Ja toch. Ze willen dat ik mij verifieer wat ik al 20x heb gedaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Heb je verdomme 4 coins, weet je dit niet te fixen. Met recht een anus exchange
Idd.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:40 schreef DazlerNL het volgende:
Wat is er met Reddcoin? Hij gaat los alsof er geen morgen is
Yupquote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks. Maar waar ik dus mee zit. De waarde van BTC is niet hetzelfde als toen. Dus mijn conclusie is dat je het meteen in Blocfolio moet zetten?²
Wel enorme sell walls en nog steeds maar rond de 100 sat, dus ik zou wegblijven.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:40 schreef DazlerNL het volgende:
Wat is er met Reddcoin? Hij gaat los alsof er geen morgen is
Have fun !quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
Coins zijn er eindelijk na 6 uur aangekomen op bl3p.eu
Gratis tickets naar Hongkong - Macau en de Filipijnen
Vechain shitcoinquote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:56 schreef pnxsinned het volgende:
Alles rood, op 1 ding na.
Wat een schijtdag weer.
De alts gaan weer op hun eigen benen staan.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:56 schreef pnxsinned het volgende:
Alles rood, op 1 ding na.
Wat een schijtdag weer.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:02 schreef BadVlad het volgende:
[..]
De alts gaan weer op hun eigen benen staan.
Ja... ik heb dus allemaal of kut coins, of te nieuwe coins.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:04 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Minder afhankelijk van wat BTC doet.
Ik heb gelukkig een paar pareltjes in mijn portfolio, maar ook een aantal kut coins.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:06 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ja... ik heb dus allemaal of kut coins, of te nieuwe coins.
Ik wacht wel af tot eind van dit jaar
Ik dacht geen kutcoins te hebbenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:08 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een paar pareltjes in mijn portfolio, maar ook een aantal kut coins.
Die zijn gewoon flink undervalued.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:09 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik dacht geen kutcoins te hebben![]()
Denk dat ze gewoon een aanloop nodig hebben, ja... precies. Dat ga ik mezelf wijsmaken. Een aanloop, net als Neo, hierna to the moon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |