quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:11 schreef onlogisch het volgende:
HEY HEY HEY
233.167 weergaven
Ik denk dat ik 'm wel 67 keer gezien heb ondertussenIk vind dat mannetje links aan het begin ook zo grappig. Herhaalt gewoon random wat woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat het nu eens buy the news wordt met lisk.. ik ga nu niet meer sellen, te risky.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:18 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Sterkte @ Revpolen.
En Lisk wordt wel aardig gedumpt. Het wordt echt steeds eerder. Hopelijk gaat dat sell the news een keer totaal fout bij die gasten. Dan leren ze het wel af.
Hierom en vanwege de fiscus nooit vertellen hoeveel je hebtquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:29 schreef revpolen het volgende:
https://www.rtlz.nl/tech/(...)onairs-eisen-losgeld
Nee je heb gelijk, ik heb in een dip gekocht poosje terug op 114k satoshi, en hij zakt er weer langzaam naar toe.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:33 schreef Het_Peenvarken het volgende:
of ik kijk steeds op de verkeerde momenten
vanaf 2:12 komt ie ook ff goed losquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:23 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik vind dat mannetje links aan het begin ook zo grappig. Herhaalt gewoon random wat woorden.
HEY HEY HEY
233.167 weergaven
Ik denk dat ik 'm wel 67 keer gezien heb ondertussenOp me werk en thuis loop ik constant "Hey hey hey!" Te blèren op die melodie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en niemand die het snapt![]()
Ik nam net de telefoon op met '''hey hey hey!'' en toen antwoordde mijn vriendin: ''wasu wasu wasu wasupp''.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:22 schreef TwztId het volgende:
[..]
Op me werk en thuis loop ik constant "Hey hey hey!" Te blèren op die melodie..
en niemand die het snapt
Tjezus..quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik nam net de telefoon op met '''hey hey hey!'' en toen antwoordde mijn vriendin: ''wasu wasu wasu wasupp''.
Ik denk dat ik nu moet trouwen.
HEY HEY HEY
233.167 weergaven
Ik denk dat ik 'm wel 67 keer gezien heb ondertussenDaarom ben je ook mod natuurlijk (lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. ICX lijkt bodem gevonden te hebben. LSK nog niet zeker van.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:25 schreef Blaatje38 het volgende:
Dus ICX en LISK zijn interessant om nu op te kopen?
Dit vraag ik me ook altijd af met die jonge gast "crypto miljonair" die via Vice en RTL enz overal met z'n kop in de media komt. Is toch vragen om problemenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:29 schreef revpolen het volgende:
https://www.rtlz.nl/tech/(...)onairs-eisen-losgeld
Is rijden in een dikke BMW dat dan ook?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook altijd af met die jonge gast "crypto miljonair" die via Vice en RTL enz overal met z'n kop in de media komt. Is toch vragen om problemen
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is rijden in een dikke BMW dat dan ook?
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik nam net de telefoon op met '''hey hey hey!'' en toen antwoordde mijn vriendin: ''wasu wasu wasu wasupp''.
Ik denk dat ik nu moet trouwen.
Dikke BMW dan als ie een miljoen of meer waard isquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is rijden in een dikke BMW dat dan ook?
Teringquote:
Waar dan? Op Bittrex nauwelijks, gewoon een of andere gekke exchange die het op coinmarketcap omhoog trekt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |