Pff, als je dat toch eens van te voren zou weten. Gratis geld man.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:06 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Kalm hey, hij was een week geleden 3,50, niet zo klagen
De dukaten rijzen je chest uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pff, als je dat toch eens van te voren zou weten. Gratis geld man.²
Nou, ik zit nog steeds in de min. Op dit moment is mijn chest ruw en harig.quote:
Je staat in de min met VEN?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, ik zit nog steeds in de min. Op dit moment is mijn chest ruw en harig.²
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:35 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk![]()
wil je nu een snicker ?
Ja, gekocht op zo'n 7 dollar de stuk.quote:
VEN gaat naar 1000 duizend Kquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Mwah...12 dollar eoy is de max heh
Dan kun je niet in de min staan met VEN want dat is hij nu ook waardquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, gekocht op zo'n 7 dollar de stuk.²
Denk eerder dat whales dit ook al festijn zien.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gaan ze er enorm veel eigen vermogen in pompen wat ze beter in de ontwikkeling van producten kunnen steken?
Nee hoor. Je hoeft niet boos te worden als iemand een vraag stelt over je posts.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:35 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk![]()
wil je nu een snicker ?
Is een schatting, ik kan het niet makkelijk zien bij Binance helaas.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan kun je niet in de min staan met VEN want dat is hij nu ook waard
zeg ff wanneer we all in moetenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:26 schreef Dwaalboy het volgende:
Ga maar weer lachen... maar koop verge. Vanaaf up up up
https://verifiedtopics.co(...)ts-cryptocurrencies/
Gebruik je geen app on je transacties bij te houden ?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is een schatting, ik kan het niet makkelijk zien bij Binance helaas.²
ik ben niet boosquote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hoeft niet boos te worden als iemand een vraag stelt over je posts.
Thanks. Ik gebruik blockfolio. Maar snap er niet veel van.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:45 schreef TwztId het volgende:
[..]
Gebruik je geen app on je transacties bij te houden ?
Zoniet is dat wel handig om te doen hoor..
Delta, Blockfolio of Coinstats.. keuze genoeg..
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks. Ik gebruik blockfolio. Maar snap er niet veel van.²
Ik ben echt op het verkeerde moment ingestapt. Als ik maar een week had gewacht.quote:
Snap het probleem niet. Je kan toch gewoon naar je orderhistory kijken?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is een schatting, ik kan het niet makkelijk zien bij Binance helaas.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |