In een paar minuten +10%quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bijna terug naar de 8K in pakweg 1 minuut!!
Samequote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het meeste pijn doet het wanneer je de boot mist gek genoeg. Een verlies neem ik liever
Die heeft nog steeds een hele dikke winst.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn gedachten en medeleven gaan uit naar de man die alles verkocht en op bitcoin zette en mijn zijn kinderen op een vakantiepark wonen.²
Idem. Valt hier geen invite gevraagd topic van te maken binnen Btc op Fok? Of mag dat niet? Soort specifieke FHFquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Ik houd me ook aanbevolen
die kocht op 4500, dus zal het prima vinden voorlopig.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn gedachten en medeleven gaan uit naar de man die alles verkocht en op bitcoin zette en mijn zijn kinderen op een vakantiepark wonen.²
Dat kan, in een uptrend. Maar er zijn niet zo erg veel shorters in deze markt.quote:
Euro'squote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:57 schreef Rossdale het volgende:
Dikke bounce op 6kSchiet ineens terug naar 6450
Wie weet.. Ik miste eigenlijk het paniek-moment. En het is nog te vroeg om van een uptrend te spreken. Dus nog even rustig afwachten...quote:
Snel, laten we met deze bodemprijzen verkopen!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:01 schreef DSVM het volgende:
Die wat het afgelopen half uur in paniek verkochten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |