Notedquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:00 schreef Blaatje38 het volgende:
[..]
Dit jaar naar $1 en ik organiseer een bbq (voor de reguliere gasten hier...)
Ik heb 2FA en ik kan niet bij dat withlistenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:17 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Volgens mij moet je 2fa instellen voor je kan withdrawen, en je moet geloof ik ook het adres waar je naar toe stuurt whitelisten
ja gewoon via smsquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:15 schreef dimmak het volgende:
Nu we het over Cobinhood hebben, is het iemand gelukt om de 2FA in te stellen? Ik krijg het niet voor elkaar om de QR code te scannen. Heb ik nog nooit meegemaakt.
https://cobinhood.com/funds/withdrawal-address ?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:19 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik heb 2FA en ik kan niet bij dat withlisten
Heb zcl even niet gevolgd maar wanneer is de fork datum en is al bekend of Bittrex die ondersteunt?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Pfff ZCL. What to do, what to do...
Lisk moet ff mn chest oppompen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens man, ik wil volwassen zijn. En dat is o zo moeilijk in dit land zonder heel veel geld. Gun mij ook eens een glimmende chest.²
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:15 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ja dat is mij gewoon gelukt? 2FA van Authy
Vreemd dan, heb ook al verschillende browsers gebruikt en zelfs een andere PC.quote:
Hoeveel LISK heb jij op je body liggen?quote:
Ik heb gelukkig een kleine BMW.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is rijden in een dikke BMW dat dan ook?
Goede zaken des levensquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:21 schreef Predator38 het volgende:
[..]
PRESENT:
#TeamBBQ
#TeamVEN
#TeamEchtekoffie
Dit is een quote waard!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:00 schreef Blaatje38 het volgende:
[..]
Dit jaar naar $1 en ik organiseer een bbq (voor de reguliere gasten hier...)
Behoorlijk wat dukaten Patrick.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeveel LISK heb jij op je body liggen?
Jason.²
paar keer geloof ikquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:30 schreef BakkenKappen het volgende:
Crypto wordt genoemd in het nieuwe plaatje van de jeugd trouwens
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:21 schreef Predator38 het volgende:
[..]
PRESENT:
#TeamBBQ
#TeamVEN
#TeamEchtekoffie
28 feb. Nee, dat is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb zcl even niet gevolgd maar wanneer is de fork datum en is al bekend of Bittrex die ondersteunt?
Thanks, Is met btc gelukt.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:21 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
https://cobinhood.com/funds/withdrawal-address ?
Dit is die echte mainstream adoptie. Weet je niet hoe hard sterrenstof moon ging nadat ze er een nummer over hadden gemaakt?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
paar keer geloof ik
weet het nog niet zo met die nieuwe plaat trouwens
maar dat heb ik altijd bij de jeugd
Twee xannies en een slagromerinoquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
paar keer geloof ik
weet het nog niet zo met die nieuwe plaat trouwens
maar dat heb ik altijd bij de jeugd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |