Pff, als je dat toch eens van te voren zou weten. Gratis geld man.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:06 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Kalm hey, hij was een week geleden 3,50, niet zo klagen
De dukaten rijzen je chest uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pff, als je dat toch eens van te voren zou weten. Gratis geld man.²
Nou, ik zit nog steeds in de min. Op dit moment is mijn chest ruw en harig.quote:
Je staat in de min met VEN?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, ik zit nog steeds in de min. Op dit moment is mijn chest ruw en harig.²
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:35 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk![]()
wil je nu een snicker ?
Ja, gekocht op zo'n 7 dollar de stuk.quote:
VEN gaat naar 1000 duizend Kquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Mwah...12 dollar eoy is de max heh
Dan kun je niet in de min staan met VEN want dat is hij nu ook waardquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, gekocht op zo'n 7 dollar de stuk.²
Denk eerder dat whales dit ook al festijn zien.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gaan ze er enorm veel eigen vermogen in pompen wat ze beter in de ontwikkeling van producten kunnen steken?
Nee hoor. Je hoeft niet boos te worden als iemand een vraag stelt over je posts.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:35 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk![]()
wil je nu een snicker ?
Is een schatting, ik kan het niet makkelijk zien bij Binance helaas.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan kun je niet in de min staan met VEN want dat is hij nu ook waard
zeg ff wanneer we all in moetenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:26 schreef Dwaalboy het volgende:
Ga maar weer lachen... maar koop verge. Vanaaf up up up
https://verifiedtopics.co(...)ts-cryptocurrencies/
Gebruik je geen app on je transacties bij te houden ?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is een schatting, ik kan het niet makkelijk zien bij Binance helaas.²
ik ben niet boosquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hoeft niet boos te worden als iemand een vraag stelt over je posts.
Thanks. Ik gebruik blockfolio. Maar snap er niet veel van.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:45 schreef TwztId het volgende:
[..]
Gebruik je geen app on je transacties bij te houden ?
Zoniet is dat wel handig om te doen hoor..
Delta, Blockfolio of Coinstats.. keuze genoeg..
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks. Ik gebruik blockfolio. Maar snap er niet veel van.²
Ik ben echt op het verkeerde moment ingestapt. Als ik maar een week had gewacht.quote:
Snap het probleem niet. Je kan toch gewoon naar je orderhistory kijken?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is een schatting, ik kan het niet makkelijk zien bij Binance helaas.²
Die laat zien op basis van BTC. Als jij me kan vertellen hoe ik het in dollars of nog beter in euro's kan zien houd ik me van harte aanbevolen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:52 schreef EP3 het volgende:
[..]
Snap het probleem niet. Je kan toch gewoon naar je orderhistory kijken?
https://nl.investing.com/currencies/btc-eur-converterquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die laat zien op basis van BTC. Als jij me kan vertellen hoe ik het in dollars of nog beter in euro's kan zien houd ik me van harte aanbevolen.²
Ik ben ook eind december begin januari ingestapt, sta in totaal op -30% door "the crash" zowel in Satoshi als Fiat, maar wat heeft dat met je transacties bijhouden/snappen te maken ?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben echt op het verkeerde moment ingestapt. Als ik maar een week had gewacht.
Jason.²
Dat doe ik ook echt wel. Maar op sommige plekken had het best makkelijker gemogen. Zo'n Binance had best makkelijk moet kunnen tonen voor hoeveel dollar ik iets heb ingekocht en hoeveel winst of verlies ik heb.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:56 schreef TwztId het volgende:
Je moet wel een beetje moeite doen en je overal over inlezen hè
Dat kan wel bij Binance, cursor over het paar heen en je ziet de prijs in USD. Alleen dat werkt niet achteraf.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die laat zien op basis van BTC. Als jij me kan vertellen hoe ik het in dollars of nog beter in euro's kan zien houd ik me van harte aanbevolen.²
Als je in Binance naar je "funds" gaat kan je gewoon zien wat de huidige waarde is in dollars, zowel per coin als in totaal..quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doe ik ook echt wel. Maar op sommige plekken had het best makkelijker gemogen. Zo'n Binance had best makkelijk moet kunnen tonen voor hoeveel dollar ik iets heb ingekocht en hoeveel winst of verlies ik heb.²
Gaat helemaal nergens over, idd.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:06 schreef TwztId het volgende:
Maar goed tis eigenlijk allemaal niet zo moeilijk dus doe gewoon ff niet zo raar jij
het moet ook allemaal niet TE makkelijk worden hequote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Helaas laat deze dat alleen totaal zien en niet per Coin:
• Funds
• Balances
• En dan rechtsbovenin het totaal in BTC en Dollar
Maar niet per Coin. Mogelijk dat ik het ergens aanmoet zetten. Maar default staat het niet aan.²
Maar je bent dus ook te lui om even te copy/pasten in een converter, begrijp ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
• Funds
• Balances
Maar niet per Coin. Mogelijk dat ik het ergens aanmoet zetten. Maar default staat het niet aan.²
Nee, zo doe ik het dus nu. Maar wat eerder is aangegeven kan dus niet bij mij. Komt goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:16 schreef EP3 het volgende:
[..]
Maar je bent dus ook te lui om even te copy/pasten in een converter, begrijp ik.
quote:We need extra time to be sure this transaction is authorized. As a security precaution, this withdrawal will be delayed for 72 hours.
The transaction will automatically complete after the delay period, but can be canceled at any time before then. Please read here for more details.
Je kan bij je trade history terug zien wanneer je wat hebt gekocht en voor hoeveel BTC? In USD krijg je het niet te zien inderdaad, maar wel in BTC.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
• Funds
• Balances
Thanks. Maar waar ik dus mee zit. De waarde van BTC is niet hetzelfde als toen. Dus mijn conclusie is dat je het meteen in Blocfolio moet zetten?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je kan bij je trade history terug zien wanneer je wat hebt gekocht en voor hoeveel BTC? In USD krijg je het niet te zien inderdaad, maar wel in BTC.
Als je het in USD / EUR wil zien moet je Delta of Blockfolio ofzo gebruiken.
Heb je verdomme 4 coins, weet je dit niet te fixen. Met recht een anus exchangequote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:20 schreef dimmak het volgende:
Wel godverdomme Coinbase! Probeer wat ETH te verzenden krijg ik de volgende melding:
[..]
Wel eentje waar je direct tegen dollars of euro's kunt handelen. Koop daar dus ook meestel mijn BTC.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Heb je verdomme 4 coins, weet je dit niet te fixen. Met recht een anus exchange
...quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks. Maar waar ik dus mee zit. De waarde van BTC is niet hetzelfde als toen. Dus mijn conclusie is dat je het meteen in Blocfolio moet zetten?²
nee, waarde van btc is wel relevant. Als jij vorige maand voor 1 BTC 20 ether haalde, is dat niet veranderd. Wat wel is veranderd is dat je nu voor 1 BTC 15 ether kan halen. Dus heb je 33% winst in BTC (je kan nu 1,33 BTC halen).quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks. Maar waar ik dus mee zit. De waarde van BTC is niet hetzelfde als toen. Dus mijn conclusie is dat je het meteen in Blocfolio moet zetten?²
Ja. En geen idee, had daar een key aangemaaktquote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef EggsTC het volgende:
Doet hier iemand aan dat IDEX? Dat is je private key sturen naar die site? of wat.
Als je daar registreert maakt hij automatisch een Wallet voor je aan, gebruik die voor de trades. Dan kan je daarna als je het niet vertrouwd naar je eigen wallet sturen..quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef EggsTC het volgende:
Doet hier iemand aan dat IDEX? Dat is je private key sturen naar die site? of wat.
Ja toch. Ze willen dat ik mij verifieer wat ik al 20x heb gedaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Heb je verdomme 4 coins, weet je dit niet te fixen. Met recht een anus exchange
Idd.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:40 schreef DazlerNL het volgende:
Wat is er met Reddcoin? Hij gaat los alsof er geen morgen is
Yupquote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel enorme sell walls en nog steeds maar rond de 100 sat, dus ik zou wegblijven.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:40 schreef DazlerNL het volgende:
Wat is er met Reddcoin? Hij gaat los alsof er geen morgen is
Have fun !quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
Coins zijn er eindelijk na 6 uur aangekomen op bl3p.eu
Gratis tickets naar Hongkong - Macau en de Filipijnen
Vechain shitcoinquote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:56 schreef pnxsinned het volgende:
Alles rood, op 1 ding na.
Wat een schijtdag weer.
De alts gaan weer op hun eigen benen staan.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:56 schreef pnxsinned het volgende:
Alles rood, op 1 ding na.
Wat een schijtdag weer.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:02 schreef BadVlad het volgende:
[..]
De alts gaan weer op hun eigen benen staan.
Ja... ik heb dus allemaal of kut coins, of te nieuwe coins.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:04 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Minder afhankelijk van wat BTC doet.
Ik heb gelukkig een paar pareltjes in mijn portfolio, maar ook een aantal kut coins.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:06 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ja... ik heb dus allemaal of kut coins, of te nieuwe coins.
Ik wacht wel af tot eind van dit jaar
Ik dacht geen kutcoins te hebbenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:08 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een paar pareltjes in mijn portfolio, maar ook een aantal kut coins.
Die zijn gewoon flink undervalued.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:09 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik dacht geen kutcoins te hebben![]()
Denk dat ze gewoon een aanloop nodig hebben, ja... precies. Dat ga ik mezelf wijsmaken. Een aanloop, net als Neo, hierna to the moon!
Jaja jouw mening weten we inmiddels welquote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:23 schreef Manzonderschouders het volgende:
VEN heeft een duidelijke en welbekende opleving voor het aankomende event.
De stijging verloopt normaal. Geen gekkigheid. Verwacht nog wel een piek tot misschien 9 dollar. Daarna zal er een dump komen. Verwachting is dat we niet verder zakken dan 5-6 usd
Bij aanhouding verwachte BTC groei zal VEN een potentieel hebben van 8 tot 12 dollar. Een vrij normale waarde voor het segment waarop VEN toepasbaar is.
Bij vele hier gaan de slingers uit vanwege een groei van tientallen centen:) Maar blijf het wel in perspectief stellen lieve mensen. De meeste coins met potentie van tientallen dollars knallen juis met tientallen dollars omhoog voor een main event, bij VEN praten we over een schamele 2,20 dollar in een ruime weekWat geen schande is. Het blijft een beperkte niche. Wel een mooi concept!
prachtige analyse, en ik moest weer lachenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:23 schreef Manzonderschouders het volgende:
De stijging verloopt normaal. Geen gekkigheid. Verwacht nog wel een piek tot misschien 9 dollar. Daarna zal er een dump komen. Verwachting is dat we niet verder zakken dan 5-6 usd
Bij aanhouding verwachte BTC groei zal VEN een potentieel hebben van 8 tot 12 dollar. Een vrij normale waarde voor het segment waarop VEN toepasbaar is.
Bij vele hier gaan de slingers uit vanwege een groei van tientallen centen:) Maar blijf het wel in perspectief stellen lieve mensen. De meeste coins met potentie van tientallen dollars knallen juis met tientallen dollars omhoog voor een main event, bij VEN praten we over een schamele 2,20 dollar in een ruime weekWat geen schande is. Het blijft een beperkte niche. Wel een mooi concept!
H-hoi maikuul, h-heb je misschien nog een invite voor bl3p?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
Coins zijn er eindelijk na 6 uur aangekomen op bl3p.eu
Gratis tickets naar Hongkong - Macau en de Filipijnen
jouw bron ?!?!?!?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:30 schreef BadVlad het volgende:
Volgens mijn bron gaan we vannacht door de $12K.
Een gerenommeerd expert op het gebied van Aziatische slaappatronen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:31 schreef Predator38 het volgende:
[..]
jouw bron ?!?!?!?
een bitcoin whale ?
H-hey... Ho-e-e-e g-a-a-a-t het men-eer???quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:31 schreef Zith het volgende:
[..]
H-hoi maikuul, h-heb je misschien nog een invite voor bl3p?
Is het nou een Scam ja of neequote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:17 schreef Het_Peenvarken het volgende:
LCC draait op YoBit.
https://yobit.net/en/trade/LCC/BTC
Toch leuk extraatje in het geval je LTC hebt/had
Thxquote:
Er komt geen dump volgens de geleerde, VeChain heeft anti dump maatregelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:23 schreef Manzonderschouders het volgende:
Als Bitcoin stijgt dalen altcoins vrijwel altijd om vervolgens weer te stijgen zodra Bitcoin stabiliseert.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:39 schreef BadVlad het volgende:
Alle alts lijken wel te dalen. Alles richting BTC of Lisk?
leer eens lezen .....quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:40 schreef TwztId het volgende:
[..]
Er komt geen dump volgens de geleerde, VeChain heeft anti dump maatregelen.
wow....dat zal je leven ook echt compleet maken.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:43 schreef Manzonderschouders het volgende:
The Flippening! BTC dominance on its way back to normal.
Man, als die voorspelling van mij over VEN en btc uitkomen zal manzonderschouders een instant hero worden hier op FOK.
MzS
Voor een getrouwd man zit jij mij ook te vaak in je faphok. Meer dan 20 posts per dag heb je man!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:44 schreef Predator38 het volgende:
[..]
wow....dat zal je leven ook echt compleet maken.
instant hero op je zolderkamer
Ben je al hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:43 schreef Manzonderschouders het volgende:
The Flippening! BTC dominance on its way back to normal.
Man, als die voorspelling van mij over VEN en btc uitkomen zal manzonderschouders een instant hero worden hier op FOK.
MzS
gewoon in de huiskamerquote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Voor een getrouwd man zit jij mij ook te vaak in je faphok. Meer dan 20 posts per dag heb je man!
Ja en je weet niks. Het gaat om harde euro's.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:01 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Je moet het jezelf even aanleren om in satoshi te gaan rekenen. Scheelt gerommel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |