Ik heb ze ook verkocht, maar ik had dubbel gekregen door die fout die ze maakten met coin distribution, dus ik ben een keer of 10 gegaan inclusief dat dus, eerder al.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:55 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb zojuist mijn OCL verkocht, ik ga het ergens anders in steken, sinds de ICO vandaag de dag x4 gegaan dus wat mij betreft prima
Dit.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:54 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Dit.
Onzin coin, en mensen die die shit shillen, hebben gewoon 1 keer winst gehad dankzij een tweet
Je kan in de waves explorer kijken naar wat die gateway doet, maar ik vind dit ook wazig.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:57 schreef metallicelmo het volgende:
Weet iemand hoe je kunt volgen vanuit de Waves DEX app of je Bitcoin goed is weggestuurd? Dat loopt via die gateway van ze. Ik stuur het vandaar naar een exchange toe. Exchange is altijd wat traag dus dat kan wel ff duren
Dit jaar naar $1 en ik organiseer een bbq (voor de reguliere gasten hier...)quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:36 schreef satecl het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen: Universa dit jaar nog op $7,- en ik neem een Universa tattoo.
UNIVERSAAA JAAAA!@!@#!!
[ afbeelding ]
Volume van 6234 dollarquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:56 schreef Rossdale het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/flappycoin/#charts
+970% Mooi man
Cool, ik kan alleen daar bij de transactie details niet zien naar wel Bitcoin adres het uiteindelijk gaatquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kan in de waves explorer kijken naar wat die gateway doet, maar ik vind dit ook wazig.
https://wavesexplorer.com/
Als ie 1 euro wordt deel ik 10 mensen 100 universa uitquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:00 schreef Blaatje38 het volgende:
[..]
Dit jaar naar $1 en ik organiseer een bbq (voor de reguliere gasten hier...)
Ben al bezig as we speak.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien kun je een ''FOK! BTC cryptofeestjes topic'' maken met quotes.
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien kun je een ''FOK! BTC cryptofeestjes topic'' maken met quotes.
Ja alle uitingen waarbij het er vanaf druipt dat je veel geld hebben natuurlijk wel risico, maar met je smoel op nationale tv gaan verkondigen hoeveel geld je wel niet hebt is toch wel even wat anders.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is rijden in een dikke BMW dat dan ook?
En nog steeds minder dan 1 satoshi waard, echt te gek.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:56 schreef Rossdale het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/flappycoin/#charts
+970% Mooi man
Ja dat is mij gewoon gelukt? 2FA van Authyquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:15 schreef dimmak het volgende:
Nu we het over Cobinhood hebben, is het iemand gelukt om de 2FA in te stellen? Ik krijg het niet voor elkaar om de QR code te scannen.
Gelukt met Google Auth hierquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:15 schreef dimmak het volgende:
Nu we het over Cobinhood hebben, is het iemand gelukt om de 2FA in te stellen? Ik krijg het niet voor elkaar om de QR code te scannen. Heb ik nog nooit meegemaakt.
Volgens mij moet je 2fa instellen voor je kan withdrawen, en je moet geloof ik ook het adres waar je naar toe stuurt whitelistenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk withdrawen bij conbinhood. Heb even op internet gezocht, maar wat ze daar doen kan bij mij helemaal niet als lvl1 zijnde. Of moet je hiervoor lvl 2 zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |