Ah. Vreselijk zulke mensen. Daarom haat ik collega's.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:36 schreef YT123 het volgende:
Zit iemand op mijn werk die 'altijd al wist dat het een bubbel was' met een big smile naar de koers te kijken. Spreek hem over een paar maanden wel weer.
Graagquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:38 schreef Thieske het volgende:
Ik heb ook nog wat invites voor Bl3p. Dus als er interesse is....
Same herequote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:42 schreef Kyran het volgende:
Net die van Thieske gemist, dus nog steeds in de running als iemand anders ze heeft
Zo eentje die zelf ''veilig'' doet sparen, en niet beseft dat hij tot zijn 67e moet blijven werken.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:36 schreef YT123 het volgende:
Zit iemand op mijn werk die 'altijd al wist dat het een bubbel was' met een big smile naar de koers te kijken. Spreek hem over een paar maanden wel weer.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:50 schreef BadVlad het volgende:
Hmm. Ik had mijn invites moeten verkopen.
Ik zie nu dat het wel mogelijk is inderdaad. Een tijdje geleden accepteerde ze alleen een paspoort en een identiteitskaart.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rijbewijs accepteren ze toch gewoon?
Ik had al screenshots van m'n id beschikbaar, die dus maar gebruikt, maar anders had ik m'n rijbewijs genomen.
ik heb er al eentje hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:49 schreef Zith het volgende:
Hallo, mag jullie favorite mod ook een invite[ afbeelding ]
Alleen ze staan vast op één of andere wazige exchange toch?quote:
quote:kan mezelf wel voor me kop slaan.. toch panic sell gedaan haha... man man man... nu maar VEN in wat er nog over is 2,5k verlies verkocht.
Invites voor https://bl3p.eu/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |