Die laat zien op basis van BTC. Als jij me kan vertellen hoe ik het in dollars of nog beter in euro's kan zien houd ik me van harte aanbevolen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:52 schreef EP3 het volgende:
[..]
Snap het probleem niet. Je kan toch gewoon naar je orderhistory kijken?
https://nl.investing.com/currencies/btc-eur-converterquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die laat zien op basis van BTC. Als jij me kan vertellen hoe ik het in dollars of nog beter in euro's kan zien houd ik me van harte aanbevolen.²
Ik ben ook eind december begin januari ingestapt, sta in totaal op -30% door "the crash" zowel in Satoshi als Fiat, maar wat heeft dat met je transacties bijhouden/snappen te maken ?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben echt op het verkeerde moment ingestapt. Als ik maar een week had gewacht.
Jason.²
Dat doe ik ook echt wel. Maar op sommige plekken had het best makkelijker gemogen. Zo'n Binance had best makkelijk moet kunnen tonen voor hoeveel dollar ik iets heb ingekocht en hoeveel winst of verlies ik heb.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:56 schreef TwztId het volgende:
Je moet wel een beetje moeite doen en je overal over inlezen hè
Dat kan wel bij Binance, cursor over het paar heen en je ziet de prijs in USD. Alleen dat werkt niet achteraf.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die laat zien op basis van BTC. Als jij me kan vertellen hoe ik het in dollars of nog beter in euro's kan zien houd ik me van harte aanbevolen.²
Als je in Binance naar je "funds" gaat kan je gewoon zien wat de huidige waarde is in dollars, zowel per coin als in totaal..quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doe ik ook echt wel. Maar op sommige plekken had het best makkelijker gemogen. Zo'n Binance had best makkelijk moet kunnen tonen voor hoeveel dollar ik iets heb ingekocht en hoeveel winst of verlies ik heb.²
Gaat helemaal nergens over, idd.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:06 schreef TwztId het volgende:
Maar goed tis eigenlijk allemaal niet zo moeilijk dus doe gewoon ff niet zo raar jij
het moet ook allemaal niet TE makkelijk worden hequote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Helaas laat deze dat alleen totaal zien en niet per Coin:
• Funds
• Balances
• En dan rechtsbovenin het totaal in BTC en Dollar
Maar niet per Coin. Mogelijk dat ik het ergens aanmoet zetten. Maar default staat het niet aan.²
Maar je bent dus ook te lui om even te copy/pasten in een converter, begrijp ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
• Funds
• Balances
Maar niet per Coin. Mogelijk dat ik het ergens aanmoet zetten. Maar default staat het niet aan.²
Nee, zo doe ik het dus nu. Maar wat eerder is aangegeven kan dus niet bij mij. Komt goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:16 schreef EP3 het volgende:
[..]
Maar je bent dus ook te lui om even te copy/pasten in een converter, begrijp ik.
quote:We need extra time to be sure this transaction is authorized. As a security precaution, this withdrawal will be delayed for 72 hours.
The transaction will automatically complete after the delay period, but can be canceled at any time before then. Please read here for more details.
Je kan bij je trade history terug zien wanneer je wat hebt gekocht en voor hoeveel BTC? In USD krijg je het niet te zien inderdaad, maar wel in BTC.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
• Funds
• Balances
Thanks. Maar waar ik dus mee zit. De waarde van BTC is niet hetzelfde als toen. Dus mijn conclusie is dat je het meteen in Blocfolio moet zetten?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je kan bij je trade history terug zien wanneer je wat hebt gekocht en voor hoeveel BTC? In USD krijg je het niet te zien inderdaad, maar wel in BTC.
Als je het in USD / EUR wil zien moet je Delta of Blockfolio ofzo gebruiken.
Heb je verdomme 4 coins, weet je dit niet te fixen. Met recht een anus exchangequote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:20 schreef dimmak het volgende:
Wel godverdomme Coinbase! Probeer wat ETH te verzenden krijg ik de volgende melding:
[..]
Wel eentje waar je direct tegen dollars of euro's kunt handelen. Koop daar dus ook meestel mijn BTC.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Heb je verdomme 4 coins, weet je dit niet te fixen. Met recht een anus exchange
...quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks. Maar waar ik dus mee zit. De waarde van BTC is niet hetzelfde als toen. Dus mijn conclusie is dat je het meteen in Blocfolio moet zetten?²
nee, waarde van btc is wel relevant. Als jij vorige maand voor 1 BTC 20 ether haalde, is dat niet veranderd. Wat wel is veranderd is dat je nu voor 1 BTC 15 ether kan halen. Dus heb je 33% winst in BTC (je kan nu 1,33 BTC halen).quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks. Maar waar ik dus mee zit. De waarde van BTC is niet hetzelfde als toen. Dus mijn conclusie is dat je het meteen in Blocfolio moet zetten?²
Ja. En geen idee, had daar een key aangemaaktquote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef EggsTC het volgende:
Doet hier iemand aan dat IDEX? Dat is je private key sturen naar die site? of wat.
Als je daar registreert maakt hij automatisch een Wallet voor je aan, gebruik die voor de trades. Dan kan je daarna als je het niet vertrouwd naar je eigen wallet sturen..quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef EggsTC het volgende:
Doet hier iemand aan dat IDEX? Dat is je private key sturen naar die site? of wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |