Ah. Vreselijk zulke mensen. Daarom haat ik collega's.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:36 schreef YT123 het volgende:
Zit iemand op mijn werk die 'altijd al wist dat het een bubbel was' met een big smile naar de koers te kijken. Spreek hem over een paar maanden wel weer.
Graagquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:38 schreef Thieske het volgende:
Ik heb ook nog wat invites voor Bl3p. Dus als er interesse is....
Same herequote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:42 schreef Kyran het volgende:
Net die van Thieske gemist, dus nog steeds in de running als iemand anders ze heeft
Zo eentje die zelf ''veilig'' doet sparen, en niet beseft dat hij tot zijn 67e moet blijven werken.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:36 schreef YT123 het volgende:
Zit iemand op mijn werk die 'altijd al wist dat het een bubbel was' met een big smile naar de koers te kijken. Spreek hem over een paar maanden wel weer.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:50 schreef BadVlad het volgende:
Hmm. Ik had mijn invites moeten verkopen.
Ik zie nu dat het wel mogelijk is inderdaad. Een tijdje geleden accepteerde ze alleen een paspoort en een identiteitskaart.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rijbewijs accepteren ze toch gewoon?
Ik had al screenshots van m'n id beschikbaar, die dus maar gebruikt, maar anders had ik m'n rijbewijs genomen.
ik heb er al eentje hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:49 schreef Zith het volgende:
Hallo, mag jullie favorite mod ook een invite[ afbeelding ]
Alleen ze staan vast op één of andere wazige exchange toch?quote:
quote:kan mezelf wel voor me kop slaan.. toch panic sell gedaan haha... man man man... nu maar VEN in wat er nog over is 2,5k verlies verkocht.
Invites voor https://bl3p.eu/quote:
Want men wil er voor betalen denk je?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:50 schreef BadVlad het volgende:
Hmm. Ik had mijn invites moeten verkopen.
Aha, i seequote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Invites voor https://bl3p.eu/
Nederlandstalige en betrouwbare exchange.
Maargoed, geloof niet dat er op dit moment nog mensen aanwezig zijn die nog invites hebben om weg te geven.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:52 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Voorbeeldje panic sell @ tweakers
[..]
Als de storm is gaan liggen pik ik er wel wat op. Hopelijk onder de ICO prijs.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:54 schreef BadVlad het volgende:
Simdaq is trouwens ook uitgedeeld. Meteen een verkooporder geplaatst.
Als je er echt vanaf wilt, staat er alvast een buy order voor je klaar op 1k sat in BTC.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:54 schreef BadVlad het volgende:
Simdaq is trouwens ook uitgedeeld. Meteen een verkooporder geplaatst.
Bij een aantal users nog wel ja volgens mij. Maar withdrawals zijn wel weer geopend.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Alleen ze staan vast op één of andere wazige exchange toch?
En 8800.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:56 schreef crpytoshill het volgende:
bijna 8700 op bitstamp. nog maar -3%
Wat.een.mongoolquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:52 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Voorbeeldje panic sell @ tweakers
[..]
Ja maar moet verifiëren voor withdrawals. Daar heb ik niet zo'n zin in met zo'n scammy exchange.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:57 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Bij een aantal users nog wel ja volgens mij. Maar withdrawals zijn wel weer geopend.
Op het poppetje naast je gebruikersnaam klikken. Dan kom je op je account instellingen pagina, daar linksonderaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:00 schreef het_fokschaap het volgende:
waar vind ik die invites als ik een account heb bij bl3p ?
Ja dat is wel een nadeel. Maar anders kun je er niks meer mee...quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:58 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja maar moet verifiëren voor withdrawals. Daar heb ik niet zo'n zin in met zo'n scammy exchange.
gelukkig net een extra hypotheek afgesloten.quote:
Idem hier, 48k aan XRB en wacht nog steeds op verificatie.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Alleen ze staan vast op één of andere wazige exchange toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |