Volgende resistance zit op zo'n 13.2k. Da's ook gelijk wel een flinke. Als we daar doorheen gaan is het moon moon moon.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 08:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou bijna zeggen te hard. Vanmiddag omzetten in tether?
Er was toch zo'n FOK!ker die dat een keer had gepost?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet kwakjes leggen op uitgeprinte foto’s
weken.....ik moest lachenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 08:57 schreef Kyran het volgende:
VeChain shitcoin, zit al weken vast door sellwall op $7alles verkocht.
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 08:57 schreef Kyran het volgende:
VeChain shitcoin, zit al weken vast door sellwall op $7alles verkocht.
Ook een goede moggel stelletje VEN shillsquote:Op dinsdag 20 februari 2018 08:58 schreef Predator38 het volgende:
zoooo ik ging met een heerlijk gevoel slapen en ik word met een heerlijk gevoel wakker
VEN wat doe je ....natte chest !!!!
Ik heb dat nu met VEN, die is zo hard gestegen, ga denk ik ff wat verkopen. Zoals met Lisk afgelopen week, die was ineens 28, nu weer 23. Blijft een gokje, maar stel dat alles weer zo inkakt als een maand geleden, dan zit je weer met niks.quote:Op maandag 19 februari 2018 23:30 schreef metallicelmo het volgende:
Het probleem met verkopen op een voor jou juist moment van een bepaalde coin is vaak lastig wanneer je 4 weken later beseft dat all-time-high al is geweest haha, je hebt dan wel een doel voor ogen soms om in elk geval een groot deel op dat moment er weer uit te halen als dat moment ooit nog eens komt. Gewoon weer ergens naartoe werken en hopen dat het nog eens gebeurd
zou ik snel doen ja ....er komt waarschijnlijk iedere dag een announcement en de grootste op event dag zelfquote:Op dinsdag 20 februari 2018 08:59 schreef Nappeklapperapper het volgende:
lles weer zo inkakt als een maand geleden, dan zit je weer met niks.
Afromen die vochtige dukaatjes
Waarschijnlijk vrijdag al, wordt steeds gekker die dumps voor een event. LSK begon zaterdag terwijl event op dinsdagavond wasquote:Op dinsdag 20 februari 2018 09:00 schreef Afwazig het volgende:
Die rebrand van ven is volgende week toch? Zondag de dump dus
Was? Gaat niet door?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 09:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vrijdag al, wordt steeds gekker die dumps voor een event. LSK begon zaterdag terwijl event op dinsdagavond was![]()
mooi man dat afromen, er zijn er nog een paar die spijt hebben dat ze bitcoin hebben afgeroomd in 2013quote:Op dinsdag 20 februari 2018 08:59 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ik heb dat nu met VEN, die is zo hard gestegen, ga denk ik ff wat verkopen. Zoals met Lisk afgelopen week, die was ineens 28, nu weer 23. Blijft een gokje, maar stel dat alles weer zo inkakt als een maand geleden, dan zit je weer met niks.
Afromen die vochtige dukaatjes
Haha, was het event helemaal vergeten en alles maar eens gedumpt omdat het zo steeg (mijn kleinste asset) en alles in WCT gezet en pakt gelukkig goed uit:p.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 09:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vrijdag al, wordt steeds gekker die dumps voor een event. LSK begon zaterdag terwijl event op dinsdagavond was![]()
WTC zakt ook als een baksteen qua sat waarde toch? Tijd geleden dat ze ze laag stonden, was voor hun grote event.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 09:10 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Haha, was het event helemaal vergeten en alles maar eens gedumpt omdat het zo steeg (mijn kleinste asset) en alles in WCT gezet en pakt gelukkig goed uit:p.
WCt-> NIET WTC.. Iedereen haalt die door elkaar:p.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 09:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
WTC zakt ook als een baksteen qua sat waarde toch? Tijd geleden dat ze ze laag stonden, was voor hun grote event.
ICX heeft er ook geen zin meer in, blijft zakken in sat.
Ik ga weer terug naar bed .....quote:Op dinsdag 20 februari 2018 09:13 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
WCt-> NIET WTC.. Iedereen haalt die door elkaar:p.
ja klote, nog een paar dagen en ik koop icx aan, veel lager dan dit kan het ook niet meerquote:Op dinsdag 20 februari 2018 09:50 schreef Skv het volgende:
Bijzonder dat Lisk en Icon zo naar de tering gaan. Ik ga best stevig omlaag.
ICX echt een pijnlijke ja. Ik ben ook maar max aan het hodlen en af en toe een beetje bijkopen om mezelf wijs te blijven maken dat het echt wat wordtquote:Op dinsdag 20 februari 2018 09:51 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ja klote, nog een paar dagen en ik koop icx aan, veel lager dan dit kan het ook niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |