Jij hebt ook wel op precies het juiste moment de boel verkocht he!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah ja, ik zal me toch niet vervelen. Verhuisdozen inpakken, behang afsteken, schilderen, verhuizen, etc.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah ja, ik zal me toch niet vervelen. Verhuisdozen inpakken, behang afsteken, schilderen, verhuizen, etc.
Kom eind feb terug van vakantie...dus zou een mooie timing zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De Henk en Ingrid kennen Bitcoin net, die zitten er echt nog lang niet in. En het zal mij niet verbazen dat die er nooit echt instappen. Het (meeste) Wall Street geld zit er nog niet eens in.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:31 schreef chiren het volgende:
[..]
Dat niet, maar om de koers weer naar de 20k te krijgen moet er wel weer fiat ingepompt worden door de Henk en Ingrid die wél dit soort berichten lezen.
Dat deden ze ook, tot de 20k bereikt werd en BTC in de raket zat (FOMO), maar nu Henk en Ingrid lezen dat hij keihard keldert en landen de teugels aantrekken, gaan zij echt hun fiat er niet meer inpompen.
Alsof Wall Street zomaar hun kapitaal uit een prima renderende beurs gaat halen om het in een markt die in een dag 30% van de waarde verliest te stoppen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:41 schreef ITrade het volgende:
[..]
De Henk en Ingrid kennen Bitcoin net, die zitter er echt nog lang niet in. En het zal mij niet verbazen dat die er nooit echt instappen. Het (meeste) Wall Street geld zit er nog niet eens in.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het deel wat ik nodig had wel iddquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel op precies het juiste moment de boel verkocht he!
Ik voorzie een gouden toekomst als alles wat meer gereguleerd is wat exchanges etc betreft, en de aandelen beurs in elkaar zakt + rentestijgingen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:43 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Alsof Wall Street zomaar hun kapitaal uit een prima renderende beurs gaat halen om het in een markt die in een dag 30% van de waarde verliest te stoppen.
Institutioneel geld mag er gewoon niet in nu, niet gereguleerd en te volatiel.
Kijk naar de aanvragen van hedgefunds in Amerika die in Bitcoin willen. Dit is juist hun markt, ongereguleerd, vol met weak hands, toch enige onderliggende waarde. Deze funds willen er miljarden instoppen om deze markt te gaan maken.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:43 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Alsof Wall Street zomaar hun kapitaal uit een prima renderende beurs gaat halen om het in een markt die in een dag 30% van de waarde verliest te stoppen.
Institutioneel geld mag er gewoon niet in nu, niet gereguleerd en te volatiel.
Man, ik kon dit eigenlijk al niet meer aanzien zonder er zelf in te zitten.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:40 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]![]()
Drop er dan gewoon een barkie in joh. Voor de leuk.
Barkie hier barkie daar.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man, ik kon dit eigenlijk al niet meer aanzien zonder er zelf in te zitten.
Als ikeen barkie kon missen deed ik wel mee.
"Weet je nog? Die magneetgast die met zijn weak hand op 20k uit stapte? LOL!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het deel wat ik nodig had wel idd
Maar ja, dat is achteraf altijd makkelijker vast te stellen.
Over een half jaar zeg je mss "te vroeg verkocht".
HHB?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:52 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga met greys maar uit ellende naar de hhb, onze laatste centen uitgeven aan survival kits als we nog op tijd zijn met btc uitcashen voordat hij 0usd staat
Haha toch wel?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als 7700 breekt vrij zeker, ik houd mn ogen dicht dit weekend
No worries, ik ben volwassen. Ik kijk wel naar het haar op m'n chest ipv dukaten.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:53 schreef BakkenKappen het volgende:
Maar geen geld erin stoppen wat je niet kan missen.
Grappig, ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:56 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Haha toch wel?
200EMA gingen we door, 200MA hield wel stand. Ik schep juist wel beetje vertrouwen uit het feit dat het op $8k werd opgepikt.
8K heeft sterke support , 61.8quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:56 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Haha toch wel?
200EMA gingen we door, 200MA hield wel stand. Ik schep juist wel beetje vertrouwen uit het feit dat het op $8k werd opgepikt.
Kunnen we aub niet net zo dom gaan lullen als die klaphark? Ja, nee, dankuquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
No worries, ik ben volwassen. Ik kijk wel naar het haar op m'n chest ipv dukaten.
*Bansheesmiley²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |