Heb hier besteld, morgen mee naar het werk hoop ik, anders na het weekendquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:27 schreef BakkenKappen het volgende:
http://www.louwmanexclusive.com/nl/brands/lamborghini/
Als klein visje kan je hier inderdaad weinig mee. Ik hou het dan ook gewoon vast.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:29 schreef Kyran het volgende:
Dit bedoel ik dus. Hoe kan je hier nou op swing / day traden? Het kan nu zo weer terugschieten naar boven de 10k of het kan alsnog naar 8k donderden. Valt toch niks over te zeggen. Daarom dus hodl.
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:31 schreef Predator38 het volgende:
kijk dat volume ook, wtf is deze ?
2x de helftquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:32 schreef Harry_Turtle het volgende:
Pfff... hoeveel lager kan het nog?
Ok de waarde is dus dat het niet centraal gecontroleerd wordt. Goud is dat in principe ook, maar daarmee zijn transacties moeilijk uit te voeren. Dus een combi van dat geeft het waarde.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:24 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Ik beschrijf specifiek bitcoin. 'De blockchain' hoeft deze zaken helemaal niet te hebben. Er zijn zat gesloten blockchains, of gecentraliseerd bij een bedrijf etc.
Zijn al helemaal leeggekocht zie ik, op een Gallardo na.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:27 schreef BakkenKappen het volgende:
http://www.louwmanexclusive.com/nl/brands/lamborghini/
Ik denk tussen 6 en 7Kquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:32 schreef Harry_Turtle het volgende:
die heb ik al helaasquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:33 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Zijn al helemaal leeggekocht zie ik, op een Gallardo na.
Ja en ik ben echt een heel klein visje, dus vandaar dat ik ook gewoon maar hodlquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:31 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Als klein visje kan je hier inderdaad weinig mee. Ik hou het dan ook gewoon vast.
Dat was ik van plan toen alles omhoog ging en dat ben ik ook van plan nu alles omlaag gaat.
Blijf het herhalen, 4k usd. Uiteraard hoop ik dat het zo gebeurt is en dat we daar niet komen, funest voor de hele altcoin markt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:32 schreef Harry_Turtle het volgende:
Het zal me benieuwen, beter gaat dat allemaal vanacht gebeuren, en is het daarna klaar. Maar ik vrees dat we nog weken hier tegenaan gaan zitten kijken.quote:
Ja ik verwacht ook niet dat hij door 8 zakt. Ik hoop het niet iig.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:38 schreef Predator38 het volgende:
[..]
rond de 8 a 8.4k zou een stevige support zijn...en nu weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |