange
pi_177320764
quote:
Lijkt me gevalletje pump & dump

Gewoon verkeerde koersinfo: https://coinmarketcap.com/currencies/nexus/#markets
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  dinsdag 20 februari 2018 @ 13:55:24 #77
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177320773
"rebrand" :')

Dus de eerste versie was niet goed genoeg. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177320903
Ah, ik had al een vermoeden dat het niet zou kloppen... :’(
pi_177320982
Heftig verhaal rev!

Sterkte voor jullie allebei.
U MAD?
pi_177321128
Pfff ZCL. What to do, what to do...
pi_177321252
Wat gebeurt er?? We go down?
pi_177321291
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:18 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wat gebeurt er?? We go down?
Nja we gaan daar iig niet echt mee omhoog meer de laatste tijd...

Ik twijfel gewoon heel erg. ZCL verkopen of bewaren voor BTCP.
pi_177321315
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:01 schreef DrSnuggle het volgende:
Ah, ik had al een vermoeden dat het niet zou kloppen... :’(
Wil je me de volgende keer niet zo blij maken alsjeblieft? Erg teleurgesteld nu :'(
pi_177321371
Ga maar weer lachen... maar koop verge. Vanaaf up up up

https://verifiedtopics.co(...)ts-cryptocurrencies/
pi_177321413
Iemand hier met OceanLab? Ben benieuwd wat ik daar nog van kan verwachten eigenlijk
pi_177321462
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:28 schreef metallicelmo het volgende:
Iemand hier met OceanLab? Ben benieuwd wat ik daar nog van kan verwachten eigenlijk
Hier een aantal. Geen idee wat het verloop zal zijn. Lekker blijven hodlen. Vooralsnog is het nog steeds geen drol waard.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 14:36:10 #87
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177321575
Ik heb mezelf voorgenomen: Universa dit jaar nog op $7,- en ik neem een Universa tattoo.

UNIVERSAAA JAAAA!@!@#!!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177321591
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:28 schreef metallicelmo het volgende:
Heb er ook een paar, MaGNeT ook volgens mij... misschien heeft hij een goede visie erop...
  dinsdag 20 februari 2018 @ 14:39:45 #89
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177321654
Ik hou echt van mensen die @ 11500 nog even 60 BTC kopen.
pi_177321658
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:36 schreef satecl het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen: Universa dit jaar nog op $7,- en ik neem een Universa tattoo.

UNIVERSAAA JAAAA!@!@#!!
[ afbeelding ]
Haha! Laten we het hopen. Ik ga iig wel wat bijkopen zsm.
pi_177321738
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:26 schreef Dwaalboy het volgende:

Hoezo Verge dan?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 februari 2018 @ 14:49:22 #92
416575 crew  Evenstar
pi_177321912
quote:

Wat vind jij zo goed aan Verge? Ik zie je vaker over Verge posten. Wil wel weten wat jij persoonlijk er zo goed aan vindt. Waarom gaat het moon? Wat heeft je link met Verge te maken?
  dinsdag 20 februari 2018 @ 14:51:43 #93
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177321970
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wat vind jij zo goed aan Verge? Ik zie je vaker over Verge posten. Wil wel weten wat jij persoonlijk er zo goed aan vindt. Waarom gaat het moon? Wat heeft je link met Verge te maken?
XVG ging van de week ook >30%. Dat is nu alweer over, maar blijkbaar zien een hoop mensen er nog iets in.

Misschien wel belangrijk om op te merken dat een user in een eerder topic van deze reeks al heeft aangegeven dat de updates van Verge (op GitHub) voornamelijk cosmetisch zijn, en niet zozeer gerelateerd aan een verbetering van het product.
pi_177321982
XVG, de privacy coin waarvan je gewoon de transacties en adressen kunt vinden. _O_
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 februari 2018 @ 14:52:53 #95
416575 crew  Evenstar
pi_177322000
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:51 schreef Het_Peenvarken het volgende:

[..]

XVG ging van de week ook >30%. Dat is nu alweer over, maar blijkbaar zien een hoop mensen er nog iets in.

Misschien wel belangrijk om op te merken dat een user in een eerder topic van deze reeks al heeft aangegeven dat de updates van Verge (op GitHub) voornamelijk cosmetisch zijn, en niet zozeer gerelateerd aan een verbetering van het product.
Ik vind Verge zelf niks, maar sta altijd open om te horen waarom anderen het wel iets vinden, vandaar mijn vraag :)

BTC weer richting 11.6k resistance, flinke walls daar weer.
pi_177322005
XVG, waar ze na maanden van ontwikkeling kwamen met het Wraith protocol. _O_

:')_!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 februari 2018 @ 14:54:06 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177322025
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:53 schreef dimmak het volgende:

Leeft dat nog?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_177322032
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Leeft dat nog?
Staat gewoon nog in de top 25 qua marketcap.
Gekkigheid
pi_177322039
WASSA WASSSAAA WASSAAAAA

Vechain is Tron voorbij, hoppa

Van Lisk rebrand verwacht ik eigenlijk wel veel. Het zijn Duitsers, die kunnen dingen. Als ze deze maand ook nog de SDK uit brengen wordt het helemaal feest, zeker nu hij maar op 22e staat.
pi_177322044
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:53 schreef dimmak het volgende:

Dit.
Onzin coin, en mensen die die shit shillen, hebben gewoon 1 keer winst gehad dankzij een tweet :')
pi_177322048
Ik heb zojuist mijn OCL verkocht, ik ga het ergens anders in steken, sinds de ICO vandaag de dag x4 gegaan dus wat mij betreft prima
pi_177322071
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:55 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb zojuist mijn OCL verkocht, ik ga het ergens anders in steken, sinds de ICO vandaag de dag x4 gegaan dus wat mij betreft prima
Ik heb ze ook verkocht, maar ik had dubbel gekregen door die fout die ze maakten met coin distribution, dus ik ben een keer of 10 gegaan inclusief dat dus, eerder al.
Lambo of Rekt
  dinsdag 20 februari 2018 @ 14:56:51 #103
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177322072
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 februari 2018 @ 14:57:29 #104
416575 crew  Evenstar
pi_177322085
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:54 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Dit.
Onzin coin, en mensen die die shit shillen, hebben gewoon 1 keer winst gehad dankzij een tweet :')
Dit.

Maar misschien krijgen wij een fatsoenlijk antwoord :D
pi_177322089
Weet iemand hoe je kunt volgen vanuit de Waves DEX app of je Bitcoin goed is weggestuurd? Dat loopt via die gateway van ze. Ik stuur het vandaar naar een exchange toe. Exchange is altijd wat traag dus dat kan wel ff duren
pi_177322111
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:57 schreef metallicelmo het volgende:
Weet iemand hoe je kunt volgen vanuit de Waves DEX app of je Bitcoin goed is weggestuurd? Dat loopt via die gateway van ze. Ik stuur het vandaar naar een exchange toe. Exchange is altijd wat traag dus dat kan wel ff duren
Je kan in de waves explorer kijken naar wat die gateway doet, maar ik vind dit ook wazig.

https://wavesexplorer.com/
Lambo of Rekt
pi_177322147
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:36 schreef satecl het volgende:

UNIVERSAAA JAAAA!@!@#!!
[ afbeelding ]
Dit jaar naar $1 en ik organiseer een bbq (voor de reguliere gasten hier...) :D
pi_177322150
quote:
Volume van 6234 dollar _O-
pi_177322156
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je kan in de waves explorer kijken naar wat die gateway doet, maar ik vind dit ook wazig.

https://wavesexplorer.com/
Cool, ik kan alleen daar bij de transactie details niet zien naar wel Bitcoin adres het uiteindelijk gaat
pi_177322183
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:00 schreef DazlerNL het volgende:

[..]

Volume van 6234 dollar _O-
Die grafiek ook :')

Louter pieken en dalen.
pi_177322209
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:00 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Als ie 1 euro wordt deel ik 10 mensen 100 universa uit
pi_177322232
Wie slaat even de quotes op?
pi_177322256
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:04 schreef dimmak het volgende:
Wie slaat even de quotes op?
Misschien kun je een ''FOK! BTC cryptofeestjes topic'' maken met quotes. :+
pi_177322261
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ben al bezig as we speak.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 15:06:19 #115
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177322272
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O- BTC beloftes topic
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 15:06:51 #116
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_177322282
quote:

[..]

Ja alle uitingen waarbij het er vanaf druipt dat je veel geld hebben natuurlijk wel risico, maar met je smoel op nationale tv gaan verkondigen hoeveel geld je wel niet hebt is toch wel even wat anders.
pi_177322290
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:06 schreef dimmak het volgende:
ezig as we speak.
Ik ook :') aan jou de eer
pi_177322318
quote:
En nog steeds minder dan 1 satoshi waard, echt te gek.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177322387
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:06 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ben al bezig as we speak.
*O*
pi_177322439
Hoe kan ik eigenlijk withdrawen bij conbinhood. Heb even op internet gezocht, maar wat ze daar doen kan bij mij helemaal niet als lvl1 zijnde. Of moet je hiervoor lvl 2 zijn?
pi_177322537
Nu we het over Cobinhood hebben, is het iemand gelukt om de 2FA in te stellen? Ik krijg het niet voor elkaar om de QR code te scannen. Heb ik nog nooit meegemaakt.
pi_177322549
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:15 schreef dimmak het volgende:
Nu we het over Cobinhood hebben, is het iemand gelukt om de 2FA in te stellen? Ik krijg het niet voor elkaar om de QR code te scannen.
Ja dat is mij gewoon gelukt? 2FA van Authy
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 februari 2018 @ 15:15:55 #124
416575 crew  Evenstar
pi_177322566
quote:
Nu we het over Cobinhood hebben, is het iemand gelukt om de 2FA in te stellen? Ik krijg het niet voor elkaar om de QR code te scannen. Heb ik nog nooit meegemaakt.
Gelukt met Google Auth hier
pi_177322637
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk withdrawen bij conbinhood. Heb even op internet gezocht, maar wat ze daar doen kan bij mij helemaal niet als lvl1 zijnde. Of moet je hiervoor lvl 2 zijn?
Volgens mij moet je 2fa instellen voor je kan withdrawen, en je moet geloof ik ook het adres waar je naar toe stuurt whitelisten
pi_177322669
quote:

[..]

Noted :P
Lambo of Rekt
pi_177322693
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:17 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Volgens mij moet je 2fa instellen voor je kan withdrawen, en je moet geloof ik ook het adres waar je naar toe stuurt whitelisten
Ik heb 2FA en ik kan niet bij dat withlisten :)
pi_177322706
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Noted :P
:D :D :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 februari 2018 @ 15:21:09 #129
416575 crew  Evenstar
pi_177322717
#TeamBBQ
pi_177322733
quote:
ja gewoon via sms
pi_177322736
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:19 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ik heb 2FA en ik kan niet bij dat withlisten :)
https://cobinhood.com/funds/withdrawal-address ?
pi_177322741
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:21 schreef Kyran het volgende:
#TeamBBQ
PRESENT:

#TeamBBQ
#TeamVEN
#TeamEchtekoffie
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 februari 2018 @ 15:23:46 #133
163650 Greys
pi_177322788
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Pfff ZCL. What to do, what to do...
Heb zcl even niet gevolgd maar wanneer is de fork datum en is al bekend of Bittrex die ondersteunt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 20 februari 2018 @ 15:24:46 #134
13462 BansheeBoy
pi_177322809
Jongens man, ik wil volwassen zijn. En dat is o zo moeilijk in dit land zonder heel veel geld. Gun mij ook eens een glimmende chest.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_177322831
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens man, ik wil volwassen zijn. En dat is o zo moeilijk in dit land zonder heel veel geld. Gun mij ook eens een glimmende chest.

Lisk moet ff mn chest oppompen.
Lambo of Rekt
pi_177322841
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:15 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ja dat is mij gewoon gelukt? 2FA van Authy
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:15 schreef Kyran het volgende:

[..]

Gelukt met Google Auth hier
Vreemd dan, heb ook al verschillende browsers gebruikt en zelfs een andere PC.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 15:26:40 #137
13462 BansheeBoy
pi_177322857
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lisk moet ff mn chest oppompen.
Hoeveel LISK heb jij op je body liggen? :{

Jason.

pi_177322869
quote:

[..]

Ik heb gelukkig een kleine BMW.
pi_177322872
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:21 schreef Predator38 het volgende:

[..]

PRESENT:

#TeamBBQ
#TeamVEN
#TeamEchtekoffie
Goede zaken des levens :Y
pi_177322883
Vanavond ff lekker de Lisk reveal bekijken *O*
  dinsdag 20 februari 2018 @ 15:27:47 #141
226677 revpolen
pi_177322899
quote:

[..]

Dit is een quote waard!
Ik wacht ook nog steeds op het etentje in waves Scheveningen!
pi_177322905
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoeveel LISK heb jij op je body liggen? :{

Jason.

Behoorlijk wat dukaten Patrick.
Lambo of Rekt
pi_177322968
Crypto wordt genoemd in het nieuwe plaatje van de jeugd trouwens _O_
pi_177323002
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:30 schreef BakkenKappen het volgende:
Crypto wordt genoemd in het nieuwe plaatje van de jeugd trouwens _O_
paar keer geloof ik

weet het nog niet zo met die nieuwe plaat trouwens
maar dat heb ik altijd bij de jeugd :D

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2018 15:31:54 ]
pi_177323010
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:21 schreef Predator38 het volgende:

[..]

PRESENT:

#TeamBBQ
#TeamVEN
#TeamEchtekoffie
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177323016
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb zcl even niet gevolgd maar wanneer is de fork datum en is al bekend of Bittrex die ondersteunt?
28 feb. Nee, dat is nog niet bekend.
pi_177323022
quote:
Thanks, Is met btc gelukt.
Heb op mobiel gedaan.
Internex explorer bleef het beeld gewoon zwart. KUT IE
Op stage kan ik helaas niks anders downloaden.
pi_177323037
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

paar keer geloof ik

Dit is die echte mainstream adoptie. Weet je niet hoe hard sterrenstof moon ging nadat ze er een nummer over hadden gemaakt?

En ik vind het wel prima plaatje, niet geweldig, maar die echte hitjes van hun zijn lastig te overtreffen.
pi_177323043
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

paar keer geloof ik

Twee xannies en een slagromerino _O_
pi_177323073
Alts lijken weer hun eigen weg op te gaan. Mijn draken gaat meteen weer naar beneden. :{
pi_177323133
Ven op 7$ btw.
pi_177323144
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ven op 7$ btw.
Heb je je sell op 12 al klaar staan
Lambo of Rekt
  dinsdag 20 februari 2018 @ 15:40:12 #154
13462 BansheeBoy
pi_177323270
Jongens, bedankt voor jullie adviezen. Op mijn levensstandaard vast naar een hogere level te tillen heb ik een koffiezetapparaat met ingebouwde bonenmaler van Philips aangeschaft.

Ik ga me toch een niveautje aantikken.

pi_177323341
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, bedankt voor jullie adviezen. Op mijn levensstandaard vast naar een hogere level te tillen heb ik een koffiezetapparaat met ingebouwde bonenmaler van Philips aangeschaft.

Had je beter in crypto kunnen steken dat geld.
pi_177323358
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:

iedereen zegt hier Jura of DeLongi en je koop een Philips, toch weer matig dit
  dinsdag 20 februari 2018 @ 15:44:14 #157
131603 Afwazig
Serious business
pi_177323384
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:43 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Doet me denken aan die gast die er opeens achter kwam dat hij nog een bag Litecoin had. Die kwam hier vragen of hij ze nu moest verkopen of gewoon moest hodlen. Iedereen zei dat hij moet holden. Verkoopt hij alsnog, vlak hierna: LTC > MOON. :D.

Vraag het dan gewoon niet :{.
pi_177323401
2FA werkte wel met Authy!
  dinsdag 20 februari 2018 @ 15:46:06 #159
13462 BansheeBoy
pi_177323429
quote:

[..]

Instapmodel, eerst geld verdienen, maar dan heb ik de way of life al voor minder te pakken.

pi_177323432
quote:

[..]

Die knul doet het erom... Ontzettend slechte troll.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 februari 2018 @ 15:46:47 #161
163650 Greys
pi_177323444
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:31 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

28 feb. Nee, dat is nog niet bekend.
Hm dat laatste is wel jammer dat Bittrex meestal pas op het laatst met een statement daarover komt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177323586
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Hm dat laatste is wel jammer dat Bittrex meestal pas op het laatst met een statement daarover komt.
Klopt. Al zet ik ze sowieso in de eigen wallet, mocht ik ze houden tot na de snapshot en zo m'n BTCP ga claimen.

Maar juist dat laatste twijfel ik over.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 15:53:40 #163
13462 BansheeBoy
pi_177323601
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:46 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Die knul doet het erom... Ontzettend slechte troll.
Mee eens. Maar het gaat uiteindelijk om het idee dat je bonen maalt voor je koffie. Dus dat zit wel snor joh.

pi_177323666
VEN valt me weer vies tegen. Waar alles rised dropt VEN telkens weer terug onder de 7 dollar.

De markt kiest zijn waarde. 8-12 usd eoy? ik denk een realistische inschatting
  dinsdag 20 februari 2018 @ 15:56:54 #165
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177323675
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:44 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Doet me denken aan die gast die er opeens achter kwam dat hij nog een bag Litecoin had. Die kwam hier vragen of hij ze nu moest verkopen of gewoon moest hodlen. Iedereen zei dat hij moet holden. Verkoopt hij alsnog, vlak hierna: LTC > MOON. :D.

Vraag het dan gewoon niet :{.
Ik heb mijn LTC's ook verkocht :{
  dinsdag 20 februari 2018 @ 15:57:28 #166
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177323689
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
VEN valt me weer vies tegen. Waar alles rised dropt VEN telkens weer terug onder de 7 dollar.

Ja shitcoin, de laatste dagen helemaal ruk.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 15:59:50 #167
131603 Afwazig
Serious business
pi_177323738
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:56 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb mijn LTC's ook verkocht :{
Ik ook. Gekocht op 3,5$ verkocht op 40$. Shit happens.
pi_177323766
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:56 schreef Manzonderschouders het volgende:

koekkoek net iets meer dan 2 weken geleden nog op 2.75, outperformed BTC en ETH ruim.... 8)7
pi_177323772
Ik heb ook een Philips/saeco koffieautomaat en die werkt prima.
Wel regelmatig schoonmaken en ontkalken.
En zelf gebrande koffiebonen
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:04:32 #170
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_177323844
Hoelang duurt het tegenwoordig om bitcoin te versturen zeg? Wil mezelf een klei cadeautje geven.

Na 2.5 uur nog steeds niks ontvangen op bl3p.eu

Gaat om transaction ID: 38e94817d58dacdeedcc23da891e6b583c411f5a23217fdd68b10293794955eb

Wat gaat hier mis, of moet ik meer geduld hebben?

Zie bij 2 tranacties niet bestede op blockchain.info
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_177323899
quote:

Kalm hey, hij was een week geleden 3,50, niet zo klagen :G
pi_177323908
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:04 schreef Maikuuul het volgende:
Hoelang duurt het tegenwoordig om bitcoin te versturen zeg? Wil mezelf een klei cadeautje geven.

Gaat om transaction ID: 38e94817d58dacdeedcc23da891e6b583c411f5a23217fdd68b10293794955eb

Hendig sjiek slippe gek
U MAD?
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:08:12 #173
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177323931
quote:

Peugeot Fox?
pi_177323938
quote:

Ben je scheel ofzo? Alles rised, lol whut?
En VEN daalt? Lol whut.

Trololol.
U MAD?
pi_177323954
quote:

Transacties met 1-5 sats als verzondkosten komen er nu gewoon door. Dus ik weet niet wat er fout is gegaan. :+
https://blockchain.info/t(...)7fdd68b10293794955eb

hmm, raar

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2018 16:10:01 ]
pi_177323961
VEN moet ff rond de 8 dollar gaan zitten dan kan ik mijn te duur aangekochte deel verkopen en weer opnieuw inkopen na de festiviteiten.. :)
pi_177323970
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ben je scheel ofzo? Alles rised, lol whut?
En VEN daalt? Lol whut.

Trololol.
druggies are bad :Y
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:09:58 #178
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177323980
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:09 schreef TwztId het volgende:
VEN moet ff rond de 8 dollar gaan zitten dan kan ik mijn te duur aangekochte deel verkopen en weer opnieuw inkopen na de festiviteiten.. :)
Krijg je spijt van.
pi_177323995
quote:
lekker marketje timen
genot
pi_177324001
quote:
je gaat rekt als je dat doet.......ze hebben iets achter de hand voor zulke swingtraders
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:11:20 #181
131603 Afwazig
Serious business
pi_177324018
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:10 schreef Predator38 het volgende:

[..]

je gaat rekt als je dat doet.......ze hebben iets achter de hand voor zulke swingtraders
Geloof ik niks van. "Ze hebben iets achter de hand". Hoe dan toch? Als mensen dumpen dan dumpen ze.
pi_177324021
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heb je je sell op 12 al klaar staan
“Gisteren stond hij nog op 4, gaat nooit veel worden”

“Gisteren stond hij nog op 5, gaat nooit veel worden”

“Gisteren stond hij nog op 6, gaat nooit veel worden”

“Gisteren stond hij nog op 7, gaat nooit veel worden”
pi_177324023
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:11 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Geloof ik niks van. "Ze hebben iets achter de hand". Hoe dan toch? Als mensen dumpen dan dumpen ze.
Is ook gewoon niet waar en onzin.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:12:04 #184
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177324030
quote:

[..]

En als ze niet dumpen dumpen ze niet :P
pi_177324051
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is ook gewoon niet waar en onzin.
dan niet..... O-)
pi_177324053
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Krijg je spijt van.
Want ?

Ik heb al rond de 4 dollar flink ingeslagen, en later nog een zooi rond 8 dollar gekocht helaas, als VEN de 8 weer haalt gaat ie daarna echt nog wel een keer onder vallen.. tis niet alsof ik al me VEN verkoop.

en anders investeren we dat weer in een nieuwe/andere coin :)
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:13:20 #187
131603 Afwazig
Serious business
pi_177324056
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En als ze niet dumpen dumpen ze niet :P
Een dag niet gedumpt is een dag niet geleeft :{.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:13:54 #188
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_177324066
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Transacties met 1-5 sats als verzondkosten komen er nu gewoon door. Dus ik weet niet wat er fout is gegaan. :+
https://blockchain.info/t(...)7fdd68b10293794955eb

hmm, raar
Wat kan ik doen om deze toch erdoor te krijgen dan? Heb gewoon vanuit mijn wallet naar die website gestuurd.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_177324076
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:13 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dan niet..... O-)
Leg eens uit wat ze achter de hand kunnen hebben dan?
pi_177324080
quote:

[..]

Dont be like jake.
pi_177324087
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

BMW.

Koekoek
pi_177324095
quote:

[..]

Eigen Exchange.

Koekoek
pi_177324101
quote:

[..]

PBOC

Koekoek
pi_177324109
quote:

[..]

dan niet zei ik toch ? ^O^
pi_177324117
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:15 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Wat flauw
pi_177324146
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:16 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Wat flauw
pi_177324156
When moon?
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:20:21 #198
131603 Afwazig
Serious business
pi_177324191
Ze hebben een knokploeg achter de hand voor iedereen die VEN verkoopt. HODLEN uit pure angst.
pi_177324192
quote:

[..]

Universa

Koekoek
Lambo of Rekt
pi_177324208
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:10 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Gaan ze er enorm veel eigen vermogen in pompen wat ze beter in de ontwikkeling van producten kunnen steken?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:25:00 #201
13462 BansheeBoy
pi_177324283
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:06 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Kalm hey, hij was een week geleden 3,50, niet zo klagen :G
Pff, als je dat toch eens van te voren zou weten. Gratis geld man.

pi_177324333
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Pff, als je dat toch eens van te voren zou weten. Gratis geld man.

De dukaten rijzen je chest uit.
Lambo of Rekt
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:29:47 #203
13462 BansheeBoy
pi_177324356
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De dukaten rijzen je chest uit.
Nou, ik zit nog steeds in de min. Op dit moment is mijn chest ruw en harig.

pi_177324390
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou, ik zit nog steeds in de min. Op dit moment is mijn chest ruw en harig.

Je staat in de min met VEN?
Lambo of Rekt
pi_177324412
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:15 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Het was dus op niks gebaseerd. ^O^
pi_177324414
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

als ik niet had bijgekocht in de dip stond ik ook nog in de min ...zelfs met VEN :@
pi_177324420
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het was dus op niks gebaseerd. ^O^
je hebt helemaal gelijk ^O^
wil je nu een snicker ?
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:37:25 #208
131603 Afwazig
Serious business
pi_177324433
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:35 schreef Predator38 het volgende:

[..]

wil je nu een snicker ?
:')

MAD
pi_177324445
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Krijg je spijt van.
Mwah...12 dollar eoy is de max heh
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:39:05 #210
13462 BansheeBoy
pi_177324455
quote:

[..]

Ja, gekocht op zo'n 7 dollar de stuk. :')

pi_177324465
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:38 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Mwah...12 dollar eoy is de max heh
VEN gaat naar 1000 duizend K
Lambo of Rekt
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:40:45 #212
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177324479
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, gekocht op zo'n 7 dollar de stuk. :')

Dan kun je niet in de min staan met VEN want dat is hij nu ook waard
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:42:30 #213
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177324497
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:21 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Gaan ze er enorm veel eigen vermogen in pompen wat ze beter in de ontwikkeling van producten kunnen steken?
Denk eerder dat whales dit ook al festijn zien.
pi_177324506
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:35 schreef Predator38 het volgende:

[..]

wil je nu een snicker ?
Nee hoor. Je hoeft niet boos te worden als iemand een vraag stelt over je posts.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:43:25 #215
13462 BansheeBoy
pi_177324507
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:40 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dan kun je niet in de min staan met VEN want dat is hij nu ook waard
Is een schatting, ik kan het niet makkelijk zien bij Binance helaas.

pi_177324515
Ik zal het niet meer over VEN hebben, brengt blijkbaar heel wat teweeg haha..

pi_177324522
UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:45:14 #218
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177324534
quote:

zeg ff wanneer we all in moeten
pi_177324538
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Gebruik je geen app on je transacties bij te houden ?

Zoniet is dat wel handig om te doen hoor..

Delta, Blockfolio of Coinstats.. keuze genoeg..
pi_177324562
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee hoor. Je hoeft niet boos te worden als iemand een vraag stelt over je posts.
ik ben niet boos :*
alleen geen zin om de discussie aan te gaan, er zijn genoeg indicaties dat ze de dumpers tegen willen gaan, zoek het zelf maar even op of het gaat lukken is de vraag.....
Kus :*
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:48:36 #221
13462 BansheeBoy
pi_177324576
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:45 schreef TwztId het volgende:

[..]

Gebruik je geen app on je transacties bij te houden ?

Zoniet is dat wel handig om te doen hoor..

Delta, Blockfolio of Coinstats.. keuze genoeg..
Thanks. Ik gebruik blockfolio. Maar snap er niet veel van. :')

pi_177324609
Vechain nieuwe aankondiging.

Boom.
pi_177324615
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Thanks. Ik gebruik blockfolio. Maar snap er niet veel van. :')

dinsdag 20 februari 2018 @ 16:52:30 #224
13462 BansheeBoy
pi_177324634
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:51 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ik ben echt op het verkeerde moment ingestapt. Als ik maar een week had gewacht. :D

Jason.

dinsdag 20 februari 2018 @ 16:52:51 #225
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_177324641
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Snap het probleem niet. Je kan toch gewoon naar je orderhistory kijken?
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_177324650
Wel onhandig dat die Waves DEX niet zoveel fees meestuurt als je Bitcoin verzend vanaf het Waves platform naar een exchange. Dat kan lang gaan duren...
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:53:41 #227
13462 BansheeBoy
pi_177324658
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:52 schreef EP3 het volgende:

[..]

Snap het probleem niet. Je kan toch gewoon naar je orderhistory kijken?
Die laat zien op basis van BTC. Als jij me kan vertellen hoe ik het in dollars of nog beter in euro's kan zien houd ik me van harte aanbevolen.

dinsdag 20 februari 2018 @ 16:55:01 #228
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_177324687
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Die laat zien op basis van BTC. Als jij me kan vertellen hoe ik het in dollars of nog beter in euro's kan zien houd ik me van harte aanbevolen.

https://nl.investing.com/currencies/btc-eur-converter
pi_177324707
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben echt op het verkeerde moment ingestapt. Als ik maar een week had gewacht. :D

Jason.

Ik ben ook eind december begin januari ingestapt, sta in totaal op -30% door "the crash" zowel in Satoshi als Fiat, maar wat heeft dat met je transacties bijhouden/snappen te maken ?

Je moet wel een beetje moeite doen en je overal over inlezen hè ;)
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:01:06 #230
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177324806
Je moet het jezelf even aanleren om in satoshi te gaan rekenen. Scheelt gerommel :P
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:02:39 #231
13462 BansheeBoy
pi_177324826
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:56 schreef TwztId het volgende:
Je moet wel een beetje moeite doen en je overal over inlezen hè ;)
Dat doe ik ook echt wel. Maar op sommige plekken had het best makkelijker gemogen. Zo'n Binance had best makkelijk moet kunnen tonen voor hoeveel dollar ik iets heb ingekocht en hoeveel winst of verlies ik heb.

dinsdag 20 februari 2018 @ 17:03:49 #232
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177324838
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat kan wel bij Binance, cursor over het paar heen en je ziet de prijs in USD. Alleen dat werkt niet achteraf.

Het kan ook erg verradelijk zijn. Als BTC heel hoog staat en een andere munt waar je in hebt geinvesteerd is meer waard in USD, dan betekent dat nog niet dat wanneer je die wegruilt (tegen het BTC of ETH paar), dat dat winstgevend is. Of je moet het gelijk doorruilen naar USD, dan wel ofc.
pi_177324898
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat doe ik ook echt wel. Maar op sommige plekken had het best makkelijker gemogen. Zo'n Binance had best makkelijk moet kunnen tonen voor hoeveel dollar ik iets heb ingekocht en hoeveel winst of verlies ik heb.

Als je in Binance naar je "funds" gaat kan je gewoon zien wat de huidige waarde is in dollars, zowel per coin als in totaal..

Maar goed tis eigenlijk allemaal niet zo moeilijk dus doe gewoon ff niet zo raar jij :')
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:10:36 #234
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_177324965
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:06 schreef TwztId het volgende:

Maar goed tis eigenlijk allemaal niet zo moeilijk dus doe gewoon ff niet zo raar jij :')
Gaat helemaal nergens over, idd.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:10:58 #235
13462 BansheeBoy
pi_177324971
Helaas laat deze dat alleen totaal zien en niet per Coin:

• Funds
• Balances
• En dan rechtsbovenin het totaal in BTC en Dollar

Maar niet per Coin. Mogelijk dat ik het ergens aanmoet zetten. Maar default staat het niet aan.

pi_177325018
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:

• Funds
• Balances

Maar niet per Coin. Mogelijk dat ik het ergens aanmoet zetten. Maar default staat het niet aan.

het moet ook allemaal niet TE makkelijk worden he
anders gaat elke henk en ingrid erin _O-
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:16:36 #237
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177325053
quote:

[..]

Das niet zo moeilijk hoor.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:16:52 #238
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_177325057
quote:

• Funds
• Balances

Maar je bent dus ook te lui om even te copy/pasten in een converter, begrijp ik.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:17:44 #239
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177325069
LCC draait op YoBit.

https://yobit.net/en/trade/LCC/BTC

Toch leuk extraatje in het geval je LTC hebt/had
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:18:39 #240
13462 BansheeBoy
pi_177325084
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:16 schreef EP3 het volgende:

[..]

Maar je bent dus ook te lui om even te copy/pasten in een converter, begrijp ik.
Nee, zo doe ik het dus nu. Maar wat eerder is aangegeven kan dus niet bij mij. Komt goed.

pi_177325108
Wel godverdomme Coinbase! Probeer wat ETH te verzenden krijg ik de volgende melding:

quote:
We need extra time to be sure this transaction is authorized. As a security precaution, this withdrawal will be delayed for 72 hours.

The transaction will automatically complete after the delay period, but can be canceled at any time before then. Please read here for more details.
:(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 februari 2018 @ 17:20:59 #242
416575 crew  Evenstar
pi_177325121
quote:

• Funds
• Balances

Je kan bij je trade history terug zien wanneer je wat hebt gekocht en voor hoeveel BTC? In USD krijg je het niet te zien inderdaad, maar wel in BTC.

Als je het in USD / EUR wil zien moet je Delta of Blockfolio ofzo gebruiken.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:22:44 #243
13462 BansheeBoy
pi_177325148
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:20 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je kan bij je trade history terug zien wanneer je wat hebt gekocht en voor hoeveel BTC? In USD krijg je het niet te zien inderdaad, maar wel in BTC.

Als je het in USD / EUR wil zien moet je Delta of Blockfolio ofzo gebruiken.
Thanks. Maar waar ik dus mee zit. De waarde van BTC is niet hetzelfde als toen. Dus mijn conclusie is dat je het meteen in Blocfolio moet zetten?

pi_177325158
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:20 schreef dimmak het volgende:
Wel godverdomme Coinbase! Probeer wat ETH te verzenden krijg ik de volgende melding:

[..]

:(
Heb je verdomme 4 coins, weet je dit niet te fixen. Met recht een anus exchange
pi_177325166
Doet hier iemand aan dat IDEX? Dat is je private key sturen naar die site? of wat.
Lambo of Rekt
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:25:12 #246
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_177325191
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Wel eentje waar je direct tegen dollars of euro's kunt handelen. Koop daar dus ook meestel mijn BTC.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_177325225
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Thanks. Maar waar ik dus mee zit. De waarde van BTC is niet hetzelfde als toen. Dus mijn conclusie is dat je het meteen in Blocfolio moet zetten?

...
Slaat helemaal nergens op dit.
Je kunt prijzen terugvinden hoor.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2018 17:27:19 ]
pi_177325243
quote:

[..]

nee, waarde van btc is wel relevant. Als jij vorige maand voor 1 BTC 20 ether haalde, is dat niet veranderd. Wat wel is veranderd is dat je nu voor 1 BTC 15 ether kan halen. Dus heb je 33% winst in BTC (je kan nu 1,33 BTC halen).

In euro's heb je sowieso verlies. Want 1 bitcoin was vorige maand 20k, nu 10k, dus je begon met 20k, je hebt 20 ether die je kan ruilen naar 1,33 bitcoin, dus je hebt dan 13,3k.

Je bent wel beter af in dat geval.
  FOK!fotograaf dinsdag 20 februari 2018 @ 17:31:04 #249
145146 Andyy
pi_177325301
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef EggsTC het volgende:
Doet hier iemand aan dat IDEX? Dat is je private key sturen naar die site? of wat.
Ja. En geen idee, had daar een key aangemaakt
pi_177325389
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef EggsTC het volgende:
Als je daar registreert maakt hij automatisch een Wallet voor je aan, gebruik die voor de trades. Dan kan je daarna als je het niet vertrouwd naar je eigen wallet sturen..

Ik heb het nog steeds allemaal op die IDEX wallet staan en het staat er nog steeds dus :)
pi_177325392
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Ja toch. Ze willen dat ik mij verifieer wat ik al 20x heb gedaan. ;(
pi_177325394
Is die Lisk rebrand vanavond weer om 19 uur ofzo? Kan me nog zo'n stream herinneren met een paar van die nerds.

-edit, al gevonden: https://lisk.io/relaunch
٩๏̯͡๏)۶
pi_177325450
Wat is er met Reddcoin? Hij gaat los alsof er geen morgen is
pi_177325467
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:40 schreef DazlerNL het volgende:
Idd.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 februari 2018 @ 17:42:08 #255
416575 crew  Evenstar
pi_177325498
quote:

[..]

Yup
pi_177325541
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:40 schreef DazlerNL het volgende:
Wel enorme sell walls en nog steeds maar rond de 100 sat, dus ik zou wegblijven.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:45:53 #257
131603 Afwazig
Serious business
pi_177325577
Nano blijft ook maar zakken heh. Zonde dat ze met die rare exchange in zee zijn gegaan.
pi_177325745
Alles rood, op 1 ding na.
Wat een schijtdag weer.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:57:25 #259
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_177325767
Coins zijn er eindelijk na 6 uur aangekomen op bl3p.eu :')

Gratis tickets naar Hongkong - Macau en de Filipijnen :9
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_177325812
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:57 schreef Maikuuul het volgende:

Have fun !
pi_177325848
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:56 schreef pnxsinned het volgende:
Wat een schijtdag weer.
Vechain shitcoin
pi_177325868
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:56 schreef pnxsinned het volgende:
Wat een schijtdag weer.
De alts gaan weer op hun eigen benen staan. :)
pi_177325877
Denk dat Lisk gaat moonen vanavond. Die coin heeft niet vaak of lang teleur gesteld
pi_177325885
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Vechain shitcoin
komt niet boven de $7 en gaat niet moon shitcoin
  dinsdag 20 februari 2018 @ 18:04:18 #265
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_177325899
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:02 schreef BadVlad het volgende:

[..]

De alts gaan weer op hun eigen benen staan. :)
Hoe bedoel je?
pi_177325900
Ben benieuwd of we boven de 12K gaan komen deze week. :)
pi_177325902
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:04 schreef Printerkabel het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Minder afhankelijk van wat BTC doet.
pi_177325929
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:04 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Minder afhankelijk van wat BTC doet.
Ja... ik heb dus allemaal of kut coins, of te nieuwe coins.
Ik wacht wel af tot eind van dit jaar :P
pi_177325942
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:06 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ja... ik heb dus allemaal of kut coins, of te nieuwe coins.
Ik wacht wel af tot eind van dit jaar :P
Ik heb gelukkig een paar pareltjes in mijn portfolio, maar ook een aantal kut coins.
pi_177325956
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:08 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig een paar pareltjes in mijn portfolio, maar ook een aantal kut coins.
Ik dacht geen kutcoins te hebben :')
Denk dat ze gewoon een aanloop nodig hebben, ja... precies. Dat ga ik mezelf wijsmaken. Een aanloop, net als Neo, hierna to the moon!
pi_177325989
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:09 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ik dacht geen kutcoins te hebben :')
Denk dat ze gewoon een aanloop nodig hebben, ja... precies. Dat ga ik mezelf wijsmaken. Een aanloop, net als Neo, hierna to the moon!
Die zijn gewoon flink undervalued. ;)
pi_177326049
M'n Lisk wat doe je?????????
pi_177326102
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:15 schreef Fred09 het volgende:
Niet echt stijgen iig.
pi_177326143
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:15 schreef Fred09 het volgende:
Mijn draken doen het ook niet echt lekker.
pi_177326169
VEN heeft een duidelijke en welbekende opleving voor het aankomende event.

De stijging verloopt normaal. Geen gekkigheid. Verwacht nog wel een piek tot misschien 9 dollar. Daarna zal er een dump komen. Verwachting is dat we niet verder zakken dan 5-6 usd

Bij aanhouding verwachte BTC groei zal VEN een potentieel hebben van 8 tot 12 dollar. Een vrij normale waarde voor het segment waarop VEN toepasbaar is.

Bij vele hier gaan de slingers uit vanwege een groei van tientallen centen:) Maar blijf het wel in perspectief stellen lieve mensen. De meeste coins met potentie van tientallen dollars knallen juis met tientallen dollars omhoog voor een main event, bij VEN praten we over een schamele 2,20 dollar in een ruime week :( Wat geen schande is. Het blijft een beperkte niche. Wel een mooi concept!
pi_177326197
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:23 schreef Manzonderschouders het volgende:

De stijging verloopt normaal. Geen gekkigheid. Verwacht nog wel een piek tot misschien 9 dollar. Daarna zal er een dump komen. Verwachting is dat we niet verder zakken dan 5-6 usd

Bij aanhouding verwachte BTC groei zal VEN een potentieel hebben van 8 tot 12 dollar. Een vrij normale waarde voor het segment waarop VEN toepasbaar is.

Bij vele hier gaan de slingers uit vanwege een groei van tientallen centen:) Maar blijf het wel in perspectief stellen lieve mensen. De meeste coins met potentie van tientallen dollars knallen juis met tientallen dollars omhoog voor een main event, bij VEN praten we over een schamele 2,20 dollar in een ruime week :( Wat geen schande is. Het blijft een beperkte niche. Wel een mooi concept!
Jaja jouw mening weten we inmiddels wel
pi_177326199
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:23 schreef Manzonderschouders het volgende:

prachtige analyse, en ik moest weer lachen :D
  dinsdag 20 februari 2018 @ 18:27:14 #278
131603 Afwazig
Serious business
pi_177326219
VEN shitcoin in een niche. Erc20 token en een Whitepaper. Vaporware. All-in dus.
pi_177326230
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177326262
Volgens mijn bron gaan we vannacht door de $12K.
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2018 @ 18:31:01 #281
230491 Zith
pls tip
pi_177326271
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:57 schreef Maikuuul het volgende:

H-hoi maikuul, h-heb je misschien nog een invite voor bl3p?

:{
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177326272
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:30 schreef BadVlad het volgende:
Volgens mijn bron gaan we vannacht door de $12K.
jouw bron ?!?!?!?
een bitcoin whale ?
pi_177326294
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:31 schreef Predator38 het volgende:

[..]

jouw bron ?!?!?!?
een bitcoin whale ?
Een gerenommeerd expert op het gebied van Aziatische slaappatronen.
pi_177326346
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:31 schreef Zith het volgende:

[..]

H-hoi maikuul, h-heb je misschien nog een invite voor bl3p?

:{
H-hey... Ho-e-e-e g-a-a-a-t het men-eer???
  dinsdag 20 februari 2018 @ 18:35:41 #286
226677 revpolen
pi_177326349
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:17 schreef Het_Peenvarken het volgende:
LCC draait op YoBit.

https://yobit.net/en/trade/LCC/BTC

Toch leuk extraatje in het geval je LTC hebt/had
Is het nou een Scam ja of nee :P anders heb ik er nog behoorlijk aantal liggen 🙈
pi_177326356
quote:
Thx
Lambo of Rekt
pi_177326407
Alle alts lijken wel te dalen. Alles richting BTC of Lisk? :{
pi_177326437
quote:

Er komt geen dump volgens de geleerde, VeChain heeft anti dump maatregelen.
pi_177326458
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:39 schreef BadVlad het volgende:
Alle alts lijken wel te dalen. Alles richting BTC of Lisk? :{
Als Bitcoin stijgt dalen altcoins vrijwel altijd om vervolgens weer te stijgen zodra Bitcoin stabiliseert.
pi_177326478
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:40 schreef TwztId het volgende:

[..]

Er komt geen dump volgens de geleerde, VeChain heeft anti dump maatregelen.
leer eens lezen ..... :')
pi_177326479
The Flippening! BTC dominance on its way back to normal.

Man, als die voorspelling van mij over VEN en btc uitkomen zal manzonderschouders een instant hero worden hier op FOK.

MzS
pi_177326497
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:43 schreef Manzonderschouders het volgende:

Man, als die voorspelling van mij over VEN en btc uitkomen zal manzonderschouders een instant hero worden hier op FOK.

MzS
wow....dat zal je leven ook echt compleet maken.

instant hero op je zolderkamer
pi_177326514
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:44 schreef Predator38 het volgende:

[..]

wow....dat zal je leven ook echt compleet maken.

instant hero op je zolderkamer
Voor een getrouwd man zit jij mij ook te vaak in je faphok. Meer dan 20 posts per dag heb je man!
pi_177326525
Richting vrij stevige events van VEN en Lisk. Portfolio daalt prompt 15 procent in sat waarde de laatste 3 dagen.

Crypto :')
  dinsdag 20 februari 2018 @ 18:46:51 #296
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177326537
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:43 schreef Manzonderschouders het volgende:

MzS
Ben je al hoor.

Heb je ook nog goeie tips voor coins die wel moon gaan?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177326545
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:45 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Voor een getrouwd man zit jij mij ook te vaak in je faphok. Meer dan 20 posts per dag heb je man!
gewoon in de huiskamer :P
  dinsdag 20 februari 2018 @ 18:47:43 #298
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177326549
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:01 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Je moet het jezelf even aanleren om in satoshi te gaan rekenen. Scheelt gerommel :P
Ja en je weet niks. Het gaat om harde euro's.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 18:47:50 #299
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177326551
keiharde sex
pi_177326554
Bitgrail is zn gejatte Nano's aan het onruilen voor BTC
  dinsdag 20 februari 2018 @ 18:48:08 #301
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177326561
nu