YouTube staat er vol mee!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 07:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
400 of 100.000 dus.
Is er uberhaupt 1 persoon die de bitcoin prijs 1 jaar voorruit goed voorspelt heeft?
Gewoon 10 filmpjes met verschillende voorspellingen maken en de 9 onjuiste voorspellingen later verwijderenquote:
Kan ik je best vertellen. Er gaat dan een BTC van handen wisselen voor minder dan 8000 USD.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 07:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ben wel benieuwd wat er onder de 8K gaat gebeuren als we daar komen.
paniek. daarna 4k.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 07:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ben wel benieuwd wat er onder de 8K gaat gebeuren als we daar komen.
Ballen van staal deze man. Wat een speler.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 07:34 schreef dimmak het volgende:
Vandaag voor het eerst weer wat fiat heen schuiven sinds een lange tijd.
Ja, die melding was van middernacht... inmiddels ligt het rond de -20%quote:Op vrijdag 2 februari 2018 06:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat mensen rondlopen die het wat zwaarder hebben dan -10%.
dan maar gelijk alle voorspellingen verbannen? aangezien niemand weet hoe t gaat lopen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 07:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Zullen we TA gewoon even lekker in een ander topic laten zien? Je hebt er bewezen geen reet aan (resultaten uit het verleden etc.) en mensen geven er niet eens uitleg bij.
Daarnaast hadden jullie deze daling moeten voorspellen!! Gvd
Klopt. Maar is bitcoin de toekomst of een andere munt? Of een hele andere techniek die wellicht nog gaat komen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 07:40 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Zo, even 2 topics doorgelezen. Gisteren avond geen tijd voor gehad.
Ik zal vast even zeggen dat deze daling mee geen flikker interesseert. Gewoon weer wachten op een ATH. Al is het nou volgende week of volgend jaar. Omhoog gaan we toch wel.
Dit is de toekomst.
Niet dat ik fan ben van TA's, maar genoeg TA's hebben vorige maand aangegeven dat we naar de 8K konden zakken.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 07:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Zullen we TA gewoon even lekker in een ander topic laten zien? Je hebt er bewezen geen reet aan (resultaten uit het verleden etc.) en mensen geven er niet eens uitleg bij.
Daarnaast hadden jullie deze daling moeten voorspellen!! Gvd
Met het aantal mensen dat nu die dingen maakt is het haast een zekerheid dat er een juiste tussen zit.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 07:53 schreef dimmak het volgende:
[..]
Niet dat ik fan ben van TA's, maar genoeg TA's hebben vorige maand aangegeven dat we naar de 8K konden zakken.
Ik wil wel wedden dat als BTC stijgt dat alles gewoon rustig mee omhoog gaat hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2018 07:57 schreef dimmak het volgende:
Het echte bloedbad gaat pas beginnen als BTC nu weer gaat stijgen en de alts leeg worden gezogen.
Dat zou uniek zijn. Na de laatste bearruns werden de alts helemaal leeg getrokken om daarna zelf weer naar een ATH te komen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 07:58 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik wil wel wedden dat als BTC stijgt dat alles gewoon rustig mee omhoog gaat hoor
Blik Schultenbrau erop en een digitale handdruk!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 07:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat zou uniek zijn. Na de laatste bearruns werden de alts helemaal leeg getrokken om daarna zelf weer naar een ATH te komen.
Prima maat.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 08:00 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Blik Schultenbrau erop en een digitale handdruk!
Zag ik mezelf liggen met een lekker flesje Zwitsal , pistoletjes, verse makreel, 4 seizoenspeper. Die dromen kunnen nu wel in de ijskast. Man o man wat wordt mijn chest hier finaal weggeschuurd.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 07:24 schreef Luppie0110 het volgende:
Even een nachtje geslapen en weer 22% verder gedaald. Dood of de gladiolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |