verpest t nou nietquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:25 schreef BadVlad het volgende:
[..]
True, maar nu zitten we in een bear market.
Hodl was het toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:27 schreef ToT het volgende:
Ja shit, net m'n VEN verkocht omdat ik dacht dat het weer af zou zakken!
Ah, lekker de markt timen als noob.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:27 schreef ToT het volgende:
Viel me ook behoorlijk tegen. Ze accepteren geen rijbewijs als identificatie en je moet tig documenten aanleveren om aan te tonen dat jij wel echt bent wie je zegt dat je bent.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:27 schreef ToT het volgende:
Ik BEN een n00b met crypto coins!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, lekker de markt timen als noob.
Genot
Recept voor succes.
Ik durf nog niet te geloven dat we er al zijn, ik draai mijn scherm ff 180 graden, dan valt het misschien mee als ik hem over een week weer omdraaiquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Over 30 dagen weer een ATH
Only in Crypto
Rijbewijs accepteren ze toch gewoon?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Viel me ook behoorlijk tegen. Ze accepteren geen rijbewijs als identificatie en je moet tig documenten aanleveren om aan te tonen dat jij wel echt bent wie je zegt dat je bent.
Dat is normaal, zo'n platform moet zich nu eenmaal aan KYC/AML regels houden. Het voordeel van Bl3p is nu juist dat ze rekening houden met de Nederlandse norm dat je bepaalde info mag blurren op je documenten (BSN bijvoorbeeld) en een watermerk mag toevoegen (bijv. "kopie paspoort voor Bl3p.eu 02-02-2018"). Bij buitenlandse exchanges wordt dat meestal afgekeurd.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Viel me ook behoorlijk tegen. Ze accepteren geen rijbewijs als identificatie en je moet tig documenten aanleveren om aan te tonen dat jij wel echt bent wie je zegt dat je bent.
De volgende ATH is de low van de volgende crash.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:31 schreef dimmak het volgende:
Bij de volgende ATH room ik wel wat fiat af. Om op deze momenten te kunnen anticiperen.
IK HAAT JULLIEquote:Bedankt voor het invullen van uw gegevens en het uploaden van de benodigde documenten. Houdt uw e-mail en/of account in de gaten - binnen 1 tot 2 werkdagen nemen we uw verificatie in behandeling.
Bij 20k ff een plaatje posten op zijn Twitterquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik heb een bl3p invitatiecode nodig
Jullie hebben DM. En mijn codes zijn nu op.quote:
Daarom zeg ik ook maar tegen niemand dat ik er mee bezig benquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:36 schreef YT123 het volgende:
Zit iemand op mijn werk die 'altijd al wist dat het een bubbel was' met een big smile naar de koers te kijken. Spreek hem over een paar maanden wel weer.
Graagquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:38 schreef Thieske het volgende:
Ik heb ook nog wat invite voor Bl3p. Dus als er interesse is....
Dat heb ik dus ook. Als je er over begint dan is het eerst dat je hoort dat je alles allang had moeten verkopen want bubbel.. Misschien wel bubbel maar als de bubbel leegloopt en daarna weer vol loopt hoor je mij niet klagenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook maar tegen niemand dat ik er mee bezig ben
Baasquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben DM. En mijn codes zijn nu op.
Thnxquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben DM. En mijn codes zijn nu op.
graag!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:38 schreef Thieske het volgende:
Ik heb ook nog wat invites voor Bl3p. Dus als er interesse is....
En ze zijn op.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:38 schreef Thieske het volgende:
Ik heb ook wel interesse als je nog een code hebtquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:38 schreef Thieske het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |