Ja natuurlijk, er wordt maar een klein deel van de totale cap verhandeld in een uur.quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Want niet de hele marketcap wordt verhandeld.
Al worden er maar 5BTC verhandeld op een koers van $100 hoger, dan nog stijgt de hele marketcap met 1600 miljoen.
Vraag en aanbodquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, er wordt maar een klein deel van de totale cap verhandeld in een uur.
Maar wat bepaalt dan de koers? 🤔
Verdiep je eens in aandelen handel en vervang in de informatie aandeel door cryptomuntquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, er wordt maar een klein deel van de totale cap verhandeld in een uur.
Maar wat bepaalt dan de koers? 🤔
quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:38 schreef descon het volgende:
[..]
Verdiep je eens in aandelen handel en vervang in de informatie aandeel door cryptomunt
Dan kom je een heel eind
troll, right?quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:44 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest even hier aan denken
Ga eens wieberen met je XRP.quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie op youtube een price prediction staan van XRP. 12,5 dollar of zelfs 25 dollar. Ze geloven echt in dit niche product.²
Wist niet dat YouTube ook al deed aan speculeren in crypto.quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie op youtube een price prediction staan van XRP. 12,5 dollar of zelfs 25 dollar. Ze geloven echt in dit niche product.²
is een erg lage schatting zelfsquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk het. Ik weet wel dat ik goed ga boeren als die prediction uitkomt. Chest, achterwerk, ik maak zelfs mijn voorhoofd beschikbaar.quote:
39.009.215.838 XRP in omloop, waarvan nog eens een flink groter deel nog in de kluis ligt van de mannen achter XRPquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik weet wel dat ik goed ga boeren als die prediction uitkomt. Chest, achterwerk, ik maak zelfs mijn voorhoofd beschikbaar.²
Iemand zei laatst dat er wordt gesproken over 1/10 bitcoin.quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Haha, Trump heeft stiekem paar miljoenen in gepompt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:56 schreef Jurian95 het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/president-trump/
Wat is dit nou weer
We crashen overigens weer lekker, tijd om huilend mijn bed op te zoeken.
Alstie onder fib61,8 (~8k usd) komt gaat het vrij zeker terug richting 4300-4500usd, over time.... dan kun je beter je blockfolio weken, zoniet maanden maar niet bekijken.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 00:07 schreef Kyran het volgende:
Ben benieuwd waar ik morgen wakker mee word. Gaan weer onder de 9k.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 00:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Alstie onder fib61,8 (~8k usd) komt gaat het vrij zeker terug richting 4300-4500usd, over time.... dan kun je beter je blockfolio weken, zoniet maanden maar niet bekijken.
Daar zijn we al doorheen. Gemeten vanaf 3kquote:Op vrijdag 2 februari 2018 00:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Alstie onder fib61,8 (~8k usd) komt gaat het vrij zeker terug richting 4300-4500usd, over time.... dan kun je beter je blockfolio weken, zoniet maanden maar niet bekijken.
Ja, gewoon je telefoon in het water leggen om je blockfolio te weken.quote:
Nee, 7731.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 00:34 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Daar zijn we al doorheen. Gemeten vanaf 3k
Ja vanaf 160$. Ik denk zelf dat we de komende maanden naar de 0,786 fib, gaan. 4360$ dusquote:Op vrijdag 2 februari 2018 00:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, gewoon je telefoon in het water leggen om je blockfolio te weken.
[..]
Nee, 7731.
Ik denk niet dat deze range ooit nog inzicht komt eigenlijk. Het zou wel mooi zijn want dan pomp ik er echt flink fiat bij :pquote:Op vrijdag 2 februari 2018 00:41 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja vanaf 160$. Ik denk zelf dat we de komende maanden naar de 0,786 fib, gaan. 4360$ dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |