Laat ik het zo stellen: overal waar mensen met hun handen aan kunnen zitten, weet je 100% zeker dat er ergens mee gerotzooid wordt. Bij bitcoin: niet mogelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:33 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Ok de waarde is dus dat het niet centraal gecontroleerd wordt. Goud is dat in principe ook, maar daarmee zijn transacties moeilijk uit te voeren. Dus een combi van dat geeft het waarde.
Maar is dat uniek? Volgens mij niet.
En wat voor waarde kun je er dan aan toekennen dat het niet centraal geregeld is?
wanneer was die daling van 50% dan? das al n tijdje geledenquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:36 schreef TimKuik het volgende:
Waar komen al die zogenaamde Crypto experts ineens vandaan
"Speel" al met crypto sinds 2013. Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik in een paar weken tijd 50% naar beneden ben gegaan. De mensen die nu verkopen hebben weak hands.
Als ik nog op een berg fiat zat had ik bijgekocht
Hoeft niet enkel Bitcoin te zijn, meer de portfolio die ik op dat moment had.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:40 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
wanneer was die daling van 50% dan? das al n tijdje geleden
dat moment is al geweestquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:42 schreef cunial het volgende:
Ik ga er nog wat eth bijkopen, ik blijf vannacht wakker om een goed moment uit te zoeken(als hij uberhaupt komt)
Je gaat ETH bijkopen omdat dat de enige overeind gebleven coin is? Je kan beter al het andere kopen, behalve ETH.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:42 schreef cunial het volgende:
Ik ga er nog wat eth bijkopen, ik blijf vannacht wakker om een goed moment uit te zoeken(als hij uberhaupt komt)
Inderdaad, koop een coin die juist te hard gekelderd is. Mits je natuurlijk denkt dat de dump voorbij is.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je gaat ETH bijkopen omdat dat de enige overeind gebleven coin is? Je kan beter al het andere kopen, behalve ETH.
Ethereum is pas 50x omhoog gegaan dit jaar , wat kan er eventueel fout gaan ?quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Blijf het herhalen, 4k usd. Uiteraard hoop ik dat het zo gebeurt is en dat we daar niet komen, funest voor de hele altcoin markt.
Voorlopig zakt hij nog.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je gaat ETH bijkopen omdat dat de enige overeind gebleven coin is? Je kan beter al het andere kopen, behalve ETH.
word tijd voor wat meer onderzoek dan.......quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:44 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Ethereum is pas 50x omhoog gegaan dit jaar , wat kan er eventueel fout gaan ?![]()
Die hele altcoin markt slaat sowieso nergens op, ik kan geen 10 altcoins noemen die serieus toekomstperspectief hebben, het feest stopt een keer.
Ik denk dat je dat toch echt bij jezelf moet zoeken.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:44 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Die hele altcoin markt slaat sowieso nergens op, ik kan geen 10 altcoins noemen die serieus toekomstperspectief hebben, het feest stopt een keer.
noem er eens 3 dan?quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:44 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Ethereum is pas 50x omhoog gegaan dit jaar , wat kan er eventueel fout gaan ?![]()
Vreemd, je zou juist denken dat je meer VEN zou moeten inleveren bij zulke lage prijzen?quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:47 schreef Kyran het volgende:
Voor mensen die coins van Binance willen afhalen, dit is je kansFees zijn relatief laag nu door dip.
VEN withdrawal is maar 1.8VEN bijv
Denk dat zij het voor vandaag nog niet hebben berekend en de laatste berekening nog van gisteren / eergisteren is? Het is namelijk niet real-time volgens mij.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:48 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Vreemd, je zou juist denken dat je meer VEN zou moeten inleveren bij zulke lage prijzen?
Lijkt mij ook?!quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:48 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Vreemd, je zou juist denken dat je meer VEN zou moeten inleveren bij zulke lage prijzen?
Bounce naar 10 en daarna een dump naar 7quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:29 schreef Kyran het volgende:
Dit bedoel ik dus. Hoe kan je hier nou op swing / day traden? Het kan nu zo weer terugschieten naar boven de 10k of het kan alsnog naar 8k donderden. Valt toch niks over te zeggen. Daarom dus hodl.
Ik bounce voornamelijk in de clubquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:49 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Bounce naar 10 en daarna een dump naar 7
rond de 8 ligt een hele grote steun ( nu ook weer bewezen )......daar valt hij niet zomaar doorheen, moeten dan gekke dingen gebeuren in de markt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:49 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Bounce naar 10 en daarna een dump naar 7
Dat werd een paar weken geleden ook gezegd over de steun op 10.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:51 schreef Predator38 het volgende:
[..]
rond de 8 ligt een hele grote steun ( nu ook weer bewezen )......daar valt hij niet zomaar doorheen, moeten dan gekke dingen gebeuren in de markt.
10k ??? ik zag bijna 9500 dollarquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Valt mee hoor, zie een mooi herstel van 21:00.
Weak hands!
Bijna weer 10K dollars op Binance
uh neequote:Op donderdag 1 februari 2018 21:55 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat werd een paar weken geleden ook gezegd over de steun op 10.
23k....tering het gaat hard !!!quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:56 schreef SugeLucky het volgende:
hij staat al weer op 13k op binance joh
Toch nog een lambo voor mijquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:56 schreef Predator38 het volgende:
[..]
23k....tering het gaat hard !!!
Ja hij zit er al in sinds ze -2 dollar waren.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:59 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Aliami nog steeds op dikke winst waarschijnlijk
hoezo dan ??!!quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik had voor ogen om eind deze maand lekker onderuit te gaan liggen omringd door pistoletjes en geitenkaas. Kan ik vergeten zo te zien.²
Niet minimaal voor kaviaar gaanquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik had voor ogen om eind deze maand lekker onderuit te gaan liggen omringd door pistoletjes en geitenkaas. Kan ik vergeten zo te zien.²
quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:50 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik bounce voornamelijk in de club
Alles in het rood man. Voor niks al een week mijn chest aan het ontharen en oppoetsen.quote:
https://bitcoinmagazine.c(...)arket-consolidation/quote:The 61% Fibonacci retracement values and the daily 200 EMA are very strong support areas that will not be punctured without some significant volume and selling pressure. This area of support also coincides with the macro linear trendline outlined in Figure 1 above. This confluence of support leads me to believe that the 61% Fibonacci levels will be a logical level of consolidation where the market will decide if it has bottomed out or will ultimately continue further down.
Summary:
Bitcoin appears to be at the end of its multiweek consolidation period.
The market is consolidating in a bearish consolidation pattern called a bear pennant.
If the market reaches its full measured move for the bear pennant, we could see prices as low as $4,000 region.
If we break to new lows, we will logically find support around the 61% Fibonacci retracement values.
Ben idd benieuwd als ik morgen opsta hoeveel lambo's ik nog kan halen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:11 schreef LXIV het volgende:
Wat een koersgeweld. Verbaast me idd niks morgen >10K. Maar morgen <8K ook niet.
ja, wat zegt deze chart?quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:14 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier nou mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |