quote:
Ok stukje dagboek dan maar...
Lig hier als steun voor mijn vrouw

.
2 weken geleden werd ik opgebeld door mijn vrouw, ze voelde zich niet goed of ik direct naar huis kon komen, thuis aangekomen trof ik haar trillend en lijkwit op de vloer aan. Nadat ze met ambulance is afgevoerd, Hier bleek dat we een miskraam hebben gehad. ( na 2 jaar ivf hadden we eindelijk een sprankje hoop

) na 1 dag was de onstekingswaarde en pijn nog zo hebben ze besloten in de avond om te opereren om te kijken waardoor..
Uiteindelijk zijn ze met 3 gynaecologen en 2doktoren 3,5 uur bezig geweest, hier op kreeg ik te horen dat er 2 gaten in de baarmoeder waren gevonden en grote ontsteking in de maag. Ook hebben ze de maag geraakt die oom gehecht moest worden. Ik kreeg te horen dat we sowieso een jaar moeten stoppen met ivf behandeling en we dan wel verder zullen zien... en mocht er ooit een zwangerschap komen het nooit volledig gedragen zal worden.. ik heb besloten dit niet in de avond van de operatie te vertellen zodat ze kon rusten/slapen, en heb besloten met de dokter dit de dag na de operatie vertellen in bij zijn van de dokter ( mag als ik wil elke avond bij der slapen )
Voor mij zelf is dit de rotste avond ooit geweest, ik wist het.. kon niet huilen of praten want dan zou ze vragen waarom..
afgelopen weekend ging het gelukkig beter, alleen 1 ontstekingwaarde blijft hoog en koorts en pijn. Hier op moest ze toch blijven. Helaas is vanmorgen besloten haar over te plaatsen naar lumc leiden omdat ze hier het niet meer weten wat de ontsteking veroorzaakt..
Nu wachten we op de ambulance die haar zo gaat weg brengen, ze hebben ons ingelicht dat er een operatie gepland staat bij lumc, en de kans bestaat dat de baarmoeder in ze geheel word verwijderd aangezien ze ernstig vermoeden dat het toch niet goed zit.. gelukkig willen ze het door lumc extra laten bekijken om zo er zeker van te zijn dat dit moet..
Ik heb me er bij neergelegd.. gezondheid gaat voor maar had me leukere dagen verwacht.. ( Valentijnsdag, mijn verjaardag en vandaag zouden we met vrienden vertrekken naar de zon om 2 weken te gaan genieten..)
Gelukkig zijn de verpleging super aardig hierzo.
Ook vrienden /familie doen alles voor ons. Ook staat er een psychiater klaar voor mijn vrouw.