Ik vind et wel lachenquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja dit is een geavanceerde klaas, klaas is nergens meer te bekennen.
Hij heeft geen dukaten meer op zijn chest liggen helaas.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoor die naam wel vaker. Maar heb hem nog geen een keer gezien.²
Ik heb vandaag ook wel een vakantie zien voorbij gaan.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:17 schreef DSVM het volgende:
Mijn partner zou nu zeggen ''daar hadden we mooi voor op vakantie kunnen gaan''. Als ze zou weten hoeveel ik erin zou hebben gestopt(eigen geld offcourse)
Ja zolang de Lambo er niet inzit zal je het met een Fiat moeten doen.quote:
Don't worry bradder, die kan niet tegen jouw shiney dukaten op.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoor die naam wel vaker. Maar heb hem nog geen een keer gezien.²
Idem. Een vrij aardige zelfs.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:32 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook wel een vakantie zien voorbij gaan.
Bed moet wel schoon nadat jij er een week op hebt gelegen met dukaten op je chest.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik een midweek Landal inclusief eindschoonmaak en bedlinnen
Ik heb een serie in tuinkruiden gemarineerde koteletten met fijne pistoletjes de lucht in zien gaan. Wat dat aan gaat was mijn andere hobby een stuk minder spannend.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb WTC en REQ gestockt. LSK twijfel ik heel erg.quote:
Sleep alle WTC op je chest die je kan pakken.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb WTC en REQ gestockt. LSK twijfel ik heel erg.²
ven ookquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:27 schreef Kyran het volgende:
LSK heeft zich ook goed staande gehouden zeg in alle geweld (qua sat)
lang weekend New York met m'n vriendin.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet persoonlijk opvatten. Maar is je vriendin vruchtbaar?quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:48 schreef Skv het volgende:
[..]
lang weekend New York met m'n vriendin.
Mijn portfolio is in BTC redelijk gelijk gebleven...in fiat een stukkie minder. Maar das de koppeling met de dollar via de BTCquote:
Wat is dit nouquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet persoonlijk opvatten. Maar is je vriendin vruchtbaar?
Ben best benieuwd naar de reacties van andere partners nl. (in het kader van cryptocurrency)²
Dit soort werk ?quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:49 schreef SugeLucky het volgende:
week lang nonstop hoeren en cocaine verdampt
watquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben best benieuwd naar de reacties van andere partners nl. (in het kader van cryptocurrency)²
Zit er een verband tussen de eerste en tweede regel?quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben best benieuwd naar de reacties van andere partners nl. (in het kader van cryptocurrency)
Ik denk dat hij zuurstoftekort had bij zijn geboorte.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:51 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Wat is dit nou![]()
![]()
Hoe kan je die vraag niet persoonlijk opvatten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |