Deze markt is super makkelijk te manipuleren als je centen hebt en niet zo strak gereguleerd als wall street handel.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:43 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Alsof Wall Street zomaar hun kapitaal uit een prima renderende beurs gaat halen om het in een markt die in een dag 30% van de waarde verliest te stoppen.
Institutioneel geld mag er gewoon niet in nu, niet gereguleerd en te volatiel.
Denied.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kunnen we aub niet net zo dom gaan lullen als die klaphark? Ja, nee, danku
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:52 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga met greys maar uit ellende naar de hhb, onze laatste centen uitgeven aan survival kits als we nog op tijd zijn met btc uitcashen voordat hij 0usd staat
Beetje onzin in de sc moet kunnen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met een redelijk eenvoudige TA;quote:
Ahhhh, kzie het!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met een redelijk eenvoudige TA;
[ afbeelding ]
Geel is waar we heen gaan als 7700 gebroken wordt.
Net een portie verse ducaten op m'n romige dijen gelegdquote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
en als je dan naar links kijkt, zie je ook dat we van 78,6 nog een gap gefilled hebben, kleintje, maar fill is fill.quote:
Vochtige dukaten op mijn chest!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Net een portie verse ducaten op m'n romige dijen gelegd
Dat is echt genot inderdaadquote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:05 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik heb net maar eens de Binance desktop app gedownload voor mijn vijf jaar oude laptop die Chrome niet meer zo goed trekt als ik meerdere tabbladen open heb. Kan het iedereen aanraden te downloaden, loopt super smooth die Binance app.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Net een portie verse ducaten op een m'n romige dijen gelegd
Ok... got it. Nog 1 vraagje;quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
en als je dan naar links kijkt, zie je ook dat we van 78,6 nog een gap gefilled hebben, kleintje, maar fill is fill.
Als je m vanaf het begin start, helemaal links van de grafiek, zou dat ongeveer moeten kloppen ja.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:19 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ok... got it. Nog 1 vraagje;
Stel ik trek een (stijgende) lijn erdoor (Links naar rechts) , dan is die kans vrij aanwezig dat hij tot het geel blokje komt?
De 78.6 doel ik dan op.
Of wacht, dat ligt eraan vanaf waar ik die lijn begin -,-
Dat idd....quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je m vanaf het begin start, helemaal links van de grafiek, zou dat ongeveer moeten kloppen ja.
quote:Dringen bij pinmachine voor bitcoin
De opmars van de virtuele munt bitcoin ontgaat ook de middenstand niet. Twee belwinkeluitbaters in de Rotterdamse regio hebben recent een apparaat in hun zaak geplaatst waarmee iedereen digitale valuta kan kopen en verkopen. ,,Soms staat het hier rijen dik.''
Dénis van Vliet 17-08-17, 08:38
395
17
,,Dat is 'm dan'', zegt Omed Pashtoun van Zon Teleshop aan de Groene Hilledijk in Rotterdam-Feijenoord. Het apparaat heeft nog het meest weg van een treinkaartjesautomaat. Klanten kunnen via een aanraakscherm euro's omwisselen voor bitcoins en omgekeerd. ,,Laatst haalde iemand 20.000 euro van zijn bitcoinrekening. Het apparaat was meteen leeg.''
Welke 7700?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:15 schreef EggsTC het volgende:
Geel is waar we heen gaan als 7700 (61,8) gebroken wordt. Vandaar ook dat ik zeg 4,5k zodra breached.
RSI was ook erg laag toen Bitcoin onder $8k kwam of niet? Dus fib level .618 (die volgens mij als belangrijkst level gezien wordt?), de 200 MA én lage RSI waren ook wel de perfecte ingrediënten voor een pumpje.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met een redelijk eenvoudige TA;
[ afbeelding ]
Geel is waar we heen gaan als 7700 (61,8) gebroken wordt. Vandaar ook dat ik zeg 4,5k zodra breached.
Maar dan krijg je meer dit verhaal als je m vanaf later begint.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:23 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Dat idd....
Wel interessant... nu ben ik erg benieuwd wat die gaat doen.
Jij leert me echt veel nu weet je dat?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maar dan krijg je meer dit verhaal als je m vanaf later begint.
[ afbeelding ]
Daarom liggen supportlevels ook op 8K, de berg erop is hype.
Heel goed kerel, buy the dip! Goedkoper ga je ze nooit meer krijgenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er in Rotterdam een machine was waarmee je bitcoins kon kopen..
ik ga er gelijk in geloven joh
waarom heeft niemand mij hierover ingelicht![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ja en dat is dus waar fibonacci op gebaseerd is, dit soort shit, dus in principe heeft het (bijna) altijd gelijk. En dan niet "gelijk" als in stijgen of dalen, nee het kan allebei, maar 9 van de 10 keer bounced het op die levels. Leg een willekeurige grafiek er maar naast.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:26 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Jij leert me echt veel nu weet je dat?
Super bedankt, weet ik ook waar het "support" level vanaf komt.
regen, drupquote:
Wat zijn de spelregels om die lijn zo te trekken? Resistance en support mix, denk ik?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maar dan krijg je meer dit verhaal als je m vanaf later begint.
[ afbeelding ]
Daarom liggen supportlevels ook op 8K, de berg erop is hype.
I know, en er zijn geloof ik meer van die "grafiek" theorieën die gewoon heel erg vaak kloppen. Vandaar ik dit super interessant vind, gevoelsmatig dan een minder gok gevoel.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja en dat is dus waar fibonacci op gebaseerd is, dit soort shit, dus in principe heeft het (bijna) altijd gelijk. En dan niet "gelijk" als in stijgen of dalen, nee het kan allebei, maar 9 van de 10 keer bounced het op die levels. Leg een willekeurige grafiek er maar naast.
Welcome to the dark side, Klaas.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er in Rotterdam een machine was waarmee je bitcoins kon kopen..
ik ga er gelijk in geloven joh
waarom heeft niemand mij hierover ingelicht![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb nu ook maar voor het eerst BTC toegevoegd aan mijn structurele holdings, ik begin met 0.3 BTC.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:28 schreef Typisch het volgende:
Je ziet ook dat de market dominance van BTC weer gestaag een paar procentjes vooruit schuift bij een dip als dit.
Bitcoin = king.
Idd, we hebben allemaal dikke winst.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Jullie weten echt niet waar jullie het over hebben
jullie zijn hier al bijna 800 topics crypto aan het analiseren en jezelf waanzinnige winsten aan het roerekenen en ondertussen heeft niemand van jullie 0.0 winst
Er is maar 1 analyse mogelijk....
Moet ik die weer gaan herhalen......
+ trend, je raakt zo'n beetje alle vlakken van de stabiele graifekquote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:29 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Wat zijn de spelregels om die lijn zo te trekken? Resistance en support mix, denk ik?
Duurde bij mij even voordat ik dat ging doen, heeft mij veel BTC (en dus geld) gekost.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb nu ook maar voor het eerst BTC toegevoegd aan mijn structurele holdings, ik begin met 0.3 BTC.
Het is ook wel heel knap om, als je 'geïnvesteerd' hebt in crypto, op precies 0.0 winst uit te stappen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
jullie zijn hier al bijna 800 topics crypto aan het analiseren en jezelf waanzinnige winsten aan het roerekenen en ondertussen heeft niemand van jullie 0.0 winst
Wat?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
en ondertussen heeft niemand van jullie 0.0 winst
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:32 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Idd, we hebben allemaal dikke winst.
Jij niet, jij mist het bootje
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Het zegt zeker wat, maar het is short term vaak, graphs.. want je kan ook zomaar ineens outbreaks krijgen op bepaalde coins waardoor de trend ineens veranderd, en dan moet je binnen uren/dagen handelen.Graphs is meer voor daytrading, en teams onderzoeken meer long term.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:30 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
I know, en er zijn geloof ik meer van die "grafiek" theorieën die gewoon heel erg vaak kloppen. Vandaar ik dit super interessant vind, gevoelsmatig dan een minder gok gevoel.
Zocht eerst altijd team op, concept etc etc, maar graphs zeggen ook al stiekem erg veel. Dus wil het leren
Wat een bazenmove.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:16 schreef Mand het volgende:
+25K ripples op 56 cent. Bedankt angsthazen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |