abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176891717

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_176891735
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:55 schreef MisChrartin het volgende:
ja ik snap dat mensen niet graag willen horen dat BTC naar 0 gaat. Maar dat gaat gebeuren. Blockchain technologie is veelbelovend, maar de BTC is te beperkt qua mogelijkheden om echt waardevast te zijn/blijven.
Waar denk jij dat de waarde van btc vandaan komt?
  donderdag 1 februari 2018 @ 20:57:16 #3
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176891736
quote:
ja ik snap dat mensen niet graag willen horen dat BTC naar 0 gaat. Maar dat gaat gebeuren. Blockchain technologie is veelbelovend, maar de BTC is te beperkt qua mogelijkheden om echt waardevast te zijn/blijven.
Naar 0 :')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176891747
Hebben we de duikpakken al aan?
pi_176891764
Een systeem om waarde over te dragen heeft wel waarde.
  donderdag 1 februari 2018 @ 20:58:22 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176891776
quote:
We hebben haar gevonden!
The End Times are wild
  donderdag 1 februari 2018 @ 20:58:45 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176891793
ETH blijft houden op de 780-790 denk ik. Dan lekker iedereen naar bed, snaveltjes toe, kappen met dat panicsellen en morgen weer normaal doen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_176891799
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:58 schreef BakkenKappen het volgende:
Een systeem om waarde over te dragen heeft wel waarde.
Waar je alleen een internetverbinding voor nodig hebt ook nog eens. Geen toestemming van een of andere instantie.

BitcoinGOD _O_
pi_176891806
Als iedereen gewoon nu hold en inkoopt, dan stappen henk en ingrid in op 40k ,en dan weer verkopen. En dan zit henk en ingrid met de gebakken peren.
pi_176891817
quote:
6s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:58 schreef SpecialK het volgende:
ETH blijft houden op de 780-790 denk ik. Dan lekker iedereen naar bed, snaveltjes toe, kappen met dat panicsellen en morgen weer normaal doen.
"Normaal doen" is minstens 100% per dag eisen van mijn coins ! :7

Maar ja er is niet echt een 'normaal' in een markt die in december nog zo explodeerde.
pi_176891827
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:57 schreef Apekoek het volgende:
Hebben we de duikpakken al aan?
helemaal mee naar beneden
met die dukaten op mijn chest!

donderdag 1 februari 2018 @ 20:59:52 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176891829
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:59 schreef DSVM het volgende:
Als iedereen gewoon nu hold en inkoopt, dan stappen henk en ingrid in op 40k ,en dan weer verkopen. En dan zit henk en ingrid met de gebakken peren.
Wat nou als jij het idee van "Henk en Ingrid" was voor de traders van 6 maanden geleden.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_176891841
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waar je alleen een internetverbinding voor nodig hebt ook nog eens. Geen toestemming van een of andere instantie.

BitcoinGOD _O_
Nou ja, met alleen een internetverbinding kom ik er niet hoor. Ik heb ook hardware nodig om een wallet oid te openen. Ik kan moeilijk de internet kabel aanraken en mijn BTC verplaatsen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 februari 2018 @ 21:00:21 #14
163650 Greys
pi_176891848
quote:
Misschien moet je je glazen bol even vertellen over oa Lightning Network en daarna even opnieuw ijken. Geen dank. *;
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176891851
quote:
6s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat nou als jij het idee van "Henk en Ingrid" was voor de traders van 6 maanden geleden.
Ik ben een halve Henk en Ingrid, ik ben op 12k ingestapt.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 februari 2018 @ 21:00:50 #16
163650 Greys
pi_176891856
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

helemaal mee naar beneden
met die dukaten op mijn chest!

[ afbeelding ]
Dat talkpoeder spoelt zo wel allemaal van je bips.

:{2
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176891862
quote:

[..]

:D >:)
pi_176891865
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:00 schreef DSVM het volgende:

[..]

Ik ben een halve Henk en Ingrid, ik ben op 12k ingestapt.
Hegrid?
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:01:20 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176891872
quote:

[..]

Daar dacht ik ook al aan
The End Times are wild
pi_176891874
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:00 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Nou ja, met alleen een internetverbinding kom ik er niet hoor. Ik heb ook hardware nodig om een wallet oid te openen. Ik kan moeilijk de internet kabel aanraken en mijn BTC verplaatsen.
je hebt gelijk
een smartphone van 20 euro en internet verbinding
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:01:51 #21
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_176891891
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

je hebt gelijk
een smartphone van 20 euro en internet verbinding
En heel veel geduld.
pi_176891911
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:01 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

En heel veel geduld.
:?
pi_176891947
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:57 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Waar denk jij dat de waarde van btc vandaan komt?
Op dit moment dat de vraag naar BTC groter is (geweest) dan het aanbod. Vraag en aanbodverschil is het enige wat de BTC waarde geeft. Stel je koopt nu een BTC, dan is de rij 'wachtenden' achter je die ook een BTC willen kopen prijsopdrijvend. Dat zag je eind 2017 sterk gebeuren. Maar, wat gebeurt er als het aantal mensen die jouw BTC wil kopen niet meer groter is dan jij, maar kleiner dan 1. Bijvoorbeeld factor 0.9. Dan zakt de BTC ineens in.
En dat is nu aan het gebeuren. Degene die het langst HODL is alles kwijt.

Daarnaast heeft de BTC een paar fundamentele problemen. Het aantal transacties en snelheid is te beperkt. Het is niet schaalbaar. Daarnaast kost het hele systeem teveel energie waardoor een transactie relatief duur is. Kortom BTC wordt em niet.
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:04:02 #24
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_176891961
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Transactietijd die uren kan duren.
pi_176891982
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:03 schreef MisChrartin het volgende:
Vraag en aanbodverschil is het enige wat de BTC waarde geeft.
Dit gaat voor elk asset op.

Ik vind BTC ook een shitcoin, maar zeggen dat het naar 0 gaat is overdreven.
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:04:51 #26
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176891991
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

We hebben haar gevonden!
[ afbeelding ]
koekoek! 8)7 :') wat een vrouw
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176891997
Niks aan de hand, ik heb gekocht voor de lange termijn.

pi_176892024
quote:

[..]

Op dit moment dat de vraag naar BTC groter is (geweest) dan het aanbod. Vraag en aanbodverschil is het enige wat de BTC waarde geeft. Stel je koopt nu een BTC, dan is de rij 'wachtenden' achter je die ook een BTC willen kopen prijsopdrijvend. Dat zag je eind 2017 sterk gebeuren. Maar, wat gebeurt er als het aantal mensen die jouw BTC wil kopen niet meer groter is dan jij, maar kleiner dan 1. Bijvoorbeeld factor 0.9. Dan zakt de BTC ineens in.

Daarnaast heeft de BTC een paar fundamentele problemen. Het aantal transacties en snelheid is te beperkt. Het is niet schaalbaar. Daarnaast kost het hele systeem teveel energie waardoor een transactie relatief duur is. Kortom BTC wordt em niet.
Bitcoin heeft waarde vanwege vraag en aanbod? Alleen dat? Verder niks?
pi_176892039
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:06 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Wat geeft het volgens jou dan waarde?
pi_176892047
Topics gaan bijna net zo hard als de prijs van btc naar beneden gaat. :+
Koning.
pi_176892050
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:06 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

het is wat de gek ervoor geeft. Kan overmorgen net zo goed 10 zijn
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:07:24 #32
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176892053
Waarom praten al die experts hier alleen maar over bitcoin?
pi_176892077
Als BTC een bedrijf was zou de merknaam al wel voor een groot bedrag op de balans staan.
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:08:55 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176892093
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:04 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dit gaat voor elk asset op.

Ik vind BTC ook een shitcoin, maar zeggen dat het naar 0 gaat is overdreven.
Nee. Daar ben ik het niet mee eens. De marktwaarde is uiteraard vraag en aanbod, maar voor veel assets valt wel degelijk een fundamentele waarde te berekenen. Dat gebeurt ook voortdurend, vandaar dat analisten bijvoorbeeld een aandeel 'ondergewaardeerd' noemen. Uiteraard is dit ook maar een mening, maar ik kan onder de huidige omstandigheden wel zeggen dat een prijs lager dan 15 euro voor Shell goedkoop is en een prijs boven de 30 euro duur.
Dat kan ik voor een bitcoin of goud niet zeggen.
The End Times are wild
pi_176892098
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:07 schreef SugeLucky het volgende:
de alts volgen btc meestal, dus als btc crashed dan crashed alles
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176892123
quote:
Btc=king.
Koning.
pi_176892137
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:09 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

de alts volgen btc meestal, dus als btc crashed dan crashed alles
nu nog even wel....
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:10 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Btc=king.
ook niet lang meer als het zo doorgaat :D
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:11:23 #38
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176892154
Phoe ik had even 2 weken niet gekeken op mijn account en de koers. Maar dat is even schrikken zeg!! In december begonnen en inmiddels 3k in de min. Maar ik blijf sowieso hodl en ga zeker niet verkopen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_176892165
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee. Daar ben ik het niet mee eens. De marktwaarde is uiteraard vraag en aanbod, maar voor veel assets valt wel degelijk een fundamentele waarde te berekenen. Dat gebeurt ook voortdurend, vandaar dat analisten bijvoorbeeld een aandeel 'ondergewaardeerd' noemen. Uiteraard is dit ook maar een mening, maar ik kan onder de huidige omstandigheden wel zeggen dat een prijs lager dan 15 euro voor Shell goedkoop is en een prijs boven de 30 euro duur.
Dat kan ik voor een bitcoin of goud niet zeggen.
Maar waar is die fundamentele waarde dan op gebaseerd? Uiteraard zijn er zeer betrouwbare analyses en ranges maar uiteindelijk komt het toch neer op vraag en aanbod.
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:12:45 #40
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176892205
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:11 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Maar waar is die fundamentele waarde dan op gebaseerd? Uiteraard zijn er zeer betrouwbare analyses en ranges maar uiteindelijk komt het toch neer op vraag en aanbod.
Die fundamentele waarde is bijvoorbeeld gebaseerd op de solvabiliteit van het bedrijf, de winstgevendheid, de verwachtingen voor de sector, de algemene prijs van vergelijkbare bedrijven, de rentestand, de balans et cetera.
De prijs is gewoon de marktprijs is vraag en aanbod.
The End Times are wild
pi_176892233
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:10 schreef Predator38 het volgende:

[..]

nu nog even wel....

dat is al zo lang er alts bestaan.
pi_176892234
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:11 schreef satecl het volgende:
Phoe ik had even 2 weken niet gekeken op mijn account en de koers. Maar dat is even schrikken zeg!! In december begonnen en inmiddels 3k in de min. Maar ik blijf sowieso hodl en ga zeker niet verkopen.
pi_176892244
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die fundamentele waarde is bijvoorbeeld gebaseerd op de solvabiliteit van het bedrijf, de winstgevendheid, de verwachtingen voor de sector, de algemene prijs van vergelijkbare bedrijven, de rentestand, de balans et cetera.
De prijs is gewoon de marktprijs is vraag en aanbod.
Dat zijn allemaal parameters die bepaald worden door vraag en aanbod.
pi_176892247
8550 bitstamp, gaat hard nu
pi_176892250
quote:
Oh ik wil ook wel wat over Ethereum zeggen hoor.

Die gaat ook crashen. De enige reden is dat Ethereum niet gelimiteerd is in aantal. Je zult dus een constante vraag naar Ethereum moeten creëren alleen al om het waardevast te maken. Zakt de vraag naar Ethereum en zelfs als iedereen zal HODLEN dan nog zakt de waarde naar 0 door inflatie.
pi_176892264
Ik merk dat ETH veel stabieler blijft en dat zou de redding kunnen zijn van de altcoins
Vakman pur sang
pi_176892269
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:11 schreef satecl het volgende:
Met een flink bedrag begonnen.
Koning.
pi_176892271
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:13 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Oh ik wil ook wel wat over Ethereum zeggen hoor.

Die gaat ook crashen. De enige reden is dat Ethereum niet gelimiteerd is in aantal. Je zult dus een constante vraag naar Ethereum moeten creëren alleen al om het waardevast te maken. Zakt de vraag naar Ethereum en zelfs als iedereen zal HODLEN dan nog zakt de waarde naar 0 door inflatie.
Helaas heeft u het fout
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:14:31 #49
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176892273
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:13 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal parameters die bepaald worden door vraag en aanbod.
Nee. Dat zijn gewoon vrij objectieve cijfers. Muv de prijzen van vergelijkbare bedrijven.
The End Times are wild
pi_176892294
ik had nog een trendlijn gevonden maar die is ook gebroken. ik heb er geen vertrouwen meer in.
pi_176892296
verkeerd gequote
pi_176892312
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee. Dat zijn gewoon vrij objectieve cijfers. Muv de prijzen van vergelijkbare bedrijven.
Laten we ze even aflopen dan: solvabiliteit, wat de gek voor de assets geeft (bijvoorbeeld het pand), voor de schulden (een obligatie). De winstgevendheid gaat over de vraag en aanbod van het product. De verwachting voor de sector geldt hetzelfde voor. De algemene prijs van vergelijkbare bedrijven zal ook daarmee samenhangen. De rentestand gaat om vraag en aanbod van kapitaal. De balans, zie het eerste voorbeeld.
pi_176892313
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:06 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Wat geeft het volgens jou dan waarde?
Geen autoriteit die de macht heeft, 100% open, het meest veilige systeem ooit om een waardetransactie mee te doen (de blockchain van bitcoin is de meest geteste blockchain ooit en altijd)
pi_176892319
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:14 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Helaas heeft u het fout
want? ik ben benieuwd naar je mening!
Ik ben geen cryptokenner maar denk gewoon vanuit vraag en aanbod en wat voor gevolgen dat heeft.
pi_176892329
Mijn partner zou nu zeggen ''daar hadden we mooi voor op vakantie kunnen gaan''. Als ze zou weten hoeveel ik erin zou hebben gestopt :') (eigen geld offcourse)
pi_176892338
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:17 schreef DSVM het volgende:
Mijn partner zou nu zeggen ''daar hadden we mooi voor op vakantie kunnen gaan''. Als ze zou weten hoeveel ik erin zou hebben gestopt :') (eigen geld offcourse)
en als het over 1 of 2 jaar 400% omhoog is ?!?!?!?1
tja
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:18:20 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176892342
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:16 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Laten we ze even aflopen dan: solvabiliteit, wat de gek voor de assets geeft (bijvoorbeeld het pand), voor de schulden (een obligatie). De winstgevendheid gaat over de vraag en aanbod van het product. De verwachting voor de sector geldt hetzelfde voor. De algemene prijs van vergelijkbare bedrijven zal ook daarmee samenhangen. De rentestand gaat om vraag en aanbod van kapitaal. De balans, zie het eerste voorbeeld.
Je hebt er wel wat verstand van zo te lezen. Dan weet je dat die cijfers (alhoewel altijd subjectief) door een externe partij worden gecontroleerd. De winst is gewoon de winst. Uiteindelijk is zo goed als alles in de economie natuurlijk vraag en aanbod, maar dat neemt niet weg dat de prijs van een aandeel beter te waarderen valt dan de prijs van een bitcoin. Jij weet dat ook
The End Times are wild
pi_176892368
LTC $130 _O-
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:19:11 #59
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176892369
Het gaat maar door op GDAX. Zonder pardon.
The End Times are wild
pi_176892391
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je hebt er wel wat verstand van zo te lezen. Dan weet je dat die cijfers (alhoewel altijd subjectief) door een externe partij worden gecontroleerd. De winst is gewoon de winst. Uiteindelijk is zo goed als alles in de economie natuurlijk vraag en aanbod, maar dat neemt niet weg dat de prijs van een aandeel beter te waarderen valt dan de prijs van een bitcoin. Jij weet dat ook
Tuurlijk, heb je ook 100% gelijk in hoor :) . Ik zei ook niet dat het ene asset niet betrouwbaarder is vast te stellen dan die van crypto (zo ongeveer het meest speculatieve ding wat je op het moment kan kopen), maar het gaat wel op basis van vraag en aanbod in de kern.
pi_176892393
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:19 schreef Montana_ir het volgende:
LTC $130 _O-
charlie lee letterlijk op de top verkocht.
pi_176892423
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:21:21 #63
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_176892441
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:19 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

inside trading als je het mij vraagt ;)
pi_176892443
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:16 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Geen autoriteit die de macht heeft, 100% open, het meest veilige systeem ooit om een waardetransactie mee te doen (de blockchain van bitcoin is de meest geteste blockchain ooit en altijd)
Oja, ben het woordje betrouwbaar vergeten. Iedereen kan beginnen met technische zaken die geleerd zijn met economie, maar dit is wat het waarde geeft. Het is iets unieks en revolutionairs, niet te behandelen in de les economie, het heeft ook te maken met maatschappij bv.
pi_176892447
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:19 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Wat een baas
pi_176892472
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:16 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Wat je nu beschrijft is de blockchain en niet per se de bitcoin. Ik ben overtuigd van de blockchain, maar niet van de bitcoin. Dus iets specifieker, wat geeft de waarde aan de bitcoin zelf?
pi_176892474
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:21 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Wat een baas
totdat ltc over een jaar op 2000 staat. maar vooralsnog niet slecht gedaan.
pi_176892494
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:19 schreef Montana_ir het volgende:
LTC $130 _O-
Zo mooi dat Charlie perfect kon timen en op de ath heeft uitgecashed.

Nee joh, geen insidertrading, niks aan t handje :')
pi_176892527
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:23 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Wat je nu beschrijft is de blockchain en niet per se de bitcoin. Ik ben overtuigd van de blockchain, maar niet van de bitcoin. Dus iets specifieker, wat geeft de waarde aan de bitcoin zelf?
Dat is dus niet waar. Ik beschrijf specifiek bitcoin. 'De blockchain' hoeft deze zaken helemaal niet te hebben. Er zijn zat gesloten blockchains, of gecentraliseerd bij een bedrijf etc.
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:25:24 #70
142400 RedFever007
pi_176892541
HOLY FUCK wat gebeurt er *O*

9120 op Bitfinex ineens

-edit 9180
pi_176892556
bounce incomingggggggggggg
pi_176892568
We gaan naar de verdoemenis :')
pi_176892591
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:25 schreef RedFever007 het volgende:
HOLY FUCK wat gebeurt er *O*

9120 op Bitfinex ineens

-edit 9180
Bitfinex :')
Tether :')
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:27:22 #74
406944 SugeLucky
pi_176892608
begin die lambo's te bestellen broeders
pi_176892644
Grote jongen ingestapt. Die kan over een paar maandjes weer een nieuwe wolkenkrabber in dubai bouwen.
pi_176892647
Welke ongelooflijke lul koopt er trouwens Lamborghini Manchetknopen _O- _O- _O-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 februari 2018 @ 21:29:54 #78
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176892685
Dit bedoel ik dus. Hoe kan je hier nou op swing / day traden? Het kan nu zo weer terugschieten naar boven de 10k of het kan alsnog naar 8k donderden. Valt toch niks over te zeggen. Daarom dus hodl.
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:30:02 #79
142400 RedFever007
pi_176892703
Goede bulltrap nu op Bitfinex.
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:30:56 #81
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176892722
Dit is beter dan een goede film.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:31:35 #83
406944 SugeLucky
pi_176892739
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:29 schreef Kyran het volgende:
Dit bedoel ik dus. Hoe kan je hier nou op swing / day traden? Het kan nu zo weer terugschieten naar boven de 10k of het kan alsnog naar 8k donderden. Valt toch niks over te zeggen. Daarom dus hodl.
Als klein visje kan je hier inderdaad weinig mee. Ik hou het dan ook gewoon vast.
Dat was ik van plan toen alles omhoog ging en dat ben ik ook van plan nu alles omlaag gaat.
pi_176892740
kijk dat volume ook, wtf is deze ?
pi_176892756
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:31 schreef Predator38 het volgende:
kijk dat volume ook, wtf is deze ?
Wat bedoel je precies?
pi_176892765
Pfff... hoeveel lager kan het nog?
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:33:18 #87
142400 RedFever007
pi_176892772
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:32 schreef Harry_Turtle het volgende:
2x de helft
pi_176892783
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:24 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Dat is dus niet waar. Ik beschrijf specifiek bitcoin. 'De blockchain' hoeft deze zaken helemaal niet te hebben. Er zijn zat gesloten blockchains, of gecentraliseerd bij een bedrijf etc.
Ok de waarde is dus dat het niet centraal gecontroleerd wordt. Goud is dat in principe ook, maar daarmee zijn transacties moeilijk uit te voeren. Dus een combi van dat geeft het waarde.
Maar is dat uniek? Volgens mij niet.
En wat voor waarde kun je er dan aan toekennen dat het niet centraal geregeld is?
pi_176892785
quote:
Zijn al helemaal leeggekocht zie ik, op een Gallardo na.
pi_176892836
quote:
Ik denk tussen 6 en 7K
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:36:16 #91
236839 TimKuik
pi_176892841
Waar komen al die zogenaamde Crypto experts ineens vandaan :')

"Speel" al met crypto sinds 2013. Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik in een paar weken tijd 50% naar beneden ben gegaan. De mensen die nu verkopen hebben weak hands.

Als ik nog op een berg fiat zat had ik bijgekocht :)
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:36:24 #92
142400 RedFever007
pi_176892847
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:33 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Zijn al helemaal leeggekocht zie ik, op een Gallardo na.
die heb ik al helaas :{
pi_176892851
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:35 schreef Geranium_Opa het volgende:

[..]

Ik denk tussen 6 en 7K
7 a 8...
Lambo of Rekt
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:37:03 #94
236839 TimKuik
pi_176892873
quote:
6s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

7 a 8...
Als 8k breekt 6k.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 februari 2018 @ 21:37:13 #95
416575 crew  Evenstar
pi_176892878
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:31 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Als klein visje kan je hier inderdaad weinig mee. Ik hou het dan ook gewoon vast.
Dat was ik van plan toen alles omhoog ging en dat ben ik ook van plan nu alles omlaag gaat.
Ja en ik ben echt een heel klein visje, dus vandaar dat ik ook gewoon maar hodl :D
pi_176892892
quote:
Blijf het herhalen, 4k usd. Uiteraard hoop ik dat het zo gebeurt is en dat we daar niet komen, funest voor de hele altcoin markt.
pi_176892905
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:37 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Als 8k breekt 6k.
Het zal me benieuwen, beter gaat dat allemaal vanacht gebeuren, en is het daarna klaar. Maar ik vrees dat we nog weken hier tegenaan gaan zitten kijken.
Lambo of Rekt
pi_176892911
quote:
6s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

7 a 8...
rond de 8 a 8.4k zou een stevige support zijn...en nu weer dus nog steviger
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:38:42 #99
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176892920
Hodl
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176892923
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:38 schreef Predator38 het volgende:

[..]

rond de 8 a 8.4k zou een stevige support zijn...en nu weer
Ja ik verwacht ook niet dat hij door 8 zakt. Ik hoop het niet iig.
Lambo of Rekt
pi_176892948
Haha wil je wat trading bots in werking zien.
Kijk naar Nubits.
https://www.worldcoinindex.com/coin/nubits

Duidelijk ingesteld en het transactievolume is 7X hoger dan de market cap :D
pi_176892959
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:33 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Ok de waarde is dus dat het niet centraal gecontroleerd wordt. Goud is dat in principe ook, maar daarmee zijn transacties moeilijk uit te voeren. Dus een combi van dat geeft het waarde.
Maar is dat uniek? Volgens mij niet.
En wat voor waarde kun je er dan aan toekennen dat het niet centraal geregeld is?
Laat ik het zo stellen: overal waar mensen met hun handen aan kunnen zitten, weet je 100% zeker dat er ergens mee gerotzooid wordt. Bij bitcoin: niet mogelijk.
pi_176892972
8k, 6k, 4k, niemand weet het. Gewoon hodl en we zien wel.
Koning.
pi_176892976
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:36 schreef TimKuik het volgende:
Waar komen al die zogenaamde Crypto experts ineens vandaan :')

"Speel" al met crypto sinds 2013. Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik in een paar weken tijd 50% naar beneden ben gegaan. De mensen die nu verkopen hebben weak hands.

Als ik nog op een berg fiat zat had ik bijgekocht :)
wanneer was die daling van 50% dan? das al n tijdje geleden
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:42:19 #105
406944 SugeLucky
pi_176893026
Op naar de 10K
pi_176893029
Ik ga er nog wat eth bijkopen, ik blijf vannacht wakker om een goed moment uit te zoeken(als hij uberhaupt komt :'))
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:42:56 #107
236839 TimKuik
pi_176893045
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:40 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

wanneer was die daling van 50% dan? das al n tijdje geleden
Hoeft niet enkel Bitcoin te zijn, meer de portfolio die ik op dat moment had.

Tevens staat er sinds 2013.
pi_176893049
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:42 schreef cunial het volgende:
Ik ga er nog wat eth bijkopen, ik blijf vannacht wakker om een goed moment uit te zoeken(als hij uberhaupt komt :'))
dat moment is al geweest
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176893050
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:42 schreef cunial het volgende:
Je gaat ETH bijkopen omdat dat de enige overeind gebleven coin is? Je kan beter al het andere kopen, behalve ETH.
Lambo of Rekt
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:43:38 #110
236839 TimKuik
pi_176893068
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je gaat ETH bijkopen omdat dat de enige overeind gebleven coin is? Je kan beter al het andere kopen, behalve ETH.
Inderdaad, koop een coin die juist te hard gekelderd is. Mits je natuurlijk denkt dat de dump voorbij is.
pi_176893079
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:37 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Blijf het herhalen, 4k usd. Uiteraard hoop ik dat het zo gebeurt is en dat we daar niet komen, funest voor de hele altcoin markt.
Ethereum is pas 50x omhoog gegaan dit jaar , wat kan er eventueel fout gaan ? :P

Die hele altcoin markt slaat sowieso nergens op, ik kan geen 10 altcoins noemen die serieus toekomstperspectief hebben, het feest stopt een keer.
pi_176893107
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Voorlopig zakt hij nog.
pi_176893108
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:44 schreef Geranium_Opa het volgende:

[..]

Ethereum is pas 50x omhoog gegaan dit jaar , wat kan er eventueel fout gaan ? :P

Die hele altcoin markt slaat sowieso nergens op, ik kan geen 10 altcoins noemen die serieus toekomstperspectief hebben, het feest stopt een keer.
word tijd voor wat meer onderzoek dan.......
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:45:53 #114
406944 SugeLucky
pi_176893121
quote:

[..]

Ik denk dat je dat toch echt bij jezelf moet zoeken.
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:46:01 #115
142400 RedFever007
pi_176893126
quote:

[..]

noem er eens 3 dan? :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 februari 2018 @ 21:47:11 #116
416575 crew  Evenstar
pi_176893153
Voor mensen die coins van Binance willen afhalen, dit is je kans :D Fees zijn relatief laag nu door dip.

VEN withdrawal is maar 1.8VEN bijv :P
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:48:11 #117
406944 SugeLucky
pi_176893176
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:47 schreef Kyran het volgende:
Voor mensen die coins van Binance willen afhalen, dit is je kans :D Fees zijn relatief laag nu door dip.

VEN withdrawal is maar 1.8VEN bijv :P
Vreemd, je zou juist denken dat je meer VEN zou moeten inleveren bij zulke lage prijzen?
pi_176893192
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:46 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

noem er eens 3 dan? :)
NEO en ETH wat mij betreft sowieso wel. Zit overigens niet in NEO.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 februari 2018 @ 21:49:21 #119
416575 crew  Evenstar
pi_176893207
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:48 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Vreemd, je zou juist denken dat je meer VEN zou moeten inleveren bij zulke lage prijzen?
Denk dat zij het voor vandaag nog niet hebben berekend en de laatste berekening nog van gisteren / eergisteren is? Het is namelijk niet real-time volgens mij.
pi_176893210
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:48 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Lijkt mij ook?!
pi_176893212
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:29 schreef Kyran het volgende:
Bounce naar 10 en daarna een dump naar 7 >:O
pi_176893242
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:49 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik bounce voornamelijk in de club
pi_176893279
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:49 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

rond de 8 ligt een hele grote steun ( nu ook weer bewezen )......daar valt hij niet zomaar doorheen, moeten dan gekke dingen gebeuren in de markt.
pi_176893332
Valt mee hoor, zie een mooi herstel van 21:00.
Weak hands!

Bijna weer 10K dollars op Binance
Vakman pur sang
pi_176893371
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:51 schreef Predator38 het volgende:

[..]

rond de 8 ligt een hele grote steun ( nu ook weer bewezen )......daar valt hij niet zomaar doorheen, moeten dan gekke dingen gebeuren in de markt.
Dat werd een paar weken geleden ook gezegd over de steun op 10.
pi_176893374
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Valt mee hoor, zie een mooi herstel van 21:00.
Weak hands!

Bijna weer 10K dollars op Binance
10k ??? ik zag bijna 9500 dollar
pi_176893387
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:55 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Dat werd een paar weken geleden ook gezegd over de steun op 10.
uh nee
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:56:20 #128
406944 SugeLucky
pi_176893398
hij staat al weer op 13k op binance joh
pi_176893409
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:56 schreef SugeLucky het volgende:
hij staat al weer op 13k op binance joh
23k....tering het gaat hard !!!
pi_176893448
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:56 schreef Predator38 het volgende:

[..]

23k....tering het gaat hard !!!
Toch nog een lambo voor mij
pi_176893460
100k waardeloze ripples.. Zometeen nog eens 25k kopen!
XRP - To tha moon motherf#cker!
  donderdag 1 februari 2018 @ 21:59:14 #133
406944 SugeLucky
pi_176893494
ripple op 99ct
pi_176893516
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:59 schreef SugeLucky het volgende:
ripple op 99ct
Aliami nog steeds op dikke winst waarschijnlijk _O-
  donderdag 1 februari 2018 @ 22:00:43 #135
406944 SugeLucky
pi_176893549
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:59 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Ja hij zit er al in sinds ze -2 dollar waren.
  donderdag 1 februari 2018 @ 22:01:03 #136
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176893565
Ik had voor ogen om eind deze maand lekker onderuit te gaan liggen omringd door pistoletjes en geitenkaas. Kan ik vergeten zo te zien. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176893585
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik had voor ogen om eind deze maand lekker onderuit te gaan liggen omringd door pistoletjes en geitenkaas. Kan ik vergeten zo te zien. :N

hoezo dan ??!!
pi_176893592
Nu op rlt4, vandaag is rood
pi_176893599
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:

Niet minimaal voor kaviaar gaan :')
pi_176893628
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:50 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik bounce voornamelijk in de club
_O- ik moest lachen
pi_176893656
Ik had voor ogen om mijn ballen te vergulden met goud deze maand, maar stel dat nog even uit
pi_176893701
Allemaal kut gewoon. :'(
Allemaal de schuld van de Rabobank!

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2018 22:05:39 ]
  donderdag 1 februari 2018 @ 22:06:11 #143
13462 BansheeBoy
pi_176893738
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:01 schreef Predator38 het volgende:

[..]

hoezo dan ??!!
Alles in het rood man. Voor niks al een week mijn chest aan het ontharen en oppoetsen. :N

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_176893908

quote:
The 61% Fibonacci retracement values and the daily 200 EMA are very strong support areas that will not be punctured without some significant volume and selling pressure. This area of support also coincides with the macro linear trendline outlined in Figure 1 above. This confluence of support leads me to believe that the 61% Fibonacci levels will be a logical level of consolidation where the market will decide if it has bottomed out or will ultimately continue further down.

Summary:
Bitcoin appears to be at the end of its multiweek consolidation period.
The market is consolidating in a bearish consolidation pattern called a bear pennant.
If the market reaches its full measured move for the bear pennant, we could see prices as low as $4,000 region.
If we break to new lows, we will logically find support around the 61% Fibonacci retracement values.
https://bitcoinmagazine.c(...)arket-consolidation/

[ Bericht 78% gewijzigd door EggsTC op 01-02-2018 22:17:09 ]
Lambo of Rekt
  donderdag 1 februari 2018 @ 22:11:47 #145
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176893912
Wat een koersgeweld. Verbaast me idd niks morgen >10K. Maar morgen <8K ook niet.
The End Times are wild
pi_176893970
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:01 schreef Apekoek het volgende:
Nu op rlt4, vandaag is rood
Haha :P Hebben ze bij RTL toch nog een keer gelijk m.b.t. crypto.
pi_176894004
quote:
Wat bedoel je hier nou mee?
pi_176894027
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:11 schreef LXIV het volgende:
Wat een koersgeweld. Verbaast me idd niks morgen >10K. Maar morgen <8K ook niet.
Ben idd benieuwd als ik morgen opsta hoeveel lambo's ik nog kan halen.
Koning.
pi_176894038
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:14 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

ja, wat zegt deze chart?
pi_176894077
Toch duidelijk?

Up up up
pi_176894091
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:15 schreef juiced01 het volgende:

[..]

ja, wat zegt deze chart?
Zie edit, de 61,2 retracement daar baseer ik ook grotendeels mijn 8K op... alstie daar doorheen breekt, hell breaks loose.
Lambo of Rekt
pi_176894100
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:11 schreef LXIV het volgende:
Zeer intrigerend dit idd.
pi_176894108
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Alles in het rood man. Voor niks al een week mijn chest aan het ontharen en oppoetsen. :N

Maar het maakt toch allemaal geen reet uit als je vriendin binnen komt lopen met twee ronde tomaatjes voor jou om op te peuzelen.
pi_176894112
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:14 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

Dat heb ik zo'n beetje met elke chart :+ . Alsof je horoscoop maakt...als je maar slap genoeg lult klopt het altijd wel :+

From the yellow to the blue box and beyond !!!

quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:59 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Zolang hoef je nog niet in XRP te zitten wil je nog dik in de plus zitten :P

Dikke maand terug stond het ook rond de 1 dollar.
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2018 @ 22:22:01 #155
230491 Zith
pls tip
pi_176894219
Brr mijn handen jeuken om de vochtige dukaten die nu aan de zijlijn staan op mijn chest te leggen

EDIT: :{y
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176894225
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:22 schreef Zith het volgende:
Brr mijn handen jeuken om de vochtige dukaten die nu aan de zijlijn staan op mijn chest te leggen
_O- _O- _O- _O_
pi_176894236
quote:
Je FIAT dukaten bedoel je?
Lambo of Rekt
pi_176894245
quote:
pi_176894264
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

We hebben haar gevonden!
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-

Naar de 0 is letterlijk onmogelijk!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176894268
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:23 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:{3
Lambo of Rekt
  donderdag 1 februari 2018 @ 22:25:26 #161
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176894310
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:23 schreef ITrade het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Naar de 0 is letterlijk onmogelijk!
Natuurlijk. Of iemand moet ze op het aller-allerlaatst voor niks weggeven. Maar hoe kun je dan nog een transactie doen?
The End Times are wild
pi_176894315
Krakaka de koers pompt weer omhoog, lekker die dukaten.
pi_176894320
Ook al functioneert Bitcoin niet op high speed en all, maar het gaat hoe dan ook een verzamelstuk worden en het trekt mensen aan die van koersgeweld houden. Komt wel goed schatje
pi_176894328
FUD Sales.
pi_176894353
Iemand nog een BL3P invite code over ? Wil met wat fiat gaan smijten :7
  donderdag 1 februari 2018 @ 22:27:28 #166
13462 BansheeBoy
pi_176894370
Vrouwtje komt een kop thee droppen. Raad eens wie van blijdschap door de kamer bounced? Juist ja, die coins kunnen voor even op mijn achterwerk gestapeld worden.

pi_176894371
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:26 schreef descon het volgende:
Iemand nog een BL3P invite code over ? Wil met wat fiat gaan smijten :7
Je wilt sellen dus
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 februari 2018 @ 22:27:48 #168
416575 crew  Evenstar
pi_176894379
LSK heeft zich ook goed staande gehouden zeg in alle geweld (qua sat)
pi_176894382
quote:

[..]

Oh my...
We hebben dé Ingrid waar iedereen altijd over praat gevonden mensen! _O-
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176894434
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje komt een kop thee droppen. Raad eens wie van blijdschap door de kamer bounced? Juist ja, die coins kunnen voor even op mijn achterwerk gestapeld worden.

Oh man, jij bent echt the gift that keeps on giving.
pi_176894443
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:27 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Je wilt sellen dus
Inkakken = Bijpakken... ~O>
pi_176894447
Vannacht moon.
Koning.
pi_176894465
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:29 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Oh man, jij bent echt the gift that keeps on giving.
Ja dit is een geavanceerde klaas, klaas is nergens meer te bekennen.
Lambo of Rekt
  donderdag 1 februari 2018 @ 22:31:40 #175
13462 BansheeBoy
pi_176894487
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik hoor die naam wel vaker. Maar heb hem nog geen een keer gezien.

pi_176894501
quote:

[..]

Ik vind et wel lachen :D
pi_176894505
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hij heeft geen dukaten meer op zijn chest liggen helaas.
pi_176894510
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:17 schreef DSVM het volgende:
Ik heb vandaag ook wel een vakantie zien voorbij gaan. oO/
― Edward Snowden
  donderdag 1 februari 2018 @ 22:32:40 #179
406944 SugeLucky
pi_176894514
klaas had niet de kunde om dukaten überhaupt op z'n chest te krijgen.
  FOK!fotograaf donderdag 1 februari 2018 @ 22:34:56 #180
842 Zorro
Z
pi_176894557
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je FIAT dukaten bedoel je?
Ja zolang de Lambo er niet inzit zal je het met een Fiat moeten doen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_176894565
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Don't worry bradder, die kan niet tegen jouw shiney dukaten op.
Lambo of Rekt
pi_176894647
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:32 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ik heb vandaag ook wel een vakantie zien voorbij gaan. oO/
Idem. Een vrij aardige zelfs.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176894677
Ik een midweek Landal inclusief eindschoonmaak en bedlinnen
Vakman pur sang
pi_176894693
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Bed moet wel schoon nadat jij er een week op hebt gelegen met dukaten op je chest.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 februari 2018 @ 22:44:23 #185
416575 crew  Evenstar
pi_176894739
LSK + ENJ ingeslagen.

Twee nieuwe exchange listings in feb voor ENJ en rebrand van LSK.
  donderdag 1 februari 2018 @ 22:44:25 #186
13462 BansheeBoy
pi_176894741
quote:
Ik heb een serie in tuinkruiden gemarineerde koteletten met fijne pistoletjes de lucht in zien gaan. Wat dat aan gaat was mijn andere hobby een stuk minder spannend. :{

donderdag 1 februari 2018 @ 22:45:56 #187
13462 BansheeBoy
pi_176894778
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:44 schreef Kyran het volgende:
LSK + ENJ ingeslagen..
Ik heb WTC en REQ gestockt. LSK twijfel ik heel erg.

donderdag 1 februari 2018 @ 22:46:37 #188
406944 SugeLucky
pi_176894798
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb WTC en REQ gestockt. LSK twijfel ik heel erg.

Sleep alle WTC op je chest die je kan pakken.
pi_176894806
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:27 schreef Kyran het volgende:
LSK heeft zich ook goed staande gehouden zeg in alle geweld (qua sat)
ven ook
pi_176894836
quote:
lang weekend New York met m'n vriendin. ;(

Zonder fucking bedlinnen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 februari 2018 @ 22:48:54 #191
163650 Greys
pi_176894851
quote:
:D

(Sorry :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 februari 2018 @ 22:49:20 #192
406944 SugeLucky
pi_176894861
week lang nonstop hoeren en cocaine verdampt
pi_176894890
Week lang Rapper Sjors en wat shemales verdampt :(
  donderdag 1 februari 2018 @ 22:50:55 #194
13462 BansheeBoy
pi_176894898
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:48 schreef Skv het volgende:

[..]

lang weekend New York met m'n vriendin. ;(
Niet persoonlijk opvatten. Maar is je vriendin vruchtbaar?

Ben best benieuwd naar de reacties van andere partners nl. (in het kader van cryptocurrency)

pi_176894912
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:46 schreef Skv het volgende:

[..]

ven ook
Mijn portfolio is in BTC redelijk gelijk gebleven...in fiat een stukkie minder. Maar das de koppeling met de dollar via de BTC
pi_176894919
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben best benieuwd naar de reacties van andere partners nl. (in het kader van cryptocurrency)

Wat is dit nou _O- _O- _O-

Hoe kan je die vraag niet persoonlijk opvatten?
pi_176894934
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:49 schreef SugeLucky het volgende:
Dit soort werk ?

pi_176894949
quote:

[..]

wat
pi_176894967
quote:

[..]

Zit er een verband tussen de eerste en tweede regel?
pi_176894968
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:51 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wat is dit nou _O- _O- _O-

Hoe kan je die vraag niet persoonlijk opvatten?
Ik denk dat hij zuurstoftekort had bij zijn geboorte.
pi_176894977
quote:

[..]

Dude.
pi_176894985
quote:

[..]

:')
  donderdag 1 februari 2018 @ 22:55:00 #203
406944 SugeLucky
pi_176894991
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:52 schreef descon het volgende:

[..]

Dit soort werk ?

Die boot is alleen maar tijd verspilling, de rest is on par.
pi_176894993
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:49 schreef SugeLucky het volgende:
Idem, misschien een hoer minder maar ok
pi_176895029
Hier maar weer eens Tinder aanslingeren i.p.v. een high class escort service boeken. ;(
  donderdag 1 februari 2018 @ 22:57:02 #206
406944 SugeLucky
pi_176895038
van 10 hoeren op een boot naar een dikke koe in de sloot
  donderdag 1 februari 2018 @ 22:57:35 #207
13462 BansheeBoy
pi_176895049
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:56 schreef BadVlad het volgende:
Hier maar weer eens Tinder aanslingeren i.p.v. een high class escort service boeken. ;(
Trouwen is veel goedkoper. Daarnaast blijft je device zo SOA-vrij.

pi_176895055
quote:

[..]

Snap z’n vraag wel, dit heeft invloed op de BTC koers
pi_176895059
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:56 schreef BadVlad het volgende:
Van coke en high class escort naar derdehands Ford Escort ;(
pi_176895108
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

True, maar dan heb je na een tijd nog meer drie keer sex in de maand. :{
pi_176895149
Wanneer begint die Wavesmaand nou?
pi_176895151
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Marriage is like going to a restaurant You order what you want, then when you see what the other person has, you wish you had ordered that. ^)
  donderdag 1 februari 2018 @ 23:02:38 #213
13462 BansheeBoy
pi_176895152
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:00 schreef BadVlad het volgende:

[..]

True, maar dan heb je na een tijd nog meer drie keer sex in de maand. :{
En een kort pittig kapsel. En ellenlange gesprekken tijdens het eten terwijl je kapot bent van een dag werken. :')

pi_176895161
Nano op OKEx _O_ moon
  donderdag 1 februari 2018 @ 23:04:03 #215
236839 TimKuik
pi_176895171
quote:

[..]

Klaas²
pi_176895174
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En een kort pittig kapsel. En ellenlange gesprekken tijdens het eten terwijl je kapot bent van een dag werken. :')

Ja, je moet er dan soms nog mee praten ook. :')

Gewoon nu op Tinder een lekker biggetje zoeken. :*
pi_176895196
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:04 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ja, je moet er dan soms nog mee praten ook. :')

Gewoon nu op Tinder een lekker biggetje zoeken. :*
Vind in de cryptocurrency termen een "whale" een betere optie... ):O
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 februari 2018 @ 23:06:10 #218
416575 crew  Evenstar
pi_176895204
We gaan weer naar beneden!

Sell selll selllll
  donderdag 1 februari 2018 @ 23:08:09 #219
236839 TimKuik
pi_176895247
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:06 schreef Kyran het volgende:

Sell selll selllll
Waarom zou je nu verkopen? Je moet juist verkopen op de top.
pi_176895279
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:08 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Waarom zou je nu verkopen? Je moet juist verkopen op de top.
Buy high, sell low.
pi_176895341
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:06 schreef Kyran het volgende:

Sell selll selllll
Was het niet zo dat er rond 23.00 altijd een dip was ?
pi_176895439
Even een serieuze vraag.
Ik zie BTC tussen een koers op Binance, 21:20 $8750 22:40 $9560.
Er zijn totaal 16,8 miljoen BTC.
Deze koersstijging vertegenwoordigd dus een waarde stijging van 13,6 miljard in 1u20.

Dat is 2,8 miljoen per sec.

Maximaal 7 transacties per seconde in bitcoin.

Is gemiddeld $405.000 per transactie.

Rekenfout? Kan dit überhaupt waar zijn?
Vakman pur sang
  donderdag 1 februari 2018 @ 23:20:58 #224
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176895455
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Even een serieuze vraag.
Ik zie BTC tussen een koers op Binance, 21:20 $8750 22:40 $9560.
Er zijn totaal 16,8 miljoen BTC.
Deze koersstijging vertegenwoordigd dus een waarde stijging van 13,6 miljard in 1u20.

Dat is 2,8 miljoen per sec.

Maximaal 7 transacties per seconde in bitcoin.

Is gemiddeld $405.000 per transactie.

Rekenfout? Kan dit überhaupt waar zijn?
Ja, natuurlijk. Want niet de hele marketcap wordt verhandeld.
Al worden er maar 5BTC verhandeld op een koers van $100 hoger, dan nog stijgt de hele marketcap met 1600 miljoen.
The End Times are wild
  donderdag 1 februari 2018 @ 23:21:32 #225
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176895464
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Al worden er maar 5BTC verhandeld op een koers van $100 hoger, dan nog stijgt de hele marketcap met 1600 miljoen.
Er zit ook helemaal niet een half triljoen in de cryptomarkt, dat heeft er ook nooit ingezeten. Het gros van de munten is nooit verhandeld of op een veel lager niveau.
The End Times are wild
pi_176895612
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, er wordt maar een klein deel van de totale cap verhandeld in een uur.
Maar wat bepaalt dan de koers? 🤔
Vakman pur sang
pi_176895626
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, er wordt maar een klein deel van de totale cap verhandeld in een uur.
Vraag en aanbod :?
pi_176895781
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Verdiep je eens in aandelen handel en vervang in de informatie aandeel door cryptomunt |:(

Dan kom je een heel eind
  donderdag 1 februari 2018 @ 23:44:30 #229
236839 TimKuik
pi_176895951
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:38 schreef descon het volgende:

[..]

Verdiep je eens in aandelen handel en vervang in de informatie aandeel door cryptomunt |:(

Dan kom je een heel eind

Ik moest even hier aan denken :')
pi_176896041
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:44 schreef TimKuik het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik moest even hier aan denken :')
troll, right?
  donderdag 1 februari 2018 @ 23:51:56 #231
13462 BansheeBoy
pi_176896085
Ik zie op youtube een price prediction staan van XRP. 12,5 dollar of zelfs 25 dollar. Ze geloven echt in dit niche product.

pi_176896105
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie op youtube een price prediction staan van XRP. 12,5 dollar of zelfs 25 dollar. Ze geloven echt in dit niche product.

Ga eens wieberen met je XRP.
pi_176896111
quote:

Wist niet dat YouTube ook al deed aan speculeren in crypto.
pi_176896114
quote:

is een erg lage schatting zelfs
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 1 februari 2018 @ 23:54:29 #235
13462 BansheeBoy
pi_176896132
quote:
99s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ga eens wieberen met je XRP.
Ik denk het. Ik weet wel dat ik goed ga boeren als die prediction uitkomt. Chest, achterwerk, ik maak zelfs mijn voorhoofd beschikbaar.

pi_176896133
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:53 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Is dat niet de market cap van XRP volgend jaar? O-) O-)
pi_176896169
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk het. Ik weet wel dat ik goed ga boeren als die prediction uitkomt. Chest, achterwerk, ik maak zelfs mijn voorhoofd beschikbaar.

39.009.215.838 XRP in omloop, waarvan nog eens een flink groter deel nog in de kluis ligt van de mannen achter XRP

Doe eens voor de gein die 39.009.215.838 XRP x 12.5 dollar.

Aardige marketcap hebben we het dan over.
pi_176896185
https://coinmarketcap.com/currencies/president-trump/

Wat is dit nou weer :')

We crashen overigens weer lekker, tijd om huilend mijn bed op te zoeken.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 00:02:41 #239
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176896255
quote:

Iemand zei laatst dat er wordt gesproken over 1/10 bitcoin.

Mijn reactie was dat de bitcoin dan wel heel erg moet zakken :P

Ik geloof op zich ook wel in het product ripple en daar hangt xrp aan vast. Alleen zegt geloof in een product nog niet eens zo heel veel over de waarde op dit moment.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_176896288
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:56 schreef Jurian95 het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/president-trump/

Wat is dit nou weer :')

We crashen overigens weer lekker, tijd om huilend mijn bed op te zoeken.
Haha, Trump heeft stiekem paar miljoenen in gepompt.

Maar wat is dit voor coin dan?
https://coinmarketcap.com/currencies/ethereum-movie-venture/

Rare verspringingen in waarde, dan 20cent dan ineens 2dollar paardagen later
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 00:07:49 #241
416575 crew  Evenstar
pi_176896339
Ben benieuwd waar ik morgen wakker mee word. Gaan weer onder de 9k.
pi_176896415
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:53 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

_O- obvious troll is obvious
pi_176896576
XRP, zeker naar 100.
Lambo of Rekt
pi_176896635
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 00:07 schreef Kyran het volgende:
Alstie onder fib61,8 (~8k usd) komt gaat het vrij zeker terug richting 4300-4500usd, over time.... dan kun je beter je blockfolio weken, zoniet maanden maar niet bekijken.
Lambo of Rekt
  vrijdag 2 februari 2018 @ 00:32:01 #245
13462 BansheeBoy
pi_176896688
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 00:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Alstie onder fib61,8 (~8k usd) komt gaat het vrij zeker terug richting 4300-4500usd, over time.... dan kun je beter je blockfolio weken, zoniet maanden maar niet bekijken.

pi_176896721
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 00:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daar zijn we al doorheen. Gemeten vanaf 3k
pi_176896725
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 00:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, gewoon je telefoon in het water leggen om je blockfolio te weken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 00:34 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Daar zijn we al doorheen. Gemeten vanaf 3k
Nee, 7731.
Lambo of Rekt
pi_176896836
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 00:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, gewoon je telefoon in het water leggen om je blockfolio te weken.

[..]

Nee, 7731.
Ja vanaf 160$. Ik denk zelf dat we de komende maanden naar de 0,786 fib, gaan. 4360$ dus
  vrijdag 2 februari 2018 @ 00:42:05 #249
13462 BansheeBoy
pi_176896843
pi_176896850
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 00:41 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Ja vanaf 160$. Ik denk zelf dat we de komende maanden naar de 0,786 fib, gaan. 4360$ dus
Ik denk niet dat deze range ooit nog inzicht komt eigenlijk. Het zou wel mooi zijn want dan pomp ik er echt flink fiat bij :p
― Edward Snowden
pi_176896959
rockerest twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 17:02:42 Well, Bitcoin has stabilized at almost exactly $14/coin. I'm tired of waiting for a jump, so I'm taking the loss and getting my cash back reageer retweet
Perspectief jongens.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 februari 2018 @ 00:55:25 #252
163650 Greys
pi_176896992
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 00:53 schreef Typisch het volgende:
rockerest twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 17:02:42 Well, Bitcoin has stabilized at almost exactly $14/coin. I'm tired of waiting for a jump, so I'm taking the loss and getting my cash back reageer retweet
Perspectief jongens.
Oh mán... :X _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176897012
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176897086
Ook maar ff een paintje gemaakt op basis van de gang van zaken! :')

ONZ / [PAINT] Michael van Gerwen

Ff niet op gelet wat voor waarde er bij die bitcoin stond, maar het gaat om het idee! _O- :')
pi_176897524
quote:
*fiddles while Rome burns
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 2 februari 2018 @ 02:44:30 #256
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176897561
Gaat lekker
pi_176897597
Zwaar kloten zo, blijf mijn bouwplannen aan het aanpassen
  Moderator vrijdag 2 februari 2018 @ 05:49:44 #258
42184 crew  DaMart
pi_176897702
Lekker wakker worden met een melding van Delta dat portfolio afgelopen 24 uur 10% minder waard is geworden :').
pi_176897734
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 05:49 schreef DaMart het volgende:
Lekker wakker worden met een melding van Delta dat portfolio afgelopen 24 uur 10% minder waard is geworden :').
Ik denk dat er wel wat mensen rondlopen die het wat zwaarder hebben dan -10%.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176897753
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 06:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hier -22% :')
  vrijdag 2 februari 2018 @ 06:12:38 #261
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176897757
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 00:07 schreef Kyran het volgende:
Gelukkig valt dat enigszins mee :')
  Moderator vrijdag 2 februari 2018 @ 06:12:48 #262
42184 crew  DaMart
pi_176897758
Het wordt gewoon weer tijd voor een opwaartse correctie op deze prijscorrectie :+.
pi_176897761

hopium
  vrijdag 2 februari 2018 @ 06:25:56 #264
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176897776
Wat is het nut van die schuine lijnen. Ik bedoel, je kan overal wel punten vinden die laten zien wat je wilt zien.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176897800
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 06:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat is het nut van die schuine lijnen. Ik bedoel, je kan overal wel punten vinden die laten zien wat je wilt zien.
die 2e van onder snap ik nog wel, dat is een duidelijke trendlijn.
pi_176897822
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 06:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dat de koers ergens tussen de 6000 en 30000 terecht gaat komen als ik het zo zie. :')
pi_176897880
Pfff. geen herstel van btc. Ook in sats verder gezakt vannacht. ;(
pi_176897886
hopelijk rond 8100 weer een bounce.
pi_176897902
Nog 2 maanden bloed. Daarna wordt het feest :7
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_176897919
BLOED IN DE STRATEN IK ZEG HET JE.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 07:20:09 #271
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176897920
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 06:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat de koers ergens tussen de 6000 en 30000 terecht gaat komen als ik het zo zie. :')
400 of 100.000 dus.

Is er uberhaupt 1 persoon die de bitcoin prijs 1 jaar voorruit goed voorspelt heeft?
pi_176897932
Even een nachtje geslapen en weer 22% verder gedaald. Dood of de gladiolen.
pi_176897941
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 07:24 schreef Luppie0110 het volgende:
Het kan raar lopen, net zoals Lucile Werner.
pi_176897945
quote:
Same here :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 2 februari 2018 @ 07:29:08 #275
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176897948
Ben wel benieuwd wat er onder de 8K gaat gebeuren als we daar komen.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 07:29:12 #276
142400 RedFever007
pi_176897949
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 07:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

400 of 100.000 dus.

Is er uberhaupt 1 persoon die de bitcoin prijs 1 jaar voorruit goed voorspelt heeft?
YouTube staat er vol mee!

vrijdag 2 februari 2018 @ 07:29:47 #277
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176897950
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 07:29 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

YouTube staat er vol mee!

Gewoon 10 filmpjes met verschillende voorspellingen maken en de 9 onjuiste voorspellingen later verwijderen :P
pi_176897955
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 07:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Kan ik je best vertellen. Er gaat dan een BTC van handen wisselen voor minder dan 8000 USD.
pi_176897960
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 07:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
paniek. daarna 4k.
pi_176897965
Bitcoin is wel lekker gestegen he, van 1500 in september naar 6600e nu. Man man man
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176897974
Vandaag voor het eerst weer wat fiat heen schuiven sinds een lange tijd. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176897976
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 07:34 schreef dimmak het volgende:
Vandaag voor het eerst weer wat fiat heen schuiven sinds een lange tijd. :P
Ballen van staal deze man. Wat een speler.
pi_176897986
Blijkbaar toch veel paniek van mensen die hun alts nu ineens over de balk gaan flikkeren. Mijn waarde in BTC daalt ook stevig.
pi_176898004
Zo, even 2 topics doorgelezen. Gisteren avond geen tijd voor gehad.
Ik zal vast even zeggen dat deze daling mee geen flikker interesseert. Gewoon weer wachten op een ATH. Al is het nou volgende week of volgend jaar. Omhoog gaan we toch wel.

Dit is de toekomst.
  Moderator vrijdag 2 februari 2018 @ 07:41:08 #285
42184 crew  DaMart
pi_176898011
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 06:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, die melding was van middernacht... inmiddels ligt het rond de -20% :D.

Maar jammer dat de alts weer worden meegetrokken. Al worden dan misschien eens wat van de lage buy orders die ik nog heb staan, vervuld.
pi_176898015
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 07:40 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Dit is de toekomst.
Als we dat hard genoeg blijven herhalen, komt het vast uit!

(Ben het stiekem wel met je eens)
pi_176898066
Zullen we TA gewoon even lekker in een ander topic laten zien? Je hebt er bewezen geen reet aan (resultaten uit het verleden etc.) en mensen geven er niet eens uitleg bij.

Daarnaast hadden jullie deze daling moeten voorspellen!! Gvd
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176898072
De reden waarom ik denk dat dit niet het einde van de bubbel is, is omdat iedereen zei (rond15-20k) dat t een bubbel was. Normaalgesproken op de top van een bubbel zegt iedereen juist dat t alleen maar verder kan stijgen. En op de top van de bubbel stappen de meeste mensen in, dat is niet terug te zien in het volume.
pi_176898082
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 07:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Zullen we TA gewoon even lekker in een ander topic laten zien? Je hebt er bewezen geen reet aan (resultaten uit het verleden etc.) en mensen geven er niet eens uitleg bij.

dan maar gelijk alle voorspellingen verbannen? aangezien niemand weet hoe t gaat lopen.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 07:53:38 #290
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176898086
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 07:40 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Zo, even 2 topics doorgelezen. Gisteren avond geen tijd voor gehad.
Ik zal vast even zeggen dat deze daling mee geen flikker interesseert. Gewoon weer wachten op een ATH. Al is het nou volgende week of volgend jaar. Omhoog gaan we toch wel.

Dit is de toekomst.
Klopt. Maar is bitcoin de toekomst of een andere munt? Of een hele andere techniek die wellicht nog gaat komen.

Bitcoin moet ook nog quantum computing overleven straks :P
pi_176898088
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 07:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:

Niet dat ik fan ben van TA's, maar genoeg TA's hebben vorige maand aangegeven dat we naar de 8K konden zakken. :P
pi_176898096
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 07:53 schreef dimmak het volgende:

[..]

Niet dat ik fan ben van TA's, maar genoeg TA's hebben vorige maand aangegeven dat we naar de 8K konden zakken. :P
Met het aantal mensen dat nu die dingen maakt is het haast een zekerheid dat er een juiste tussen zit.
pi_176898102
Wast wast wasu wasu wasuuuup!
Vakman pur sang
pi_176898105
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 07:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Wast wast wasu wasu wasuuuup!
hey hey hey hey hey

I AM GONNA GO GET MY BITCOIN I AM GONNA GO GET MY BITCOIN
pi_176898115
Het echte bloedbad gaat pas beginnen als BTC nu weer gaat stijgen en de alts leeg worden gezogen. ;(
pi_176898124
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 07:57 schreef dimmak het volgende:
Het echte bloedbad gaat pas beginnen als BTC nu weer gaat stijgen en de alts leeg worden gezogen. ;(
Ik wil wel wedden dat als BTC stijgt dat alles gewoon rustig mee omhoog gaat hoor :P
pi_176898131
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 07:58 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik wil wel wedden dat als BTC stijgt dat alles gewoon rustig mee omhoog gaat hoor :P
Dat zou uniek zijn. Na de laatste bearruns werden de alts helemaal leeg getrokken om daarna zelf weer naar een ATH te komen.
pi_176898138
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 07:59 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dat zou uniek zijn. Na de laatste bearruns werden de alts helemaal leeg getrokken om daarna zelf weer naar een ATH te komen.
Blik Schultenbrau erop en een digitale handdruk!
pi_176898199
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:00 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Blik Schultenbrau erop en een digitale handdruk!
Prima maat.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 08:14:56 #300
13462 BansheeBoy
pi_176898239
quote:
Zag ik mezelf liggen met een lekker flesje Zwitsal , pistoletjes, verse makreel, 4 seizoenspeper. Die dromen kunnen nu wel in de ijskast. Man o man wat wordt mijn chest hier finaal weggeschuurd. :N

pi_176898245
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zag ik mezelf liggen met een lekker flesje Zwitsal , pistoletjes, verse makreel, 4 seizoenspeper. Die dromen kunnen nu wel in de ijskast. Man o man wat wordt mijn chest hier finaal weggeschuurd. :N

Pomp er fiat in. NU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')