Even bij een kantoor langsgaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:20 schreef Nattekat het volgende:
ABN ligt er voor de verandering weer eens uit... tot zo ver al m'n ideeën.
Wel in het slowchat topic.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:19 schreef crpytoshill het volgende:
ben benieuwd hoe t topic bij Tweakers eruit ziet. ze mogen nix zeggen over moon en crash etc.
ow okequote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wel in het slowchat topic.
Afschrift van kabelaanbieder? Electriciteit? Je hebt toch altijd nog facturen digitaal? Ik lever altijd die van Ziggo in als ze zoiets vragen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn laatste afschrift is van 3 jaar geleden, vinden ze niet leuk.
Ik heb post van de zorgverzekering, maar dat mag vast weer niet.
Hoeft niet perse van de overheid te zijn. Ik heb een digitale factuur van Ziggo gestuurd, was ook akkoord. Het gaat om de adresverificatie.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Bewijs van vestiging...
HOE DE FUCK
Ik krijg geen post meer van de overheid, mot ik daar nou weer mee
Ik ben op werkquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:22 schreef BadVlad het volgende:
Zitten jullie nu echt non-stop naar de koers te kijken?![]()
Better kunnen jullie iets zinvols gaan doen, zoals een baan zoeken.
met crypto's verdien je meer geld hoor (in een bull markt)quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:22 schreef BadVlad het volgende:
Ik heb nog post naast m'n bureau staan... Still waiting for GPUquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoeft niet perse van de overheid te zijn. Ik heb een digitale factuur van Ziggo gestuurd, was ook akkoord. Het gaat om de adresverificatie.
In de slowchat (ja op Tweakers is er tegenwoordig ook een SC topicquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:19 schreef crpytoshill het volgende:
ben benieuwd hoe t topic bij Tweakers eruit ziet. ze mogen nix zeggen over moon en crash etc.
quote:Wat mag hier dan wel? Eigenlijk best veel. Bespreek de waan van de dag, plotselinge koersveranderingen, opmerkingen als "to the moon", en zelfs crypto-ongerelateerde zaken die je met me mede-crypto'ers wilt delen. Zolang je bovenstaande punten maar in ogenschouw neemt komt het vast goed.
Ik ben aan het werk.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:22 schreef BadVlad het volgende:
Wie heeft er tijd voor een baan in deze markt johquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:22 schreef BadVlad het volgende:
Het is wel verslavend..quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:22 schreef BadVlad het volgende:
True, maar nu zitten we in een bear market.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:23 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
met crypto's verdien je meer geld hoor (in een bull markt)
Mijn oorspronkelijke plan was om vandaag te werken. Dat ging echter niet door en nu moet ik m'n tijd vol makenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:22 schreef BadVlad het volgende:
HODL man. Meer hoef je niet te doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:25 schreef SpecialK het volgende:
Elke beslissing die ik maak lijkt de verkeerde te zijn dus ik ben er mee gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |