Over 3 maand kun je lambo's uitzieken.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:02 schreef TourOfData het volgende:
https://bitcoinwisdom.com/markets/bitstamp/btcusd
Mooie lancering zo.
25 BTC op Kraken gekocht, voor 6050 euro per stuk.
Als je echt wil kopen is het zeker niet te laat. Het is nog 50% onder de top!!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:03 schreef dimmak het volgende:
Net te laat met kopen.Misschien vanaf dinsdag weer een kans.
25BTC?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:02 schreef TourOfData het volgende:
https://bitcoinwisdom.com/markets/bitstamp/btcusd
Mooie lancering zo.
25 BTC op Kraken gekocht, voor 6050 euro per stuk.
Over 3 maanden pas? Tegenwoordig alquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:04 schreef DSVM het volgende:
[..]
Over 3 maand kun je lambo's uitzieken.
Gaat mij nu ff te snel omhoog. Ik wilde even euro's flippen met BTC.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je echt wil kopen is het zeker niet te laat. Het is nog 50% onder de top!!
Baasquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:04 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Over 3 maanden pas? Tegenwoordig al.
Ik was een early adopter in 2012, dat maakt het ook anders. Heb een klein deel uitgecheckt op 15k.
Wat is dinsdag.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:03 schreef dimmak het volgende:
Net te laat met kopen.Misschien vanaf dinsdag weer een kans.
Ja. Rustig herstel.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:05 schreef Kyran het volgende:
Ik zou nu willen dat het gewoon stabiel en rustig omhoog gaat. Liever niet dikke bounce naar 10k, want dan zie ik het wel weer terugknallen naar 7.5k.
Tegen bots kun je niet handelen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:07 schreef Pharmacist het volgende:
Damn, die reversal is echt gestoord. Die markt wordt echt dik geplayed. Zag net op ~$8300 ofzo buy orders van 95BTC and ~80BTC, terwijl je minuten geleden nog voor $7600 kon kopen. Als je in BTC bent kan je volgens mij alleen maar HODLen omdat je het nooit gaat winnen tegen de sharks.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:04 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Over 3 maanden pas? Tegenwoordig al.
Ik was een early adopter in 2012, dat maakt het ook anders. Heb een klein deel uitgecheckt op 15k.
en veel huilende weak handsquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:10 schreef ITrade het volgende:
Ripple al +35% sinds low.
Vandaag zijn er mensen rijk geworden![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Bitcoin is zo instabiel als de pest. Misschien toch de markt zo ver krijgen om XRP als hoofd-dukaat in te zetten.²
Mja, het is maar net wat je van de toekomst verwacht.. Als die opeens vertrekt is er een grote kans dat je nooit meer zo goedkoop kan instappen, wanneer die door zakt is de kans groot dat ie weer terug komt op die prijs.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hm ja, maar stel je moet kiezen tussen 2 soorten spijt:
1) het gaat straks weer omhoog en je bent nu weggelopen met een klein beetje winst, break-even of een klein verlies. Je hebt dus spijt dat je niet meer winst hebt gemaakt.
2) het zakt door en gaat voorlopig niet meer omhoog en je maakt dik verlies.
Die 2e spijt is 'zwaarder' in de ogen van veel mensen (geen bronnen, maar ben er zeker van dat het zo is)
Winst mislopen is altijd minder erg dan verlies leiden.
Daarom moet je ook alleen maar inleggen wat je 100% kan missen. Dan kan je gewoon lekker lachen en als het over 3 jaar weer omhoog gaat is dat mooi meegenomen.
Dat zei ik in 2013 ookquote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lekker hoor
Wie weet zijn wij allemaal nog early adopters. Al denk ik niet dat er ooit nog een rush zoals eind 2017 komt, maar dat is puur op gevoel gebaseerd.
Manipulatie van de big boys maat. HODL!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:11 schreef pnxsinned het volgende:
Haahahah
Wtf is er nu aan de hand.
Alles vliegt omhoog
Super veel mensen uitgestapt daar. Hodl echt waar, je kan het niet vaak genoeg zeggen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 14:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
effe kijkje nemen op het Tweakers forum zo
Dan hoop ik dat ik net zo fout zit als dat jij zat toenquote:
Recht omlaag nu weer.quote:
Toch even het verlies goed makenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet op hele korte termijn, maar als BTC straks weer even een flinke stijging laat zien moet je power of FOMO niet onderschatten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |