Ik ben al in trance.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:15 schreef dimmak het volgende:
https://bitcointicker.co/
Hypnotiserend dit.
Bank, Elektro, Tel, Internet etc etc.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Bewijs van vestiging...
HOE DE FUCK
Ik krijg geen post meer van de overheid, mot ik daar nou weer mee
Bankafschrift?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Bewijs van vestiging...
HOE DE FUCK
Er zullen maar weinig mensen zijn die op deze korte termijn winst hebben.quote:
Mijn laatste afschrift is van 3 jaar geleden, vinden ze niet leuk.quote:
...quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn laatste afschrift is van 3 jaar geleden, vinden ze niet leuk.
Gewoon factuur van een bestelling oid.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Bewijs van vestiging...
HOE DE FUCK
Terug.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:19 schreef DSVM het volgende:
Gaan we door of weer terug, thats the question
Ben mijn two factor authenticatie kwijt en was nu toch niet van plan om iets te verkopen maar zal mijn account proberen te activeren..quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Ik houd me ook aanbevolen
Even bij een kantoor langsgaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:20 schreef Nattekat het volgende:
ABN ligt er voor de verandering weer eens uit... tot zo ver al m'n ideeën.
Wel in het slowchat topic.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:19 schreef crpytoshill het volgende:
ben benieuwd hoe t topic bij Tweakers eruit ziet. ze mogen nix zeggen over moon en crash etc.
ow okequote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wel in het slowchat topic.
Afschrift van kabelaanbieder? Electriciteit? Je hebt toch altijd nog facturen digitaal? Ik lever altijd die van Ziggo in als ze zoiets vragen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn laatste afschrift is van 3 jaar geleden, vinden ze niet leuk.
Ik heb post van de zorgverzekering, maar dat mag vast weer niet.
Hoeft niet perse van de overheid te zijn. Ik heb een digitale factuur van Ziggo gestuurd, was ook akkoord. Het gaat om de adresverificatie.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Bewijs van vestiging...
HOE DE FUCK
Ik ben op werkquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:22 schreef BadVlad het volgende:
Zitten jullie nu echt non-stop naar de koers te kijken?![]()
Better kunnen jullie iets zinvols gaan doen, zoals een baan zoeken.
met crypto's verdien je meer geld hoor (in een bull markt)quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:22 schreef BadVlad het volgende:
Ik heb nog post naast m'n bureau staan... Still waiting for GPUquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoeft niet perse van de overheid te zijn. Ik heb een digitale factuur van Ziggo gestuurd, was ook akkoord. Het gaat om de adresverificatie.
In de slowchat (ja op Tweakers is er tegenwoordig ook een SC topicquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:19 schreef crpytoshill het volgende:
ben benieuwd hoe t topic bij Tweakers eruit ziet. ze mogen nix zeggen over moon en crash etc.
quote:Wat mag hier dan wel? Eigenlijk best veel. Bespreek de waan van de dag, plotselinge koersveranderingen, opmerkingen als "to the moon", en zelfs crypto-ongerelateerde zaken die je met me mede-crypto'ers wilt delen. Zolang je bovenstaande punten maar in ogenschouw neemt komt het vast goed.
Ik ben aan het werk.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:22 schreef BadVlad het volgende:
Wie heeft er tijd voor een baan in deze markt johquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:22 schreef BadVlad het volgende:
Het is wel verslavend..quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:22 schreef BadVlad het volgende:
True, maar nu zitten we in een bear market.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:23 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
met crypto's verdien je meer geld hoor (in een bull markt)
Mijn oorspronkelijke plan was om vandaag te werken. Dat ging echter niet door en nu moet ik m'n tijd vol makenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:22 schreef BadVlad het volgende:
HODL man. Meer hoef je niet te doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:25 schreef SpecialK het volgende:
Elke beslissing die ik maak lijkt de verkeerde te zijn dus ik ben er mee gestopt.
verpest t nou nietquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:25 schreef BadVlad het volgende:
[..]
True, maar nu zitten we in een bear market.
Hodl was het toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:27 schreef ToT het volgende:
Ja shit, net m'n VEN verkocht omdat ik dacht dat het weer af zou zakken!
Ah, lekker de markt timen als noob.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:27 schreef ToT het volgende:
Viel me ook behoorlijk tegen. Ze accepteren geen rijbewijs als identificatie en je moet tig documenten aanleveren om aan te tonen dat jij wel echt bent wie je zegt dat je bent.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:27 schreef ToT het volgende:
Ik BEN een n00b met crypto coins!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, lekker de markt timen als noob.
Genot
Recept voor succes.
Ik durf nog niet te geloven dat we er al zijn, ik draai mijn scherm ff 180 graden, dan valt het misschien mee als ik hem over een week weer omdraaiquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Over 30 dagen weer een ATH
Only in Crypto
Rijbewijs accepteren ze toch gewoon?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Viel me ook behoorlijk tegen. Ze accepteren geen rijbewijs als identificatie en je moet tig documenten aanleveren om aan te tonen dat jij wel echt bent wie je zegt dat je bent.
Dat is normaal, zo'n platform moet zich nu eenmaal aan KYC/AML regels houden. Het voordeel van Bl3p is nu juist dat ze rekening houden met de Nederlandse norm dat je bepaalde info mag blurren op je documenten (BSN bijvoorbeeld) en een watermerk mag toevoegen (bijv. "kopie paspoort voor Bl3p.eu 02-02-2018"). Bij buitenlandse exchanges wordt dat meestal afgekeurd.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Viel me ook behoorlijk tegen. Ze accepteren geen rijbewijs als identificatie en je moet tig documenten aanleveren om aan te tonen dat jij wel echt bent wie je zegt dat je bent.
De volgende ATH is de low van de volgende crash.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:31 schreef dimmak het volgende:
Bij de volgende ATH room ik wel wat fiat af. Om op deze momenten te kunnen anticiperen.
IK HAAT JULLIEquote:Bedankt voor het invullen van uw gegevens en het uploaden van de benodigde documenten. Houdt uw e-mail en/of account in de gaten - binnen 1 tot 2 werkdagen nemen we uw verificatie in behandeling.
Bij 20k ff een plaatje posten op zijn Twitterquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik heb een bl3p invitatiecode nodig
Jullie hebben DM. En mijn codes zijn nu op.quote:
Daarom zeg ik ook maar tegen niemand dat ik er mee bezig benquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:36 schreef YT123 het volgende:
Zit iemand op mijn werk die 'altijd al wist dat het een bubbel was' met een big smile naar de koers te kijken. Spreek hem over een paar maanden wel weer.
Graagquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:38 schreef Thieske het volgende:
Ik heb ook nog wat invite voor Bl3p. Dus als er interesse is....
Dat heb ik dus ook. Als je er over begint dan is het eerst dat je hoort dat je alles allang had moeten verkopen want bubbel.. Misschien wel bubbel maar als de bubbel leegloopt en daarna weer vol loopt hoor je mij niet klagenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook maar tegen niemand dat ik er mee bezig ben
Baasquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben DM. En mijn codes zijn nu op.
Thnxquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben DM. En mijn codes zijn nu op.
graag!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:38 schreef Thieske het volgende:
Ik heb ook nog wat invites voor Bl3p. Dus als er interesse is....
En ze zijn op.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:38 schreef Thieske het volgende:
Ik heb ook wel interesse als je nog een code hebtquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:38 schreef Thieske het volgende:
Ah. Vreselijk zulke mensen. Daarom haat ik collega's.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:36 schreef YT123 het volgende:
Zit iemand op mijn werk die 'altijd al wist dat het een bubbel was' met een big smile naar de koers te kijken. Spreek hem over een paar maanden wel weer.
Graagquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:38 schreef Thieske het volgende:
Same herequote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:42 schreef Kyran het volgende:
Net die van Thieske gemist, dus nog steeds in de running als iemand anders ze heeft
Zo eentje die zelf ''veilig'' doet sparen, en niet beseft dat hij tot zijn 67e moet blijven werken.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:36 schreef YT123 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:50 schreef BadVlad het volgende:
Hmm. Ik had mijn invites moeten verkopen.
Ik zie nu dat het wel mogelijk is inderdaad. Een tijdje geleden accepteerde ze alleen een paspoort en een identiteitskaart.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rijbewijs accepteren ze toch gewoon?
Ik had al screenshots van m'n id beschikbaar, die dus maar gebruikt, maar anders had ik m'n rijbewijs genomen.
ik heb er al eentje hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:49 schreef Zith het volgende:
Hallo, mag jullie favorite mod ook een invite[ afbeelding ]
Alleen ze staan vast op één of andere wazige exchange toch?quote:
quote:kan mezelf wel voor me kop slaan.. toch panic sell gedaan haha... man man man... nu maar VEN in wat er nog over is 2,5k verlies verkocht.
Invites voor https://bl3p.eu/quote:
Want men wil er voor betalen denk je?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:50 schreef BadVlad het volgende:
Hmm. Ik had mijn invites moeten verkopen.
Aha, i seequote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Invites voor https://bl3p.eu/
Nederlandstalige en betrouwbare exchange.
Maargoed, geloof niet dat er op dit moment nog mensen aanwezig zijn die nog invites hebben om weg te geven.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:52 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Voorbeeldje panic sell @ tweakers
[..]
Als de storm is gaan liggen pik ik er wel wat op. Hopelijk onder de ICO prijs.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:54 schreef BadVlad het volgende:
Simdaq is trouwens ook uitgedeeld. Meteen een verkooporder geplaatst.
Als je er echt vanaf wilt, staat er alvast een buy order voor je klaar op 1k sat in BTC.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:54 schreef BadVlad het volgende:
Simdaq is trouwens ook uitgedeeld. Meteen een verkooporder geplaatst.
Bij een aantal users nog wel ja volgens mij. Maar withdrawals zijn wel weer geopend.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Alleen ze staan vast op één of andere wazige exchange toch?
En 8800.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:56 schreef crpytoshill het volgende:
bijna 8700 op bitstamp. nog maar -3%
Wat.een.mongoolquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:52 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Voorbeeldje panic sell @ tweakers
[..]
Ja maar moet verifiëren voor withdrawals. Daar heb ik niet zo'n zin in met zo'n scammy exchange.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:57 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Bij een aantal users nog wel ja volgens mij. Maar withdrawals zijn wel weer geopend.
Op het poppetje naast je gebruikersnaam klikken. Dan kom je op je account instellingen pagina, daar linksonderaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:00 schreef het_fokschaap het volgende:
waar vind ik die invites als ik een account heb bij bl3p ?
Ja dat is wel een nadeel. Maar anders kun je er niks meer mee...quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:58 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja maar moet verifiëren voor withdrawals. Daar heb ik niet zo'n zin in met zo'n scammy exchange.
gelukkig net een extra hypotheek afgesloten.quote:
Idem hier, 48k aan XRB en wacht nog steeds op verificatie.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Alleen ze staan vast op één of andere wazige exchange toch?
Ik krijg vandaag inderdaad af en toe een 502 Bad Gateway error. Geen idee of dit met de extra toestroom te maken heeft.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
ThnxMaar na het invoeren van de code knalt Bl3p mij eruit. Wil ik opnieuw inloggen, zie ik snel dat ik bezig moet met verificatie en knalt ie mij er wederom uit. Kennelijk is Bl3p weer populair nu ze account aanmaken weer toestaan. Of op de mobiel werkt het minder lekker dan vanachter mijn pc
dank, en je moet zeker geverifieerd zijn ?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:01 schreef Thieske het volgende:
[..]
Op het poppetje naast je gebruikersnaam klikken. Dan kom je op je account instellingen pagina, daar linksonderaan.
"Bestaande BL3P gebruikers met een geverifieerd account die een succesvolle storting hebben gedaan, zullen over twee invitecodes beschikken."quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dank, en je moet zeker geverifieerd zijn ?
Wat Thieke zegt, en tevens:quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
quote:• U heeft één of meerdere transacties gedaan bij bitonic.nl met een gecombineerd volume van ten minste ¤10.000. U vindt een BL3P-invitecode op uw transactiepagina. Mogelijk heeft u een link naar uw transactiepagina laten versturen per e-mail, maar u kunt deze ook onderaan deze pagina terugvinden.
• U wilt geautomatiseerde market making of arbitrage gaan aanbieden via onze API en kunt dit aantonen m.b.v. een bestaand script, referentie of ontwerpdocument. (Graag meesturen).
• U wilt een zakelijk account aanmaken voor uw bedrijf en verwacht een volume van ten minste ¤2000 per dag. Laat ons weten welke producten en/of diensten uw bedrijf aanbiedt en wie uw eventuele klanten zijn.
Eh, we gaan zo naar bed hoorquote:
Ik zeg toch ook straks.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Eh, we gaan zo naar bed hoorHet is bijna middernacht nu. Amerika is zojuist wakker geworden.
Al te laat man, bodem gemist...quote:
Dat is waar. Nederland wordt straks ook wakkerquote:
Waarom weak eigenlijk, misschien wel heel slim om nu weer goedkoop in te stappenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:17 schreef SugeLucky het volgende:
Alle weak hands mogen weer instappen
We gaan zo nog een stuk verder naar beneden. Nog even wachten.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:17 schreef SugeLucky het volgende:
Alleen met extra fiat inderdaad.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:17 schreef EggsTC het volgende:
De pest is dat ook echt ALLES zwaar in de min staat... als het nou 50/50 was dan had je nog redelijk kunnen traden, dat is nu nagenoeg onmogelijk.
Buy low, sell high.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:17 schreef SugeLucky het volgende:
Bron?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:19 schreef Kyran het volgende:
Was 8k nou ongeveer ook wanneer volgens de geruchten BitFinex er Tether in begon te pompen?
5k?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:19 schreef BadVlad het volgende:
[..]
We gaan zo nog een stuk verder naar beneden. Nog even wachten.
We gaan het zien.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als 7700 breekt vrij zeker, ik houd mn ogen dicht dit weekend
Ja de media is niet onze vriend. De hoeveelheid onzin ik voorbij hoor komen my god. En Hans en Grietje of Henk en Ingrid nemen alles voor waar aan natuurlijk wat de NOS zegtquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:22 schreef DSVM het volgende:
NOS is er ook weer bij met hun FUD. ''Zuid-Korea en India willen de munt aan banden leggen''
En fiat is toch ruk en crypto de toekomst, buy buy buy!quote:
Ach je kan het ook zo zien. Alleen mensen die zich er dus beter in verdiepen investeren in crypto. Als Henk en Ingrid allemaal in crypto zaten had je nu heeeeel veel weak hands gehad.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:23 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja de media is niet onze vriend. De hoeveelheid onzin ik voorbij hoor komen my god. En Hans en Grietje of Henk en Ingrid nemen alles voor waar aan natuurlijk wat de NOS zegt
Wat boeit het eigenlijk? De gemiddelde crypto investeerder zit NOS te kijken of leest de Telegraaf denk je?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:22 schreef DSVM het volgende:
NOS is er ook weer bij met hun FUD. ''Zuid-Korea en India willen de munt aan banden leggen''
Tip: bezoek eens de Telegram group van een populaire ICO. Geloof me, de Indiase en Vietnamese Henk & Ingrids zijn ruimschoots vertegenwoordigd in de markt.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ach je kan het ook zo zien. Alleen mensen die zich er dus beter in verdiepen investeren in crypto. Als Henk en Ingrid allemaal in crypto zaten had je nu heeeeel veel weak hands gehad.
Dit. Echt niet normaal. Nucleus Vision is ook een mooi voorbeeld daarvan. Vooral nu met die airdrop die er aan zit te komen. Wat een niveau.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:27 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Tip: bezoek eens de Telegram group van een populaire ICO. Geloof me, de Indiase en Vietnamese Henk & Ingrids zijn ruimschoots vertegenwoordigd in de markt.
Achterlijk volk. Beetoken, Universa, Via. Allemaal pure aidsquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit. Echt niet normaal. Nucleus Vision is ook een mooi voorbeeld daarvan. Vooral nu met die airdrop die er aan zit te komen. Wat een niveau.
Dat dusquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:27 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Tip: bezoek eens de Telegram group van een populaire ICO. Geloof me, de Indiase en Vietnamese Henk & Ingrids zijn ruimschoots vertegenwoordigd in de markt.
Alsof zij het verschil gaan maken met een jaarinkomen van zo'n $1700. Al zijn er wel heel veel van natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:27 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Do not underestimate the power of stupid people in large groups zeggen we dan hequote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:29 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Alsof zij het verschil gaan maken met een jaarinkomen van zo'n $1700. Als zijn er wel heel veel van natuurlijk.
Mooi he?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:30 schreef BakkenKappen het volgende:
MAN MAN MAN WAT EEN MARKT HE JONGENS!
Dat niet, maar om de koers weer naar de 20k te krijgen moet er wel weer fiat ingepompt worden door de Henk en Ingrid die wél dit soort berichten lezen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:26 schreef ITrade het volgende:
[..]
Wat boeit het eigenlijk? De gemiddelde crypto investeerder zit NOS te kijken of leest de Telegraaf denk je?
BTC gaat pas weer een ATH aantikken als China volledig open gaat. Mark my wordsquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:31 schreef chiren het volgende:
[..]
Dat niet, maar om de koers weer naar de 20k te krijgen moet er wel weer fiat ingepompt worden door de Henk en Ingrid die wél dit soort berichten lezen.
Dat deden ze ook, tot de 20k bereikt werd en BTC in de raket zat (FOMO), maar nu Henk en Ingrid lezen dat hij keihard keldert en landen de teugels aantrekken, gaan zij echt hun fiat er niet meer inpompen.
Jij had van mij eentje gehad gister of eergisteren dus ik weet niet of iemand die zelf via een invite is gekomen ook zelf dan alweer invite codes heeftquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Als die masaal kleine ordertjes gaan inleggen tegen lagere prijzen kan het hard met de koers naar beneden.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:29 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Alsof zij het verschil gaan maken met een jaarinkomen van zo'n $1700. Al zijn er wel heel veel van natuurlijk.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zie je PM, succesWaag het niet om nu te panicsellen he
https://www.tradingview.com/chart/?symbol=BITFINEX:BTCUSDquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Waar kijken jullie naar de chart van BTC?
Ja beter als er weer een paar whales instappen inplaats van h&i.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:33 schreef Typisch het volgende:
Heerlijk hoe users hier denken dat 'Henk en Ingrid' meer invloed op de markt hebben dan grote instanties en mensen met echt geld.
Zoveel mensen met "echt geld" zijn er nog niet in deze markt hoor. Is regulatie voor nodig om de echt grote fondsen te laten toetreden.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:33 schreef Typisch het volgende:
Heerlijk hoe users hier denken dat 'Henk en Ingrid' meer invloed op de markt hebben dan grote instanties en mensen met echt geld.
https://bitcoinwisdom.com/markets/bitstamp/btcusdquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Waar kijken jullie naar de chart van BTC?
Niet hier hoorquote:
Zat zelf ook aan eind feb te denken...rust weer wat terug..mensen krijgen dan toch weer zin om een "gokje" / investering te wagen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:36 schreef MaGNeT het volgende:
Als het verloop ongeveer zo is als vorig jaar dan zou er begin maart weer wat herstel moeten komen.
En anders wordt het een saaie lente.
Het is wel jammer dat Bitcoinwisdom al een tijd abandoned is (BTC-e en bevroren OKCoin en LTC/USD koersen staan nog steeds in de balk bovenaan). Tegenwoordig gebruik ik dus maar https://cryptowat.chquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:35 schreef Thieske het volgende:
[..]
https://bitcoinwisdom.com/markets/bitstamp/btcusd
De afgelopen 24 uur waren iig niet saaiquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:36 schreef MaGNeT het volgende:
Als het verloop ongeveer zo is als vorig jaar dan zou er begin maart weer wat herstel moeten komen.
En anders wordt het een saaie lente.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De afgelopen 24 uur waren iig niet saaiIk heb geen cent in crypto zitten en ik kon zo'n beetje niet ophouden met het te volgen
Mee doen is belevenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De afgelopen 24 uur waren iig niet saaiIk heb geen cent in crypto zitten en ik kon zo'n beetje niet ophouden met het te volgen
Ah ja, ik zal me toch niet vervelen. Verhuisdozen inpakken, behang afsteken, schilderen, verhuizen, etc.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:38 schreef descon het volgende:
[..]
Zat zelf ook aan eind feb te denken...rust weer wat terug..mensen krijgen dan toch weer zin om een "gokje" / investering te wagen.
En anders kan je altijd nog Pornhub Netflix gaan uitspelen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah ja, ik zal me toch niet vervelen. Verhuisdozen inpakken, behang afsteken, schilderen, verhuizen, etc.
Dat kan jij toch laten doen?!?!?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah ja, ik zal me toch niet vervelen. Verhuisdozen inpakken, behang afsteken, schilderen, verhuizen, etc.
Jij hebt ook wel op precies het juiste moment de boel verkocht he!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kom eind feb terug van vakantie...dus zou een mooie timing zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De Henk en Ingrid kennen Bitcoin net, die zitten er echt nog lang niet in. En het zal mij niet verbazen dat die er nooit echt instappen. Het (meeste) Wall Street geld zit er nog niet eens in.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:31 schreef chiren het volgende:
[..]
Dat niet, maar om de koers weer naar de 20k te krijgen moet er wel weer fiat ingepompt worden door de Henk en Ingrid die wél dit soort berichten lezen.
Dat deden ze ook, tot de 20k bereikt werd en BTC in de raket zat (FOMO), maar nu Henk en Ingrid lezen dat hij keihard keldert en landen de teugels aantrekken, gaan zij echt hun fiat er niet meer inpompen.
Alsof Wall Street zomaar hun kapitaal uit een prima renderende beurs gaat halen om het in een markt die in een dag 30% van de waarde verliest te stoppen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:41 schreef ITrade het volgende:
[..]
De Henk en Ingrid kennen Bitcoin net, die zitter er echt nog lang niet in. En het zal mij niet verbazen dat die er nooit echt instappen. Het (meeste) Wall Street geld zit er nog niet eens in.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het deel wat ik nodig had wel iddquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel op precies het juiste moment de boel verkocht he!
Ik voorzie een gouden toekomst als alles wat meer gereguleerd is wat exchanges etc betreft, en de aandelen beurs in elkaar zakt + rentestijgingen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:43 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Alsof Wall Street zomaar hun kapitaal uit een prima renderende beurs gaat halen om het in een markt die in een dag 30% van de waarde verliest te stoppen.
Institutioneel geld mag er gewoon niet in nu, niet gereguleerd en te volatiel.
Kijk naar de aanvragen van hedgefunds in Amerika die in Bitcoin willen. Dit is juist hun markt, ongereguleerd, vol met weak hands, toch enige onderliggende waarde. Deze funds willen er miljarden instoppen om deze markt te gaan maken.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:43 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Alsof Wall Street zomaar hun kapitaal uit een prima renderende beurs gaat halen om het in een markt die in een dag 30% van de waarde verliest te stoppen.
Man, ik kon dit eigenlijk al niet meer aanzien zonder er zelf in te zitten.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:40 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]![]()
Drop er dan gewoon een barkie in joh. Voor de leuk.
Barkie hier barkie daar.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man, ik kon dit eigenlijk al niet meer aanzien zonder er zelf in te zitten.
Als ikeen barkie kon missen deed ik wel mee.
"Weet je nog? Die magneetgast die met zijn weak hand op 20k uit stapte? LOL!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het deel wat ik nodig had wel idd
Maar ja, dat is achteraf altijd makkelijker vast te stellen.
Over een half jaar zeg je mss "te vroeg verkocht".
HHB?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:52 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga met greys maar uit ellende naar de hhb, onze laatste centen uitgeven aan survival kits als we nog op tijd zijn met btc uitcashen voordat hij 0usd staat
Haha toch wel?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als 7700 breekt vrij zeker, ik houd mn ogen dicht dit weekend
No worries, ik ben volwassen. Ik kijk wel naar het haar op m'n chest ipv dukaten.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:53 schreef BakkenKappen het volgende:
Maar geen geld erin stoppen wat je niet kan missen.
Grappig, ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:56 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Haha toch wel?
200EMA gingen we door, 200MA hield wel stand. Ik schep juist wel beetje vertrouwen uit het feit dat het op $8k werd opgepikt.
8K heeft sterke support , 61.8quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:56 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Haha toch wel?
200EMA gingen we door, 200MA hield wel stand. Ik schep juist wel beetje vertrouwen uit het feit dat het op $8k werd opgepikt.
Kunnen we aub niet net zo dom gaan lullen als die klaphark? Ja, nee, dankuquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
No worries, ik ben volwassen. Ik kijk wel naar het haar op m'n chest ipv dukaten.
*Bansheesmiley²
Deze markt is super makkelijk te manipuleren als je centen hebt en niet zo strak gereguleerd als wall street handel.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:43 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Denied.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kunnen we aub niet net zo dom gaan lullen als die klaphark? Ja, nee, danku
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:52 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga met greys maar uit ellende naar de hhb, onze laatste centen uitgeven aan survival kits als we nog op tijd zijn met btc uitcashen voordat hij 0usd staat
Beetje onzin in de sc moet kunnen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met een redelijk eenvoudige TA;quote:
Ahhhh, kzie het!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met een redelijk eenvoudige TA;
[ afbeelding ]
Geel is waar we heen gaan als 7700 gebroken wordt.
Net een portie verse ducaten op m'n romige dijen gelegdquote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
en als je dan naar links kijkt, zie je ook dat we van 78,6 nog een gap gefilled hebben, kleintje, maar fill is fill.quote:
Vochtige dukaten op mijn chest!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Net een portie verse ducaten op m'n romige dijen gelegd
Dat is echt genot inderdaadquote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:05 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik heb net maar eens de Binance desktop app gedownload voor mijn vijf jaar oude laptop die Chrome niet meer zo goed trekt als ik meerdere tabbladen open heb. Kan het iedereen aanraden te downloaden, loopt super smooth die Binance app.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Net een portie verse ducaten op een m'n romige dijen gelegd
Ok... got it. Nog 1 vraagje;quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
en als je dan naar links kijkt, zie je ook dat we van 78,6 nog een gap gefilled hebben, kleintje, maar fill is fill.
Als je m vanaf het begin start, helemaal links van de grafiek, zou dat ongeveer moeten kloppen ja.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:19 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ok... got it. Nog 1 vraagje;
Stel ik trek een (stijgende) lijn erdoor (Links naar rechts) , dan is die kans vrij aanwezig dat hij tot het geel blokje komt?
De 78.6 doel ik dan op.
Of wacht, dat ligt eraan vanaf waar ik die lijn begin -,-
Dat idd....quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je m vanaf het begin start, helemaal links van de grafiek, zou dat ongeveer moeten kloppen ja.
quote:Dringen bij pinmachine voor bitcoin
De opmars van de virtuele munt bitcoin ontgaat ook de middenstand niet. Twee belwinkeluitbaters in de Rotterdamse regio hebben recent een apparaat in hun zaak geplaatst waarmee iedereen digitale valuta kan kopen en verkopen. ,,Soms staat het hier rijen dik.''
Dénis van Vliet 17-08-17, 08:38
395
17
,,Dat is 'm dan'', zegt Omed Pashtoun van Zon Teleshop aan de Groene Hilledijk in Rotterdam-Feijenoord. Het apparaat heeft nog het meest weg van een treinkaartjesautomaat. Klanten kunnen via een aanraakscherm euro's omwisselen voor bitcoins en omgekeerd. ,,Laatst haalde iemand 20.000 euro van zijn bitcoinrekening. Het apparaat was meteen leeg.''
Welke 7700?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:15 schreef EggsTC het volgende:
Geel is waar we heen gaan als 7700 (61,8) gebroken wordt. Vandaar ook dat ik zeg 4,5k zodra breached.
RSI was ook erg laag toen Bitcoin onder $8k kwam of niet? Dus fib level .618 (die volgens mij als belangrijkst level gezien wordt?), de 200 MA én lage RSI waren ook wel de perfecte ingrediënten voor een pumpje.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met een redelijk eenvoudige TA;
[ afbeelding ]
Geel is waar we heen gaan als 7700 (61,8) gebroken wordt. Vandaar ook dat ik zeg 4,5k zodra breached.
Maar dan krijg je meer dit verhaal als je m vanaf later begint.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:23 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Dat idd....
Wel interessant... nu ben ik erg benieuwd wat die gaat doen.
Jij leert me echt veel nu weet je dat?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maar dan krijg je meer dit verhaal als je m vanaf later begint.
[ afbeelding ]
Daarom liggen supportlevels ook op 8K, de berg erop is hype.
Heel goed kerel, buy the dip! Goedkoper ga je ze nooit meer krijgenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er in Rotterdam een machine was waarmee je bitcoins kon kopen..
ik ga er gelijk in geloven joh
waarom heeft niemand mij hierover ingelicht![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ja en dat is dus waar fibonacci op gebaseerd is, dit soort shit, dus in principe heeft het (bijna) altijd gelijk. En dan niet "gelijk" als in stijgen of dalen, nee het kan allebei, maar 9 van de 10 keer bounced het op die levels. Leg een willekeurige grafiek er maar naast.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:26 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Jij leert me echt veel nu weet je dat?
Super bedankt, weet ik ook waar het "support" level vanaf komt.
regen, drupquote:
Wat zijn de spelregels om die lijn zo te trekken? Resistance en support mix, denk ik?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maar dan krijg je meer dit verhaal als je m vanaf later begint.
[ afbeelding ]
Daarom liggen supportlevels ook op 8K, de berg erop is hype.
I know, en er zijn geloof ik meer van die "grafiek" theorieën die gewoon heel erg vaak kloppen. Vandaar ik dit super interessant vind, gevoelsmatig dan een minder gok gevoel.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja en dat is dus waar fibonacci op gebaseerd is, dit soort shit, dus in principe heeft het (bijna) altijd gelijk. En dan niet "gelijk" als in stijgen of dalen, nee het kan allebei, maar 9 van de 10 keer bounced het op die levels. Leg een willekeurige grafiek er maar naast.
Welcome to the dark side, Klaas.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er in Rotterdam een machine was waarmee je bitcoins kon kopen..
ik ga er gelijk in geloven joh
waarom heeft niemand mij hierover ingelicht![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb nu ook maar voor het eerst BTC toegevoegd aan mijn structurele holdings, ik begin met 0.3 BTC.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:28 schreef Typisch het volgende:
Je ziet ook dat de market dominance van BTC weer gestaag een paar procentjes vooruit schuift bij een dip als dit.
Bitcoin = king.
Idd, we hebben allemaal dikke winst.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Jullie weten echt niet waar jullie het over hebben
jullie zijn hier al bijna 800 topics crypto aan het analiseren en jezelf waanzinnige winsten aan het roerekenen en ondertussen heeft niemand van jullie 0.0 winst
Er is maar 1 analyse mogelijk....
Moet ik die weer gaan herhalen......
+ trend, je raakt zo'n beetje alle vlakken van de stabiele graifekquote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:29 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Wat zijn de spelregels om die lijn zo te trekken? Resistance en support mix, denk ik?
Duurde bij mij even voordat ik dat ging doen, heeft mij veel BTC (en dus geld) gekost.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb nu ook maar voor het eerst BTC toegevoegd aan mijn structurele holdings, ik begin met 0.3 BTC.
Het is ook wel heel knap om, als je 'geïnvesteerd' hebt in crypto, op precies 0.0 winst uit te stappen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
jullie zijn hier al bijna 800 topics crypto aan het analiseren en jezelf waanzinnige winsten aan het roerekenen en ondertussen heeft niemand van jullie 0.0 winst
Wat?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
en ondertussen heeft niemand van jullie 0.0 winst
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:32 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Idd, we hebben allemaal dikke winst.
Jij niet, jij mist het bootje
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Het zegt zeker wat, maar het is short term vaak, graphs.. want je kan ook zomaar ineens outbreaks krijgen op bepaalde coins waardoor de trend ineens veranderd, en dan moet je binnen uren/dagen handelen.Graphs is meer voor daytrading, en teams onderzoeken meer long term.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:30 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
I know, en er zijn geloof ik meer van die "grafiek" theorieën die gewoon heel erg vaak kloppen. Vandaar ik dit super interessant vind, gevoelsmatig dan een minder gok gevoel.
Zocht eerst altijd team op, concept etc etc, maar graphs zeggen ook al stiekem erg veel. Dus wil het leren
Wat een bazenmove.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:16 schreef Mand het volgende:
+25K ripples op 56 cent. Bedankt angsthazen !
Doe nou niet alsof de echt grote spelers ook meer een ruk om crypto geven joh.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:06 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Deze markt is super makkelijk te manipuleren als je centen hebt en niet zo strak gereguleerd als wall street handel.
Daar waar geld te halen valt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |